Uhu, dan zeggen ze tegen mij dat ik goedgelovig ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de recessie is eind dit jaar voorbij zag ik op het nieuws
er zijn ook zat momenten waar hij spontaan zelf begint te zanniken, ik weet best dat ik geen heilige ben dat zal ik nooit beweren, ik geef grief toe dat ik graag een sneer maak en ervan geniet ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet zo verongelijkt. Als jij wil dat Hupt zijn oude zelf wordt moet jij er ook iets voor doen, anders is het gewoon hypocriet om hem wel ermee te pesten maar wel verwacht dat hij het achter zich laat. En H_h moet het dan ook achter zich laten. Simpel. Geen gezeur. Het ligt nu in het verleden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
varkens hebben orgasme van half uur?
Daarom worden ze ook veracht door Moslims en Joden. Jaloezie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
varkens hebben orgasme van half uur?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, dan zeggen ze tegen mij dat ik goedgelovig ben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Maar ze kunnen niet recht omhoog kijken door hun hoofd in hun nek te leggen.![]()
Dat zijn dan ook de enige feitjes over varkens die ik ken
Wormen ftw11!!1
ik ga eerst googlen want ik las net dat ik toch al te goedgelovig benquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook veracht door Moslims en Joden. Jaloezie.
Tentamens gehad, de afgelopen periode. Tijdrovend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij leeft nog? Dat is lang geleden. Althans, geloof ik.
ik wou net precies hetzelfde postenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een topic is dit geworden zeg.
Nee, niets persoonlijks. Dat het nieuws het al brengt is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst googlen want ik las net dat ik toch al te goedgelovig ben
http://www.dierennieuws.nl/vrg/dd/10/dav1012.htmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
ik ga eerst googlen want ik las net dat ik toch al te goedgelovig ben
Als alle posts die uit alleen smileys bestaan van je postcount zouden worden afgetrokken, blijft zo'n 10% van het totaal over.quote:
Iedereen? Ik wist het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tentamens gehad, de afgelopen periode. Tijdrovend.
Maar vanwaar dit risico Jim? Iedereen weet dat mod worden een risico is..
ach ik heb mn smileys jij hebt keeleyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als alle posts die uit alleen smileys bestaan van je postcount zouden worden afgetrokken, blijft zo'n 10% van het totaal over.
KEER TERUG NAAR ONS, HET GEPEUPEL.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Iedereen? Ik wist het nietDat heeft niemand me verteld
dus het is een hoaxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://www.dierennieuws.nl/vrg/dd/10/dav1012.htm
ohw gelukkig ik wilde al in een hoekje gaan zitten huilenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, niets persoonlijks. Dat het nieuws het al brengt is al erg genoeg.
Dat kan niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
KEER TERUG NAAR ONS, HET GEPEUPEL.
Als alle post waar je kritiek hebt op iemand anders hebt in plaats je met jezelf te bemoeien van je postcount afgetrokken zouden worden stond het weer op 0.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als alle posts die uit alleen smileys bestaan van je postcount zouden worden afgetrokken, blijft zo'n 10% van het totaal over.
droge biscuitjes zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
Ze hebben in ieder geval wel koekjes hier111!1
idd ... maar:quote:
Een halve liter!quote:De beer neemt er lang de tijd voor en daarbij wordt een groot volume aan ejaculaat (sperma, zaad met zaadvocht) ¨overgepompt¨ van een kleine halve liter. Dit neemt even tijd in beslag, maar geen half uur.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
Goeie!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach ik heb mn smileys jij hebt keeley![]()
moet je niet ergens een SC gaan verzieken?
Met chocolade?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
Hoax. Recessie. ook onder de mods.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |