leer ons je dan kennenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat het je alleen maar om mijn lijf gaat. Ik besta uit meer dan dat!
Maar goed, dat weet je indd. niet.
Nazi uit grootmoeders keukenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
Etenstijd?
Waar haal je dat idee vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
ik kan er wel een vraagteken achter zetten als je wilt, het viel me alleen op dat je het niet geheel plesant vond dat mensen je alleen wouden ontmoeten vanwege je uiterlijk, en zolang als dat die discussie gaande is zal niemand dus weten hoe je verder bent.
Als je uiterlijk goed genoeg is test ik je innerlijk uiteindelijk tochquote:
Is innerlijk niet veel belangrijker?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je uiterlijk goed genoeg is test ik je innerlijk uiteindelijk toch
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
houding, is voor mij het belangrijkste, uiterlijke houding en hoe iemand in het leven staat. Als die in orde is, dan innerlijk, en als dat allemaal in orde is, dan is uiterlijk eigenlijk niet meer ter zake doende.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is innerlijk niet veel belangrijker?
Ow wacht... Waarom vraag ik dat aan een man?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Innerlijk komt bovenaan het lijstje zodra ik blind word!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet de houding waarmee iemand in het leven staat direct te koppelen aan het innerlijk? ik beschouw ze in ieder geval wel als 1quote:Op maandag 25 januari 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
houding, is voor mij het belangrijkste, uiterlijke houding en hoe iemand in het leven staat. Als die in orde is, dan innerlijk, en als dat allemaal in orde is, dan is uiterlijk eigenlijk niet meer ter zake doende.
Haha Maar goed dat je me al keer gezien hebt dan!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je uiterlijk goed genoeg is test ik je innerlijk uiteindelijk toch
Het klinkt voor geen meter maar is wel correct Nederlands. Schijnt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik vind vooral het woord 'wouden' erg apart gekozen
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Innerlijk komt bovenaan het lijstje zodra ik blind word!
Jij bent heul tofquote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed, dat weet je indd. niet.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
Het klinkt voor geen meter maar is wel correct Nederlands. Schijnt.
houding wordt bepaald door hoe iemand omgaat met zijn/haar innerlijk en uiterlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Is niet de houding waarmee iemand in het leven staat direct te koppelen aan het innerlijk? ik beschouw ze in ieder geval wel als 1
Elk nadeel heb zijn voordeel he.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
liefde maakt inderdaad blind, vaak in je voordeel !![]()
en soms ook in je nadeel
Bron, link?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
Het klinkt voor geen meter maar is wel correct Nederlands. Schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |