abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77270395
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Maar die worden bijna altijd binnen 5 minuten gesloten.
Nee als je het goed doet niet!

Ik heb er 1tje van 2 weken terug die nog open is
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_77270724
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

De Marconistraat...

Had in het begin al probleem om de ingang van de parkeergarage te vinden.
Er waren er 3, waarvan je maar met 1 met een afspraak naar binnen kon.

JE HEBT VANDAAG 3 COOLE DINGEN GEDAAN!

1. Je was in Rotterdam
2. Je was kei dicht bij het Sparta stadion. Sparta FTW!
3. Je was fucking dichtbij mijn vaders werk!! Moest je bij het OBR zijn?

En die ingang is maar van 1 kant te benaderen, en toevallig waren ze de weg daar daar bij de KFC aan het openbreken

[ Bericht 0% gewijzigd door Snuf. op 25-01-2010 22:23:45 (Tering ipod) ]
pi_77279285
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Geen idee, dit zag ik in ieder geval uit het raam

dinsdag 26 januari 2010 @ 07:32:31 #54
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77279328
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik liep naar ze toe en vroeg vriendelijk : "Goedemiddag ! zouden jullie mij alsjeblieft willen vertellen waar ik <straatnaam + nummer > kan vinden ? "
Waarop ik als reactie kreeg : "Jouw soort moeten we hier niet !! "
Ik wist niet of ik het goed verstond en vroeg dus "Pardon ? "
Hij herhaalde het en ik had het de eerste keer dus wel goed verstaan
Ik vroeg maar waarom dat dan was...
"Omdat je een Amsterdammer bent (hoorde ze aan mijn accent) en Amsterdammers zijn Ajacieden"
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:41:39 #55
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77280910
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_77281015
Amsterdam is echt niet beter hoor. Dan kan je de vraag niet eens in het Nederlands stellen.
pi_77281222
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Merkie het volgende:
Sowieso is het nogal raar om te klagen over de infrastructuur in Rotterdam als Amsterdammer zijnde. Alsof het verkeer in Amsterdam zich als een geoliede machine over de grachten voortbeweegt.
Zo eensch
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_77281311
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Het feit dat jij uitsluitend de Hollywood en de Baja kent, zegt meer over jou dan over Rotterdam
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_77281389
smerige kut kakkerlakken dood aan hun allemaal
jemoeder
pi_77281467
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef wise het volgende:
Rekenen is in ieder geval niet je beste vak of wel Amsterdammer?
pi_77281599
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:46 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Smakeloze opmerking
Sterker nog, door die bommenregen heeft R'dam zijn huidige mentaliteit. Ze moesten zich daarna altijd en immer bewijzen tov steden als Amsterdam en hebben er een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden. Terwijl dit niet nodig is, want ze zijn inmiddels allang weer een toonaangevende stad.

Voedt dat met wat simpel voetbal gedonder en de vete tussen de steden is geboren
Een heer met stijl
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:11:40 #62
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77281653
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:04 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Rekenen is in ieder geval niet je beste vak of wel Amsterdammer?
Amsterdam .

Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_77281705
Eigenlijk best wel bewonderenswaardig, dat een stad die met de bodem gelijk is gemaakt er gewoon weer is Je merkt ook wel dat Rotterdammers een mentaliteit hebben van 'we laten ons niet klein krijgen' of 'niet lullen maar werken (of poetsen)'. Ik vind alleen dat ze inmiddels want minder hard voor zichzelf mogen zijn en wat mogen ontspannen
Een heer met stijl
pi_77281729
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef wise het volgende:

[..]

Amsterdam .

Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. En dan de befaamde grachten met die ene duiker erin. Wat een meursloot zeg. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
Wat is in jouw ogen dan wel een mooie stad?
Een heer met stijl
pi_77281803
Rotterdam is de grootste pauperstad die er is. Zeg maar een beetje de wastelands van Nederland. Ik liep er laatst doorheen en ik zag alleen maar Negers. Volgende keer als ik naar de apenheul ga, boek ik retourtje rotterdam!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:19:00 #66
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77281843
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat is in jouw ogen dan wel een mooie stad?
In mijn ogen is geen enkele stad in Nederland mooi. Zelfs Nederland is een lelijk land.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_77282385
Terechte klacht.
Rotterdam .
pi_77282953
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef wise het volgende:

[..]

In mijn ogen is geen enkele stad in Nederland mooi. Zelfs Nederland is een lelijk land.
Brugge is een hele mooie stad

Dat ligt alleen niet in Nederland
pi_77283007
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rotterdam ja

Normaal ben ik niet zo van het plaatsen uitkotsen, vooral als ik er niet vaak geweest ben.
Rotterdam was dus zo'n plek.

Ik moest er vanmorgen heen voor mijn werk, en wat een drama zeg !!
O-VE-RAL flitsers en onnodige stoplichten, waardoor het verkeer zo traag ging als een oma met een roestige rollator

Nja, langzaam en geïrriteerd rijden zijn we gewend in Nederland, dus ik was nog vol goede zin zo vroeg op deze morgen
Mijn navigatie systeem werkte niet echt mee omdat het adres een letter bevatte.
Dat navigatie systemen hier niet mee overweg kunnen is sowieso al een klacht an sich waard trouwens.
Ik zetten mijn auto maar even rustig aan de kant om aan 2 gasten te vragen of hun wisten waar ik wezen moest.

Ik liep naar ze toe en vroeg vriendelijk : "Goedemiddag ! zouden jullie mij alsjeblieft willen vertellen waar ik <straatnaam + nummer > kan vinden ? "
Waarop ik als reactie kreeg : "Jouw soort moeten we hier niet !! "
Ik wist niet of ik het goed verstond en vroeg dus "Pardon ? "
Hij herhaalde het en ik had het de eerste keer dus wel goed verstaan
Ik vroeg maar waarom dat dan was...
"Omdat je een Amsterdammer bent (hoorde ze aan mijn accent) en Amsterdammers zijn Ajacieden"

Prima, tyft dan maar op, dom voor-het-zingen-de-kerk-uit-ongeluk-geboortes

Ik heb daarna nog 3 mensen aangesproken, die (toevallig ? ) alle 3 geen Nederlands konden (of wilden ? ) spreken

Voor de rest, het uitzicht is er lelijk en de meiden ook, gadverdamme wat een kut stad

De Duitsers hebben blijkbaar toch nog iets goeds gebracht
De bommen op Rotterdam in 1940

Ik had me verheugd op je klacht zoals je gister al had aangekondigd,....maar dit slaat nergens op.

anti-Roffa-klacht: Amsterdam
Eskimo Joe
pi_77283076
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Brugge is een hele mooie stad

Dat ligt alleen niet in Nederland

Vorig jaar geweest met m'n vriendin, echt een sprookjes stad.
Je moet zekker ook een keer de film In Bruges kijken
pi_77283091
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Mercan het volgende:

[..]

Ik had me verheugd op je klacht zoals je gister al had aangekondigd,....maar dit slaat nergens op.

anti-Roffa-klacht: Amsterdam
Maak dan een toffe kloon of een Amsterdam topic welk dit topic overtreft
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:10:42 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77285258
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef wise het volgende:

[..]

Utrecht is wel een mooie stad vind ik. Binnenstad vind ik de mooiste van Nederland.
2000 light years from home
pi_77285324
Het zoveelste topic al over Rotterdam.
Maar ik begrijp je klacht.
Al die pauper nieuwe Nederlanders verkloten het daar.
pi_77285338
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Vorig jaar geweest met m'n vriendin, echt een sprookjes stad.
Je moet zekker ook een keer de film In Bruges kijken
[ afbeelding ]
Brugge is mooi, maar na 2x heb je het ook wel gezien hoor :")

Rotterdam beer/bouwput
pi_77287082
eens is met klacht, rotterdam
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')