Hu? Wa? Wie?!quote:
Ah op die manier. Ik weet niet. Ik zag op die beurs zo'n stripper op het podium en die had echt hele kleine borsten en een simpele kont. Een platte kont is natuurlijk ook niets.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, kont = belangrijker dan tiet. Hoe groter = niet per definitie beter.
quote:
klein, stevig en rond gevormd staat zowel borst als kont!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik weet niet. Ik zag op die beurs zo'n stripper op het podium en die had echt hele kleine borsten en een simpele kont. Een platte kont is natuurlijk ook niets.
Right. Dat dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
klein, stevig en rond gevormd staat zowel borst als kont!
Dat ie gewoon iets verkeerds "gegeten" heeft?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik denk aan hele andere dingen als angel buikpijn heeft.....
Ik wil naar huis, ik heb het koudquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik denk aan hele andere dingen als angel buikpijn heeft.....
ja ik ook, fucking koud hier.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, ik heb het koud![]()
Boek gekocht?Trouwens wel even een datum prikken binnen nu en 5 weken
Hoe is het?
Mocht je daaraan voldoen dan PM maar even je contactgegevens en nadere details!quote:
Ja, dat vond R. vanmorgen ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef apelul het volgende:
ja ik ook, fucking koud hier.
jep, spaans voor dummies.en een woordenboek natuurlijk. het gaat super dus, kan niet wachten om weer terug te gaan.
dat moeten we zeker doen. suggesties?
Een muts, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef mrbox het volgende:
Best koud buiten weer , ben ik mijn muts kwijt
Maar jij bent dan vast ook niet kalendquote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
Een muts, moet er niet aan denken
Heb je je oorwarmers nog wel?
het is daar nu 24 graden met een windje vanaf de zee.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat vond R. vanmorgen ook!
Ik heb het al 100x gezegd, maar echt tof! Spaans voor dummies![]()
![]()
Nee, moet even kijken wanneer ik in feb. moet werken, dit weekend moet ik sowieso werken en zaterdagavond kan ik niet.
Nou die pringles sperma zullen inmiddels toch wel verteerd zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ie gewoon iets verkeerds "gegeten" heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |