Wehehe, die tweede is ook stoer.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al even af, maar durfde het niet te vragen.
Ohw een lelijke man, had dat maar gezegd, dan zijn er veel meer plaatjes te vinden denk ik.
Nog wat lieflijke lelijke oude mannetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was eerderder.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt te erg hoor...
MrS update (WAARSCHUWING! HEFTIG!
Die tweede!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al even af, maar durfde het niet te vragen.
Ohw een lelijke man, had dat maar gezegd, dan zijn er veel meer plaatjes te vinden denk ik.
Nog wat lieflijke lelijke oude mannetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ga mijn werk niet inpikken please!Ja nee maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik je al vaker belaagd met kippesoep he?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Heel erg bedankt voor de kippensoep tips, ik eet alleen geen dieren![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
OK. gelezen.
En ik vind hem er niet minder aardig op. Juist haske stoer.
Even inhoudelijke reactie onder een spoiler voor mensen die het niet hebben gelezen en ook niet willen.Daar heb je ook gelijk in! Ik had het alleen sowieso al niet gegeten, idd door de emotionele binding die je met honden (en katten) hebt hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop natuurlijk gigantisch achter de feiten aan, maar wilde het even gezegd hebben.And so the lion fell in love with the lamb
Volgens mij wel bij een verkoudheidje of zo jaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al vaker belaagd met kippesoep he?
Geen idee. Ze stond bij iemand van hier gleuf ik en wilde vriendjes zijn, dus ik heb haar maar toegevoegd.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
OK. gelezen.
En ik vind hem er niet minder aardig op. Juist haske stoer.
Even inhoudelijke reactie onder een spoiler voor mensen die het niet hebben gelezen en ook niet willen.Snap ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop natuurlijk gigantisch achter de feiten aan, maar wilde het even gezegd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ieder zijn dingEn ik had het idee dat het echt een ontzettende hondenliefhebber was, maar dat heb ik nu een beetje bijgesteld nu...
![]()
En misschein kwam het ook wel door het DTH bezoek
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whoehoehoeeeeeeeequote:Quote ElisaB: "is dit een urn of een koektrommel?"
quote:Quote ElisaB: "is dit een urn of een koektrommel?"
Ik moest er in DTH ook om lachen trouwens!!! Echt heerlijk!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeee
Ik dacht dat ik in mijn broek pieste
Zag je op het aanrecht nog meer urnen staan trouwens?
Zilveren. Die waren meer urnig.
Maar je bent zo lief erbij!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
Ow, wat ergIk ook altijd met mijn grote mond die ik niet kan dichthouden als ik iets denk
Ik vond hem geweldig!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
Ow, wat ergIk ook altijd met mijn grote mond die ik niet kan dichthouden als ik iets denk
Ik zat wat aan het deksel te frunniken en toen dat niet los ging, dacht ik: "He, lastig; een koekjestrommel met een moeilijk deksel... ook niet handi.... fuck... zal toch geen urn zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeee
Ja, maar jij blijft er dan vanaf en vraagt het nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
Het léék toch ook net een koek/snoeptrommel?
Ik dacht het ook hoor, als dat je gerust stelt
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeee
Zag je op het aanrecht nog meer urnen staan trouwens?
Zilveren. Die waren meer urnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |