Maar je bent wel lief.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat wat aan het deksel te frunniken en toen dat niet los ging, dacht ik: "He, lastig; een koekjestrommel met een moeilijk deksel... ook niet handi.... fuck... zal toch geen urn zijn" Nou ja, en toen vroeg ik het al... dus
Mijn oog ging echt een tiende seconde daarvoor naar het aanrecht waar ik zilveren urnen zag staan, die er meer urnig uitzagen en waarvan ik het dus meteen zeker wist. En net toen ik de conclusie trok dat die gekleurde dan ook wel een urn zou zijn vroeg jij het alquote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar jij blijft er dan vanaf en vraagt het niet
Je hebt nix gemist hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Bamba het volgende:
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord!.
Idd, die foto's lijken me verschrikkelijk! En ook al plaats je ze onder spoiler, er zijn altijd mensen die de waarschuwing niet gelezen hebben of toch nieuwschierig zijn...Brrrr, ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over het hondjesverhaal van MrS:
Ik vind hem er ook niet minder aardig om, meningen verschillen nou eenmaal. Ik snapte alleen niet helemaal dat hij zo'n gruwelverhaal uitgerekend in F&F kwijt wilde. En ik eet dan ook wel vlees, maar koeien worden dan voor mijn gevoel toch wel iets humaner geslacht dan die hondjes
Gelukkig ging hij van 'Ik waarschuw vast voor de gruwelijke foto's die ik ga posten' naar 'ik weet niet zeker of ik ze nog wel wil uploaden'. En ik had ook nooit vrijwillig naar die slachtingen gaan kijken, maar dat moet hij zelf weten.
Nou, minder aardig is misschien wat cru gezegd dan...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over het hondjesverhaal van MrS:
Ik vind hem er ook niet minder aardig om, meningen verschillen nou eenmaal. Ik snapte alleen niet helemaal dat hij zo'n gruwelverhaal uitgerekend in F&F kwijt wilde. En ik eet dan ook wel vlees, maar koeien worden dan voor mijn gevoel toch wel iets humaner geslacht dan die hondjes
Gelukkig ging hij van 'Ik waarschuw vast voor de gruwelijke foto's die ik ga posten' naar 'ik weet niet zeker of ik ze nog wel wil uploaden'. En ik had ook nooit vrijwillig naar die slachtingen gaan kijken, maar dat moet hij zelf weten.
Houden zo. Echt, je mist er nix aanquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie wie is! Ik denk dat ik weet wie Elisa is, maar dat weet ik niet zeker!!
Elies peutert aan gekleurde urn.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord!.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik...Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ieder zijn dingEn ik had het idee dat het echt een ontzettende hondenliefhebber was, maar dat heb ik nu een beetje bijgesteld nu...
![]()
En misschein kwam het ook wel door het DTH bezoek
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Opeens borrelt bij mij een verhaal boven over een tante van me die vroeger altijd in een tuigje moest als de familie een dagje op stap ging.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt nix gemist hoor![]()
Echt, je neemt me mee naar dat soort uitjes, maar het is eigenlijk niet verantwoord
Ik heb er namen bij gezet, mutsquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie wie is! Ik denk dat ik weet wie Elisa is, maar dat weet ik niet zeker!!
Ja! Hoe weet jij dat!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt een roze brilletje; kan niet anders
Gek! Jij bent juist degene die we erbij moeten hebben! De smaakmaker in ons middenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt nix gemist hoor![]()
Echt, je neemt me mee naar dat soort uitjes, maar het is eigenlijk niet verantwoord
Hou op mens! Je bent liev zoals je bent.quote:
Bwoehahahahaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
Opeens borrelt bij mij een verhaal boven over een tante van me die vroeger altijd in een tuigje moest als de familie een dagje op stap ging.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies peutert aan gekleurde urn.
"Zeg, is dit een koektrommel of een urn?".
"Een urn".
"Oh eh... *trekt handen snel terug*... ik dacht, ik neem ff lekker een koekje".
Vlees IS dood dier. Eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.
Eens!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.
Ik kan wel kijken naar hoe een dier geslacht wordt, maar doe het liever niet. En het gaat daarbij ook om de leefomstandigheden (vandaar dat ik vrijwel alleen scharrel/biologisch vlees eet), en die lijken me daar niet goedquote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel goed. Zeker voor mensen waarbij de spoilers niet werken.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef ElisaB het volgende:
MrS heeft mij beloofd dat ie de foto's niet zal posten. Ook niet onder een link. Dus ik ben blij ende gerustgesteld
Tadaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat meas elisab wasomdat ik alleen een foto met blond haar had gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |