quote:
note die onder je, wil jequote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze laat ik in ieder geval voorlopig open
Zo, die leg ik even vastquote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De ontgroening achter de schermen heb ik in ieder geval overleefd.![]()
Nooit geweten dat Murp zo groot geschapen is trouwens.
op mijn naamquote:
quote:
Wie ben jij ook alweer?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
Eindelijk een goede mod op ONZ
ben je nu jaloers nu jij t niet bent geworden?quote:
Als jij nu eens oprot met je sneue opmerkingen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ben je nu jaloers nu jij t niet bent geworden?
Nee, dat is een ander topicquote:
ben ik weer verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ptiepffffftiepftpiep.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:16 schreef Homp_Vet het volgende:
Christus als die klapjosti al mod kan worden dan is het einde toch echt wel zoek.Dat is 't ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
mijn naam is taboe hierquote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Veel succes kerel.![]()
Jammer dat Hupt gestopt is btw.![]()
KLBquote:
Zullen we dan maar weer gaan Fokken&Sukken?quote:
KlapLangsjeBek?quote:
neuhquote:Op maandag 16 maart 2009 19:38 schreef Core. het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer gaan Fokken&Sukken?
Rozijnen&Peren?quote:
Jammer!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef Xebrozius het volgende:
Je houdt het nog geen 2 maanden uit, kutnewbie.
Waarum dan nie? wat is het nieuwe beleid, een soort beleidsregels ofzo?quote:
je bedoelt het natuurlijk andersomquote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Hopelijk doe je het beter als Ludo en blijf je langer dan het_hupt
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Beetje in mijn oude PM's van ONZePM snuffelen he SWJ?
Gefeliciteerd jongen, het is je gegund.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]hahaha, zit jij ook nog in de lijst? Ik zag op een bepaald tijdstip in een keer een melding dat SWJ een bericht had gelezen. Meteen MSN opgestart en alle Paultjuhhhhs bij elkaar geroepen: SCOOP!!!
Ik ben nu in een keer populair bij Pauls kliekje, goed he? Vrienden, ik had ze altijd al een keer willen hebben.
Het is beter dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Hopelijk doe je het beter als Ludo en blijf je langer dan het_hupt
Maar zou ook wel een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die wil overduidelijk te graag.
Het lukt je maar niet hequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar zou ook wel een goede keuze zijn
wat is je programma?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja want jij gedraagt je al helemaal niet als mod en zit te pas en onpas mensen terecht te wijzen terwijl jij daar helemaal niet de persoon voor bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij gedraagt je al helemaal niet als mod en zit te pas en onpas mensen terecht te wijzen terwijl jij daar helemaal niet de persoon voor bent
Je gaat het toch niet ontkennen hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.
En laten we vooral hopen dat dat zo blijft. Wannabe mod.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.
Maar om je dan maar als een klapjosti te gedragen is dan wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.
Hij hoopt met schelden zijn punt te maken. Dat getuigd doorgaans van intelligentie en goede verbale kwaliteitenquote:
Altijd al geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar om je dan maar als een klapjosti te gedragen is dan wel weer het andere uiterste.
Ben bang dat je op weinig stemmen kunt rekenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen bagger
Veel painttopics
Streng doch rechtvaardig
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.quote:
Ik wilde even het tegendeel bewijzen. Dat is gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen bagger
Veel painttopics
Streng doch rechtvaardig
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.
Denk het ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben bang dat je op weinig stemmen kunt rekenen.
Ik weiger. Nog 17 dagen voor ik FA kan worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.
Schier onmogelijk, misschien moet jij maar gewoon blijven zitten.
wanneer word je daar mod?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Och, KLB is toch stoerder.
*lacht en rent snel weg*
Waarom ben jij geen mod meer Ludo ? Je bent tegenwoordig weer genoeg online lijkt me zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.
Schier onmogelijk, misschien moet jij maar gewoon blijven zitten.
Je communicatietalent is onnavolgbaar.quote:
Wat is er mis met "geen bagger"?quote:
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!quote:
Egoist!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weiger. Nog 17 dagen voor ik FA kan worden.
Tenzij ze in principe wel slikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!
Mijn nederige excuses ik heb op het moment even te druk om echt inhoudelijk op je reactie in te gaan maar ik zal het toch proberen.quote:
Painttopics zijn zeer zeker stoer! Maar met dat programma red je het niet denk ik hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met "geen bagger"?
Jij post nu al 3 keer in een paar minuten alleen een smiley, hetgeen de kwaliteit van dit topic ook niet echt goed doetPainttopics zijn stoer, en iemand moet maar eens goed de bezem door dit subforum halen, zonder aan vriendjespolitiek te doen.
ik was toch zijn kloonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!
slikken of stikkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Tenzij ze in principe wel slikken natuurlijk.
Als je maar genoeg onzin aan kan ben je meteen geschikt als FA. En als FA kan ik veel meer mooie dingen doen, ook voor ONZquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Egoist!
Je misbruikt ONZ gewoon..
Jezelf een ban geven oid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
En als FA kan ik veel meer mooie dingen doen
Bedankt voor u eerlijke antwoord en de gegeven verheldering wat betreft de beweegredenen om geen moderatorpositie te wensen op FOK! Wel wil ik duidelijk maken dat ik u de beste van de drie gegeven opties vond en u daarom als eerste heb genoemd. Tevens hoop ik dat er nu niet onverhoopt een onwerkbare situatie is ontstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses ik heb op het moment even te druk om echt inhoudelijk op je reactie in te gaan maar ik zal het toch proberen.
Ik heb expres geen opleiding tot leraar gevolgd omdat ik geen voldoening haal uit het leiding geven en begeleiden van asociale kinderachtige wezens.
Daarom lijkt het mij ook niks om mod op een forum als Fok! te zijn.
Tevens schrok ik even van het feit dat ik als eerste werd genoemd gevolgd door users als loveless en porsche.
uquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt voor u eerlijke antwoord en de gegeven verheldering wat betreft de beweegredenen om geen moderatorpositie te wensen op FOK! Wel wil ik duidelijk maken dat ik u de beste van de drie gegeven opties vond en u daarom als eerste heb genoemd. Tevens hoop ik dat er nu niet onverhoopt een onwerkbare situatie is ontstaan.
Geenszins maar ik ga niet zomaar iemand tutoyeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
u![]()
heb ik dan echt zo'n oude rotkop![]()
en mijn hartelijke dank voor het "compliment"
valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Maar voortaan maar gewoon jij en jou enz hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Geenszins maar ik ga niet zomaar iemand tutoyeren natuurlijk.
Ik heb altijd humor gehad, dat naast een sprankelend persoonlijkheid, het lichaam van een Ralph Lauren model en de bescheidenheid van een monnik maakt mij prima kloon materiaal voor een utopische samenleving waar de jogyheid (mensheid 2.0) naar ongekende hoogtes kan stijgen, wereldhonger wordt opgelost en we op vrijwillige basis samenwerken tot het universum onze speeltuin is geworden. Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken en zijn baan aan mij doneren omdat ik er veel beter voor geschikt ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oké jogy, je bent hier lang genoeg geweest, je begint spontaan humor te krijgen.
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb altijd humor gehad, dat naast een sprankelend persoonlijkheid, het lichaam van een Ralph Lauren model en de bescheidenheid van een monnik maakt mij prima kloon materiaal voor een utopische samenleving waar de jogyheid (mensheid 2.0) naar ongekende hoogtes kan stijgen, wereldhonger wordt opgelost en we op vrijwillige basis samenwerken tot het universum onze speeltuin is geworden. Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken en zijn baan aan mij doneren omdat ik er veel beter voor geschikt ben.
Zo zal het zijn.
quote:
en zo geschiedde.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb altijd humor gehad, dat naast een sprankelend persoonlijkheid, het lichaam van een Ralph Lauren model en de bescheidenheid van een monnik maakt mij prima kloon materiaal voor een utopische samenleving waar de jogyheid (mensheid 2.0) naar ongekende hoogtes kan stijgen, wereldhonger wordt opgelost en we op vrijwillige basis samenwerken tot het universum onze speeltuin is geworden. Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken en zijn baan aan mij doneren omdat ik er veel beter voor geschikt ben.
Zo zal het zijn.
Dat is niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het voordeel al wakker te zijn. Nu jullie nog.
Jäp.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook gewoon de laatste die wist dat SWJ mod is geworden he
Ben ik jou als enige vergeten die pm te sturen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook gewoon de laatste die wist dat SWJ mod is geworden he
Mij ook danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben ik jou als enige vergeten die pm te sturen?
Aids remmers?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef jogy het volgende:
Oh, mijn alarm gaat af, even medicijnen nemen. brb.
Sorry, maar ik heb niks gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo zal het zijn.
Wat klink je verbitterdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef TwyLight het volgende:
Beter ben je niet zoals die andere randebielen waaronder het_hupt die modgeil is maar zodra die mod is is het toch wel veel werk en helemaal niet leuk en vervolgens geen tijd en energie meer heeft.
minstens 1 jaar mod gore longlijert![]()
ben niet verbitterd hoor mij maakt het niet zo veel uit WIE mod wordt maar dat diegene er ook moeite voor doet en er tijd voor heeft en niet gewoon mod worden omdat het leuk en stoer is om blauw te zijn en vervolgens 1 of 2 maanden later weer op zwart gaanquote:
't is allemaal de schuld van KLBquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
is tegenwoordig iedereen verbitterd en/of verzuurd?
alles is toch de schuld van KLB?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't is allemaal de schuld van KLB![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben ik jou als enige vergeten die pm te sturen?
Perfectie wordt ook niet beter na bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]misschien dat het hier na 6 biertjes beter klinkt, maar ik vrees het niet
zit mn ex ook op Fok! dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:20 schreef TwyLight het volgende:
Sommige users zijn de schuld van generaties incest in de familie hoor...
hoi remlof
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Perfectie wordt ook niet beter na bier.
Thanks for proving my point: http://gezondheid.blog.nl(...)kbar-op-gezonde-toerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest lachen
Jogy en perfectie......dat klinkt als Sonja Bakkeren in een snackbar
Hij is uit het vat gevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Olep het volgende:
Zeg H_h, je bent wel aardig aan het zeiken de laatste tijd he?
Ik bedoel dus sinds je geen mod meer bent.
verzuurde ex-crewquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Olep het volgende:
Zeg H_h, je bent wel aardig aan het zeiken de laatste tijd he?
Ik bedoel dus sinds je geen mod meer bent.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef jogy het volgende:
En trouwens. H_h is niet verzuurd, hij is gewoon weer zoals hij pre-crew was. Niks mis mee.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef jogy het volgende:
En trouwens. H_h is niet verzuurd, hij is gewoon weer zoals hij pre-crew was. Niks mis mee.
de opmerkelijk transformatie van clown tot droeftoeter is je in zijn geheel ontgaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef jogy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
de opmerkelijk transformatie van clown tot droeftoeter is je in zijn geheel ontgaan?_!
dat komt ook omdat ik meerderjarig benquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
de opmerkelijk transformatie van clown tot droeftoeter is je in zijn geheel ontgaan?_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
oh, wacht, je bedoelde jezelf nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat komt ook omdat ik meerderjarig ben_!
was ik een meisje van 15 jaar, was het een heel ander verhaal
Dat is jullie perceptie erop omdat hij ex-crew is. Tuurlijk, hij voelt zch vast verongelijkt wegens verscheidene redenen en of dat nou wel of niet terecht is hij voelt het zo en dat gaat heus wel over. Maar verzuurd is hij zeker niet. Ik zie hem niet anders gedragen dan voor hij crew was, hij heeft alleen een paar zaken die niet echt lekker zitten die crew-gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast serieus, voordat je mod was was je best te pruimen, als mod was je best te pruimen maar sinds je mod af bent en je een beetje gepest bent met brandx etc ben je een droeftoeter eerste klas geworden, als je dat ontkent mis je een hele boel zelfkennisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat komt ook omdat ik meerderjarig ben_!
was ik een meisje van 15 jaar, was het een heel ander verhaal
Jij leeft nog? Dat is lang geleden. Althans, geloof ik.quote:
niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is jullie perceptie erop omdat hij ex-crew is. Tuurlijk, hij voelt zch vast verongelijkt wegens verscheidene redenen en of dat nou wel of niet terecht is hij voelt het zo en dat gaat heus wel over. Maar verzuurd is hij zeker niet. Ik zie hem niet anders gedragen dan voor hij crew was, hij heeft alleen een paar zaken die niet echt lekker zitten die crew-gerelateerd zijn.
Als ik ernaast zit moet je het zeggen hoor H_h.
is geen perceptie is gewoon een objectieve constatering aangezien ik voorheen best met het hupt kon lachen en hij ook wel tegen een grapje kon, ik noem een fokke en sukke paint over hemquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is jullie perceptie erop omdat hij ex-crew is. Tuurlijk, hij voelt zch vast verongelijkt wegens verscheidene redenen en of dat nou wel of niet terecht is hij voelt het zo en dat gaat heus wel over. Maar verzuurd is hij zeker niet. Ik zie hem niet anders gedragen dan voor hij crew was, hij heeft alleen een paar zaken die niet echt lekker zitten die crew-gerelateerd zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen perceptie is gewoon een objectieve constatering aangezien ik voorheen best met het hupt kon lachen en hij ook wel tegen een grapje kon, ik noem een fokke en sukke paint over hem
maar zijn gevoel voor zelfspot is verdwenen met de lentezon
MIsschien, heeel misschien is de grens gewoon even bereikt. Hij is wel even het doelwit geweest van een paar uit de hand gelopen uitzwaai topics. Mensen zijn geen machines die zomaar even een reset kunnen krijgen en weer verder gaan. Damn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen perceptie is gewoon een objectieve constatering aangezien ik voorheen best met het hupt kon lachen en hij ook wel tegen een grapje kon, ik noem een fokke en sukke paint over hem
Als jij dat zelf niet begrijpt, snap ik je welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat willen ze niet zien jogy. het is de bedoeling dat alles weer zoals voorheen wordt maar blijkbaar snapt niemand dat dat niet kan en dus dan ben je verzuurd/verbitterd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
MIsschien, heeel misschien is de grens gewoon even bereikt. Hij is wel even het doelwit geweest van een paar uit de hand gelopen uitzwaai topics. Mensen zijn geen machines die zomaar even een reset kunnen krijgen en weer verder gaan. Damn.
Zeg, relativeer FOK! ff dood. Ex-crew is verzuurd! H_h is verzuurd en zal nog verder verzuren, dat gaat met de tijd. Net als yoghurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
MIsschien, heeel misschien is de grens gewoon even bereikt. Hij is wel even het doelwit geweest van een paar uit de hand gelopen uitzwaai topics. Mensen zijn geen machines die zomaar even een reset kunnen krijgen en weer verder gaan. Damn.
Mijn pest-naam was vroeger Yoghurt.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
mag ik een suggestie doen?
slotje voordat ook dit weer uit de hand gaat lopen en danny weer topics moet verwijderen
mijne bitterbalquote:
dude, ik ga niet eens meer in op je pedo gerelateerde opmerkingen, in het begin deed ik nog wel mee ook maar it gets realy old realy fast en dan ben je er toch klaar mee en ga je gewoon verder zonder echt aandacht aan te besteden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als jij dat zelf niet begrijpt, snap ik je wel
if you say soquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Hier slaat de vlam niet uit de pan hoor.
wordt er een keer gewoon netjes en rustig over gepraat, krijgen we ditquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
mag ik een suggestie doen?
slotje voordat ook dit weer uit de hand gaat lopen en danny weer topics moet verwijderen
dat dus, en PeZu,een van degenen die door bleef zeuren was jij, niet ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus, en PeZu,een van degenen die door bleef zeuren was jij, niet ik
Het heeft zijn beloop nodig. Als H_h er over ophoudt zal een Florian_ (of wie an ook die het leuk lijkt om H_h nog een trap na te geven) er wel weer over beginnen. Dus tja. H_h is niet anders, de situatie is anders, als de kindertjes in ONZ nou even opgroeien en er ook over ophouden als H_h het zou moeten doen dan is er geen probleem meer. Het is niet alleen zijn gedrag die het gezeur veroorzaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat beweer ik ook niet, maar ik denk dat we allemaal fok zo langzamerhand wel een beetje kennen, helemaal als je crew bent geweest, je weet best hoe er aan toe kan gaan.
en je weet dan ook dat het juist olie op het vuur is als je dan door blijft zuren dus....
ook jij weet hoe snel iets kan omslaan op Fok! dus doe nou maar niet alsof je een of andere heilige bent die alleen maar rustig wilt praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wordt er een keer gewoon netjes en rustig over gepraat, krijgen we dit_!
ja ga jij anders even voor mij bepalen hoe ik op dit moment deze discussie wil voerenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ook jij weet hoe snel iets kan omslaan op Fok! dus doe nou maar niet alsof je een of andere heilige bent die alleen maar rustig wilt praten.
wishful thinking noemen ze dat tochquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Het heeft zijn beloop nodig. Als H_h er over ophoudt zal een Florian_ (of wie an ook die het leuk lijkt om H_h nog een trap na te geven) er wel weer over beginnen. Dus tja. H_h is niet anders, de situatie is anders, als de kindertjes in ONZ nou even opgroeien en er ook over ophouden als H_h het zou moeten doen dan is er geen probleem meer. Het is niet alleen zijn gedrag die het gezeur veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Het heeft zijn beloop nodig. Als H_h er over ophoudt zal een Florian_ (of wie an ook die het leuk lijkt om H_h nog een trap na te geven) er wel weer over beginnen. Dus tja. H_h is niet anders, de situatie is anders, als de kindertjes in ONZ nou even opgroeien en er ook over ophouden als H_h het zou moeten doen dan is er geen probleem meer. Het is niet alleen zijn gedrag die het gezeur veroorzaakt.
dus dat kan niet zomaar omslaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ga jij anders even voor mij bepalen hoe ik op dit moment deze discussie wil voeren
Nu je mod bent, kun je gewoon de offtopic reacties verwijderen.quote:
SWJ zat al in de planning en toen kreeg H_h een andere baan dus val ik even in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Olep het volgende:
Jogy, moet jij nog steeds ONZ modden?
Er is toch al een nieuwe mod?
Blijf maar hoor.![]()
Als er een blijft doorgaan ben jij dat wel, vooral in de SCquote:
Het is voor een goede zaak collegaquote:
jogy weet wat ie doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu je mod bent, kun je gewoon de offtopic reacties verwijderen.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef jogy het volgende:
[..]
SWJ zat al in de planning en toen kreeg H_h een andere baan dus val ik even in.
Een wellus-nietus-discussie waar waarschijnlijk geen eind aan komt. Ik stem ervoor om geen #2 te beginnen.quote:
ooh ja en huppel is geheel onschuldig natuurlijk? want die steekt der neus niet overal mijlenver in en kan dan wat hitte verwachten? kom op schei uit haar heilig te pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als er een blijft doorgaan ben jij dat wel, vooral in de SC_!
misselijk makende opmerkingen richting huppelmuts en daarbij een heel scala aan insinuaties richting mij
overal?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja en huppel is geheel onschuldig natuurlijk? want die steekt der neus niet overal mijlenver in en kan dan wat hitte verwachten? kom op schei uit haar heilig te praten![]()
insinuaties richting jou? gast je neemt eea denk iets te serieus en vergeet denk ik dat ik redelijk tot erg sarcastisch ben, je weet best dat ik met je hebt gelachen en om je kan lachen maar dat ik niet vaak heel erg serieus ben
Niet zo verongelijkt. Als jij wil dat Hupt zijn oude zelf wordt moet jij er ook iets voor doen, anders is het gewoon hypocriet om hem wel ermee te pesten maar wel verwacht dat hij het achter zich laat. En H_h moet het dan ook achter zich laten. Simpel. Geen gezeur. Het ligt nu in het verleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja en huppel is geheel onschuldig natuurlijk? want die steekt der neus niet overal mijlenver in en kan dan wat hitte verwachten? kom op schei uit haar heilig te praten![]()
insinuaties richting jou? gast je neemt eea denk iets te serieus en vergeet denk ik dat ik redelijk tot erg sarcastisch ben, je weet best dat ik met je hebt gelachen en om je kan lachen maar dat ik niet vaak heel erg serieus ben
de recessie is eind dit jaar voorbij zag ik op het nieuwsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:53 schreef jogy het volgende:
Anyway. Bottomline: Als men wil dat H_h weer als de oude wordt moet men zijn mod-periode achter zich laten. H_h dus ook. Dan komt het goed, gaat de zon weer schijnen en de vogeltjes fluiten, is de credietcrisis voorbij en zal wereldvrede een stapje dichterbij zijn. Als men blijft plagen moet er ook niet gejankt worden dat H_h verzuurd doet want dan ageert hij gewoon op de zaken die worden gezegd. Dit is een vriendelijk verzoek maar als het nodig is kunnen er eventueel ook andere stappen volgen om de lieve vrede in ONZ te herstellen. Persoonlijk boeit het mij niet welke manier er gekozen wordt zolang ONZ dit gezeur maar niet mer hoeft te verdragen.
quote:
Mên. Als ze dan varkens mengen met wormen krijg je een wezen met twee geslachtsdelen die een dubbel orgasme kunnen krijgen van een half uur.quote:
varkens hebben orgasme van half uur?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Mên. Als ze dan varkens mengen met wormen krijg je een wezen met twee geslachtsdelen die een dubbel orgasme kunnen krijgen van een half uur.
Blauw staat me wel, vind ik. Past goed bij m'n blauw bloed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef Het_hupt het volgende:
Spijt van het gepush van mij Jim?
om blauw te worden
Uhu, dan zeggen ze tegen mij dat ik goedgelovig ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de recessie is eind dit jaar voorbij zag ik op het nieuws
er zijn ook zat momenten waar hij spontaan zelf begint te zanniken, ik weet best dat ik geen heilige ben dat zal ik nooit beweren, ik geef grief toe dat ik graag een sneer maak en ervan geniet ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet zo verongelijkt. Als jij wil dat Hupt zijn oude zelf wordt moet jij er ook iets voor doen, anders is het gewoon hypocriet om hem wel ermee te pesten maar wel verwacht dat hij het achter zich laat. En H_h moet het dan ook achter zich laten. Simpel. Geen gezeur. Het ligt nu in het verleden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
varkens hebben orgasme van half uur?
Daarom worden ze ook veracht door Moslims en Joden. Jaloezie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
varkens hebben orgasme van half uur?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, dan zeggen ze tegen mij dat ik goedgelovig ben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Maar ze kunnen niet recht omhoog kijken door hun hoofd in hun nek te leggen.![]()
Dat zijn dan ook de enige feitjes over varkens die ik ken
Wormen ftw11!!1
ik ga eerst googlen want ik las net dat ik toch al te goedgelovig benquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook veracht door Moslims en Joden. Jaloezie.
Tentamens gehad, de afgelopen periode. Tijdrovend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij leeft nog? Dat is lang geleden. Althans, geloof ik.
ik wou net precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een topic is dit geworden zeg.
Nee, niets persoonlijks. Dat het nieuws het al brengt is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst googlen want ik las net dat ik toch al te goedgelovig ben
http://www.dierennieuws.nl/vrg/dd/10/dav1012.htmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst googlen want ik las net dat ik toch al te goedgelovig ben
Als alle posts die uit alleen smileys bestaan van je postcount zouden worden afgetrokken, blijft zo'n 10% van het totaal over.quote:
Iedereen? Ik wist het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tentamens gehad, de afgelopen periode. Tijdrovend.
Maar vanwaar dit risico Jim? Iedereen weet dat mod worden een risico is..
ach ik heb mn smileys jij hebt keeleyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als alle posts die uit alleen smileys bestaan van je postcount zouden worden afgetrokken, blijft zo'n 10% van het totaal over.
KEER TERUG NAAR ONS, HET GEPEUPEL.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Iedereen? Ik wist het nietDat heeft niemand me verteld
dus het is een hoaxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://www.dierennieuws.nl/vrg/dd/10/dav1012.htm
ohw gelukkig ik wilde al in een hoekje gaan zitten huilenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, niets persoonlijks. Dat het nieuws het al brengt is al erg genoeg.
Dat kan niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
KEER TERUG NAAR ONS, HET GEPEUPEL.
Als alle post waar je kritiek hebt op iemand anders hebt in plaats je met jezelf te bemoeien van je postcount afgetrokken zouden worden stond het weer op 0.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als alle posts die uit alleen smileys bestaan van je postcount zouden worden afgetrokken, blijft zo'n 10% van het totaal over.
droge biscuitjes zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
Ze hebben in ieder geval wel koekjes hier111!1
idd ... maar:quote:
Een halve liter!quote:De beer neemt er lang de tijd voor en daarbij wordt een groot volume aan ejaculaat (sperma, zaad met zaadvocht) ¨overgepompt¨ van een kleine halve liter. Dit neemt even tijd in beslag, maar geen half uur.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
Goeie!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach ik heb mn smileys jij hebt keeley![]()
moet je niet ergens een SC gaan verzieken?
Met chocolade?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
Hoax. Recessie. ook onder de mods.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
slikken of stikkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
idd ... maar:
[..]
Een halve liter!
quote:
Kutkickquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
SuperWormJim moderator, het moet niet gekker worden op FOK! Succes jongen! ;-)
Elke kutn00b die begint te bitchen over deze geniale topic kick moet vrezen voor zijn leven, want remember Spank weet Godverrrrredomme waar je huis woont, jeweight.
En jij keurt dit soort kicks goed? Het niveau van de mods is wel met epische stappen omlaag gegaan sinds ik weg benquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef murp het volgende:
Welkom Jim, dat je een goede mod mag worden
Toen was het ook al niets..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:42 schreef Bart het volgende:
[..]
En jij keurt dit soort kicks goed? Het niveau van de mods is wel met epische stappen omlaag gegaan sinds ik weg ben
Da's waar.quote:
You wishquote:
Die ene! Met dat kleurtje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
Wie?
Die iamredleader, met dat groene kleurtje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |