quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
ik kan er wel een vraagteken achter zetten als je wilt, het viel me alleen op dat je het niet geheel plesant vond dat mensen je alleen wouden ontmoeten vanwege je uiterlijk, en zolang als dat die discussie gaande is zal niemand dus weten hoe je verder bent.
terugvindpost, om een topic bij je "my active topics" makkelijk terug te kunnen vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
tvptje? was dah
ah kijk dan snap ik het ook weerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef STING het volgende:
[..]
terugvindpost, om een topic bij je "my active topics" makkelijk terug te kunnen vinden
Wel, maar de laatste poster is nieuw en is zich nog niet bewust van de laatste post-nieuwe topic maak policyquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Je had geen geduld, Sting?
STING kon waarschijnlijk net als mij al raden dat Braamyo niet wist dat hij een nieuw topic moest openen als hij hm sluit.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wel, maar de laatste poster is nieuw en is zich nog niet bewust van de laatste post-nieuwe topic maak policy
Ik geen geduld? tsk, ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dank uquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING kon waarschijnlijk net als mij al raden dat Braamyo niet wist dat hij een nieuw topic moest openen als hij hm sluit.
Misschien was hij wel heel slimquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING kon waarschijnlijk net als mij al raden dat Braamyo niet wist dat hij een nieuw topic moest openen als hij hm sluit.
Zozo! "policy" nog welquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wel, maar de laatste poster is nieuw en is zich nog niet bewust van de laatste post-nieuwe topic maak policy
Ik geen geduld? tsk, ik weet niet waar je het over hebt![]()
Zie je! Braamyo had het makkelijk zelf kunnen doenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Braamyo het volgende:
jawel, alleen ik had ff niet door dat ik de laatste post had gemaakt, dus daarvoor alvast excuus !
kon je ook niet weten, maakt niet uitquote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Braamyo het volgende:
jawel, alleen ik had ff niet door dat ik de laatste post had gemaakt, dus daarvoor alvast excuus !
Tuurlijk kan je dat wel weten, want dat zie jequote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
kon je ook niet weten, maakt niet uit
het kan kennelijk, maar het kan ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel weten, want dat zie je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik hier nou een vrouw een kerel white-knighten?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie je! Braamyo had het makkelijk zelf kunnen doen
Jullie onderschatten dat mannetje, beetje jammer!
Ehh oke...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
het kan kennelijk, maar het kan ook niet
Dan nog heeft de ontmoeting (nog) niet plaatsgevonden en is het dus geen verleden tijd en dus willenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
Volgens mij weet ik niet wat "white-knighten" isquote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie ik hier nou een vrouw een kerel white-knighten?
jawel, maar ik zat niet op te letten, dus ik las mijn eigen post niet terug en had daarmee dus ook niet door dat we op pagina 13 waren aangekomen, totdat ik vanuit andere topics weer terug deze kant op kliktenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel weten, want dat zie je
Het is inderdaad wel erg denigrerend van auto dat ze je mannetje noemt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef Braamyo het volgende:
en dan noemen ze me ook nog mannetje.....meh !
ik ben een man hoor
HOE'A ofzow
![]()
nah gespeeld beledigt
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik niet wat "white-knighten" is
*voorkauw*quote:
ik ook niet dus dat scheelt, maar als ik het in context plaats vermoed ik iets van *het opnemen voor een kerel*quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik niet wat "white-knighten" is
Naja, een slotje link je toch aan "dicht" of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
*voorkauw*
De mogelijkheid bestaat dat iemand het weet, maar de mogelijkheid bestaat ook dat iemand het niet weet.
Dus kan het allebei![]()
Jaja...quote:
Ik ben em ff kwijt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
Naja, een slotje link je toch aan "dicht" of zie ik dat verkeerd?
Of hij valt er zo afquote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
ik zie deze nog niet op een paard zitten...
Is die Brian niet van Westlife ooit geweest?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef Braamyo het volgende:
Brian Mcfadden - real to me
was net op 3fm echt een geweldig nummer, om ff rechts uit de flank te springen van het huidige onderwerp
Ohquote:
Dat is die ex-Weslife dude of niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef Braamyo het volgende:
Brian Mcfadden - real to me
was net op 3fm echt een geweldig nummer, om ff rechts uit de flank te springen van het huidige onderwerp
Ja dusquote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is die Brian niet van Westlife ooit geweest?
hoe is ze dan...? als een vrouwtjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel erg denigrerend van auto dat ze je mannetje noemt.
Ach weet je wel gelijk hoe ze is
Ik ben maar ietsjes kleiner dan STING, dus dat valt best meequote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hoe is ze dan...? als een vrouwtjete flauw eigenlijk want wss is ze kleiner dan de meeste mannen, maar toch
Heb je nu weer een ander account?quote:
Oftewel, tijdens een discussie telkens weer opkomen voor een zwakkere in het gesprek. Vaak in de hoop dat diegene jou dan aardig gaat vinden en meer wil gaan doen. Als een witte ridder (tegenovergestelde van de boze, kwade zwarte ridders).quote:
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben maar ietsjes kleiner dan STING, dus dat valt best mee
Dat zal toch wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
als ie al weet wat een paard is..
Yup, werd tenminste net op de radio verteld anders had ik het ook niet geweten, vond het nummer gewoon goed, kende het al langer. Zowiezo is 3fm ff goed bezig dit uurtje, veel romantische gouwe ouwe (en dan niet van echt vroeger, maar van ''mijn tijd'')quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is die Brian niet van Westlife ooit geweest?
Ik denk dan niet dat ik dat aan het doen wasquote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, tijdens een discussie telkens weer opkomen voor een zwakkere in het gesprek. Vaak in de hoop dat diegene jou dan aardig gaat vinden en meer wil gaan doen. Als een witte ridder (tegenovergestelde van de boze, kwade zwarte ridders).
En dat is bullocks, het internet is als een drinkwaterpoel, de zwakkeren worden sterk, of worden opgegeten
no offence, maar die vent ziet er niet echt heel snugger uit..quote:
Hehe, daar heb je wel een puntquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
no offence, maar die vent ziet er niet echt heel snugger uit..
Aha ! dus toch kleiner dan !quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben maar ietsjes kleiner dan STING, dus dat valt best mee
Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dan niet dat ik dat aan het doen was
Het was meer een poging om even bijdehand te doen
Hoeveel zou het zijn? 4 cm?quote:
Accountje hier, accountje daar.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je nu weer een ander account?
Nou Auto, ik vind je nu echt vet aardig dan, bij dezequote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, tijdens een discussie telkens weer opkomen voor een zwakkere in het gesprek. Vaak in de hoop dat diegene jou dan aardig gaat vinden en meer wil gaan doen. Als een witte ridder (tegenovergestelde van de boze, kwade zwarte ridders).
En dat is bullocks, het internet is als een drinkwaterpoel, de zwakkeren worden sterk, of worden opgegeten
wel een echte dan he, niet zo een die buiten voor de deur bij Appie staatquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je wel een punt
Maar een paard... Die kent hij vast wel
Ik ben er al weer vanafquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef dick_laurent het volgende:
Blehh...tentamens zijn best wel kut
Ja inderdaadquote:
Hehequote:
wat ga je doen dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zo, anders ik wel!
niet in de laatste plaats omdat mijn weekend tof wordt
Snap ik!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nou Auto, ik vind je nu echt vet aardig dan, bij deze
Of bij de C&Aquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
wel een echte dan he, niet zo een die buiten voor de deur bij Appie staat
Oke! Dat haal ik zo inquote:
leuk! Welk concert? en welke date?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag naar een concert, en zaterdag date
en over het weekend.... HET IS BIJNA WEEKEND !!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zo, anders ik wel!
niet in de laatste plaats omdat mijn weekend tof wordt
Nu al het is pas maandagquote:
Oelalala! Man of vrouw?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag naar een concert, en zaterdag date
Ik draag laarzen met hakkenquote:
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
of ze gaat ervan uit dat de rest krimpt..
dat betwijfel ik aangezien ze 22 isquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat betwijfel ik aangezien ze 22 is
is dat kind op de foto trouwens van jou auto?
The Real McKenzies, stuiter-doedelzak-punk. En een stoute datequote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
leuk! Welk concert? en welke date?
Oh nee johquote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat betwijfel ik aangezien ze 22 is
is dat kind op de foto trouwens van jou auto?
Hoezo? Jij kan ze ook aan doen?quote:
Sterkte met werken morgen en de rest van de weekquote:
stoute dates zijn altijd leukquote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Real McKenzies, stuiter-doedelzak-punk. En een stoute date
DOEDELZAKKEN whoo ! beetje richting volkmetal dus? rapalje enzo, en met een stoute date bedoel je vrienden+ right>?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Real McKenzies, stuiter-doedelzak-punk. En een stoute date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |