Aangepast voor jouquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar niemand wil het zo lezen
Er was wel een Marokkaan die mij volgens mij héél graag wilde helpen met het dragen van mijn iPhone, toen hij mij zag lopenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je kwam toevallig de verkeerde mensen tegen. Niet alle Rotterdammers zijn even vriendelijk.
Als je er een tijdje hebt gewoond, kun je er zo de mensen uit pikken die je vriendelijk te woord willen staan.
En er wonen inderdaad heel veel slecht-Nederlands-sprekende allochtonen en de mensen zijn er iets directer, botter en minder beleefd dan in bijvoorbeeld Amsterdam.
Smakeloze opmerkingquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Duitsers hebben blijkbaar toch nog iets goeds gebracht
De bommen op Rotterdam in 1940
Geen wonder dat ze jouw soort niet moestenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik mag het, ik ben ook 25% Duits
Daar zie of hoor je niks van hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze jouw soort niet moesten
Jullie moeten trouwens niet zeuren over dat bombardement.quote:
Dat is dan weer wel waarquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jullie moeten trouwens niet zeuren over dat bombardement.
Hier door hebben jullie de modernste skyline van Nederland
Rotterdam moeten ze gewoon te koop aanbieden op marktplaats.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Friggles het volgende:
Niets mis met Rotterdam, er is alleen een bepaalde invloed uit zuid die het kut laat lijken.
Heb je ooit wel is gips en een infuus gehad?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Rotterdam moeten ze gewoon te koop aanbieden op marktplaats.![]()
Misschien dat een één of ander wazig land interesse heeft voor deze compleet mislukte stad. Groot hek erom heen, grenscontrole aan de gemeentegrenzen en afstoten uit Nederland en de E.U.![]()
![]()
En dan, alles sal reg kom!![]()
![]()
Samenvoegen met Belgisch Congo is misschien een optie.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Heb je ooit wel is gips en een infuus gehad?
Spatny! KURVA!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb!
![]()
![]()
![]()
![]()
De Rotterdamse gastvrijheid dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wij lopen aan de kant van de weg en zien zo’n gassie dat moeite hep om met z’n tomtom de weg te vinden. Dat gassie stapt uit en begint tegen ons te praten met z’n ajaciedentong. Vraagt die ons of wij hem de weg willen wijzen.
Ik maak dat joch meteen duidelijk dat we z’n soort hier niet motten.
Zegt dat joch tegen ons “Pardon”.
Ik herhaal dat we z’n soort hier niet motten.
Vraagt die waarom we hem hier niet motten.
Omdat je een Amsterdammer bent en dat ajacieden zijn.
Hopelijk is die gozer nou eindelijk opgedonderd naar z’n eigen buurt.
pffft, Amsterdammers
Had dan een lemming gemaakt domme idiootquote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wij lopen aan de kant van de weg en zien zo’n gassie dat moeite hep om met z’n tomtom de weg te vinden. Dat gassie stapt uit en begint tegen ons te praten met z’n ajaciedentong. Vraagt die ons of wij hem de weg willen wijzen.
Ik maak dat joch meteen duidelijk dat we z’n soort hier niet motten.
Zegt dat joch tegen ons “Pardon”.
Ik herhaal dat we z’n soort hier niet motten.
Vraagt die waarom we hem hier niet motten.
Omdat je een Amsterdammer bent en dat ajacieden zijn.
Hopelijk is die gozer nou eindelijk opgedonderd naar z’n eigen buurt.
pffft, Amsterdammers
Maar die worden bijna altijd binnen 5 minuten gesloten.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had dan een lemming gemaakt domme idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |