quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef yvonne het volgende:
Daar hebben we al een poosje niks meer van gehoord.
Maar niet getreurd, onze eigenste FOK!vreemdganger-terwijl-z'n-vrouw-zwanger-was-van-het-tigste-kind
is mij iig nog niet vergeten![]()
Hij vindt me:
Zij is de 'Cougar' van ut internet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En:
het blijft natuurlijk wel een potentieel bukkake bekkie, hoe je het ook bekijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Hupt, de held van internet
nu te volgen op Twitter:
http://twitter.com/RecordVaults
Neequote:
Nooitquote:
Hupt afzeiken, omdat hij FOK!s geilste admin beledigd.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan wat is het doel van dit topic?
Lees je in, zoveel delen zijn er nog nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
MAAKT HUPT EEN COMEBACK?
Wat heb ik allemaal gemist?!
En toch beweerde hij al terug te zijn. Ik heb natuurlijk geen idee hoe goed jullie ban systeem is maar zou het toch eens na gaan kijken op een of andere manierquote:
En die niet alleen!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hupt afzeiken, omdat hij FOK!s geilste admin beledigd.
Wel 600 posts hoor!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je in, zoveel delen zijn er nog niet
Hij is ook ten prooi gevallen aan Twitter.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/RecordVaults
Om op de hoogte te blijven.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:07 schreef shmoopy het volgende:
Die Discreet Vreemdgaan banner onderaan dit topic.
En iedereen op FOK! is slecht of pedo of lelijk of stom dus hij is blij er weg te zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die niet alleen!
En z'n vreemdgaan met 5 bloedjes van kinderen!
En het beledigen van stettik en PeZu
Dat ie Paul blockt is dan wel weer terecht
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot het jou afzeiken. Daarbij, een mede ATWTkijker als Huppelmuts uitschelden gaat voor mij te ver. We moeten solidair blijven.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die niet alleen!
En z'n vreemdgaan met 5 bloedjes van kinderen!
En het beledigen van stettik en PeZu
Dat ie Paul blockt is dan wel weer terecht
Volgens hupt was/is pezu een pedoquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens hupt was/is pezu een pedo
Jij wil dat ik jou van negeer afhaal hequote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot het jou afzeiken. Daarbij, een mede ATWTkijker als Huppelmuts uitschelden gaat voor mij te ver. We moeten solidair blijven.
Mhuhuquote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens hupt was/is pezu een pedo
Solidairquote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding tot het jou afzeiken. Daarbij, een mede ATWTkijker als Huppelmuts uitschelden gaat voor mij te ver. We moeten solidair blijven.
Nee hoor, verder ben ik het namelijk wel met hem eens. Dat betekent nog niet dat hij het mag zeggen. Je mag dan wel een overmatig getatoeerde tokkie zijn, je bent wel FOK!s tokkie!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil dat ik jou van negeer afhaal he
Zit jij ook bij de HaatHuptClub?quote:
overmatigquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, verder ben ik het namelijk wel met hem eens. Dat betekent nog niet dat hij het mag zeggen. Je mag dan wel een overmatig getatoeerde tokkie zijn, je bent wel FOK!s tokkie!
Juist welquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Apuleius het volgende:
Zoals Het_Hupt thuis wipt, wipt ie nergens.
Nee, want thuis neukt ie naar alle waarschijnlijkheid 't minst.quote:
Nouuuuuuuuuu, dat betwijfel ikquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Apuleius het volgende:
Zoals Het_Hupt thuis wipt, wipt ie nergens.
Het is wel iedere keer raak jaquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee, want thuis neukt ie naar alle waarschijnlijkheid 't minst.Maar dan is het ook meteen iedere keer een schot in de doos roos.
Nou hij rijdt wel het halve land door om zn leuter in she-who-will-remain-nameless te douwenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee, want thuis neukt ie naar alle waarschijnlijkheid 't minst.Maar dan is het ook meteen iedere keer een schot in de doos roos.
_plankquote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wat waren de kloontjes van Het_hupt? Het_SCHupt is er eentje, alleen zoek ik die andere kloon van hem.
Ik ben blond wees blij dat ik het gedeeltelijk goed hadquote:
Er zijn er veel meer.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wat waren de kloontjes van Het_hupt? Het_SCHupt is er eentje, alleen zoek ik die andere kloon van hem.
Zou ie ook reisketsen vergoeding eisen?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou hij rijdt wel het halve land door om zn leuter in she-who-will-remain-nameless te douwen
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou hij rijdt wel het halve land door om zn leuter in she-who-will-remain-nameless te douwen
Huppelmuts is dus GEEN kloon van huptquote:
Ik kan het topic niet vinden waar hij PeZu uitmaakte voor een pedo. Dat kan betekenen dat het topic niet geïndexeerd is door Google, dat het topic is verwijderd of dat hij het heeft gepost met een kloon.quote:
Dat zal me een WORST wezen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts is dus GEEN kloon van hupt
Ik weet het nog zo net niet. Aan de andere kant, die tetten in je UI zijn ook al niet van jezelf.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Aan de andere kant, die tetten in je UI zijn ook al niet van jezelf.
Het_Huppelmutst.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Aan de andere kant, die tetten in je UI zijn ook al niet van jezelf.
dat deed hij onder gewoon onder het hupt dacht ik , en in meerdere topicsquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet vinden waar hij PeZu uitmaakte voor een pedo. Dat kan betekenen dat het topic niet geïndexeerd is door Google, dat het topic is verwijderd of dat hij het heeft gepost met een kloon.
Hm.
Zou hij die aangemaakt hebbenquote:
Maar dat ben ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
en ik nog wel denken dat huppelmuts echt is
Ja, dat dacht ik ook (ik was erbij op dat moment). Ik kan alleen helemaal niets vinden en dat is raar.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deed hij onder gewoon onder het hupt dacht ik , en in meerdere topics
ik denk dat zijn partner in crime destijds er ook bij was (huppelmuts dus) ik denk ik iets met kleine meisjes en school ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook (ik was erbij op dat moment). Ik kan alleen helemaal niets vinden en dat is raar.
Wat herinner jij nog meer? Ik dacht dat Harajku. er ook bij was, klopt dit? Welke woorden had hij gebruikt? Welke users waren er nog meer in dat topic? Heb je dus meer info?
Dat ie jou een pedo noemde? kan ik me niks van herinneren.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat zijn partner in crime destijds er ook bij was (huppelmuts dus) ik denk ik iets met kleine meisjes en school ofzo
en en of hara ebrij was weet ik niet meer![]()
hara![]()
je zal er vast wel bij geweest zijn aangezien je je kont niet kon keren of jullie waren samen in een topicquote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ie jou een pedo noemde? kan ik me niks van herinneren.
Of was dat in de vorige ONZ SC reeks?
Ik kreeg ook regelmatig een link via msnquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal er vast wel bij geweest zijn aangezien je je kont niet kon keren of jullie waren samen in een topic_!
Wie dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb 'm denk ik!
welkom SuperwormJim in ONZ *O*
vanaf hierquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb 'm denk ik!
je was er wel bij dusquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht even als zG erbij was, was ik er niet bij.
Die is pas sinds na hupt zn ban weer terug en ik had hem nooit meegemaakt op fok daarvoor
Ja ik zie hetquote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaf hier
[..]
je was er wel bij dus
en de opmerkelijke transformatie van de formaten is je in het geheel ontgaanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat dat Huppelmuts d'r tetten waren
Enne, mág die naam niet besproken worden, of is het inmiddels een soort van ongeschreven wet geworden om het niet te posten? Volgens mij zit er een B en ook een X in. Mag ik een klinker?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef NanKing het volgende:
Oh ja Huppelmuts, ik heb nog even geverifieerd bij she-who's-name-will-not-be-spoken, batsen is er echt nooit van gekomen.
Godver. Wie weet hoe ik verwijderde logs kan terughalen? Want she-who's-name-will-not-be-spoken heeft mij toch echt verteld dat de sex echt geweldig was, dat hij zoveel aandacht aan haar besteedde enz enz enzquote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef NanKing het volgende:
Oh ja Huppelmuts, ik heb nog even geverifieerd bij she-who's-name-will-not-be-spoken, batsen is er echt nooit van gekomen.
Ja doei, dan was ik er allang langs geweest hè.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef yvonne het volgende:
Stil nou!!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef yvonne het volgende:
Koop maar een klinkerquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Enne, mág die naam niet besproken worden, of is het inmiddels een soort van ongeschreven wet geworden om het niet te posten? Volgens mij zit er een B en ook een X in. Mag ik een klinker?
Ja, aandacht. Geen seks.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver. Wie weet hoe ik verwijderde logs kan terughalen? Want she-who's-name-will-not-be-spoken heeft mij toch echt verteld dat de sex echt geweldig was, dat hij zoveel aandacht aan haar besteedde enz enz enz
Ik ben geen kerelquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en de opmerkelijke transformatie van de formaten is je in het geheel ontgaan
everybody lies, dus zij hoogstwaarschijnlijk ookquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koop maar een klinker. Als je echt serieus weet hoeveel gezeik zij heeft gehad dan heb je geen -->
meer nodig. Over sommige dingen kunnen wel lacherig gedaan worden (hupt
), maar die gast heeft zeker een grote impact in negatieve zin gehad op haar. Alleen door het feit dat hij iedereen wijs maakte dat ze wat hadden en samen neukten. Nu is het nog niet zo erg als mensen denken dat je het met iemand gedaan hebt terwijl dat niet zo is, maar het nam een neemt! bij hem redelijk zieke vormen aan.
Maar zij heeft het mij zelf verteldquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koop maar een klinker. Als je echt serieus weet hoeveel gezeik zij heeft gehad dan heb je geen -->
), maar die gast heeft zeker een grote impact in negatieve zin gehad op haar. Alleen door het feit dat hij iedereen wijs maakte dat ze wat hadden en samen neukten. Nu is het nog niet zo erg als mensen denken dat je het met iemand gedaan hebt terwijl dat niet zo is, maar het nam een neemt! bij hem redelijk zieke vormen aan.
I think not. Ik ken BX dan ook denk ik iets beter dan menigeen hier. Maar het is niet dat je mij of BX hoeft te geloven, het bewijst alleen maar wat voor een walgelijke vent het is.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
everybody lies, dus zij hoogstwaarschijnlijk ook
Ok. Wat kost een klinkert?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Even wat dik gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
tuurlijk maar de meeste mensen vertellen niet altijd geheel de waarheid, zeker niet over precaire zaken waarvoor je je schaamt dat is gewoon een basis gegeven en logisch ookquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
I think not. Ik ken BX dan ook denk ik iets beter dan menigeen hier. Maar het is niet dat je mij of BX hoeft te geloven, het bewijst alleen maar wat voor een walgelijke vent het is.
het was ook meer een excuss op mijn opmerking richting hupt deels te recyclen, ik moest er om glimlachen toen ik hem weer lasquote:
Heel erg logisch. Maar als het wel zo zou zijn dan zou ze het me vertellen, ik heb haar wel op meer kwetsbare en schaamteloze momenten meegemaakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk maar de meeste mensen vertellen niet altijd geheel de waarheid, zeker niet over precaire zaken waarvoor je je schaamt dat is gewoon een basis gegeven en logisch ook
Soms ben je wel grappigquote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was ook meer een excuss op mijn opmerking richting hupt deels te recyclen, ik moest er om glimlachen toen ik hem weer las
aah okquote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel erg logisch. Maar als het wel zo zou zijn dan zou ze het me vertellen, ik heb haar wel op meer kwetsbare en schaamteloze momenten meegemaakt.
freek muhahaha
Och dit is al de 15de ofzo in een paar maanden tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
waarom haalt die nou weer zijn account weg.
Dan is het topic ook nutteloosquote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/RecordVaults Blegh, account weg
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/RecordVaults Blegh, account weg
Hij is geobsedeerdquote:
whehehequote:
Daarvoor kan ie zich hier aanmeldenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:11 schreef NanKing het volgende:
En daar heb je nu kringgespreken voor nodig?
quote:
houd je nu eens op met het kicken van een geslot topicquote:
ooh dan hallucineer ik vastquote:
Heeft Danny geen rare mailtjes gehad?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Danny geen rare mailtjes gehad?
Maw verdwijnt dit topic straks ook weer achter slot en grendel?
Ik niet.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet.
De vorige topics over hupt zijn ook op mysterieuze wijze verdwenen dus vraag me af of dat hier ook mee gaat gebeuren
zeker!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, weer een tvp, dit is interessant
nu zijn het heel veel puntjesquote:
Dat kan ik me niet voorstellen, al kreeg ik vorige week ofzo wel een uitnodiging van hem om vriendjes te worden op hyvesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
OkDus jij bent eigenlijk de enige Fok!ker die niet is geblokt?
Ja, ik kreeg ook ene uitnodiging van hemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, al kreeg ik vorige week ofzo wel een uitnodiging van hem om vriendjes te worden op hyves
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |