Dankje.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal je de inloggegevens ff Peej Emmen
Je bent de eerste die dat vraagt.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarvoor heb je eigenlijk een oude mannenfoto nodig Cat?
En als je interesse hebt, ik heb nog 5 plaatjes van oude eentandige mannetjes.
Ik ook...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jou had ik inderdaad gemist (want je bent liev), Draakje had ik gezien en het ranzige verhaal van MrS probeer ik te vergeten
WHUT WHUT? Ranzig verhaal van MrS?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had in mijn lijstje van vandaag () alleen dat ranzige verhaal van MrS (
) staan, en dat draculettetje langsgewipt was
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WORD!
Is je KoS al op? Dan kom ik Tom en Luna kijken
Ergens in een vorig topic. Over honden eten en slachten.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WHUT WHUT? Ranzig verhaal van MrS?![]()
Link please.
En gefrituurde duiven op stokjes en slangen op stokjes en ratten op stokjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ergens in een vorig topic. Over honden eten en slachten.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En gefrituurde duiven op stokjes en slangen op stokjes en ratten op stokjes.
We hadden het er bij de Mac nog over...terwijl Ll net een happie food zou nemen
Tombola, moet ik gaan zoeken of tover jij een linkje?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
echt te erg hoor...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link please.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[SC] 585 To De-hair or not to de-hair?
Onder de spoilert.
Ik vroeg het me al even af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat vraagt.De rest nam het voor vanzelfsprekend aan, raar stel dat ze zijn.
Ik doe mee aan iets van carnaval, en we moeten allemaal een foto meenemen van een heul lelijke man. Maar wel eentje die geloofwaardig is.
Dus kom maar op met die plaatjes.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link please.
maar die laatste was echt erg hoor...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg, ga mijn werk niet inpikken please!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[SC] 585 To De-hair or not to de-hair?
Onder de spoilert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lees dat stukje van MrS dan maar niet...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Heel erg bedankt voor de kippensoep tips, ik eet alleen geen dieren![]()
Vind ik ook...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Die foto's moet 'ie ook niet onder een spoiler gaan plaatsen hoor want a: ik kan die gewoon zien dan op m'n Iphone en b: ik ken mezelf en klik toch wel. Dan pm't 'ie ze maar naar de belangstellenden..Zullen er toch niet zoveel zijn schat ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop natuurlijk gigantisch achter de feiten aan, maar wilde het even gezegd hebben.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |