Geen idee. Ik kwam hem iig erg vaak tegen en nu is hij niet te vinden.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt was dat geen press foto ook?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet er ook even aan wennen....
.... nee, sorry, lukt niet.
Ooooh! Ik had dolgraag prinses willen zijn! Maar als je nieuw bent kan ik me voorstellen dat het wel erg eng en vreemd is en misschien niet leuk en zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij hebben ze als jeugdprinses gevraagd. maar ik durfde/wilde nietwaren net verhuisd naar nieuwe dorp.
Die hebben wij dan weer niet.quote:en vroegah, keken we allemaal op tegen de rozenkoningin [ afbeelding ]
want toen had ze zo'n enorm mooie rode fluffie jurk aan
O, maar dat moet je niet doen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Ik ging googelen op world press photo old man maar ik werd er een beetje naar van
Einstein.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:08 schreef Ynske het volgende:
k heb totaal geen idee met die foto
t enige waar ik aan denk bij oude man is [ afbeelding ]
rozenkoningin was alleen op de Heerlerbaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Ik had dolgraag prinses willen zijn! Maar als je nieuw bent kan ik me voorstellen dat het wel erg eng en vreemd is en misschien niet leuk en zo.
[..]
Die hebben wij dan weer niet.
Hier hebben we gelukkig nog genoeg animo voor een nieuwe prins. De Raad van 11 is een paar jaar geleden ook flink verdund en verjongd, zitten nu mijn leeftijdsgenoten in, een man of 16.![]()
Een paar jaar geleden hadden we Prinses Carnaval. De eeuwige vrijgezellin van het dorp die aan alles meedoet werd toen gekroond.![]()
Ik gebruik het woord 'we' hier in de meest brede zin des woords. Ik volg het al jaren op afstand en mijn feestactiviteit beperkt zich tot het kijken naar de optocht... alle 18 de nummers.De grote optocht in Weert kijk ik wel en daar ga ik ook even de kroeg in achteraf.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Bamba het volgende:
Ik ga dit jaar ook weer foto's tijdens de carnaval maken. Niet zo professioneel als Ynske, maar hoop er wel wat moois van te kunnen maken!
kunt t altijd een keer proberenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef P.F het volgende:
Oja.. Carnaval.. Ik heb hele leuke vriendinnetjes die beweren dat het echt geweldig is.. Ik weet alleen niet of ik als randstedeling die mening ga delen
Het is meestal de muziek wat de meeste mensen tegenhoudtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb sinds de zomer voor het eerst verkleedfeestjes gehad, nu 3 in totaal, en dat vond ik wel echt geweldig
Oquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is meestal de muziek wat de meeste mensen tegenhoudt![]()
Ik vind verkleden tegenwoordig nog het leukste van carnaval.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb sinds de zomer voor het eerst verkleedfeestjes gehad, nu 3 in totaal, en dat vond ik wel echt geweldig
Nou dat zal ze fijn vinden dat je dat zo en plein publique hier in het topic gooitquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
Hé chips, wist jij dat jij heftig hebt gecybersext gechat met mijn broertje?!
Nee, wie is je broertje?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef P.F het volgende:
Hé chips, wist jij dat jij heftig hebt gecybersext gechat met mijn broertje?!
ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind verkleden tegenwoordig nog het leukste van carnaval.![]()
Hai Tombolalala!
Die heb ik niet eens ooit op msn gehadquote:
I know rightquote:
Yup. Er stond serieus 'Collect chocolatemilk'quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werkelijk?Ik heb mijn vee allemaal in een melkbatterij geduwd.
Die zit nu vol, ik ben aan het sparen voor een nieuwe. Heb je mijn gepimpte boerderie al gechecked?
![]()
Bruine kippen geven trouwens verrassingseieren. Kan van alles in zitten.
Sexerd, PM!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Chipsie, wanneer gingen wij ook alweer cyberseksen
Sorry, daar ben ik te monogaam voorquote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hier past je comment wel heel goed bij onder je username, wat je daar hebt staanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens ooit op msn gehad
Hij treft het ook niet met al die bezette damesquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik te monogaam voor
Serieel monogaam of gewoon monogaam?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik te monogaam voor
Dank! Ik ben hem aan het legen!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou je graag terug PMen om je te bedanken voor je adoptiebijdrage, maar je inbox is vol.
Dus bij deze!
Hij liegt dusquote:
Monogaam monogaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieel monogaam of gewoon monogaam?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij liegt dusof er is een misverstand.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook
heerlijk in mooie kleren rondlopen en niet raar aangekeken worden
Dus jij gaat in heel je leven maar met 1 iemand behalve jezelf sex hebben?quote:
Ze houden een mega lange stop!quote:
Dat welquote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
[..]Ja ik zag jou veelvuldig in zijn FoBo
!!
Heb je nog wat in te halenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef P.F het volgende:
OOOO ik ben nu bij S02E03 want ik wist niet meer waar ik was![]()
!
Ik weet wel wat je bedoeld hoor, maar ik kan toch veel handiger gewoon monogaam zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus jij gaat in heel je leven maar met 1 iemand behalve jezelf sex hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |