Ik ben blond wees blij dat ik het gedeeltelijk goed hadquote:
Er zijn er veel meer.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wat waren de kloontjes van Het_hupt? Het_SCHupt is er eentje, alleen zoek ik die andere kloon van hem.
Zou ie ook reisketsen vergoeding eisen?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou hij rijdt wel het halve land door om zn leuter in she-who-will-remain-nameless te douwen
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou hij rijdt wel het halve land door om zn leuter in she-who-will-remain-nameless te douwen
Huppelmuts is dus GEEN kloon van huptquote:
Ik kan het topic niet vinden waar hij PeZu uitmaakte voor een pedo. Dat kan betekenen dat het topic niet geïndexeerd is door Google, dat het topic is verwijderd of dat hij het heeft gepost met een kloon.quote:
Dat zal me een WORST wezen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts is dus GEEN kloon van hupt
Ik weet het nog zo net niet. Aan de andere kant, die tetten in je UI zijn ook al niet van jezelf.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Aan de andere kant, die tetten in je UI zijn ook al niet van jezelf.
Het_Huppelmutst.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Aan de andere kant, die tetten in je UI zijn ook al niet van jezelf.
dat deed hij onder gewoon onder het hupt dacht ik , en in meerdere topicsquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet vinden waar hij PeZu uitmaakte voor een pedo. Dat kan betekenen dat het topic niet geïndexeerd is door Google, dat het topic is verwijderd of dat hij het heeft gepost met een kloon.
Hm.
Zou hij die aangemaakt hebbenquote:
Maar dat ben ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
en ik nog wel denken dat huppelmuts echt is
Ja, dat dacht ik ook (ik was erbij op dat moment). Ik kan alleen helemaal niets vinden en dat is raar.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deed hij onder gewoon onder het hupt dacht ik , en in meerdere topics
ik denk dat zijn partner in crime destijds er ook bij was (huppelmuts dus) ik denk ik iets met kleine meisjes en school ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook (ik was erbij op dat moment). Ik kan alleen helemaal niets vinden en dat is raar.
Wat herinner jij nog meer? Ik dacht dat Harajku. er ook bij was, klopt dit? Welke woorden had hij gebruikt? Welke users waren er nog meer in dat topic? Heb je dus meer info?
Dat ie jou een pedo noemde? kan ik me niks van herinneren.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat zijn partner in crime destijds er ook bij was (huppelmuts dus) ik denk ik iets met kleine meisjes en school ofzo
en en of hara ebrij was weet ik niet meer![]()
hara![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |