Volgende keer, ik ben nogal van het topics sluiten de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoeld hoor, maar ik kan toch veel handiger gewoon monogaam zeggen.Dat snapt iedereen tenminste altijd.
Wat zou de juiste term zijn dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:voor TT!
* Enfermera heeft ook een hekel aan carnaval
[..]Ik vind het juist grappig om met dat soort rare termen te smijten
![]()
quote:
Zo heeft ieder een hobbyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:voor TT!
* Enfermera heeft ook een hekel aan carnaval
[..]Ik vind het juist grappig om met dat soort rare termen te smijten
![]()
Serieel monogaamquote:
Als je dacht mij te verleiden met die TT..... dan heb je het mooi mis.quote:
Dat klinkt een beetje alsof je met een hele serie mannen achter elkaar monogaam bentquote:
Seriële monogamie is zeg maar dat je trouw en monogaam bent aan je huidige partner. Maar dus wel dat je meerdere partners in je leven hebtquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo heeft ieder een hobby
Om het maar kort en simpel te zeggen; ik ga niet cyberseksen met Lovelesswant ik cyberseks al met iemand
Ja, ik vat 'm nu!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Seriële monogamie is zeg maar dat je trouw en monogaam bent aan je huidige partner. Maar dus wel dat je meerdere partners in je leven hebtEn monogaam is echt dat je maar 1 partner in je leven hebt, dat heeft bijna niemand
JA!!!! ik vind m lekker!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Bamba het volgende:
Tombola? Ben je al bijgelezen?. Heb je de parfum al geroken?
Ahaha, daarom dus! Ik blijf gewoon monogaam zeggen, maar als iemand denkt mij te kunnen pakken daarop [quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vat 'm nu!
Ik zeg ook altijd dat ik monogaam ben, maar ik zal het vanaf nu anders zeggen. Alleen ben ik bang dat ik dan meer uit te leggen heb dan anders
Ja, dan kunnen we gewoon zoiets zeggen:quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, daarom dus! Ik blijf gewoon monogaam zeggen, maar als iemand denkt mij te kunnen pakken daarop [![]()
] dan lukt dat niet
Haha ja, tis een beetje ingewikkeld, maar ik ben dan zo iemand die zich er helemaal in gaat verdiepen, daarover begint op een feestje en dat iedereen dan stil is en naar je verhaal zit te luisteren en ik dan later zo zit van ...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vat 'm nu!
Ik zeg ook altijd dat ik monogaam ben, maar ik zal het vanaf nu anders zeggen. Alleen ben ik bang dat ik dan meer uit te leggen heb dan anders
Inderdaad,quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gewoon zoiets zeggen:
IK HEB HEUS MET ANDEREN GESEKST HOOR
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, daarom dus! Ik blijf gewoon monogaam zeggen, maar als iemand denkt mij te kunnen pakken daarop [![]()
] dan lukt dat niet
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gewoon zoiets zeggen:
IK HEB HEUS MET ANDEREN GESEKST HOOR
Whiiihihihihihihi. Ach, je komt vast heel schattig over danquote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, tis een beetje ingewikkeld, maar ik ben dan zo iemand die zich er helemaal in gaat verdiepen, daarover begint op een feestje en dat iedereen dan stil is en naar je verhaal zit te luisteren en ik dan later zo zit van ...ja ik wilde gewoon wat vertellen, niet als een autist overkomen
Uhuh. Ik ben wel een beetje een eigenwijs krengetjequote:
Vooral 'gemak dient de mens' FTWquote:
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whiiihihihihihihi. Ach, je komt vast heel schattig over dan
Ik ook een beetje boelquote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben wel een beetje een eigenwijs krengetje
quote:
Dies gewoon eng!quote:
gelukkig ben je niet moeilijk he...quote:
Precies!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet moeilijk he...
Even compleet oftopic. Fiets is een held!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hangt er echt van af wat je met je kwakje doet. Als je het weggooit raak je namelijk belangrijke bouwstoffen kwijt die je lichaam gewoon nodig heeft. Het is veel beter om ten minste één van de drie keren je kwakje weer in te slikken. Zo voorkom je dat je te veel aan bouwstoffen verliest!![]()
Voor de rest is het totaal niet schadelijk!
Oh ja, dat ging ik nog kijken idd! Ga meteen lezen!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[UITSLAG] Opwindende verhalen van FOK!kers - 18+
Check me!!!! Bij de beste 5!
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
Te vaak masturberen?
[..]
Even compleet oftopic. Fiets is een held!
quote:
Well joeeehoeeeequote:
Slaap lekker!!!!!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Bamba het volgende:
Oeh wat een rode oortjes verhaal Tombola!!!
Goed gedaan!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[UITSLAG] Opwindende verhalen van FOK!kers - 18+
Check me!!!! Bij de beste 5!
quote:
Ow gawd, weer eentje die bij ons opt werk gaat bellen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
Te vaak masturberen?
[..]
Dank je wel!!!!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow gawd, weer eentje die bij ons opt werk gaat bellen.
Dankjewel!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
oh en cat, ik vind je UI echt meesterlijk!!!!
Gaat goedkomen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef P.F het volgende:
Oeh, ik zie dezelfde kast bij een andere koper en die kan ik kopen voor 5 euro meerMaar hij neemt niet op
!
ik had het eerst ook bij mijn kerstboom (was eerst een zwart plaatje en toen een boom...) maar deze hou ik voor altijd denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet er nog aan wennen, mezelf 'geel' te zien. Heb al mijn tijd op Fok dezelfde UI gehad.
eeeeh, weet ik niet!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Tombolalala... dahling.... kun jij mijn verse UI in de wiki zetten?
Misschien is de beste man helemaal niet thuis.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
Hij mailt ook niet terugf5f5f5f5f5f5f5f5ff5!
[hij kan ook net even naar de wc zijn, maar dat doet ie maar in zn eigen tijd]
Oké, nu word je eng.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
Hij mailt ook niet terugf5f5f5f5f5f5f5f5ff5!
[hij kan ook net even naar de wc zijn, maar dat doet ie maar in zn eigen tijd]
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeh, weet ik niet!
Ik zal eens kijken
Maar dat had je nog niet gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef P.F het volgende:
Hij mailde om 10.01
Ik belde om 10.05
En mailde om 10.10
En het was een mobiel nummer.
GEEN EXCUSES MOGELIJK
Ik zat RTL 7 te kijken, maar ik ging gelijk zappenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Kijken we allemaal naar 5? NU prostaat onderzoek!
PM jij de hele avond met Greys ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEEEEYS, JE IN BOX IS VOL!!!!
Ik ga slapen, welterusten allemaal
Moi? Ik zou niet durrrrrrvenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM jij de hele avond met Greys ofzo?![]()
truste
Jij bent een goede zoekert!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alowah!
@ Cat22:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal oude eentandjes.
Cartmanquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook slapen (en iets anders)![]()
Trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt, je bent eng nu.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef P.F het volgende:
Godver ik wil die kutkast en ik wil hem nu! En ik wil ook een nieuwe telefoon MET geluid. NU!!!!!!!!!!!
Ik ga wel weer Gossip Girl kijken om te kalmeren!
Zullen we heel dicht tegen elkaar aankruipen? Gaan we samen bibberen.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we heel dicht tegen elkaar aankruipen? Gaan we samen bibberen.
ho....quote:
Kruip jij ook bij ons bibberhoopje Jquote:
Nu niet meer!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEEEEYS, JE IN BOX IS VOL!!!!
Ik ga slapen, welterusten allemaal
Is dat ene leuke stukje voor jou al geweest? Vet hè?!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu niet meer!
Ik was ff GA aan het kijken
HEEE!quote:
Het is toch zoooo relaxed dat Tombola mijn relatie-agenda bijhoudt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho....
jij mag wel met LL flirten maar Cat niet met hem en hij niet met haar?
Dit is nog m'n kerst ava eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEE!
Doe eens rustig, je maakt die arme mannen bang
Wil je je huidige ava in de op? ik ben nu nl toch bezig
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is toch zoooo relaxed dat Tombola mijn relatie-agenda bijhoudt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
Te vaak masturberen?
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kruip jij ook bij ons bibberhoopje JJ
H ?
Nee, je wilt niet half weten hoe jaloers ik ben.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho....
jij mag wel met LL flirten maar Cat niet met hem en hij niet met haar?
Slaap is zoo overrated.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Mensen, verdorie, ik moet gaan slapen
Ik hou alles bij...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Mensen, verdorie, ik moet gaan slapen
Geniaal hè.quote:
doe je echte dan eens?quote:
Ik kan wel op de kaart zien waar hij woontquote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slaap is zoo overrated.![]()
En zolang P.F die man nog niet bereikt heeft doe ik geen oog dicht.
NEEEEEEEE!!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef P.F het volgende:
En dan zit ik vanavond weer alleen als iedereen in het bibberhoekje gaat zitten! Zal ik er dan ook maar bij kruipen
Ja. Goed plan. Doe maar.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan wel op de kaart zien waar hij woont
Gewoon rondjes rijden, non stop bellen, uit het raam gillen, tot hij open doet
Of hij belt een tbs kliniek en laat je ophalen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Goed plan. Doe maar.
Dan verkoopt hij die kast vast aan je.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou alles bij...
Ik zat al te denken aan een update wiki...
Uit het raam tegen je hoofd ja.quote:
Is gewoon seks hoor, geen relatiequote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, als het beestje maar een naam heeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is gewoon seks hoor, geen relatie
iedereen bibbert voor jou, dus dat lijkt me handig ja...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef P.F het volgende:
En dan zit ik vanavond weer alleen als iedereen in het bibberhoekje gaat zitten! Zal ik er dan ook maar bij kruipen
Ja he?quote:
En het beeld wordt er niet frisser opquote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?Vooral die zwarte! En die witte was ook niet fris.
Home-video anyone?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
En het beeld wordt er niet frisser op
Bel anders ff iemand van Marktplaats.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:41 schreef P.F het volgende:
Waarom is de gossip girl dvdbox 45 eurozijn dat normale prijzen?
Google is een goede zoekert.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent een goede zoekert!Allemaal lieve mennekes met één tand.
![]()
Dankjewel.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bel anders ff iemand van Marktplaats.
Wellicht kan je 'm vanavond nog ophalen dan!
Heb je honger?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
Ik heb net voor een jaar een kat geadopteerd, ik hoop dat ik hem vanavond kan ophalen!!
Ja, doe maar stoer.quote:
van marktplaats?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
Ik heb net voor een jaar een kat geadopteerd, ik hoop dat ik hem vanavond kan ophalen!!
I luv 'emquote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, doe maar stoer.![]()
Ik heb je wel kusjeknuffelkroel gezien bij DTH.
heb je het topic wel goed gelezen?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef P.F het volgende:
Nee, via Greys, ze heet Bella!
Adopteer mee met Greys en ElisaB!
JA! Waar was de mij beloofde kusjekroel gister?quote:
Hoezo? Nou ja anders haal ik hem morgen wel op, ook goed..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je het topic wel goed gelezen?
Ja ik zat op de rommelzolder te wachten, jij was te druk met Barbaafquote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA! Waar was de mij beloofde kusjekroel gister?
Softie.quote:
En anders ga je stalken?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoezo? Nou ja anders haal ik hem morgen wel op, ook goed..
Helemaal niet!!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat op de rommelzolder te wachten, jij was te druk met Barbaaf
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat op de rommelzolder te wachten, jij was te druk met Barbaaf
En hij maar denken dat het de honden waren die aan zijn bipsebaps snuffelden.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet!!!!!!
Ik liep tussen al die hondjes de hele tijd achter je aan!
Oh dan was dat het. Dan zag ik je aan voor een bewoner van DTH, die liepen ook de hele tijd achter iedereen aanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet!!!!!!
Ik liep tussen al die hondjes de hele tijd achter je aan!
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hij maar denken dat het de honden waren die aan zijn bipsebaps snuffelden.
Yeah... right.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
Ik vind jullie wel lief hoor!
Ik heb de beste man 1x gebeld en 1x gemailt
En natuurlijk snap ik dat dat katje daar blijft!!
jij gaat teveel met ing om.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hij maar denken dat het de honden waren die aan zijn bipsebaps snuffelden.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan was dat het. Dan zag ik je aan voor een bewoner van DTH, die liepen ook de hele tijd achter iedereen aan
Hey! In onze relatie moet ruimte zijn voor anderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee joh das die Tombolaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
En waarom staat er opeens een OP midden in het topic?
Iemand snapt het begrip Openingspost niet?
Ze heeft hem aangepast en wil hem laten zienquote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey! In onze relatie moet ruimte zijn voor anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Ing mag er best bij hoor.![]()
Tsjek mijn nieuwe ui in het rijtje!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Auwauwauwauw! Er staat een katertje op mijn hoofd om aan de lamp te kunnen komen!
Nageltjesssssss......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je had het ook helemaal niet kunnen doen, dus 't is echt een goede daadquote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef P.F het volgende:
Het voelt nog niet echt als een goede daad, want wat is 12 euro? Dat kan ik best vaker doenNice!
zal ik er zo eens naar kijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Die van Trovey is nog verrot in de OP. In het topic zie ik 'm wel
grapje he...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]NEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik merk het helemaal niet want het is nu toch nog begin van de maandquote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had het ook helemaal niet kunnen doen, dus 't is echt een goede daad
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
Sorry als ik net zo vervelend overkwam, heb wat eh.. vervelende dingen spelen in mijn zeer naaste omgeving en zelfs shoptherapie helpt dit keer niet.. Helaas..
we vinden je evengoed lief hoor...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
Sorry als ik net zo vervelend overkwam, heb wat eh.. vervelende dingen spelen in mijn zeer naaste omgeving en zelfs shoptherapie helpt dit keer niet.. Helaas..
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE!Maar ik mag niet terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-en
![]()
Truste LL!quote:
Damn al dat soort dingen komen ook tegelijkertijd hè. Sterkte ermee!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef P.F het volgende:
Ik wil het wel even kwijt maar ik haal het zo weer weg
Je valt er lekker binnen!quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef P.F het volgende:
Ik wil het wel even kwijt maar ik haal het zo weer weg
[..]
Waarom doen jullie het met elkaar als ik weg benquote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Je valt er lekker binnen!
Iedereen doet iets met iedereen en we vieren carrrrnavallll!
Ik las het net... Sterktequote:En P.F. isniezoheppie.
Ow ja, dat feestje en die eetafspraak die niet doorging of zoiets?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef P.F het volgende:
En ik wou graag afleiding bij mijn vrienden maar dat ging niet echt door!
MIJ!!!!quote:
Dan moet je naar een F&F meet komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
/einde aandacht voor P.F
Ik heb liever aandacht qua dat ik leuk haar heb of zo daar kan ik beter mee omgaan
hee, ik moet jou toch ook delen met beeb?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ff naar een feestje en jij wupt al weer over
Ja klopt! En nu heb ik geen zin in die paar mensen die altijd afzeggen alleen als ze niet iets beters hebben te doenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat feestje en die eetafspraak die niet doorging of zoiets?![]()
(dit mag ik toch wel quoten he?)
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
/einde aandacht voor P.F
Ik heb liever aandacht qua dat ik leuk haar heb of zo daar kan ik beter mee omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Waarvoor heb je eigenlijk een oude mannenfoto nodig Cat?quote:
Ik zal je de inloggegevens ff Peej Emmenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarvoor heb je eigenlijk een oude mannenfoto nodig Cat?
En als je interesse hebt, ik heb nog 5 plaatjes van oude eentandige mannetjes.
En een vraagje, mag ik ook de foto's van Dierenthuis die gisteren gemaakt zijn zien?
Pakje kippesoep + groentenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef P.F het volgende:
Ik ga denk ik een mega hoeveelheid soep etc bedenken & avondeten en dan invriezen!
Wat zijn lekkere gerechten, of kan ik dan beter naar CUL?
Ow ja, da's waar. Owkee, nou vooruit dan maarquote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
hee, ik moet jou toch ook delen met beeb?
Het gaat hassikke goed met de aarbeitjesquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Elies, hoest met je aardbeitjes? Ik maak me er telkens zorgen over.![]()
Bofferdquote:En ik had een kadootje van je beeb.En ik weet haar naam!
ik had in mijn lijstje van vandaag (quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MIJ!!!!
verder weinig volgens mij
WORD!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...en je kunt noooooit genoeg met Ing omgaan![]()
Jou had ik inderdaad gemist (want je bent liev), Draakje had ik gezien en het ranzige verhaal van MrS probeer ik te vergetenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
ik had in mijn lijstje van vandaag () alleen dat ranzige verhaal van MrS (
) staan, en dat draculettetje langsgewipt was
Dankje.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal je de inloggegevens ff Peej Emmen
Je bent de eerste die dat vraagt.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarvoor heb je eigenlijk een oude mannenfoto nodig Cat?
En als je interesse hebt, ik heb nog 5 plaatjes van oude eentandige mannetjes.
Ik ook...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jou had ik inderdaad gemist (want je bent liev), Draakje had ik gezien en het ranzige verhaal van MrS probeer ik te vergeten
WHUT WHUT? Ranzig verhaal van MrS?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had in mijn lijstje van vandaag () alleen dat ranzige verhaal van MrS (
) staan, en dat draculettetje langsgewipt was
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WORD!
Is je KoS al op? Dan kom ik Tom en Luna kijken
Ergens in een vorig topic. Over honden eten en slachten.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WHUT WHUT? Ranzig verhaal van MrS?![]()
Link please.
En gefrituurde duiven op stokjes en slangen op stokjes en ratten op stokjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ergens in een vorig topic. Over honden eten en slachten.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En gefrituurde duiven op stokjes en slangen op stokjes en ratten op stokjes.
We hadden het er bij de Mac nog over...terwijl Ll net een happie food zou nemen
Tombola, moet ik gaan zoeken of tover jij een linkje?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
echt te erg hoor...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link please.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[SC] 585 To De-hair or not to de-hair?
Onder de spoilert.
Ik vroeg het me al even af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat vraagt.De rest nam het voor vanzelfsprekend aan, raar stel dat ze zijn.
Ik doe mee aan iets van carnaval, en we moeten allemaal een foto meenemen van een heul lelijke man. Maar wel eentje die geloofwaardig is.
Dus kom maar op met die plaatjes.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link please.
maar die laatste was echt erg hoor...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg, ga mijn werk niet inpikken please!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[SC] 585 To De-hair or not to de-hair?
Onder de spoilert.
Lees dat stukje van MrS dan maar niet...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Heel erg bedankt voor de kippensoep tips, ik eet alleen geen dieren![]()
Vind ik ook...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Die foto's moet 'ie ook niet onder een spoiler gaan plaatsen hoor want a: ik kan die gewoon zien dan op m'n Iphone en b: ik ken mezelf en klik toch wel. Dan pm't 'ie ze maar naar de belangstellenden..Zullen er toch niet zoveel zijn schat ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop natuurlijk gigantisch achter de feiten aan, maar wilde het even gezegd hebben.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wehehe, die tweede is ook stoer.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al even af, maar durfde het niet te vragen.
Ohw een lelijke man, had dat maar gezegd, dan zijn er veel meer plaatjes te vinden denk ik.
Nog wat lieflijke lelijke oude mannetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was eerderder.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt te erg hoor...
MrS update (WAARSCHUWING! HEFTIG!
Die tweede!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al even af, maar durfde het niet te vragen.
Ohw een lelijke man, had dat maar gezegd, dan zijn er veel meer plaatjes te vinden denk ik.
Nog wat lieflijke lelijke oude mannetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ga mijn werk niet inpikken please!Ja nee maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik je al vaker belaagd met kippesoep he?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Heel erg bedankt voor de kippensoep tips, ik eet alleen geen dieren![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
OK. gelezen.
En ik vind hem er niet minder aardig op. Juist haske stoer.
Even inhoudelijke reactie onder een spoiler voor mensen die het niet hebben gelezen en ook niet willen.Daar heb je ook gelijk in! Ik had het alleen sowieso al niet gegeten, idd door de emotionele binding die je met honden (en katten) hebt hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop natuurlijk gigantisch achter de feiten aan, maar wilde het even gezegd hebben.And so the lion fell in love with the lamb
Volgens mij wel bij een verkoudheidje of zo jaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al vaker belaagd met kippesoep he?
Geen idee. Ze stond bij iemand van hier gleuf ik en wilde vriendjes zijn, dus ik heb haar maar toegevoegd.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
OK. gelezen.
En ik vind hem er niet minder aardig op. Juist haske stoer.
Even inhoudelijke reactie onder een spoiler voor mensen die het niet hebben gelezen en ook niet willen.Snap ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop natuurlijk gigantisch achter de feiten aan, maar wilde het even gezegd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ieder zijn dingEn ik had het idee dat het echt een ontzettende hondenliefhebber was, maar dat heb ik nu een beetje bijgesteld nu...
![]()
En misschein kwam het ook wel door het DTH bezoek
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Whoehoehoeeeeeeeequote:Quote ElisaB: "is dit een urn of een koektrommel?"
quote:Quote ElisaB: "is dit een urn of een koektrommel?"
Ik moest er in DTH ook om lachen trouwens!!! Echt heerlijk!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeee
Ik dacht dat ik in mijn broek pieste
Zag je op het aanrecht nog meer urnen staan trouwens?
Zilveren. Die waren meer urnig.
Maar je bent zo lief erbij!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
Ow, wat ergIk ook altijd met mijn grote mond die ik niet kan dichthouden als ik iets denk
Ik vond hem geweldig!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
Ow, wat ergIk ook altijd met mijn grote mond die ik niet kan dichthouden als ik iets denk
Ik zat wat aan het deksel te frunniken en toen dat niet los ging, dacht ik: "He, lastig; een koekjestrommel met een moeilijk deksel... ook niet handi.... fuck... zal toch geen urn zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeee
Ja, maar jij blijft er dan vanaf en vraagt het nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
Het léék toch ook net een koek/snoeptrommel?
Ik dacht het ook hoor, als dat je gerust stelt
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeee
Zag je op het aanrecht nog meer urnen staan trouwens?
Zilveren. Die waren meer urnig.
Maar je bent wel lief.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat wat aan het deksel te frunniken en toen dat niet los ging, dacht ik: "He, lastig; een koekjestrommel met een moeilijk deksel... ook niet handi.... fuck... zal toch geen urn zijn" Nou ja, en toen vroeg ik het al... dus
Mijn oog ging echt een tiende seconde daarvoor naar het aanrecht waar ik zilveren urnen zag staan, die er meer urnig uitzagen en waarvan ik het dus meteen zeker wist. En net toen ik de conclusie trok dat die gekleurde dan ook wel een urn zou zijn vroeg jij het alquote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar jij blijft er dan vanaf en vraagt het niet
Je hebt nix gemist hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Bamba het volgende:
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord!.
Idd, die foto's lijken me verschrikkelijk! En ook al plaats je ze onder spoiler, er zijn altijd mensen die de waarschuwing niet gelezen hebben of toch nieuwschierig zijn...Brrrr, ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over het hondjesverhaal van MrS:
Ik vind hem er ook niet minder aardig om, meningen verschillen nou eenmaal. Ik snapte alleen niet helemaal dat hij zo'n gruwelverhaal uitgerekend in F&F kwijt wilde. En ik eet dan ook wel vlees, maar koeien worden dan voor mijn gevoel toch wel iets humaner geslacht dan die hondjes
Gelukkig ging hij van 'Ik waarschuw vast voor de gruwelijke foto's die ik ga posten' naar 'ik weet niet zeker of ik ze nog wel wil uploaden'. En ik had ook nooit vrijwillig naar die slachtingen gaan kijken, maar dat moet hij zelf weten.
Nou, minder aardig is misschien wat cru gezegd dan...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over het hondjesverhaal van MrS:
Ik vind hem er ook niet minder aardig om, meningen verschillen nou eenmaal. Ik snapte alleen niet helemaal dat hij zo'n gruwelverhaal uitgerekend in F&F kwijt wilde. En ik eet dan ook wel vlees, maar koeien worden dan voor mijn gevoel toch wel iets humaner geslacht dan die hondjes
Gelukkig ging hij van 'Ik waarschuw vast voor de gruwelijke foto's die ik ga posten' naar 'ik weet niet zeker of ik ze nog wel wil uploaden'. En ik had ook nooit vrijwillig naar die slachtingen gaan kijken, maar dat moet hij zelf weten.
Houden zo. Echt, je mist er nix aanquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie wie is! Ik denk dat ik weet wie Elisa is, maar dat weet ik niet zeker!!
Elies peutert aan gekleurde urn.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord!.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik...Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ieder zijn dingEn ik had het idee dat het echt een ontzettende hondenliefhebber was, maar dat heb ik nu een beetje bijgesteld nu...
![]()
En misschein kwam het ook wel door het DTH bezoek
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Opeens borrelt bij mij een verhaal boven over een tante van me die vroeger altijd in een tuigje moest als de familie een dagje op stap ging.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt nix gemist hoor![]()
Echt, je neemt me mee naar dat soort uitjes, maar het is eigenlijk niet verantwoord
Ik heb er namen bij gezet, mutsquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie wie is! Ik denk dat ik weet wie Elisa is, maar dat weet ik niet zeker!!
Ja! Hoe weet jij dat!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt een roze brilletje; kan niet anders
Gek! Jij bent juist degene die we erbij moeten hebben! De smaakmaker in ons middenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt nix gemist hoor![]()
Echt, je neemt me mee naar dat soort uitjes, maar het is eigenlijk niet verantwoord
Hou op mens! Je bent liev zoals je bent.quote:
Bwoehahahahaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
Opeens borrelt bij mij een verhaal boven over een tante van me die vroeger altijd in een tuigje moest als de familie een dagje op stap ging.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies peutert aan gekleurde urn.
"Zeg, is dit een koektrommel of een urn?".
"Een urn".
"Oh eh... *trekt handen snel terug*... ik dacht, ik neem ff lekker een koekje".
Vlees IS dood dier. Eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.
Eens!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.
Ik kan wel kijken naar hoe een dier geslacht wordt, maar doe het liever niet. En het gaat daarbij ook om de leefomstandigheden (vandaar dat ik vrijwel alleen scharrel/biologisch vlees eet), en die lijken me daar niet goedquote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel goed. Zeker voor mensen waarbij de spoilers niet werken.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef ElisaB het volgende:
MrS heeft mij beloofd dat ie de foto's niet zal posten. Ook niet onder een link. Dus ik ben blij ende gerustgesteld
Tadaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat meas elisab wasomdat ik alleen een foto met blond haar had gezien
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat meas elisab wasomdat ik alleen een foto met blond haar had gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |