quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar zou ook wel een goede keuze zijn
wat is je programma?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die wil overduidelijk te graag.
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die wil overduidelijk te graag.
Ja want jij gedraagt je al helemaal niet als mod en zit te pas en onpas mensen terecht te wijzen terwijl jij daar helemaal niet de persoon voor bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij gedraagt je al helemaal niet als mod en zit te pas en onpas mensen terecht te wijzen terwijl jij daar helemaal niet de persoon voor bent
Je gaat het toch niet ontkennen hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.
En laten we vooral hopen dat dat zo blijft. Wannabe mod.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.
Maar om je dan maar als een klapjosti te gedragen is dan wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.
Hij hoopt met schelden zijn punt te maken. Dat getuigd doorgaans van intelligentie en goede verbale kwaliteitenquote:
Altijd al geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar om je dan maar als een klapjosti te gedragen is dan wel weer het andere uiterste.
Ben bang dat je op weinig stemmen kunt rekenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen bagger
Veel painttopics
Streng doch rechtvaardig
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.quote:
Ik wilde even het tegendeel bewijzen. Dat is gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen bagger
Veel painttopics
Streng doch rechtvaardig
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.
Denk het ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben bang dat je op weinig stemmen kunt rekenen.
Ik weiger. Nog 17 dagen voor ik FA kan worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.
Schier onmogelijk, misschien moet jij maar gewoon blijven zitten.
wanneer word je daar mod?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Och, KLB is toch stoerder.
*lacht en rent snel weg*
Waarom ben jij geen mod meer Ludo ? Je bent tegenwoordig weer genoeg online lijkt me zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.
Schier onmogelijk, misschien moet jij maar gewoon blijven zitten.
Je communicatietalent is onnavolgbaar.quote:
Wat is er mis met "geen bagger"?quote:
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!quote:
Egoist!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weiger. Nog 17 dagen voor ik FA kan worden.
Tenzij ze in principe wel slikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!
Mijn nederige excuses ik heb op het moment even te druk om echt inhoudelijk op je reactie in te gaan maar ik zal het toch proberen.quote:
Painttopics zijn zeer zeker stoer! Maar met dat programma red je het niet denk ik hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met "geen bagger"?
Jij post nu al 3 keer in een paar minuten alleen een smiley, hetgeen de kwaliteit van dit topic ook niet echt goed doetPainttopics zijn stoer, en iemand moet maar eens goed de bezem door dit subforum halen, zonder aan vriendjespolitiek te doen.
ik was toch zijn kloonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!
slikken of stikkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Tenzij ze in principe wel slikken natuurlijk.
Als je maar genoeg onzin aan kan ben je meteen geschikt als FA. En als FA kan ik veel meer mooie dingen doen, ook voor ONZquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Egoist!
Je misbruikt ONZ gewoon..
Jezelf een ban geven oid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
En als FA kan ik veel meer mooie dingen doen
Bedankt voor u eerlijke antwoord en de gegeven verheldering wat betreft de beweegredenen om geen moderatorpositie te wensen op FOK! Wel wil ik duidelijk maken dat ik u de beste van de drie gegeven opties vond en u daarom als eerste heb genoemd. Tevens hoop ik dat er nu niet onverhoopt een onwerkbare situatie is ontstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses ik heb op het moment even te druk om echt inhoudelijk op je reactie in te gaan maar ik zal het toch proberen.
Ik heb expres geen opleiding tot leraar gevolgd omdat ik geen voldoening haal uit het leiding geven en begeleiden van asociale kinderachtige wezens.
Daarom lijkt het mij ook niks om mod op een forum als Fok! te zijn.
Tevens schrok ik even van het feit dat ik als eerste werd genoemd gevolgd door users als loveless en porsche.
uquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt voor u eerlijke antwoord en de gegeven verheldering wat betreft de beweegredenen om geen moderatorpositie te wensen op FOK! Wel wil ik duidelijk maken dat ik u de beste van de drie gegeven opties vond en u daarom als eerste heb genoemd. Tevens hoop ik dat er nu niet onverhoopt een onwerkbare situatie is ontstaan.
Geenszins maar ik ga niet zomaar iemand tutoyeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
u![]()
heb ik dan echt zo'n oude rotkop![]()
en mijn hartelijke dank voor het "compliment"
valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Maar voortaan maar gewoon jij en jou enz hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Geenszins maar ik ga niet zomaar iemand tutoyeren natuurlijk.
Ik heb altijd humor gehad, dat naast een sprankelend persoonlijkheid, het lichaam van een Ralph Lauren model en de bescheidenheid van een monnik maakt mij prima kloon materiaal voor een utopische samenleving waar de jogyheid (mensheid 2.0) naar ongekende hoogtes kan stijgen, wereldhonger wordt opgelost en we op vrijwillige basis samenwerken tot het universum onze speeltuin is geworden. Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken en zijn baan aan mij doneren omdat ik er veel beter voor geschikt ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oké jogy, je bent hier lang genoeg geweest, je begint spontaan humor te krijgen.
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb altijd humor gehad, dat naast een sprankelend persoonlijkheid, het lichaam van een Ralph Lauren model en de bescheidenheid van een monnik maakt mij prima kloon materiaal voor een utopische samenleving waar de jogyheid (mensheid 2.0) naar ongekende hoogtes kan stijgen, wereldhonger wordt opgelost en we op vrijwillige basis samenwerken tot het universum onze speeltuin is geworden. Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken en zijn baan aan mij doneren omdat ik er veel beter voor geschikt ben.
Zo zal het zijn.
quote:
en zo geschiedde.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb altijd humor gehad, dat naast een sprankelend persoonlijkheid, het lichaam van een Ralph Lauren model en de bescheidenheid van een monnik maakt mij prima kloon materiaal voor een utopische samenleving waar de jogyheid (mensheid 2.0) naar ongekende hoogtes kan stijgen, wereldhonger wordt opgelost en we op vrijwillige basis samenwerken tot het universum onze speeltuin is geworden. Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken en zijn baan aan mij doneren omdat ik er veel beter voor geschikt ben.
Zo zal het zijn.
Dat is niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het voordeel al wakker te zijn. Nu jullie nog.
Jäp.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook gewoon de laatste die wist dat SWJ mod is geworden he
Ben ik jou als enige vergeten die pm te sturen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook gewoon de laatste die wist dat SWJ mod is geworden he
Mij ook danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben ik jou als enige vergeten die pm te sturen?
Aids remmers?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef jogy het volgende:
Oh, mijn alarm gaat af, even medicijnen nemen. brb.
Sorry, maar ik heb niks gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
Als God op aarde neerdaalt zal hij mij opmerken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo zal het zijn.
Wat klink je verbitterdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef TwyLight het volgende:
Beter ben je niet zoals die andere randebielen waaronder het_hupt die modgeil is maar zodra die mod is is het toch wel veel werk en helemaal niet leuk en vervolgens geen tijd en energie meer heeft.
minstens 1 jaar mod gore longlijert![]()
ben niet verbitterd hoor mij maakt het niet zo veel uit WIE mod wordt maar dat diegene er ook moeite voor doet en er tijd voor heeft en niet gewoon mod worden omdat het leuk en stoer is om blauw te zijn en vervolgens 1 of 2 maanden later weer op zwart gaanquote:
't is allemaal de schuld van KLBquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
is tegenwoordig iedereen verbitterd en/of verzuurd?
alles is toch de schuld van KLB?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't is allemaal de schuld van KLB![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben ik jou als enige vergeten die pm te sturen?
Perfectie wordt ook niet beter na bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]misschien dat het hier na 6 biertjes beter klinkt, maar ik vrees het niet
zit mn ex ook op Fok! dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:20 schreef TwyLight het volgende:
Sommige users zijn de schuld van generaties incest in de familie hoor...
hoi remlof
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Perfectie wordt ook niet beter na bier.
Thanks for proving my point: http://gezondheid.blog.nl(...)kbar-op-gezonde-toerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest lachen
Jogy en perfectie......dat klinkt als Sonja Bakkeren in een snackbar
Hij is uit het vat gevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Olep het volgende:
Zeg H_h, je bent wel aardig aan het zeiken de laatste tijd he?
Ik bedoel dus sinds je geen mod meer bent.
verzuurde ex-crewquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Olep het volgende:
Zeg H_h, je bent wel aardig aan het zeiken de laatste tijd he?
Ik bedoel dus sinds je geen mod meer bent.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef jogy het volgende:
En trouwens. H_h is niet verzuurd, hij is gewoon weer zoals hij pre-crew was. Niks mis mee.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef jogy het volgende:
En trouwens. H_h is niet verzuurd, hij is gewoon weer zoals hij pre-crew was. Niks mis mee.
de opmerkelijk transformatie van clown tot droeftoeter is je in zijn geheel ontgaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef jogy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
de opmerkelijk transformatie van clown tot droeftoeter is je in zijn geheel ontgaan?_!
dat komt ook omdat ik meerderjarig benquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
de opmerkelijk transformatie van clown tot droeftoeter is je in zijn geheel ontgaan?_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
oh, wacht, je bedoelde jezelf nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat komt ook omdat ik meerderjarig ben_!
was ik een meisje van 15 jaar, was het een heel ander verhaal
Dat is jullie perceptie erop omdat hij ex-crew is. Tuurlijk, hij voelt zch vast verongelijkt wegens verscheidene redenen en of dat nou wel of niet terecht is hij voelt het zo en dat gaat heus wel over. Maar verzuurd is hij zeker niet. Ik zie hem niet anders gedragen dan voor hij crew was, hij heeft alleen een paar zaken die niet echt lekker zitten die crew-gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast serieus, voordat je mod was was je best te pruimen, als mod was je best te pruimen maar sinds je mod af bent en je een beetje gepest bent met brandx etc ben je een droeftoeter eerste klas geworden, als je dat ontkent mis je een hele boel zelfkennisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat komt ook omdat ik meerderjarig ben_!
was ik een meisje van 15 jaar, was het een heel ander verhaal
Jij leeft nog? Dat is lang geleden. Althans, geloof ik.quote:
niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is jullie perceptie erop omdat hij ex-crew is. Tuurlijk, hij voelt zch vast verongelijkt wegens verscheidene redenen en of dat nou wel of niet terecht is hij voelt het zo en dat gaat heus wel over. Maar verzuurd is hij zeker niet. Ik zie hem niet anders gedragen dan voor hij crew was, hij heeft alleen een paar zaken die niet echt lekker zitten die crew-gerelateerd zijn.
Als ik ernaast zit moet je het zeggen hoor H_h.
is geen perceptie is gewoon een objectieve constatering aangezien ik voorheen best met het hupt kon lachen en hij ook wel tegen een grapje kon, ik noem een fokke en sukke paint over hemquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is jullie perceptie erop omdat hij ex-crew is. Tuurlijk, hij voelt zch vast verongelijkt wegens verscheidene redenen en of dat nou wel of niet terecht is hij voelt het zo en dat gaat heus wel over. Maar verzuurd is hij zeker niet. Ik zie hem niet anders gedragen dan voor hij crew was, hij heeft alleen een paar zaken die niet echt lekker zitten die crew-gerelateerd zijn.
Als ik ernaast zit moet je het zeggen hoor H_h.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |