Ik maak ALTIJD d, dt fouten. Gewoon, omdat het kan!quote:
Ik vind het niet kunnenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak ALTIJD d, dt fouten. Gewoon, omdat het kan!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak ALTIJD d, dt fouten. Gewoon, omdat het kan!
Serieus, ben nog nooit zo'n anti-tietenman tegengekomen als hij. Hij vind de mijne zelfs iets te groot naar zijn smaak. Ik bedoel maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wacht ff...jouw vriend heeft een hekel aan tieten?
Ik heb schijt aan wat jij vindt. Met een T.quote:
Kont > tiet!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vindt is met dt.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Kluts het volgende:
Hij vind de mijne zelfs iets te groot naar zijn smaak. Ik bedoel maar.
Recalcitrandtquote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vindt. Met een T.
Zeker als het om mijn tieten gaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vindt is met dt.
(en dan heb je wel issues ja. als man zijnde)
Een homo dus!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jup maar dan wel zo Kont > tiet > 0quote:
Ah. Dan zijn we het daarover eens.quote:
Haha, leuke man dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, ben nog nooit zo'n anti-tietenman tegengekomen als hij. Hij vind de mijne zelfs iets te groot naar zijn smaak. Ik bedoel maar.
Kont groter dan tiet bedoel je?quote:
We hebben pas echt een probleem als HIJ namen van andere mannen in zijn slaap roept.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kasthomo dan. Die kunnen ook zo overdreven reageren op knullige versprekingen.
Hij moet vast veel "overwerken"maar is dan de parkeerplaatshomo aan het uithangen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kasthomo dan. Die kunnen ook zo overdreven reageren op knullige versprekingen.
Die zijn iig nooit ongesteld.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij moet vast veel "overwerken"maar is dan de parkeerplaatshomo aan het uithangen.
Trio!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hebben pas echt een probleem als HIJ namen van andere mannen in zijn slaap roept.
Nee, kont = belangrijker dan tiet. Hoe groter = niet per definitie beter.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, leuke man dan.Lijkt me maf. Maar ach, als ie jou maar tof vind.
![]()
[..]
Kont groter dan tiet bedoel je?
Hu? Wa? Wie?!quote:
Ah op die manier. Ik weet niet. Ik zag op die beurs zo'n stripper op het podium en die had echt hele kleine borsten en een simpele kont. Een platte kont is natuurlijk ook niets.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, kont = belangrijker dan tiet. Hoe groter = niet per definitie beter.
quote:
klein, stevig en rond gevormd staat zowel borst als kont!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik weet niet. Ik zag op die beurs zo'n stripper op het podium en die had echt hele kleine borsten en een simpele kont. Een platte kont is natuurlijk ook niets.
Right. Dat dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
klein, stevig en rond gevormd staat zowel borst als kont!
Dat ie gewoon iets verkeerds "gegeten" heeft?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik denk aan hele andere dingen als angel buikpijn heeft.....
Ik wil naar huis, ik heb het koudquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik denk aan hele andere dingen als angel buikpijn heeft.....
ja ik ook, fucking koud hier.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, ik heb het koud![]()
Boek gekocht?Trouwens wel even een datum prikken binnen nu en 5 weken
Hoe is het?
Mocht je daaraan voldoen dan PM maar even je contactgegevens en nadere details!quote:
Ja, dat vond R. vanmorgen ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef apelul het volgende:
ja ik ook, fucking koud hier.
jep, spaans voor dummies.en een woordenboek natuurlijk. het gaat super dus, kan niet wachten om weer terug te gaan.
dat moeten we zeker doen. suggesties?
Een muts, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef mrbox het volgende:
Best koud buiten weer , ben ik mijn muts kwijt
Maar jij bent dan vast ook niet kalendquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
Een muts, moet er niet aan denken
Heb je je oorwarmers nog wel?
het is daar nu 24 graden met een windje vanaf de zee.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat vond R. vanmorgen ook!
Ik heb het al 100x gezegd, maar echt tof! Spaans voor dummies![]()
![]()
Nee, moet even kijken wanneer ik in feb. moet werken, dit weekend moet ik sowieso werken en zaterdagavond kan ik niet.
Nou die pringles sperma zullen inmiddels toch wel verteerd zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ie gewoon iets verkeerds "gegeten" heeft?
Haha, dat weet je allang.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mocht je daaraan voldoen dan PM maar even je contactgegevens en nadere details!
Zo goed heb ik nou ook weer niet je billen en borsten bestudeerd!quote:
Ik had het over mijn contactgegevens.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo goed heb ik nou ook weer niet je billen en borsten bestudeerd!
Heb ik dan je nummer ook al? Vast vergeten in mijn foon te zetten!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het over mijn contactgegevens.![]()
En hoezo niet?
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef STING het volgende:
[..]
Verblindt door jouw schoonheid natuurlijk
Nee, dan dat weer niet. En zoiets hoor je ook niet te vergeten!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik dan je nummer ook al? Vast vergeten in mijn foon te zetten!
Waarom wel?
Dus dan heb ik dus niet al je contactgegevens! Of regel jij alles per PM?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.![]()
[..]
Nee, dan dat weer niet. En zoiets hoor je ook niet te vergeten!![]()
Oh weet niet.
Als ik dat laatste zou willen, had ik ergens allang naaktfoto's geplaatstquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus dan heb ik dus niet al je contactgegevens! Of regel jij alles per PM?
Je wil gewoon dat mensen een heuse studie van je borsten en billen maken? Kom maar met dat plaatje van dat vrouwke die een handstand maakt op het strand!
Niet? Goh, balen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
Je hebt indd. niet al mijn contact gegevens, maar die geef ik niet n.a.v. het idee dat mijn lichaam wel of niet aan jouw eisen voldoet.
Dan houdt het op! Ik weet nog niet eens of je sowieso gezegend bent met een prima stel borsten en billen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je zult met andere motivaties moeten komen behalve mijn lichaam.
Jammer dat het je alleen maar om mijn lijf gaat. Ik besta uit meer dan dat!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan houdt het op! Ik weet nog niet eens of je sowieso gezegend bent met een prima stel borsten en billen!
Je bent toch een vrouwquote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat het je alleen maar om mijn lijf gaat. Ik besta uit meer dan dat!
Maar goed, dat weet je indd. niet.
Je bestaat uit meer dan alleen je lijf? Dat is of fysisch heel knap of spirituele hocus pocus!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat voor 1.quote:
Je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bestaat uit meer dan alleen je lijf? Dat is of fysisch heel knap of spirituele hocus pocus!
Kun je ook goed afwassen?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
Vrouwen die denken dat mannen weten wat ze bedoelen!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat voor 1.
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Ik heb je dan indd. te hoog ingeschat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen weten wat ze bedoelen!
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen weten wat ze bedoelen!
Eetse!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb je dan indd. te hoog ingeschat.![]()
Maar goed, etenstijd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb je dan indd. te hoog ingeschat.![]()
Maar goed, etenstijd.
leer ons je dan kennenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nazi uit grootmoeders keukenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
Etenstijd?
Waar haal je dat idee vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
ik kan er wel een vraagteken achter zetten als je wilt, het viel me alleen op dat je het niet geheel plesant vond dat mensen je alleen wouden ontmoeten vanwege je uiterlijk, en zolang als dat die discussie gaande is zal niemand dus weten hoe je verder bent.
Als je uiterlijk goed genoeg is test ik je innerlijk uiteindelijk tochquote:
Is innerlijk niet veel belangrijker?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je uiterlijk goed genoeg is test ik je innerlijk uiteindelijk toch
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
houding, is voor mij het belangrijkste, uiterlijke houding en hoe iemand in het leven staat. Als die in orde is, dan innerlijk, en als dat allemaal in orde is, dan is uiterlijk eigenlijk niet meer ter zake doende.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is innerlijk niet veel belangrijker?
Ow wacht... Waarom vraag ik dat aan een man?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Innerlijk komt bovenaan het lijstje zodra ik blind word!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet de houding waarmee iemand in het leven staat direct te koppelen aan het innerlijk? ik beschouw ze in ieder geval wel als 1quote:Op maandag 25 januari 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
houding, is voor mij het belangrijkste, uiterlijke houding en hoe iemand in het leven staat. Als die in orde is, dan innerlijk, en als dat allemaal in orde is, dan is uiterlijk eigenlijk niet meer ter zake doende.
Haha Maar goed dat je me al keer gezien hebt dan!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je uiterlijk goed genoeg is test ik je innerlijk uiteindelijk toch
Het klinkt voor geen meter maar is wel correct Nederlands. Schijnt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik vind vooral het woord 'wouden' erg apart gekozen
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Innerlijk komt bovenaan het lijstje zodra ik blind word!
Jij bent heul tofquote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
Het klinkt voor geen meter maar is wel correct Nederlands. Schijnt.
houding wordt bepaald door hoe iemand omgaat met zijn/haar innerlijk en uiterlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Is niet de houding waarmee iemand in het leven staat direct te koppelen aan het innerlijk? ik beschouw ze in ieder geval wel als 1
Elk nadeel heb zijn voordeel he.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
liefde maakt inderdaad blind, vaak in je voordeel !![]()
en soms ook in je nadeel
Bron, link?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
Het klinkt voor geen meter maar is wel correct Nederlands. Schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |