I think not. Ik ken BX dan ook denk ik iets beter dan menigeen hier. Maar het is niet dat je mij of BX hoeft te geloven, het bewijst alleen maar wat voor een walgelijke vent het is.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
everybody lies, dus zij hoogstwaarschijnlijk ook
Ok. Wat kost een klinkert?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koop maar een klinker. Als je echt serieus weet hoeveel gezeik zij heeft gehad dan heb je geen -->
meer nodig. Over sommige dingen kunnen wel lacherig gedaan worden (hupt
), maar die gast heeft zeker een grote impact in negatieve zin gehad op haar. Alleen door het feit dat hij iedereen wijs maakte dat ze wat hadden en samen neukten. Nu is het nog niet zo erg als mensen denken dat je het met iemand gedaan hebt terwijl dat niet zo is, maar het nam een neemt! bij hem redelijk zieke vormen aan.
Even wat dik gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koop maar een klinker. Als je echt serieus weet hoeveel gezeik zij heeft gehad dan heb je geen -->
meer nodig. Over sommige dingen kunnen wel lacherig gedaan worden (hupt
), maar die gast heeft zeker een grote impact in negatieve zin gehad op haar. Alleen door het feit dat hij iedereen wijs maakte dat ze wat hadden en samen neukten. Nu is het nog niet zo erg als mensen denken dat je het met iemand gedaan hebt terwijl dat niet zo is, maar het nam een neemt! bij hem redelijk zieke vormen aan.
tuurlijk maar de meeste mensen vertellen niet altijd geheel de waarheid, zeker niet over precaire zaken waarvoor je je schaamt dat is gewoon een basis gegeven en logisch ookquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
I think not. Ik ken BX dan ook denk ik iets beter dan menigeen hier. Maar het is niet dat je mij of BX hoeft te geloven, het bewijst alleen maar wat voor een walgelijke vent het is.
het was ook meer een excuss op mijn opmerking richting hupt deels te recyclen, ik moest er om glimlachen toen ik hem weer lasquote:
Heel erg logisch. Maar als het wel zo zou zijn dan zou ze het me vertellen, ik heb haar wel op meer kwetsbare en schaamteloze momenten meegemaakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk maar de meeste mensen vertellen niet altijd geheel de waarheid, zeker niet over precaire zaken waarvoor je je schaamt dat is gewoon een basis gegeven en logisch ook
Soms ben je wel grappigquote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was ook meer een excuss op mijn opmerking richting hupt deels te recyclen, ik moest er om glimlachen toen ik hem weer las
aah okquote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel erg logisch. Maar als het wel zo zou zijn dan zou ze het me vertellen, ik heb haar wel op meer kwetsbare en schaamteloze momenten meegemaakt.
freek muhahaha
Och dit is al de 15de ofzo in een paar maanden tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
waarom haalt die nou weer zijn account weg.
Dan is het topic ook nutteloosquote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/RecordVaults Blegh, account weg
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/RecordVaults Blegh, account weg
Hij is geobsedeerdquote:
whehehequote:
Daarvoor kan ie zich hier aanmeldenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:11 schreef NanKing het volgende:
En daar heb je nu kringgespreken voor nodig?
quote:
houd je nu eens op met het kicken van een geslot topicquote:
ooh dan hallucineer ik vastquote:
Heeft Danny geen rare mailtjes gehad?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Danny geen rare mailtjes gehad?
Maw verdwijnt dit topic straks ook weer achter slot en grendel?
Ik niet.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet.
De vorige topics over hupt zijn ook op mysterieuze wijze verdwenen dus vraag me af of dat hier ook mee gaat gebeuren
zeker!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, weer een tvp, dit is interessant
nu zijn het heel veel puntjesquote:
Dat kan ik me niet voorstellen, al kreeg ik vorige week ofzo wel een uitnodiging van hem om vriendjes te worden op hyvesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
OkDus jij bent eigenlijk de enige Fok!ker die niet is geblokt?
Ja, ik kreeg ook ene uitnodiging van hemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, al kreeg ik vorige week ofzo wel een uitnodiging van hem om vriendjes te worden op hyves
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |