quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Auwauwauwauw! Er staat een katertje op mijn hoofd om aan de lamp te kunnen komen!
Nageltjesssssss......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je had het ook helemaal niet kunnen doen, dus 't is echt een goede daadquote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef P.F het volgende:
Het voelt nog niet echt als een goede daad, want wat is 12 euro? Dat kan ik best vaker doenNice!
zal ik er zo eens naar kijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Die van Trovey is nog verrot in de OP. In het topic zie ik 'm wel
grapje he...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]NEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik merk het helemaal niet want het is nu toch nog begin van de maandquote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had het ook helemaal niet kunnen doen, dus 't is echt een goede daad
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
Sorry als ik net zo vervelend overkwam, heb wat eh.. vervelende dingen spelen in mijn zeer naaste omgeving en zelfs shoptherapie helpt dit keer niet.. Helaas..
we vinden je evengoed lief hoor...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
Sorry als ik net zo vervelend overkwam, heb wat eh.. vervelende dingen spelen in mijn zeer naaste omgeving en zelfs shoptherapie helpt dit keer niet.. Helaas..
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE!Maar ik mag niet terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-en
![]()
Truste LL!quote:
Damn al dat soort dingen komen ook tegelijkertijd hè. Sterkte ermee!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef P.F het volgende:
Ik wil het wel even kwijt maar ik haal het zo weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |