quote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef versabommie het volgende:
Man ik heb zelfs fiat van mevrouw Bommie!
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom, ik ga alleen, ongewapend, en de reiskosten zijn gedekt
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar mee
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef jacqhassel het volgende:
Gaat bommie nu nog woensdag naar jaap ?
Paultje Poets eerder ook te zien op bed met Harry Loco.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Disana het volgende:
Kennelijk is Jaap wel zo goed om BRONmagazine de primeur te geven.
[..]
Lees verder op
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=2353
Ik was de laatste.. en dus ook de eerstequote:
Ik vond hem er ziek eng dun uit zienquote:
Soort van mini en maxi momenteel..quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Skinny en Bommie, hét komische duo voor uw verjaardagen of tuinfeesten.
Aangenaamquote:
Wat verwacht je hier nog van dan? Er komt helemaal geen reactie meer dus het enige wat nog gaat gebeuren is dat dit zo'n halve COS/SC inhoud gaat krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT fixed, en nee dit wordt geen nieuwe slowchat.
Mag ik hier ook niet af en toe alleen maarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Skinny heeft gecheat, die heeft gewoon een paar meter darm eruit laten halen (wel nadat ie een slagaderlijke navelbreukbloeding kreeg waardoor ie bekant 't loodje gelegen had, maar goed).quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dus Skinny gaat Jaap vertellen over zijn afvalmethode waarna Jaap weer in een monoloog verzeild raakt waarom hij er niks aan kan doen, laat staan wil doen.
Ja ze kunnen wel zoveel gasten bekend gaan maken, maar of die gasten dan ook komen is maar de vraagquote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
Nu de vier andere gasten nog zoeken bekend maken en dan zijn we klaar voor woensdag..
Ik ben bang dat Jaap het 4,5 uur lang met Skinny gaat doen. En ja, die woorden maakten me een beetje misselijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
Nu de vier andere gasten nog zoeken bekend maken en dan zijn we klaar voor woensdag..
Ik ben bang dat ik de enige gast al heb gevonden.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
Hoe reken jij?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jaap het 4,5 uur lang met Skinny gaat doen. En ja, die woorden maakten me een beetje misselijk.
Ik hoop op enig nieuws van 't front wie er wel in de show komenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat verwacht je hier nog van dan? Er komt helemaal geen reactie meer dus het enige wat nog gaat gebeuren is dat dit zo'n halve COS/SC inhoud gaat krijgen.
Nouja als er dan ook maar vragen worden gesteld als : Sta jij eigenlijk wel zelf achter je muziek enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jaap het 4,5 uur lang met Skinny gaat doen. En ja, die woorden maakten me een beetje misselijk.
Dat is toch de hele geniale insteek van TR?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de enige gast al heb gevonden.
En dat we uren oeverloos gejank van Jaap gaan krijgen.
Half zeven begint het toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Dottey het volgende:
Hoe reken jij?
van acht tot elf is geen 4,5 uur![]()
reclame blokken er tussen uit gedacht is 2,5 uur
Dat zeg ik, half COS materiaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop op enig nieuws van 't front wie er wel in de show komen.
Misschien kan Jaap haar uitnodigen voor de betere vragen:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef versabommie het volgende:
Nouja als er dan ook maar vragen worden gesteld als : Sta jij eigenlijk wel zelf achter je muziek enzo
Waarom dan???quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
Ik weet al waarom Bommie niet mocht komen!!!!!
simpel.. DAT is commentaar OP de stream (momenteel of resent)quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik, half COS materiaal.
Ik kan de 2 topiques nu al niet meer uit elkaar houden
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
Ik heb dat gejank over zijn gebrek aan wilskracht al te vaak gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is toch de hele geniale insteek van TR?
Dat we Jaapzien
quote:
Dank voor de uitleg, wat een verheldering.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
simpel.. DAT is commentaar OP de stream (momenteel of resent)
en dit is PRE "bespreken"
oh en dat zet je zo neer, dan het hele verhaal Dottey waarom Bommie niet mag komen, en niet dit neerzetten dat wij moeten gaan raden van het hoe en waarom.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
Ah okay, dus dan krijg je eerst anderhalf uur een inleidend praatje van Jaap.quote:
OMDAT Bommie nog geen slecht singletje heeft om te promoten..quote:
Echt hèquote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en dat zet je zo neer, dan het hele verhaal Dottey waarom Bommie niet mag komen, en niet dit neerzetten dat wij moeten gaan raden van het hoe en waarom.
Okee, tof.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
OMDAT Bommie nog geen slecht singletje heeft om te promoten..![]()
DAAAAAAAAAAR MOETEN WE WAT AAN DOEN!!!
Dacht al dat de cola naar je kop aan het stuiteren was en je het ECHT even nodig hadquote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, wat een verheldering.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en dat zet je zo neer, dan het hele verhaal Dottey waarom Bommie niet mag komen, en niet dit neerzetten dat wij moeten gaan raden van het hoe en waarom.
Laat dat aandachtshoeren maar aan mij overquote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
ik hoopte op wat Cc zou doen..
aan mijn lippen gekluisterd
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:10 schreef TjetMaster het volgende:
Hij moet het nieuwe liedje van Pierre Kartner gaan zingen.
is een dansje ook goed?quote:
Ik heb een ingeving:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:10 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat we dit topic best kunnen besteden aan song tekst schrijven voor Bom zijn nieuwe carnavals kraker.
Des te sneller zit hij daar op de bank
En, klaar.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik heb een ingeving:
Peter, je hoessie is foetsie
Ik krijg heeeeeeeul geen A status.. dus wees niet bang ..quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat aandachtshoeren maar aan mij over
Ja, die is ook goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
En allemaal luidkeels zingen: Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik heb een ingeving:
Peter, je hoessie is foetsie
Nee, 't is een onbekente.quote:
EN WE HEBBEN EEN CLIPquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
En allemaal luidkeels zingen: Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Met digitale steun van Heidi krijgen we dat nummer nog wel op 1 in willekeurige chart-lijsten
Ik hoop op de 27 miljoen in de staatsloterij.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop op enig nieuws van 't front wie er wel in de show komen.
Denk dat jij meer kans maakt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop op de 27 miljoen in de staatsloterij.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar PP wordt rond 20.00 uur verwacht.
Niet grappig.quote:
Goed concept voor een middagprogramma! Hulde!quote:
BEWIJSS! te veel cola..quote:
Om het ontopic te krijgen..quote:
Told ya.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij probeerde Maanvis te zeggen dat het hier nergens meer over gaat, en eigenlijk is dat ook wel zo.
Dan laat 't lekker doodbloeden en lees / post niet meer. Een beetje vrijheid is blijkbaar al teveel....?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij probeerde Maanvis te zeggen dat het hier nergens meer over gaat, en eigenlijk is dat ook wel zo.
Eh, ik heb niet off-topic gepostquote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan laat 't lekker doodbloeden en lees / post niet meer. Een beetje vrijheid is blijkbaar al teveel....?
Het was een algemene opmerking nav de mensen die zeuren dat 't nergens meer over gaat. Slotten de mods een keer niet, is 't weer watquote:
Niemand dwingt je om dit forum te modereren, als je ons niet lief meer vind ben je vrij ermee te stoppen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking nav de mensen die zeuren dat 't nergens meer over gaat. Slotten de mods een keer niet, is 't weer wat.
*druipt afquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking nav de mensen die zeuren dat 't nergens meer over gaat. Slotten de mods een keer niet, is 't weer wat.
Sukkel!!!!quote:
Piet! Wat is er met je aan de hand?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan laat 't lekker doodbloeden en lees / post niet meer. Een beetje vrijheid is blijkbaar al teveel....?
Ik wou wel maar het ging niet, Mera is pas om een uur of vijf klaar met werken en met heen en weer reizen en alles zouden we dan maar anderhalf uur aanwezig zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sukkel!!!!
Jij kunt tenminste koken, geef Jaap dan een mooi, simpel en gezond recept voor woensdag![]()
Of.... ga woensdag in SV voor Jaap koken
Ik heb op de meet gezegd dat hij alleen maar lief post en nooit hard of onaardig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet! Wat is er met je aan de hand?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Disana het volgende:
Er komt een Miss Rose Murphy en Paul Poets komt niet.
Verder komt er een Andy junior, en de derde gast is Mirco.
Dan ga je maar vast vooruit en dan gaat Mera rechtstreeks vanaf d'r werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou wel maar het ging niet, Mera is pas om een uur of vijf klaar met werken en met heen en weer reizen en alles zouden we dan maar anderhalf uur aanwezig zijn
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]Hoezo poetst Paultje nu alweer de plaat?
En waar moet ik die anderen van kennen?
Ik ga dat hok niet binnen zonder Mera-bescherming.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je maar vast vooruit en dan gaat Mera rechtstreeks vanaf d'r werk.
Daarbij: die zit toch heul niet aan de andere kant van het land ofzo??
Die wilde zelfs de meet in Eindhoven omdat dat zo makkelijk dichtbij was??
Oh... ik gok zomaar dat de Jaapshow en het open podium idee volgende week voor aflevering 4 gecombineerd wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.
Jaap meldde gister op de chat dat dat open podium nog maar een tijdje moest wachten tot zijn show "strak" was.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou daar krijgt hij zijn zin dan niet in, er staan al gasten gepland.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap meldde gister op de chat dat dat open podium nog maar een tijdje moest wachten tot zijn show "strak" was.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof het mij wat kan schelen wat voor Z-artiesten er op dat podium gaan staan.
Blergggggg.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben gek op Z-Artiesten, ik noem een Dries Roelvink
Dat is C ... Daar zit nog een zee van 'artiesten' achter eer je bij de Z van Zeer slecht uitkomt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
Niks hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet! Wat is er met je aan de hand?
Dries Roelvink is de fucking God van muziek in vergelijking met Z-artiesten.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks hoor. Eigenlijk is 't wel een compliment, losse moderatie
. Alleen klinkt "het gaat nergens meer over" zo kut.
Ja, Dries is Godquote:Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dries Roelvink is de fucking God van muziek in vergelijking met Z-artiesten.
Bel 'm even dan? Die heeft woensdag vast wel even tijd voor Japio!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Dries is God![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En durf eens anders te beweren![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil Dries woensdag heul niet missen, en zeker niet om z'n tijd te verspillen aan de Jaapshowquote:Op maandag 25 januari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bel 'm even dan? Die heeft woensdag vast wel even tijd voor Japio!
Rotterdam heeft Cold Turkey Steve?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef versabommie het volgende:
gratis topartiest voor in die sjow:
En dan degenen zonder ADHD Ritalin geven en degenen met de Ritalin afpakken, ik zeg 2,5 uur zieke sjit tv!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ultieme shit: Woensdag bij Japio: Jaap, Sly, Bommie, Andre Pronk, Dries Roelvink en Zanger Rinus!!11!!
En dat ze dan met z'n allen de Gert Dans doen!![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan degenen zonder ADHD Ritalin geven en degenen met de Ritalin afpakken, ik zeg 2,5 uur zieke sjit tv!
Nah, dan ga ik voor deze gasten:quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Oprotten met jullie achterlijke straatartiesten.
Deze man pwnt de hele zooi zo hard bij elkaar.
Dat zou nou tof zijn, als Jaap zulke gasten zou halen
Dat zou iets zijn wat ik echt niet zou willen missen hehehequote:
Ik wil dit. NU.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan degenen zonder ADHD Ritalin geven en degenen met de Ritalin afpakken, ik zeg 2,5 uur zieke sjit tv!
Je staat er zelf tussen, lullo, hoe ga je dat uberhaupt missen!?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou iets zijn wat ik echt niet zou willen missen hehehe
Ik ga mee!quote:
Nee als ik een kijker was duh! maartoch!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je staat er zelf tussen, lullo, hoe ga je dat uberhaupt missen!?
Tsssk. Pochert!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Live gezien in de kleine zaal van Paradiso. Supervet
Daar komt-ie iedere dag, dus kan-ie z'n interesses vandaag gewoon weer ophalen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Jaap's interesses liggen bij de frituur.
of andere hokjesquote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Jaap's interesses liggen bij de frituur.
Zolang ie maar van 't hokje 95D af blijft!quote:
jaap noemt het een F hokquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang ie maar van 't hokje 95D af blijft!
Je vindt jezelf belangrijker dan de media die een spoof (of hoe heet datquote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
De hele achterlijkheid is dat Angela van BRONmagazine weet welke gasten er nog meer komen, maar daar naar eigen zeggen niets over mag loslaten. Wie denkt Jaap nou eigenlijk dat hij is, wel naar 'media' lekken maar zijn kijkers schofferen?
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
De hele achterlijkheid is dat Angela van BRONmagazine weet welke gasten er nog meer komen, maar daar naar eigen zeggen niets over mag loslaten. Wie denkt Jaap nou eigenlijk dat hij is, wel naar 'media' lekken maar zijn kijkers schofferen?
Mezelf niet, ik signaleer alleen maar dat Jaap zich niets aan zijn kijkers gelegen laat liggen maar wel een aan online blaadje dat het moet hebben van onbelangrijke nieuwtjesquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf belangrijker dan de media die een spoof (of hoe heet dat) kan weggeven?
Primeur.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je vindt jezelf belangrijker dan de media die een spoof (of hoe heet dat) kan weggeven?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.
Er zit zeker nog embargo op het bericht, zodat P&W de gasten niet onder Jaap's neus wegkapen.
Ja, ze wist het wel. Ze liet alleen doorschemeren dat er ook wel eens over een medium was gesproken.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit zeker nog embargo op het bericht, zodat P&W de gasten niet onder Jaap's neus wegkapen.
scoop!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zal Pietermans wel bedoelen, ja.quote:
Die twee vuilakken verneuken ook gewoon alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanxquote:
ik neem voor het gemak maar even aan dat hij voor donderdag nog minstens 12 keer van gedachten veranderd...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Disana het volgende:
LekkerSimpel komt 3 kwartier in de show van Jaap.
Woensdag hèquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
ik neem voor het gemak maar even aan dat hij voor donderdag nog minstens 12 keer van gedachten veranderd...
Spanning en suspense dus!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
ik neem voor het gemak maar even aan dat hij voor donderdag nog minstens 12 keer van gedachten veranderd...
Ja, en je mist een hoop hoor hé... poeh poeh, nou nou.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef yvonne het volgende:
Gofferedomme, vergaderen en zo gaan werken, late tvp.
Waarom twitter je mij nooit?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en je mist een hoop hoor hé... poeh poeh, nou nou.
Ik twitter je meteen hoor, als er wéér wat gebeurd!
Wil je het eerlijk weten of moet ik iets grappigs bedenken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je het eerlijk weten of moet ik iets grappigs bedenken?Och met een app als tweetdeck is het best wel lachen heur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Welnee, dit heeft bestaansrechtquote:Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat verwacht je hier nog van dan? Er komt helemaal geen reactie meer dus het enige wat nog gaat gebeuren is dat dit zo'n halve COS/SC inhoud gaat krijgen.
Zeg dat wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied,
Lees jij geen draadjes terug van topicsquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
Oh, zat in m'n mail:
Persbericht
Datum: 25-1-2010
Paultje Poets vs. Terror Jaap
Samen waren ze eens goed voor meer dan 500 kg aan lichaamsgewicht.
Paultje Poets en Jaap Amesz alias Terror Jaap, winnaar van De Gouden Kooi,
zitten a.s. woensdag lijnrecht tegenover elkaar in de nieuwe live show van
Amesz, Tabula Rasa.
Amesz die sinds kort zijn eigen 4,5 uur durende live show heeft op de
24-uurs online zender van Johan Vlemmix, ontvangt Poets woensdag voor een
diepte interview. Amesz die er volgens eigen zeggen alles aan wil doen om
zijn kilo’s kwijt te raken, haalt met Poets een ware confrontatie binnen
in zijn show. Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied, verloor ruim 200 kilo aan gewicht door middel van twee
operaties en veel doorzettingsvermogen.
De gezellige autopoetser uit Ochten zal Amesz niet alleen confronteren met
zijn ontroerende verhaal, maar ook zal hij zijn nieuwste single ‘Als we
straks naar Tirol toe gaan’ ten gehore brengen.
Of het bezoek van Paultje Poets Amesz werkelijk zal inspireren voor een
Tabula Rasa (Latijns voor schone lei) is nog afwachten. Maar dat het een
indrukwekkend en confronterend interview voor Amesz zal worden is zeker.
Poets zal rond de klok van 20.00 uur zijn opwachting maken in Tabula Rasa.
Amesz was in 2008 winnaar van het meest spraakmakende televisieprogramma
ooit, De Gouden Kooi en kon hierdoor meer dan 1 miljoen euro op zijn
rekening tegemoet zien.
Tabula Rasa is a.s. woensdag live te zien vanaf 18.30 uur op:
www.studiovlemmix.tv
Bron: Peter Nuninga / Studio Vlemmix
Ik ben blij dat ik even zit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij geen draadjes terug van topics
Dat ze eens optyfen, met hun kutspamquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
Oh, zat in m'n mail:
Persbericht
Datum: 25-1-2010
Paultje Poets vs. Terror Jaap
Samen waren ze eens goed voor meer dan 500 kg aan lichaamsgewicht.
Paultje Poets en Jaap Amesz alias Terror Jaap, winnaar van De Gouden Kooi,
zitten a.s. woensdag lijnrecht tegenover elkaar in de nieuwe live show van
Amesz, Tabula Rasa.
Amesz die sinds kort zijn eigen 4,5 uur durende live show heeft op de
24-uurs online zender van Johan Vlemmix, ontvangt Poets woensdag voor een
diepte interview. Amesz die er volgens eigen zeggen alles aan wil doen om
zijn kilo’s kwijt te raken, haalt met Poets een ware confrontatie binnen
in zijn show. Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied, verloor ruim 200 kilo aan gewicht door middel van twee
operaties en veel doorzettingsvermogen.
De gezellige autopoetser uit Ochten zal Amesz niet alleen confronteren met
zijn ontroerende verhaal, maar ook zal hij zijn nieuwste single ‘Als we
straks naar Tirol toe gaan’ ten gehore brengen.
Of het bezoek van Paultje Poets Amesz werkelijk zal inspireren voor een
Tabula Rasa (Latijns voor schone lei) is nog afwachten. Maar dat het een
indrukwekkend en confronterend interview voor Amesz zal worden is zeker.
Poets zal rond de klok van 20.00 uur zijn opwachting maken in Tabula Rasa.
Amesz was in 2008 winnaar van het meest spraakmakende televisieprogramma
ooit, De Gouden Kooi en kon hierdoor meer dan 1 miljoen euro op zijn
rekening tegemoet zien.
Tabula Rasa is a.s. woensdag live te zien vanaf 18.30 uur op:
www.studiovlemmix.tv
Bron: Peter Nuninga / Studio Vlemmix
*kopje koffie geeft*quote:
Ken jij Soca Boy niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]Hoezo poetst Paultje nu alweer de plaat?
En waar moet ik die anderen van kennen?
Hulde!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
Hij kan de tyfus krijgen met z'n Paultje Poets. Alsof ik zit te wachten op het zoveelste lulgesprek, over afvallen van die bolle frituur-junkie .![]()
Nah ja, misschien kijk ik wel even naar LS, maar als ie met Jaap gaat lopen kwijlen knal ik 'm uit
Je kan in een compactere 2 uur meer vlieguren maken dan tijdens de huidige 4 en half uur vliegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef jacqhassel het volgende:
Prec jaaps show duurd net iets te lang
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.quote:
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nl
Die aanmelding is gedaan op verschillende adressen, er zijn zelfs een tig aantal chatters geweest die een aanmelding van bommels hebben verzonden en het is Jaap ook nog eens persoonlijk door o.a. bommie zelf, gevraagd in de chat. Dus niet weten ofzo gaat echt niet op. !quote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bommie daar nou concreet heen gebeld, of hoe is die aanmelding / ballotage verlopen?
Teunquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nl
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet Mietjessssquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.
Er komt dus een volgende keerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bommie staat op de lijst om volgende keer uitgenodigd te worden, ze hadden voor nu genoeg gasten.
sowieso tien toch?quote:
Jaap is niet bang voor Bommelmans en ik vind het ook jammer dat ik hem woensdag niet zie. Maar verder kan ik er ook niets over zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LS![]()
Wist jij dat Jaap bang is van Bommie?
hmm, weer hopeloos dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Een gewezen dikzak van wie Jaap zijn buikbandje 2e hands wil overnemen
ik heb harry loco heel snel uitgezet en niet meer aangezet zolang hij er wasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die was toch al eerder bij Harry Loco , jongen die zo afgevallen is.
Was Jaap al wat afgevallen dan??quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, weer hopeloos dus.
de dikke en de voormalige dikke
nee die dikke is jaap, die ander is afgevallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was Jaap al wat afgevallen dan??
Vandaar dat Bommie niet mocht komen. LS neemt al voor 30 man plek inquote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Toverheks het volgende:
gasten aanstaande woensdag.
Mod rob/LS/Pietje SV/en nog 30 verschillende alliasen.
Als ze je voor de volgende uitzending uitnodigen, ga je dan nog wel Bom, of heb je het wel gezien ?quote:
Ik las zwangerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Paultje Poets voor het afvallen
[ afbeelding ]
Na het afvallen.
[ afbeelding ]
En hij is ook zanger.
Dat was hij toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die was toch al eerder bij Harry Loco , jongen die zo afgevallen is.
Zijn de bellers dan wel verstaanbaar (on stream)?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.terrorjaap.nl/2010/01/26/bel_jaap.html
Interactieve show morgen met Jaap
quote:Heeee
De talkshow gaat interactiever worden. Naast de welbekende chat is er nu de mogelijkheid om live naar de show te bellen!
Het nummer is: 0657647884.
Op je voicemails of smssen zul je geen antwoord krijgen, omdat het een prepaid nummer zonder beltegoed is. Alleen als je me direct aan de lijn hebt kun je me spreken. Tijdens de show staat de telefoon op stil om smssen te kunnen ontvangen, op bepaalde momenten die aangegeven zullen worden kan je ook bellen.
Met voicemails kan live tijdens de show weinig gedaan worden, dat is te onhandig om even snel te checken. Heb je een leuke vraag? Schroom niet en sms!
Je kunt me sowieso altijd bereiken per email stichtingjaap@live.nl
Groeten,
Jaap
Nog ff en ga van dat plaatje dromen, zoek eens een ander.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk doordacht weer.
[ afbeelding ]
Je kunt sms'sen maar dan krijg je geen antwoord. En je kunt op aangewezen tijden bellen en dan krijg je Jaap aan de telefoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp sowieso niks van dit bericht. Kun je nu wel of niet SMS'en?
[..]
Nee! Die zegt het helemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en ga van dat plaatje dromen, zoek eens een ander.
Ehm ja, lekker logisch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef Disana het volgende:
Je kunt sms'sen maar dan krijg je geen antwoord. En je kunt op aangewezen tijden bellen en dan krijg je Jaap aan de telefoon.
Ofzo.
Oh ja en je kunt voicemail inspreken maar dan krijg je ook geen reactie.quote:
Voor wie heb jij een vraag dan:quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:31 schreef beequeen het volgende:
Ik stuur mijn postduif wel met een vraag.
Het voordeel van bellen is wel dat je niet geband kunt wordenquote:gasten aanstaande woensdag.
een spirituele dame.
daarna vraag maar raak samen met die spirituele dame
dan een autistische jongen kan muziek maken en schilderen
paultje poets
derja taraboeka ( als ik deze naam goed verstaan had)deelnemer van mijn naam is Mjackson
Mod rob/LS/Pietje SV/en nog 30 verschillende alliasen.
Ik gok op een carnavalsfiguurquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Jaap krijgt vanavond ook een Verrassingsgast, ben benieuwd wie Johan geritseld voor Jaap heeft.
Zelf Jaap weet niet wie hij/zij dus is.
Nu je het zegt, daar kan jij best gelijk in hebbenquote:
Arnol is de BOM!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op de zoveelste Idols/X-Factor/HGT- reject.
Of op Arnol Kox.
Ronduit briljant plan van Jaap....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja en je kunt voicemail inspreken maar dan krijg je ook geen reactie.
Je kunt natuurlijk ook een brief schrijven of een telegram sturen of langsgaan.
Maar dan krijg je geen antwoord!
Bommie, Bommie, Bommie!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
Wat een gemis. PietjeSV is van de trap af gevallen en kan er vanavond niet bij zijn. Hij heeft 2 gekneusde ribben, verrekking in de rug en spierscheuring hamstring.
Dat van die gebroken staart van de kat is wél erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
Wat een gemis. PietjeSV is van de trap af gevallen en kan er vanavond niet bij zijn. Hij heeft 2 gekneusde ribben, verrekking in de rug en spierscheuring hamstring.
Het is allemaal wel erg toevallig qua timing, denk ik dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een verrekte rug gun je niemand.
sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
quote:
Ik bedoelde dat sarcastisch. Want ik vind het ook wel erg toevallig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg toevallig qua timing, denk ik dan.
Maar voor zo'n kat zou het inderdaad ook niet leuk zijn.
Ach Disana volgens mij lult LS gewoon uit zijn nek, misschien zit hij er vanavond gewoon wel, plus kat met gebroken staart.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat sarcastisch. Want ik vind het ook wel erg toevallig.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Dat van die gebroken staart van de kat is wél erg.
Ik meen dat hij er twee had. Dit lijkt me een poes, volgens mij is er ook nog een kater. En een hondje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het ook erg.
Foto van kat PietjeSV.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook net.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Hij kan anders nog prima typen voor iemand die alles verrekt heeft.
Nee volgens mij 1, weet het bijna zeker, maar misschien kan iemand het op de chat vragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:07 schreef Disana het volgende:
Ik meen dat hij er twee had. Dit lijkt me een poes, volgens mij is er ook nog een kater. En een hondje.
Ah okee, dan zal ik me wel vergissen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee volgens mij 1, weet het bijn zeker, maar misschien kan iemand het op de chat vragen.
En een hondje.
Hij typt met een rietje in zijn mondquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Disana ja en Jaap rijd in een hele mooie gave Audi6 vertelt hij, ja zou hij liggend typen nu??? en zal de staart van de kat netjes door de dierendokter geskalpt zijn?? vragen vragen en nog eens vragen.
Nou echt ik geloof er geen ene malle moer van.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij typt met een rietje in zijn mond
1 Hondje (Jack Russel0quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee volgens mij 1, weet het bijna zeker, maar misschien kan iemand het op de chat vragen.
En een hondje.
Je had toch eerst alleen een kat en hondje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
1 Hondje (Jack Russel0
1 Poes, die van die foto
1 kater, die op de trap lag te slapen.
En een kattenstaart kan je niet spalken. Hij schijnt er amper last van te hebben, want hij loopt gewoon door het huis en speelt mijn zijn speeltjes. Je moet er alleen niet aankomen. Dan krijg ik een mep (en terecht).
Als je het zo bekijkt wel. En de kat ook, dat ik nog redelijke reactie had en voet opzij deed en alleen maar op de staart stond, Waardoor ik wel een beste duikeling heb gemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je had toch eerst alleen een kat en hondje?
Dus is er een bijgekomen, van de buurvrouw herinner ik me nu vaag.
Het beste met je en ook met de kater, dus die in het doosje ligt in het RLS-wintertopic is de poes?
Vorige week 20 januari is de DJ Arjen Grolleman ook van de trap gevallen,
en die is overleden op 37-jarige leeftijd. Je kan dus ook erg ongelukkig terecht komen.
Je hebt dus geluk gehad LS.
Dan bellen ze nog maar een keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je het zo bekijkt wel. En de kat ook, dat ik nog redelijke reactie had en voet opzij deed en alleen
maar op de staart stond, Waardoor ik wel een beste duikeling heb gemaakt.
Ik baal er alleen wel van dat ik niet weet wie me nu eigenlijk had gebeld, want had nummerherkenning uit.
Maar heb wel de schijtbalen in. We kregen gisteren mailtje van Leo en concept voor vanavond was helemaal gaaf. (geen script trouwens)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan bellen ze nog maar een keer.
Studio Vlemmix loopt niet weg en show van Jaap is hierna nog 7 keer dus,
Tuurlijk is het balen, helemaal na het ontvangen van draaiboek regisseur Leo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar heb wel de schijtbalen in. We kregen gisteren mailtje van Leo en concept voor
vanavond was helemaal gaaf. (geen script trouwens)
Ik had er echt zin in. Het concept is anders dan de eerste twee afleveringen, en ik hoop ook dat
Jaap het goed gaat doen deze keer. Maar dat zien we vanavond wel.
Uiteraard! Vanavond gaat alles vloeiend, schudt Jaap de ene na de andere slimme vraag uit zijn mouw en - het belangrijkste- kunnen wij zelf input geven! Via sms of niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De vraag is: gaat ons dat opvallen?
Eerst zien, dan geloven!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Proberen ze een keer wat anders, is 't bij voorbaat abgeknallt.
De ontmoeting met Sly heeft inmiddels al off-stream plaatsgevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
Alles wordt bij voorbaat afgeknald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Proberen ze een keer wat anders, is 't bij voorbaat abgeknallt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, lekker danZitten janken dat het 2x kut was, gaan ze het veranderen is het weer niet goed. Stel wijven.
quote:
Als iemand een wind laat of de boel onder kotst, zal iedereen zeggen dat het stinkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alles wordt bij voorbaat afgeknald.
En een bedankje voor de gratis streams in een positief topic kan er ook niet af, dan worden de stokers bedankt, omdat ze het subforum zo leuk maken.![]()
Maar soms slaat het ineens om, op onderdelen.
Dat was bij TBO1 ook. Toen werd op een avond een niet juist uitgevoerde fietsopdracht (terecht) negatief beoordeeld, maar de andere middag werd er collectief juichend gereageerd op een opdracht waarbij de deelnemers over touwtjes moesten stappen om iets te vinden, oid.
Dus soms slaan de dingen om, maar als het gebeurt, gebeurt het collectief.
Dan heeft iedereen ineens de mening dat het beter is.
Dat is volgens mij de username van LekkerSimpel (weet je wel, die hier ook loopt te rampeneren) als hij op de SV chat zit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:
WIE is PietjeSV in godsherejezusnaam?!
PietjeSV is hier bekend als LekkerSimpel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:
WIE is PietjeSV in godsherejezusnaam?!
En die voormalige bolle zwanger komt toch?
En van hoelaat tot hoelaat is die meuk?!
Mot werken.
Dat schreef ik vandaag ook al. Bovendien kan hij ook gewoon de chat modden om mensen te waarschuwen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
Aha, en LS is zwaargewond, en kan in principe niet tikken, als je kunt tikken kun je naar Jaap, punt.
En toch is het naar, zo'n ongeluk vlak voor je landelijke doorbraak.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
Aha, en LS is zwaargewond, en kan in principe niet tikken, als je kunt tikken kun je naar Jaap, punt.
Alsof je huisdier weet wanneer het kerst isquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef yvonne het volgende:
Doe nu kerstinkopen voor uw huisdier staat er als banner, die zijn er lekker snel bij![]()
Ook ene Vlemminx project zeker?
Dat weten we toch heul nog niet, die vadsige Sly van dat pauperforum aan de overkant loopt er nou ook rond, misschien word het nog wel heul leuk. Met vechten enzo. En kotsen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Maar SV is dus gewoon weer niet de moeite waard om naar te kijken vanavond?
What a surprise.
Jammer dat hij zijn vingers niet gebroken heeft. Na het PM debacle kan ik die gast niet meer luchten of zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
vooral dat van zijn vingersquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn vingers niet gebroken heeft. Na het PM debacle kan ik die gast niet meer luchten of zien.![]()
Fijn dat Gert het beterschapstopique gesloten heeft.
Bedankt Gert.![]()
Valsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toch is het naar, zo'n ongeluk vlak voor je landelijke doorbraak.
Een autist die een vriendin heeft, zie later updates maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Stefan het volgende:
Er zit nu een magere homo op de bank, is dat een FOK!ker?
Zo, boeiend. Heeft ook wat te vertellen of gaat ie zo kaarten en tandenstokers tellen?quote:
Zie updates, Disana.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Stefan het volgende:
Er zit nu een magere homo op de bank, is dat een FOK!ker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |