Haha, dat weet je allang.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mocht je daaraan voldoen dan PM maar even je contactgegevens en nadere details!
Zo goed heb ik nou ook weer niet je billen en borsten bestudeerd!quote:
Ik had het over mijn contactgegevens.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo goed heb ik nou ook weer niet je billen en borsten bestudeerd!
Heb ik dan je nummer ook al? Vast vergeten in mijn foon te zetten!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het over mijn contactgegevens.![]()
En hoezo niet?
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef STING het volgende:
[..]
Verblindt door jouw schoonheid natuurlijk
Nee, dan dat weer niet. En zoiets hoor je ook niet te vergeten!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik dan je nummer ook al? Vast vergeten in mijn foon te zetten!
Waarom wel?
Dus dan heb ik dus niet al je contactgegevens! Of regel jij alles per PM?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.![]()
[..]
Nee, dan dat weer niet. En zoiets hoor je ook niet te vergeten!![]()
Oh weet niet.
Als ik dat laatste zou willen, had ik ergens allang naaktfoto's geplaatstquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus dan heb ik dus niet al je contactgegevens! Of regel jij alles per PM?
Je wil gewoon dat mensen een heuse studie van je borsten en billen maken? Kom maar met dat plaatje van dat vrouwke die een handstand maakt op het strand!
Niet? Goh, balen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
Je hebt indd. niet al mijn contact gegevens, maar die geef ik niet n.a.v. het idee dat mijn lichaam wel of niet aan jouw eisen voldoet.
Dan houdt het op! Ik weet nog niet eens of je sowieso gezegend bent met een prima stel borsten en billen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je zult met andere motivaties moeten komen behalve mijn lichaam.
Jammer dat het je alleen maar om mijn lijf gaat. Ik besta uit meer dan dat!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan houdt het op! Ik weet nog niet eens of je sowieso gezegend bent met een prima stel borsten en billen!
Je bent toch een vrouwquote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat het je alleen maar om mijn lijf gaat. Ik besta uit meer dan dat!
Maar goed, dat weet je indd. niet.
Je bestaat uit meer dan alleen je lijf? Dat is of fysisch heel knap of spirituele hocus pocus!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed, dat weet je indd. niet.
En wat voor 1.quote:
Je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bestaat uit meer dan alleen je lijf? Dat is of fysisch heel knap of spirituele hocus pocus!
Kun je ook goed afwassen?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
Vrouwen die denken dat mannen weten wat ze bedoelen!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat voor 1.
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Ik heb je dan indd. te hoog ingeschat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen weten wat ze bedoelen!
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen weten wat ze bedoelen!
Eetse!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb je dan indd. te hoog ingeschat.![]()
Maar goed, etenstijd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb je dan indd. te hoog ingeschat.![]()
Maar goed, etenstijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |