heb je het topic wel goed gelezen?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef P.F het volgende:
Nee, via Greys, ze heet Bella!
Adopteer mee met Greys en ElisaB!
JA! Waar was de mij beloofde kusjekroel gister?quote:
Hoezo? Nou ja anders haal ik hem morgen wel op, ook goed..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je het topic wel goed gelezen?
Ja ik zat op de rommelzolder te wachten, jij was te druk met Barbaafquote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA! Waar was de mij beloofde kusjekroel gister?
Softie.quote:
En anders ga je stalken?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoezo? Nou ja anders haal ik hem morgen wel op, ook goed..
Helemaal niet!!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat op de rommelzolder te wachten, jij was te druk met Barbaaf
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat op de rommelzolder te wachten, jij was te druk met Barbaaf
En hij maar denken dat het de honden waren die aan zijn bipsebaps snuffelden.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet!!!!!!
Ik liep tussen al die hondjes de hele tijd achter je aan!
Onze stamgasten
Oh dan was dat het. Dan zag ik je aan voor een bewoner van DTH, die liepen ook de hele tijd achter iedereen aanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet!!!!!!
Ik liep tussen al die hondjes de hele tijd achter je aan!
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hij maar denken dat het de honden waren die aan zijn bipsebaps snuffelden.
Yeah... right.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
Ik vind jullie wel lief hoor!
Ik heb de beste man 1x gebeld en 1x gemailt
En natuurlijk snap ik dat dat katje daar blijft!!
jij gaat teveel met ing om.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hij maar denken dat het de honden waren die aan zijn bipsebaps snuffelden.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan was dat het. Dan zag ik je aan voor een bewoner van DTH, die liepen ook de hele tijd achter iedereen aan
Hey! In onze relatie moet ruimte zijn voor anderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee joh das die Tombolaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
En waarom staat er opeens een OP midden in het topic?
Iemand snapt het begrip Openingspost niet?
Ze heeft hem aangepast en wil hem laten zienquote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey! In onze relatie moet ruimte zijn voor anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Ing mag er best bij hoor.![]()
Tsjek mijn nieuwe ui in het rijtje!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |