Nu je mod bent, kun je gewoon de offtopic reacties verwijderen.quote:
SWJ zat al in de planning en toen kreeg H_h een andere baan dus val ik even in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Olep het volgende:
Jogy, moet jij nog steeds ONZ modden?
Er is toch al een nieuwe mod?
Blijf maar hoor.![]()
Als er een blijft doorgaan ben jij dat wel, vooral in de SCquote:
Het is voor een goede zaak collegaquote:
jogy weet wat ie doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu je mod bent, kun je gewoon de offtopic reacties verwijderen.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef jogy het volgende:
[..]
SWJ zat al in de planning en toen kreeg H_h een andere baan dus val ik even in.
Een wellus-nietus-discussie waar waarschijnlijk geen eind aan komt. Ik stem ervoor om geen #2 te beginnen.quote:
ooh ja en huppel is geheel onschuldig natuurlijk? want die steekt der neus niet overal mijlenver in en kan dan wat hitte verwachten? kom op schei uit haar heilig te pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als er een blijft doorgaan ben jij dat wel, vooral in de SC_!
misselijk makende opmerkingen richting huppelmuts en daarbij een heel scala aan insinuaties richting mij
overal?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja en huppel is geheel onschuldig natuurlijk? want die steekt der neus niet overal mijlenver in en kan dan wat hitte verwachten? kom op schei uit haar heilig te praten![]()
insinuaties richting jou? gast je neemt eea denk iets te serieus en vergeet denk ik dat ik redelijk tot erg sarcastisch ben, je weet best dat ik met je hebt gelachen en om je kan lachen maar dat ik niet vaak heel erg serieus ben
Niet zo verongelijkt. Als jij wil dat Hupt zijn oude zelf wordt moet jij er ook iets voor doen, anders is het gewoon hypocriet om hem wel ermee te pesten maar wel verwacht dat hij het achter zich laat. En H_h moet het dan ook achter zich laten. Simpel. Geen gezeur. Het ligt nu in het verleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja en huppel is geheel onschuldig natuurlijk? want die steekt der neus niet overal mijlenver in en kan dan wat hitte verwachten? kom op schei uit haar heilig te praten![]()
insinuaties richting jou? gast je neemt eea denk iets te serieus en vergeet denk ik dat ik redelijk tot erg sarcastisch ben, je weet best dat ik met je hebt gelachen en om je kan lachen maar dat ik niet vaak heel erg serieus ben
de recessie is eind dit jaar voorbij zag ik op het nieuwsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:53 schreef jogy het volgende:
Anyway. Bottomline: Als men wil dat H_h weer als de oude wordt moet men zijn mod-periode achter zich laten. H_h dus ook. Dan komt het goed, gaat de zon weer schijnen en de vogeltjes fluiten, is de credietcrisis voorbij en zal wereldvrede een stapje dichterbij zijn. Als men blijft plagen moet er ook niet gejankt worden dat H_h verzuurd doet want dan ageert hij gewoon op de zaken die worden gezegd. Dit is een vriendelijk verzoek maar als het nodig is kunnen er eventueel ook andere stappen volgen om de lieve vrede in ONZ te herstellen. Persoonlijk boeit het mij niet welke manier er gekozen wordt zolang ONZ dit gezeur maar niet mer hoeft te verdragen.
quote:
Mên. Als ze dan varkens mengen met wormen krijg je een wezen met twee geslachtsdelen die een dubbel orgasme kunnen krijgen van een half uur.quote:
varkens hebben orgasme van half uur?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Mên. Als ze dan varkens mengen met wormen krijg je een wezen met twee geslachtsdelen die een dubbel orgasme kunnen krijgen van een half uur.
Blauw staat me wel, vind ik. Past goed bij m'n blauw bloed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef Het_hupt het volgende:
Spijt van het gepush van mij Jim?
om blauw te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |