quote:
note die onder je, wil jequote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze laat ik in ieder geval voorlopig open
Zo, die leg ik even vastquote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De ontgroening achter de schermen heb ik in ieder geval overleefd.![]()
Nooit geweten dat Murp zo groot geschapen is trouwens.
op mijn naamquote:
quote:
Wie ben jij ook alweer?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
Eindelijk een goede mod op ONZ
ben je nu jaloers nu jij t niet bent geworden?quote:
Als jij nu eens oprot met je sneue opmerkingen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ben je nu jaloers nu jij t niet bent geworden?
Nee, dat is een ander topicquote:
ben ik weer verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ptiepffffftiepftpiep.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:16 schreef Homp_Vet het volgende:
Christus als die klapjosti al mod kan worden dan is het einde toch echt wel zoek.Dat is 't ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
mijn naam is taboe hierquote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Veel succes kerel.![]()
Jammer dat Hupt gestopt is btw.![]()
KLBquote:
Zullen we dan maar weer gaan Fokken&Sukken?quote:
KlapLangsjeBek?quote:
neuhquote:Op maandag 16 maart 2009 19:38 schreef Core. het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer gaan Fokken&Sukken?
Rozijnen&Peren?quote:
Jammer!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef Xebrozius het volgende:
Je houdt het nog geen 2 maanden uit, kutnewbie.
Waarum dan nie? wat is het nieuwe beleid, een soort beleidsregels ofzo?quote:
je bedoelt het natuurlijk andersomquote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Hopelijk doe je het beter als Ludo en blijf je langer dan het_hupt
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Beetje in mijn oude PM's van ONZePM snuffelen he SWJ?
Gefeliciteerd jongen, het is je gegund.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]hahaha, zit jij ook nog in de lijst? Ik zag op een bepaald tijdstip in een keer een melding dat SWJ een bericht had gelezen. Meteen MSN opgestart en alle Paultjuhhhhs bij elkaar geroepen: SCOOP!!!
Ik ben nu in een keer populair bij Pauls kliekje, goed he? Vrienden, ik had ze altijd al een keer willen hebben.
Het is beter dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Hopelijk doe je het beter als Ludo en blijf je langer dan het_hupt
Maar zou ook wel een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die wil overduidelijk te graag.
Het lukt je maar niet hequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar zou ook wel een goede keuze zijn
wat is je programma?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja want jij gedraagt je al helemaal niet als mod en zit te pas en onpas mensen terecht te wijzen terwijl jij daar helemaal niet de persoon voor bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want jij gedraagt je al helemaal niet als mod en zit te pas en onpas mensen terecht te wijzen terwijl jij daar helemaal niet de persoon voor bent
Je gaat het toch niet ontkennen hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Of je leest het topic eerst even door, impotente aap.
En laten we vooral hopen dat dat zo blijft. Wannabe mod.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.
Maar om je dan maar als een klapjosti te gedragen is dan wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee ik gedraag mij niet als mod omdat ik geen mod ben.
Hij hoopt met schelden zijn punt te maken. Dat getuigd doorgaans van intelligentie en goede verbale kwaliteitenquote:
Altijd al geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar om je dan maar als een klapjosti te gedragen is dan wel weer het andere uiterste.
Ben bang dat je op weinig stemmen kunt rekenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen bagger
Veel painttopics
Streng doch rechtvaardig
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.quote:
Ik wilde even het tegendeel bewijzen. Dat is gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen bagger
Veel painttopics
Streng doch rechtvaardig
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
We kijken eerst of Huppelmuts wil. En anders misschien Porsche1 of loveless85.
Denk het ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben bang dat je op weinig stemmen kunt rekenen.
Ik weiger. Nog 17 dagen voor ik FA kan worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.
Schier onmogelijk, misschien moet jij maar gewoon blijven zitten.
wanneer word je daar mod?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Och, KLB is toch stoerder.
*lacht en rent snel weg*
Waarom ben jij geen mod meer Ludo ? Je bent tegenwoordig weer genoeg online lijkt me zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel keuzes, helaas kan er maar een de winnaar zijn.
Schier onmogelijk, misschien moet jij maar gewoon blijven zitten.
Je communicatietalent is onnavolgbaar.quote:
Wat is er mis met "geen bagger"?quote:
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!quote:
Egoist!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weiger. Nog 17 dagen voor ik FA kan worden.
Tenzij ze in principe wel slikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!
Mijn nederige excuses ik heb op het moment even te druk om echt inhoudelijk op je reactie in te gaan maar ik zal het toch proberen.quote:
Painttopics zijn zeer zeker stoer! Maar met dat programma red je het niet denk ik hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met "geen bagger"?
Jij post nu al 3 keer in een paar minuten alleen een smiley, hetgeen de kwaliteit van dit topic ook niet echt goed doetPainttopics zijn stoer, en iemand moet maar eens goed de bezem door dit subforum halen, zonder aan vriendjespolitiek te doen.
ik was toch zijn kloonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je toont je solidair met Hupt? Vrouwen met principes, bah!
slikken of stikkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Tenzij ze in principe wel slikken natuurlijk.
Als je maar genoeg onzin aan kan ben je meteen geschikt als FA. En als FA kan ik veel meer mooie dingen doen, ook voor ONZquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Egoist!
Je misbruikt ONZ gewoon..
Jezelf een ban geven oid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
En als FA kan ik veel meer mooie dingen doen
Bedankt voor u eerlijke antwoord en de gegeven verheldering wat betreft de beweegredenen om geen moderatorpositie te wensen op FOK! Wel wil ik duidelijk maken dat ik u de beste van de drie gegeven opties vond en u daarom als eerste heb genoemd. Tevens hoop ik dat er nu niet onverhoopt een onwerkbare situatie is ontstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses ik heb op het moment even te druk om echt inhoudelijk op je reactie in te gaan maar ik zal het toch proberen.
Ik heb expres geen opleiding tot leraar gevolgd omdat ik geen voldoening haal uit het leiding geven en begeleiden van asociale kinderachtige wezens.
Daarom lijkt het mij ook niks om mod op een forum als Fok! te zijn.
Tevens schrok ik even van het feit dat ik als eerste werd genoemd gevolgd door users als loveless en porsche.
uquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt voor u eerlijke antwoord en de gegeven verheldering wat betreft de beweegredenen om geen moderatorpositie te wensen op FOK! Wel wil ik duidelijk maken dat ik u de beste van de drie gegeven opties vond en u daarom als eerste heb genoemd. Tevens hoop ik dat er nu niet onverhoopt een onwerkbare situatie is ontstaan.
Geenszins maar ik ga niet zomaar iemand tutoyeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
u![]()
heb ik dan echt zo'n oude rotkop![]()
en mijn hartelijke dank voor het "compliment"
valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Maar voortaan maar gewoon jij en jou enz hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Geenszins maar ik ga niet zomaar iemand tutoyeren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |