quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
ik kan er wel een vraagteken achter zetten als je wilt, het viel me alleen op dat je het niet geheel plesant vond dat mensen je alleen wouden ontmoeten vanwege je uiterlijk, en zolang als dat die discussie gaande is zal niemand dus weten hoe je verder bent.
terugvindpost, om een topic bij je "my active topics" makkelijk terug te kunnen vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
tvptje? was dah
ah kijk dan snap ik het ook weerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
terugvindpost, om een topic bij je "my active topics" makkelijk terug te kunnen vinden
Wel, maar de laatste poster is nieuw en is zich nog niet bewust van de laatste post-nieuwe topic maak policyquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Je had geen geduld, Sting?
STING kon waarschijnlijk net als mij al raden dat Braamyo niet wist dat hij een nieuw topic moest openen als hij hm sluit.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wel, maar de laatste poster is nieuw en is zich nog niet bewust van de laatste post-nieuwe topic maak policy
Ik geen geduld? tsk, ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dank uquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING kon waarschijnlijk net als mij al raden dat Braamyo niet wist dat hij een nieuw topic moest openen als hij hm sluit.
Misschien was hij wel heel slimquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING kon waarschijnlijk net als mij al raden dat Braamyo niet wist dat hij een nieuw topic moest openen als hij hm sluit.
Zozo! "policy" nog welquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wel, maar de laatste poster is nieuw en is zich nog niet bewust van de laatste post-nieuwe topic maak policy
Ik geen geduld? tsk, ik weet niet waar je het over hebt![]()
Zie je! Braamyo had het makkelijk zelf kunnen doenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Braamyo het volgende:
jawel, alleen ik had ff niet door dat ik de laatste post had gemaakt, dus daarvoor alvast excuus !
kon je ook niet weten, maakt niet uitquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Braamyo het volgende:
jawel, alleen ik had ff niet door dat ik de laatste post had gemaakt, dus daarvoor alvast excuus !
Tuurlijk kan je dat wel weten, want dat zie jequote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
kon je ook niet weten, maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |