hmm, weer hopeloos dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Een gewezen dikzak van wie Jaap zijn buikbandje 2e hands wil overnemen
ik heb harry loco heel snel uitgezet en niet meer aangezet zolang hij er wasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die was toch al eerder bij Harry Loco , jongen die zo afgevallen is.
Was Jaap al wat afgevallen dan??quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, weer hopeloos dus.
de dikke en de voormalige dikke
nee die dikke is jaap, die ander is afgevallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was Jaap al wat afgevallen dan??
Vandaar dat Bommie niet mocht komen. LS neemt al voor 30 man plek inquote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Toverheks het volgende:
gasten aanstaande woensdag.
Mod rob/LS/Pietje SV/en nog 30 verschillende alliasen.
Als ze je voor de volgende uitzending uitnodigen, ga je dan nog wel Bom, of heb je het wel gezien ?quote:
Ik las zwangerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Paultje Poets voor het afvallen
[ afbeelding ]
Na het afvallen.
[ afbeelding ]
En hij is ook zanger.
Dat was hij toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die was toch al eerder bij Harry Loco , jongen die zo afgevallen is.
Zijn de bellers dan wel verstaanbaar (on stream)?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.terrorjaap.nl/2010/01/26/bel_jaap.html
Interactieve show morgen met Jaap
quote:Heeee
De talkshow gaat interactiever worden. Naast de welbekende chat is er nu de mogelijkheid om live naar de show te bellen!
Het nummer is: 0657647884.
Op je voicemails of smssen zul je geen antwoord krijgen, omdat het een prepaid nummer zonder beltegoed is. Alleen als je me direct aan de lijn hebt kun je me spreken. Tijdens de show staat de telefoon op stil om smssen te kunnen ontvangen, op bepaalde momenten die aangegeven zullen worden kan je ook bellen.
Met voicemails kan live tijdens de show weinig gedaan worden, dat is te onhandig om even snel te checken. Heb je een leuke vraag? Schroom niet en sms!
Je kunt me sowieso altijd bereiken per email stichtingjaap@live.nl
Groeten,
Jaap
Nog ff en ga van dat plaatje dromen, zoek eens een ander.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk doordacht weer.
[ afbeelding ]
Je kunt sms'sen maar dan krijg je geen antwoord. En je kunt op aangewezen tijden bellen en dan krijg je Jaap aan de telefoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp sowieso niks van dit bericht. Kun je nu wel of niet SMS'en?
[..]
Nee! Die zegt het helemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en ga van dat plaatje dromen, zoek eens een ander.
Ehm ja, lekker logisch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef Disana het volgende:
Je kunt sms'sen maar dan krijg je geen antwoord. En je kunt op aangewezen tijden bellen en dan krijg je Jaap aan de telefoon.
Ofzo.
Oh ja en je kunt voicemail inspreken maar dan krijg je ook geen reactie.quote:
Voor wie heb jij een vraag dan:quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:31 schreef beequeen het volgende:
Ik stuur mijn postduif wel met een vraag.
Het voordeel van bellen is wel dat je niet geband kunt wordenquote:gasten aanstaande woensdag.
een spirituele dame.
daarna vraag maar raak samen met die spirituele dame
dan een autistische jongen kan muziek maken en schilderen
paultje poets
derja taraboeka ( als ik deze naam goed verstaan had)deelnemer van mijn naam is Mjackson
Mod rob/LS/Pietje SV/en nog 30 verschillende alliasen.
Ik gok op een carnavalsfiguurquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Jaap krijgt vanavond ook een Verrassingsgast, ben benieuwd wie Johan geritseld voor Jaap heeft.
Zelf Jaap weet niet wie hij/zij dus is.
Nu je het zegt, daar kan jij best gelijk in hebbenquote:
Arnol is de BOM!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op de zoveelste Idols/X-Factor/HGT- reject.
Of op Arnol Kox.
Ronduit briljant plan van Jaap....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja en je kunt voicemail inspreken maar dan krijg je ook geen reactie.
Je kunt natuurlijk ook een brief schrijven of een telegram sturen of langsgaan.
Maar dan krijg je geen antwoord!
Bommie, Bommie, Bommie!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
Wat een gemis. PietjeSV is van de trap af gevallen en kan er vanavond niet bij zijn. Hij heeft 2 gekneusde ribben, verrekking in de rug en spierscheuring hamstring.
Dat van die gebroken staart van de kat is wél erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
Wat een gemis. PietjeSV is van de trap af gevallen en kan er vanavond niet bij zijn. Hij heeft 2 gekneusde ribben, verrekking in de rug en spierscheuring hamstring.
Het is allemaal wel erg toevallig qua timing, denk ik dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een verrekte rug gun je niemand.
sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
quote:
Ik bedoelde dat sarcastisch. Want ik vind het ook wel erg toevallig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg toevallig qua timing, denk ik dan.
Maar voor zo'n kat zou het inderdaad ook niet leuk zijn.
Ach Disana volgens mij lult LS gewoon uit zijn nek, misschien zit hij er vanavond gewoon wel, plus kat met gebroken staart.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat sarcastisch. Want ik vind het ook wel erg toevallig.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Dat van die gebroken staart van de kat is wél erg.
Ik meen dat hij er twee had. Dit lijkt me een poes, volgens mij is er ook nog een kater. En een hondje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het ook erg.
Foto van kat PietjeSV.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook net.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Hij kan anders nog prima typen voor iemand die alles verrekt heeft.
Nee volgens mij 1, weet het bijna zeker, maar misschien kan iemand het op de chat vragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:07 schreef Disana het volgende:
Ik meen dat hij er twee had. Dit lijkt me een poes, volgens mij is er ook nog een kater. En een hondje.
Ah okee, dan zal ik me wel vergissen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee volgens mij 1, weet het bijn zeker, maar misschien kan iemand het op de chat vragen.
En een hondje.
Hij typt met een rietje in zijn mondquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Disana ja en Jaap rijd in een hele mooie gave Audi6 vertelt hij, ja zou hij liggend typen nu??? en zal de staart van de kat netjes door de dierendokter geskalpt zijn?? vragen vragen en nog eens vragen.
Nou echt ik geloof er geen ene malle moer van.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij typt met een rietje in zijn mond
1 Hondje (Jack Russel0quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee volgens mij 1, weet het bijna zeker, maar misschien kan iemand het op de chat vragen.
En een hondje.
Je had toch eerst alleen een kat en hondje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
1 Hondje (Jack Russel0
1 Poes, die van die foto
1 kater, die op de trap lag te slapen.
En een kattenstaart kan je niet spalken. Hij schijnt er amper last van te hebben, want hij loopt gewoon door het huis en speelt mijn zijn speeltjes. Je moet er alleen niet aankomen. Dan krijg ik een mep (en terecht).
Als je het zo bekijkt wel. En de kat ook, dat ik nog redelijke reactie had en voet opzij deed en alleen maar op de staart stond, Waardoor ik wel een beste duikeling heb gemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je had toch eerst alleen een kat en hondje?
Dus is er een bijgekomen, van de buurvrouw herinner ik me nu vaag.
Het beste met je en ook met de kater, dus die in het doosje ligt in het RLS-wintertopic is de poes?
Vorige week 20 januari is de DJ Arjen Grolleman ook van de trap gevallen,
en die is overleden op 37-jarige leeftijd. Je kan dus ook erg ongelukkig terecht komen.
Je hebt dus geluk gehad LS.
Dan bellen ze nog maar een keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je het zo bekijkt wel. En de kat ook, dat ik nog redelijke reactie had en voet opzij deed en alleen
maar op de staart stond, Waardoor ik wel een beste duikeling heb gemaakt.
Ik baal er alleen wel van dat ik niet weet wie me nu eigenlijk had gebeld, want had nummerherkenning uit.
Maar heb wel de schijtbalen in. We kregen gisteren mailtje van Leo en concept voor vanavond was helemaal gaaf. (geen script trouwens)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan bellen ze nog maar een keer.
Studio Vlemmix loopt niet weg en show van Jaap is hierna nog 7 keer dus,
Tuurlijk is het balen, helemaal na het ontvangen van draaiboek regisseur Leo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar heb wel de schijtbalen in. We kregen gisteren mailtje van Leo en concept voor
vanavond was helemaal gaaf. (geen script trouwens)
Ik had er echt zin in. Het concept is anders dan de eerste twee afleveringen, en ik hoop ook dat
Jaap het goed gaat doen deze keer. Maar dat zien we vanavond wel.
Uiteraard! Vanavond gaat alles vloeiend, schudt Jaap de ene na de andere slimme vraag uit zijn mouw en - het belangrijkste- kunnen wij zelf input geven! Via sms of niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De vraag is: gaat ons dat opvallen?
Eerst zien, dan geloven!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Proberen ze een keer wat anders, is 't bij voorbaat abgeknallt.
De ontmoeting met Sly heeft inmiddels al off-stream plaatsgevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
Die staat er al, heksje!
Alles wordt bij voorbaat afgeknald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Proberen ze een keer wat anders, is 't bij voorbaat abgeknallt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, lekker danZitten janken dat het 2x kut was, gaan ze het veranderen is het weer niet goed. Stel wijven.
quote:
Als iemand een wind laat of de boel onder kotst, zal iedereen zeggen dat het stinkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alles wordt bij voorbaat afgeknald.
En een bedankje voor de gratis streams in een positief topic kan er ook niet af, dan worden de stokers bedankt, omdat ze het subforum zo leuk maken.![]()
Maar soms slaat het ineens om, op onderdelen.
Dat was bij TBO1 ook. Toen werd op een avond een niet juist uitgevoerde fietsopdracht (terecht) negatief beoordeeld, maar de andere middag werd er collectief juichend gereageerd op een opdracht waarbij de deelnemers over touwtjes moesten stappen om iets te vinden, oid.
Dus soms slaan de dingen om, maar als het gebeurt, gebeurt het collectief.
Dan heeft iedereen ineens de mening dat het beter is.
Dat is volgens mij de username van LekkerSimpel (weet je wel, die hier ook loopt te rampeneren) als hij op de SV chat zit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:
WIE is PietjeSV in godsherejezusnaam?!
PietjeSV is hier bekend als LekkerSimpel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:
En die voormalige bolle zwanger komt toch?
En van hoelaat tot hoelaat is die meuk?!
Mot werken.
Dat schreef ik vandaag ook al. Bovendien kan hij ook gewoon de chat modden om mensen te waarschuwen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
Aha, en LS is zwaargewond, en kan in principe niet tikken, als je kunt tikken kun je naar Jaap, punt.
En toch is het naar, zo'n ongeluk vlak voor je landelijke doorbraak.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
Aha, en LS is zwaargewond, en kan in principe niet tikken, als je kunt tikken kun je naar Jaap, punt.
Alsof je huisdier weet wanneer het kerst isquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef yvonne het volgende:
Doe nu kerstinkopen voor uw huisdier staat er als banner, die zijn er lekker snel bij![]()
Ook ene Vlemminx project zeker?
Dat weten we toch heul nog niet, die vadsige Sly van dat pauperforum aan de overkant loopt er nou ook rond, misschien word het nog wel heul leuk. Met vechten enzo. En kotsen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Maar SV is dus gewoon weer niet de moeite waard om naar te kijken vanavond?
What a surprise.
Jammer dat hij zijn vingers niet gebroken heeft. Na het PM debacle kan ik die gast niet meer luchten of zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
vooral dat van zijn vingersquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn vingers niet gebroken heeft. Na het PM debacle kan ik die gast niet meer luchten of zien.![]()
Fijn dat Gert het beterschapstopique gesloten heeft.
Bedankt Gert.![]()
Valsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toch is het naar, zo'n ongeluk vlak voor je landelijke doorbraak.
Een autist die een vriendin heeft, zie later updates maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Stefan het volgende:
Er zit nu een magere homo op de bank, is dat een FOK!ker?
Zo, boeiend. Heeft ook wat te vertellen of gaat ie zo kaarten en tandenstokers tellen?quote:
Zie updates, Disana.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Stefan het volgende:
Er zit nu een magere homo op de bank, is dat een FOK!ker?
18:30-23:00 uur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef yvonne het volgende:
En die voormalige bolle zwanger komt toch?
En van hoelaat tot hoelaat is die meuk?!
Mot werken.
Bedank hier Studio Vlemmix voor de GRATIS streamsquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
Alles wordt bij voorbaat afgeknald.
En een bedankje voor de gratis streams in een positief topic kan er ook niet af, dan worden de stokers bedankt, omdat ze het subforum zo leuk maken.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke youtube moet ik hebben voor de "Beequeens nek breken" quote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |