Volgende keer, ik ben nogal van het topics sluiten de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoeld hoor, maar ik kan toch veel handiger gewoon monogaam zeggen.Dat snapt iedereen tenminste altijd.
Wat zou de juiste term zijn dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:voor TT!
* Enfermera heeft ook een hekel aan carnaval
[..]Ik vind het juist grappig om met dat soort rare termen te smijten
![]()
quote:
Zo heeft ieder een hobbyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:voor TT!
* Enfermera heeft ook een hekel aan carnaval
[..]Ik vind het juist grappig om met dat soort rare termen te smijten
![]()
Serieel monogaamquote:
Als je dacht mij te verleiden met die TT..... dan heb je het mooi mis.quote:
Dat klinkt een beetje alsof je met een hele serie mannen achter elkaar monogaam bentquote:
Seriële monogamie is zeg maar dat je trouw en monogaam bent aan je huidige partner. Maar dus wel dat je meerdere partners in je leven hebtquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo heeft ieder een hobby
Om het maar kort en simpel te zeggen; ik ga niet cyberseksen met Lovelesswant ik cyberseks al met iemand
Ja, ik vat 'm nu!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Seriële monogamie is zeg maar dat je trouw en monogaam bent aan je huidige partner. Maar dus wel dat je meerdere partners in je leven hebtEn monogaam is echt dat je maar 1 partner in je leven hebt, dat heeft bijna niemand
JA!!!! ik vind m lekker!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Bamba het volgende:
Tombola? Ben je al bijgelezen?. Heb je de parfum al geroken?
Ahaha, daarom dus! Ik blijf gewoon monogaam zeggen, maar als iemand denkt mij te kunnen pakken daarop [quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vat 'm nu!
Ik zeg ook altijd dat ik monogaam ben, maar ik zal het vanaf nu anders zeggen. Alleen ben ik bang dat ik dan meer uit te leggen heb dan anders
Ja, dan kunnen we gewoon zoiets zeggen:quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, daarom dus! Ik blijf gewoon monogaam zeggen, maar als iemand denkt mij te kunnen pakken daarop [![]()
] dan lukt dat niet
Haha ja, tis een beetje ingewikkeld, maar ik ben dan zo iemand die zich er helemaal in gaat verdiepen, daarover begint op een feestje en dat iedereen dan stil is en naar je verhaal zit te luisteren en ik dan later zo zit van ...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vat 'm nu!
Ik zeg ook altijd dat ik monogaam ben, maar ik zal het vanaf nu anders zeggen. Alleen ben ik bang dat ik dan meer uit te leggen heb dan anders
Inderdaad,quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gewoon zoiets zeggen:
IK HEB HEUS MET ANDEREN GESEKST HOOR
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, daarom dus! Ik blijf gewoon monogaam zeggen, maar als iemand denkt mij te kunnen pakken daarop [![]()
] dan lukt dat niet
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gewoon zoiets zeggen:
IK HEB HEUS MET ANDEREN GESEKST HOOR
Whiiihihihihihihi. Ach, je komt vast heel schattig over danquote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, tis een beetje ingewikkeld, maar ik ben dan zo iemand die zich er helemaal in gaat verdiepen, daarover begint op een feestje en dat iedereen dan stil is en naar je verhaal zit te luisteren en ik dan later zo zit van ...ja ik wilde gewoon wat vertellen, niet als een autist overkomen
Uhuh. Ik ben wel een beetje een eigenwijs krengetjequote:
Vooral 'gemak dient de mens' FTWquote:
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whiiihihihihihihi. Ach, je komt vast heel schattig over dan
Ik ook een beetje boelquote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben wel een beetje een eigenwijs krengetje
quote:
Dies gewoon eng!quote:
gelukkig ben je niet moeilijk he...quote:
Precies!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet moeilijk he...
Even compleet oftopic. Fiets is een held!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hangt er echt van af wat je met je kwakje doet. Als je het weggooit raak je namelijk belangrijke bouwstoffen kwijt die je lichaam gewoon nodig heeft. Het is veel beter om ten minste één van de drie keren je kwakje weer in te slikken. Zo voorkom je dat je te veel aan bouwstoffen verliest!![]()
Voor de rest is het totaal niet schadelijk!
Oh ja, dat ging ik nog kijken idd! Ga meteen lezen!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[UITSLAG] Opwindende verhalen van FOK!kers - 18+
Check me!!!! Bij de beste 5!
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
Te vaak masturberen?
[..]
Even compleet oftopic. Fiets is een held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |