abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 januari 2010 @ 23:34:13 #276
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77233448
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zat wat aan het deksel te frunniken en toen dat niet los ging, dacht ik: "He, lastig; een koekjestrommel met een moeilijk deksel... ook niet handi.... fuck... zal toch geen urn zijn " Nou ja, en toen vroeg ik het al... dus

Maar je bent wel lief.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 januari 2010 @ 23:34:23 #277
163650 Greys
pi_77233456
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, maar jij blijft er dan vanaf en vraagt het niet
Mijn oog ging echt een tiende seconde daarvoor naar het aanrecht waar ik zilveren urnen zag staan, die er meer urnig uitzagen en waarvan ik het dus meteen zeker wist. En net toen ik de conclusie trok dat die gekleurde dan ook wel een urn zou zijn vroeg jij het al

Ik hou juist van dat soort mensen
En ze vonden het ook helemaal niet erg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 januari 2010 @ 23:34:29 #278
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77233459
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Bamba het volgende:
Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord! .
Je hebt nix gemist hoor

Echt, je neemt me mee naar dat soort uitjes, maar het is eigenlijk niet verantwoord
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77233490
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over het hondjesverhaal van MrS:
Ik vind hem er ook niet minder aardig om, meningen verschillen nou eenmaal. Ik snapte alleen niet helemaal dat hij zo'n gruwelverhaal uitgerekend in F&F kwijt wilde. En ik eet dan ook wel vlees, maar koeien worden dan voor mijn gevoel toch wel iets humaner geslacht dan die hondjes

Gelukkig ging hij van 'Ik waarschuw vast voor de gruwelijke foto's die ik ga posten' naar 'ik weet niet zeker of ik ze nog wel wil uploaden'. En ik had ook nooit vrijwillig naar die slachtingen gaan kijken, maar dat moet hij zelf weten.
Idd, die foto's lijken me verschrikkelijk! En ook al plaats je ze onder spoiler, er zijn altijd mensen die de waarschuwing niet gelezen hebben of toch nieuwschierig zijn...Brrrr, ik moet er niet aan denken
And so the lion fell in love with the lamb
pi_77233497
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over het hondjesverhaal van MrS:
Ik vind hem er ook niet minder aardig om, meningen verschillen nou eenmaal. Ik snapte alleen niet helemaal dat hij zo'n gruwelverhaal uitgerekend in F&F kwijt wilde. En ik eet dan ook wel vlees, maar koeien worden dan voor mijn gevoel toch wel iets humaner geslacht dan die hondjes

Gelukkig ging hij van 'Ik waarschuw vast voor de gruwelijke foto's die ik ga posten' naar 'ik weet niet zeker of ik ze nog wel wil uploaden'. En ik had ook nooit vrijwillig naar die slachtingen gaan kijken, maar dat moet hij zelf weten.
Nou, minder aardig is misschien wat cru gezegd dan... Ik bedoel meer dat ik hem minder als hondenliefhebber zie ofzo... Ik snapte zijn actie van het hier plaatsen idd niet helemaal, en na al die zielige hondjes bij DTH (en errug weinig slaap vannacht ) kon ik het niet zo goed hebben...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 24 januari 2010 @ 23:35:32 #281
33954 ElisaB
pi_77233505
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie wie is! Ik denk dat ik weet wie Elisa is, maar dat weet ik niet zeker !!
Houden zo. Echt, je mist er nix aan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 januari 2010 @ 23:35:40 #282
163650 Greys
pi_77233511
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik heb die opmerking helemaal niet gehoord! .
Elies peutert aan gekleurde urn.
"Zeg, is dit een koektrommel of een urn?".
"Een urn".
"Oh eh... *trekt handen snel terug*... ik dacht, ik neem ff lekker een koekje".

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77233512
Ik ben dan toch te nieuwsgierig
pi_77233514
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Snap ik...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ieder zijn ding En ik had het idee dat het echt een ontzettende hondenliefhebber was, maar dat heb ik nu een beetje bijgesteld nu...
En misschein kwam het ook wel door het DTH bezoek
Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 januari 2010 @ 23:35:53 #285
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77233521
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je hebt nix gemist hoor

Echt, je neemt me mee naar dat soort uitjes, maar het is eigenlijk niet verantwoord
Opeens borrelt bij mij een verhaal boven over een tante van me die vroeger altijd in een tuigje moest als de familie een dagje op stap ging.
pi_77233546
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie wie is! Ik denk dat ik weet wie Elisa is, maar dat weet ik niet zeker !!
Ik heb er namen bij gezet, muts
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij hebt een roze brilletje; kan niet anders

Ja! Hoe weet jij dat!
pi_77233550
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je hebt nix gemist hoor

Gek! Jij bent juist degene die we erbij moeten hebben! De smaakmaker in ons midden
pi_77233560
En waar is mijn geadopteerde kat in het fotoalbum ?!
  zondag 24 januari 2010 @ 23:36:42 #289
33954 ElisaB
pi_77233561
MrS heeft mij beloofd dat ie de foto's niet zal posten. Ook niet onder een link. Dus ik ben blij ende gerustgesteld
  zondag 24 januari 2010 @ 23:36:46 #290
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77233564
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik weet wie elisa is.
Volgende keer gewoon meegaan.
pi_77233588
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hou op mens! Je bent liev zoals je bent.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 januari 2010 @ 23:37:38 #292
33954 ElisaB
pi_77233597
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
Opeens borrelt bij mij een verhaal boven over een tante van me die vroeger altijd in een tuigje moest als de familie een dagje op stap ging.
Bwoehahahaha
pi_77233608
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Elies peutert aan gekleurde urn.
"Zeg, is dit een koektrommel of een urn?".
"Een urn".
"Oh eh... *trekt handen snel terug*... ik dacht, ik neem ff lekker een koekje".

Elies
pi_77233615
Ik dacht dat meas elisab was omdat ik alleen een foto met blond haar had gezien
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 januari 2010 @ 23:38:20 #295
163650 Greys
pi_77233628
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke mening is dat ik het naïef vind dat je wel dier eet en niet kunt kijken (of in sommige gevallen überhaupt eraan denken) dat zo'n dier daarvoor doodgemaakt is. Ik ben ook altijd degene die bij een lamsrack tegen de eters zegt: 'heb je daarnet die lieve lammetjes in de wei zien huppelen?' . Wordt me meestal niet in dank afgenomen.
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen, maar dat vind ik je ogen sluiten voor de realiteit. En als je er echt niet tegen kunt om het maar te hóren, dan moet je echt volgens je principes gaan leven en vegetariër worden. Want vlees ís dood dier. En geen dier wat door natuurlijke oorzaken is gestorven.
Vlees IS dood dier. Eens.
Maar een dier dat levend gevild wordt soms en gruwelijk behandeld wordt voordat het dood is, da's toch wat anders in mijn ogen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 januari 2010 @ 23:38:39 #296
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77233637
quote:

[..]

Eens!

Ik houd er ook vaak wel van om tijdens het eten een beetje op dat soort onderwerpen af te sturen.
pi_77233641
quote:

[..]

Ik kan wel kijken naar hoe een dier geslacht wordt, maar doe het liever niet. En het gaat daarbij ook om de leefomstandigheden (vandaar dat ik vrijwel alleen scharrel/biologisch vlees eet), en die lijken me daar niet goed
  zondag 24 januari 2010 @ 23:38:46 #298
33954 ElisaB
pi_77233642
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ja! Hoe weet jij dat!
I know you en ik heb goed opgelet
pi_77233649
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef ElisaB het volgende:
MrS heeft mij beloofd dat ie de foto's niet zal posten. Ook niet onder een link. Dus ik ben blij ende gerustgesteld
Dat lijkt me wel goed. Zeker voor mensen waarbij de spoilers niet werken.

Want wat ik (en hij) er ook van vinden: het lijkt me niet iets waar je ongevraagd mee geconfronteerd mee wil worden.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:39:12 #300
33954 ElisaB
pi_77233665
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat meas elisab was omdat ik alleen een foto met blond haar had gezien
Tada
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: