Je valt er lekker binnen!quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef P.F het volgende:
Ik wil het wel even kwijt maar ik haal het zo weer weg
[..]
Waarom doen jullie het met elkaar als ik weg benquote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Je valt er lekker binnen!
Iedereen doet iets met iedereen en we vieren carrrrnavallll!
Ik las het net... Sterktequote:En P.F. isniezoheppie.
Ow ja, dat feestje en die eetafspraak die niet doorging of zoiets?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef P.F het volgende:
En ik wou graag afleiding bij mijn vrienden maar dat ging niet echt door!
MIJ!!!!quote:
Dan moet je naar een F&F meet komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
/einde aandacht voor P.F
Ik heb liever aandacht qua dat ik leuk haar heb of zo daar kan ik beter mee omgaan
hee, ik moet jou toch ook delen met beeb?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ff naar een feestje en jij wupt al weer over
Ja klopt! En nu heb ik geen zin in die paar mensen die altijd afzeggen alleen als ze niet iets beters hebben te doenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dat feestje en die eetafspraak die niet doorging of zoiets?![]()
(dit mag ik toch wel quoten he?)
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
/einde aandacht voor P.F
Ik heb liever aandacht qua dat ik leuk haar heb of zo daar kan ik beter mee omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waarvoor heb je eigenlijk een oude mannenfoto nodig Cat?quote:
Ik zal je de inloggegevens ff Peej Emmenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarvoor heb je eigenlijk een oude mannenfoto nodig Cat?
En als je interesse hebt, ik heb nog 5 plaatjes van oude eentandige mannetjes.
En een vraagje, mag ik ook de foto's van Dierenthuis die gisteren gemaakt zijn zien?
Pakje kippesoep + groentenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef P.F het volgende:
Ik ga denk ik een mega hoeveelheid soep etc bedenken & avondeten en dan invriezen!
Wat zijn lekkere gerechten, of kan ik dan beter naar CUL?
Ow ja, da's waar. Owkee, nou vooruit dan maarquote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
hee, ik moet jou toch ook delen met beeb?
Het gaat hassikke goed met de aarbeitjesquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Elies, hoest met je aardbeitjes? Ik maak me er telkens zorgen over.![]()
Bofferdquote:En ik had een kadootje van je beeb.En ik weet haar naam!
ik had in mijn lijstje van vandaag (quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MIJ!!!!
verder weinig volgens mij
WORD!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...en je kunt noooooit genoeg met Ing omgaan![]()
Jou had ik inderdaad gemist (want je bent liev), Draakje had ik gezien en het ranzige verhaal van MrS probeer ik te vergetenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
ik had in mijn lijstje van vandaag () alleen dat ranzige verhaal van MrS (
) staan, en dat draculettetje langsgewipt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |