Wie sponsort de show eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef yvonne het volgende:
we komen niet voor een kutprogramma dat gered moet worden omdat de sponsor nu begint te klagen..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
Maar was het laatste nieuws nu juist niet weer dat ene zuignapje daar toch zou zitten met Sly?quote:
Dat is hét geheim van de "show"quote:
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar was het laatste nieuws nu juist niet weer dat ene zuignapje daar toch zou zitten met Sly?
Die zuignapje wou maar wat graag anders, want die had 'bewijzen' tegen Sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.
Jaap en Bram liggen in een deuk 2 die erin trappen. Denken ze nu echt dat Jaap en Bram dit doen om een oplossing te vinden.
Nou ja ze doen maar ik kijk wel met me popcorn en me glaasje.
Nee, alles voor de streamers.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef shomila het volgende:
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.
Jaap en Bram liggen in een deuk 2 die erin trappen.
Denken ze nu echt dat Jaap en Bram dit doen om een oplossing te vinden.
Nou ja ze doen maar ik kijk wel met me popcorn en me glaasje.
Ik moet zo lachen om die man.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Oh, er is nieuws van het bevrijdingsfront, de reden voor mijn ban is gewijzigd:
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana blijft 24/01 nog steeds doorgaan (BAN blijft staan)
Het komt er dus op neer dat ik mijn mond moet houden terwijl hij me in zijn programma zwart maakt en een dreigement op zijn forum post? Beetje laf dat hij de discussie niet aan durft te gaan en blijft vasthouden aan zijn vergissing
Zuignapje zit vaak op de SV chat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:53 schreef Anniebab het volgende:
En nou wil ik t weten.....WIE is zuignapje?????![]()
Omdat hij nu medicijnen heeftquote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef Marrije het volgende:
Waarom komt Bommie hier nooit meer eigenlijk?
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Het komt er dus op neer dat ik mijn mond moet houden terwijl hij me in zijn programma zwart maakt en een dreigement op zijn forum post? Beetje laf dat hij de discussie niet aan durft te gaan en blijft vasthouden aan zijn vergissing
Tuurlijk, maar het is best een rare gewaarwording op een ander forum geband te worden om wat je op Fok schrijftquote:Op zondag 24 januari 2010 12:10 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
goeedemiddag
zegt meer over hem als over jou
Sly ook! Dat is het hem juistquote:Op zondag 24 januari 2010 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij nu medicijnen heeft![]()
Wat een teleurstelling na de gezellige zaterdag-nowliveradio-dag![]()
Kamp Disana
is ook zo,en ik geloof dat hij de enige is die dat doet,het is zo van je bent een nowliver en mag nergens anders posten,je mag ook niet tegen hem in gaan,want hij is de goeroe.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is best een rare gewaarwording op een ander forum geband te worden om wat je op Fok schrijft
Typisch Slyquote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Is er wel ooit echt een forumoorlog geweest? Er zijn daar mensen geband en naar hier gekomen, maar verder heb ik niet het idee dat de strijd wederzijds is. Niemand stond ook te springen om met Sly in debat te gaan bij Jaap.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
is ook zo,en ik geloof dat hij de enige is die dat doet,het is zo van je bent een nowliver en mag nergens anders posten,je mag ook niet tegen hem in gaan,want hij is de goeroe.
ik snap het zo wie zo allemaal niet meer,want waar gaat het nu helemaal over?
die zogenamde forumoorlg stamt uit het goudenkooi tijdperk,maar dat is voorbij.
en gekke is dat als er weer iets word opgestart zoals de bunker en nu vlemmix dan is hij degene die zijn kont erin draait en kan je er donder op zeggen dat alles weer van voren af aan begint
is ook wel zo en misschien is forumoorlog een verkeerd woord,maar ik noem het voor het gemak maar zo,nee de strijd is niet wederzijds,het komt iedere keer maar van 1 kant.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er wel ooit echt een forumoorlog geweest? Er zijn daar mensen geband en naar hier gekomen, maar verder heb ik niet het idee dat de strijd wederzijds is. Niemand stond ook te springen om met Sly in debat te gaan bij Jaap.
Het is al begonnen. Beetje dom dat Jaap en Bram dachten hiermee te kunnen scoren.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
Welke forumoorlog?!
Er is nooit sprake geweest van ene forumoorlog.
Met alle respect voor iedere hardwerkende forumbaas, maar NL is nooit een " oorlog" waard geweest.
Nou ja, dat is sinds gisteravond even veranderd, al heeft hij wel een nieuwe Fok vijand uitgekozen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
is ook wel zo en misschien is forumoorlog een verkeerd woord,maar ik noem het voor het gemak maar zo,nee de strijd is niet wederzijds,het komt iedere keer maar van 1 kant.
Lies, je moet ze echt allemaal terug lezen, je hebt gisteravond zoveel gemist.quote:
wil jij echt je energie in hem steken??quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat is sinds gisteravond even veranderd, al heeft hij wel een nieuwe Fok vijand uitgekozen.
Ik vind dit topic wel lief, er wordt dus wel energie in gestokenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
wil jij echt je energie in hem steken??
ik persoonlijk vind het de moeite niet waard
maar als het op streams komt wel vermakelijk om naar te kijken.
Ga ik doen!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lies, je moet ze echt allemaal terug lezen, je hebt gisteravond zoveel gemist.
Van gemanepeleerde ratten voor ogen tot popetjes![]()
En van Sly die eerst leuke muziek draaide en daarna shit.
Ik voel me vereerd.quote:
ik weet niet of dit topic echt energie steken is in sly,ik zie het meer als lachewekkend en er is er maar 1 die hier voor schut gaat:)quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel lief, er wordt dus wel energie in gestoken
Verder ga ik alleen af en toe kijken wat hij nu weer in zijn banmelding heeft neergezet... kennelijk is dat de enige manier waarop hij met me durft te communiceren.
Leuke muziek was het zekerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lies, je moet ze echt allemaal terug lezen, je hebt gisteravond zoveel gemist.
Van gemanepeleerde ratten voor ogen tot popetjes![]()
En van Sly die eerst leuke muziek draaide en daarna shit.
Dat bedoel ik, van mij mag Sly, nog wel even doorgaan met wat ie doet, wat het zorgt hoe dan ook voor reuring, gisteren was vermakelijk ! Ik zeg schop Jaap eruit en geef Sly die woensdagavondshow ! Every good show needs a bad guy !quote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
maar als het op streams komt wel vermakelijk om naar te kijken.
Sly gaat woensdag wel, maar heeft gisteren op Radio nog eens benadrukt dat en waarom ie geen gesprek aan gaat met Zuignapje/Honda weetikveel . Dus zuignapje zullen we daar niet aantreffen naar ik aanneemquote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Toch wil ik nog van iemand weten of dat met zuignapje woensdag nou nog wel doorgaat. Ik weet zeker dat ik dat in dit topic gisteren ergens las.
Gaat hij dan alleen bij Jaap op de bank?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Sly gaat woensdag wel, maar heeft gisteren op Radio nog eens benadrukt dat en waarom ie geen gesprek aan gaat met Zuignapje/Honda weetikveel . Dus zuignapje zullen we daar niet aantreffen naar ik aanneem
Voor zover ik begrepen heb niet, want Sly wil niet met haar in 1 ruimte. Maar je weet natuurlijk wat 's lands grootste grappenmakers nog voor verrassingen voor ons in petto hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Toch wil ik nog van iemand weten of dat met zuignapje woensdag nou nog wel doorgaat. Ik weet zeker dat ik dat in dit topic gisteren ergens las.
Ik verwacht niet veel van die grappenmakers nadat Bram hier niet verder kwam dan ons pussies en mietjes noemenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb niet, want Sly wil niet met haar in 1 ruimte. Maar je weet natuurlijk wat 's lands grootste grappenmakers nog voor verrassingen voor ons in petto hebben
Geen idee, maar kan zo maar natuurlijk dat ie gewoon alleen als gast van Jaap komtquote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat hij dan alleen bij Jaap op de bank?
Dus Sly, set Disana free!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is best een rare gewaarwording op een ander forum geband te worden om wat je op Fok schrijft
alles was afgeketst door jaap.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat hij dan alleen bij Jaap op de bank?
Spuitje, je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
quote:
eerlijk zullen we delen ..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee maar ik moet zo naar een feestje dus ik doe maar net alsof ik weer beter ben.
[ afbeelding ]
Er werd vanmorgen op de Vlemchat gesproken dat Cyrus200000 en nog iemand dus wel woensdag bij Jaap gezellig op de bank plaats nemen, weet jij daar wat van Dottey?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, waarom mis ik nou elke keer dat die sly hier komt de boel? Ik ken heel die gast niet maar als ik nu al een lange tijd al die verhalen op Vol en Fok! lees is het de grootste internetkneus met hoogmoedswaanzin en een bruine arm die er maar rondloopt.
Ik baal ervan! Kut!
![]()
Sly als je dit leest: kom je vanavond weer spelen? Neem ik mijn pil niet![]()
Ohwja: rellen = stout!
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
Aiiiiiiiii, onze Goeroe, onze Messias,onze Meester van De Tempel van de Zon is ontwaakt.
Goedenmiddag Bommie
Ja erg....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef san39 het volgende:
smiddags bom aangenaam,ze miste je al hier
Hoi Annie, Heksje..quote:
ja nou, kan er ook niet echt iets aan doen, sinds ik medicijnen krijg ben ik ineens genezen van teveel forumquote:
Hey stukquote:
Oke, als t maar goed met je gaat....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nou, kan er ook niet echt iets aan doen, sinds ik medicijnen krijg ben ik ineens genezen van teveel forum
Daar sluit ik me even bij aan.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, als t maar goed met je gaat....
Jij weet zelf dat het nooit anders is geweest. Ik weet nog goed hoe je continu bij de BB-meet in mijn broekje probeerde te komenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er in al die jaren gebeurd bommert, dat ineens álle vrouwen je pruimen??
was ie zow erug dan jullie bomquote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Ja en jij met je stoere waffel maar wegrennenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij weet zelf dat het nooit anders is geweest. Ik weet nog goed hoe je continu bij de BB-meet in mijn broekje probeerde te komen
Hij is ouder, dus milder geworden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Bommie zoveel fans heeft, omdat hij let op detail, ondanks t rellen, blijft hij ook op kleine vraagjes letten en antwoorden, en daar houden vrouwen nou een maal van, aandacht.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Damn, wat een blamage....quote:
Zelfs neemmenietserieus is braafquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Damn, wat een blamage....
Ga je me straks ook nog vertellen dat LS tegenwoordig braaf meedoet?
LS was of is moderator.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Damn, wat een blamage....
Ga je me straks ook nog vertellen dat LS tegenwoordig braaf meedoet?
nouw ik heb nog geen aandacht gehad hoor van bommiequote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommie zoveel fans heeft, omdat hij let op detail, ondanks t rellen, blijft hij ook op kleine vraagjes letten en antwoorden, en daar houden vrouwen nou een maal van, aandacht.![]()
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef yvonne het volgende:
Joh, die Bom is gewoon een oude trage lul geworden
Next
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommie zoveel fans heeft, omdat hij let op detail, ondanks t rellen, blijft hij ook op kleine vraagjes letten en antwoorden, en daar houden vrouwen nou een maal van, aandacht.![]()
Ken hele Bommie niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niznooooo.....lang gelee....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....
mis je weinig aan... als hij zn pilletjes weer eens vergeet is hij best leuk... verder nix aanquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
mis je weinig aan... als hij zn pilletjes weer eens vergeet is hij best leuk... verder nix aan
heujquote:
Soort typetje van Wim de Bie met vogelpoepje in z'n haar.quote:
hahahah kan ik inkomen .....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj![]()
Ja sinds de palingen van Jan ben ik een tijdje genezen van RLS en SHO
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soort typetje van Wim de Bie met vogelpoepje in z'n haar.
Beetje haarloze typetjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??
post eens een foto van hem... Zal ik even oordelen....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje haarloze typetjes.
Zou Sly niks voor me zijn?
Hij heeft ook Fok!users uitgenodigd, maar die willen nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:02 schreef Disana het volgende:
Lekkere muziekjes hier, mijn neus was koud maar nu gloeit hij weer![]()
De berichten zijn dus verdeeld, we moeten dan maar afwachten wat Jaap doet. Ik zou het wel een beetje inconsequent vinden als hij alleen Sly zou uitnodigen.
maar hoezo allemaal haarloos?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje haarloze typetjes.
Zou Sly niks voor me zijn?
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!quote:
Yep. Ze hadden vergeten het deksel erop te doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Annie, Heksje..
Is Vlemmix die kist toch nog uitgekomen ?
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!
ja dat spreekt dan wel weer in zijn voordeel... maar zoals ik het zie is hij nog gewoon maagd.. grote bek online en verder niets klaar makenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....
Ja nee, daar kan ik het wel opquote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hoezo allemaal haarloos?
[ afbeelding ]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!
Sly :quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
Ik voel me vereerd.
Toch wil ik nog van iemand weten of dat met zuignapje woensdag nou nog wel doorgaat.
Ik weet zeker dat ik dat in dit topic gisteren ergens las.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
Alle hoop is nu dus op zuignapje gevestigd met haar bewijzen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging
geuit dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van
sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen
wie er achter zatik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de
nodige mensen gesproken .voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over
zeggen .ik kom daar zeker op terug.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef spuitje het volgende:
Hij heeft ook Fok!users uitgenodigd, maar die willen nietEn met de enkeling die wel wil, wil Sly niet praten. Oftewel.............terug naar af
Vertel....!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!
ja maar die zijn ECHT te jong voor je... die 12jarigen zijn verboden terrein voor jou!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!
ik doe nie mee.... ik doe zn zus welquote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
FREE DISANA en dan ontmaagden we je SLY!
Toch vond ik hem gisteravond tijdens die radio-uitzending best leuk, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....
Die woont bij die gedraaide rat voor m'n ogen die de confrontonatie aangaatquote:
True truequote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vond ik hem gisteravond tijdens die radio-uitzending best leuk, moet ik eerlijk bekennen.
Ontwapenend ook.
ik heb nog gee koe voorbij zien komen.... of je moet Jack Nicholson een koe vinden....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel allemaal een beetje oude koeien uit de sloot trekken, hè?
nofi, Yvonne
Helemaal niet, het zijn verse kalveren, en jonge ratjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
nofi, Yvonne
Ik heb nog geen koe gezien, we zijn na gister hartstikke on speaking terms en nu moet ie nog even Disana loslatenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
nofi, Yvonne
godverdegodver, gisteren 7 topics vol zitten plempen terwijl meneer weer stoned op de bank Guitar Hero zit te spelen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken komt ie uit z'n nieuwe Flowerpower wereldje gekropen om te klagen die ie weer alles gemist heeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, waarom mis ik nou elke keer dat die sly hier komt de boel? Ik ken heel die gast niet maar als ik nu al een lange tijd al die verhalen op Vol en Fok! lees is het de grootste internetkneus met hoogmoedswaanzin en een bruine arm die er maar rondloopt.
Ik baal ervan! Kut!
![]()
Sly als je dit leest: kom je vanavond weer spelen? Neem ik mijn pil niet![]()
Ohwja: rellen = stout!
En dat terwijl hij tot zeker eergisteren zo positief was over het hele gebeuren. Een mens kan snel van gedachten veranderen he Sly?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
godverdegodver, gisteren 7 topics vol zitten plempen terwijl meneer weer stoned op de bank Guitar Hero zit te spelen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken komt ie uit z'n nieuwe Flowerpower wereldje gekropen om te klagen die ie weer alles gemist heeft.![]()
Spoel die kutpillen nou es door de plee Bommels, recht je rug en doe gewoon weer waarvoor je geschapen bent![]()
Return to the Darkside again Bom
Echt niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef jacqhassel het volgende:
Nou ik had begrepen gister dat Cyrus woensdag daarheen zou gaan maar blijk niet dat het de echte is die hier gister poste.Dus dat zou ook niet doorgaan dus
Zeg dat nu nietquote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
Da's balen, maaaaaaaaaaar wel grappig gister
Straks was de stem op de radio ook Sly niet!
Bedankt voor de quotes tuinfluiter.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly :
Nogmaals ik ben er woensdag en die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau.
Ik zal ook Johan in kennis stellen van wat er bezig is en wij ons als geheel terug gaan trekken
met alle afspraken die er staan.
Japioooo :
Dit wordt te gek
Iets wat juist positief moet zijn
Na overleg cancelen we het hele topic
Er zijn genoeg andere gasten zonder dat mensen zich gekrenkt voelen
.
[..]
Als je dit leest he, wat klinkt dat eigenlijk krankjorumquote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Moet je je identificeren om binnen te komen? Anders kan iedereen zich voor zuignap uitgeven.
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
@ disana: ik hoorde Peter N vanochtend zeggen dat de gast die 3 kwartier met "iemand" mee zou komen niet welkom was.
Ik weet niet over wie het ging.![]()
Geen idee. Hij zei dit tegen Liesbeth en die scheen hem te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
Hij vertelde vanmiddag op de Vlemchat, hij ging eerst met Jaap mee naar de sportschool, Jaap sporten en LS ging zijn krantje lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?
Niets zo veranderlijk als een forumbeheerder.quote:[..]
Het topic "Sly is er woensdag" , is geheel leeg gehaald.
[..]
Doet ie dat nog steeds danquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende:
In de chat meldt SeSeSes dat hij nog steeds is geband op Nowlive. Maanvis meldt dat hij ook nog is geband en zelfs met naam, woonplaats en foto in het banbericht staat.
Caps?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende: Maanvis meldt dat hij ook nog is geband en zelfs met naam, woonplaats en foto in het banbericht staat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er werd vanmorgen op de Vlemchat gesproken dat Cyrus200000 en nog iemand dus wel woensdag bij Jaap gezellig op de bank plaats nemen, weet jij daar wat van Dottey?
Ah vandaar ik had al lopen zoeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
Even de laatste update van Tuinfluiter lezen:
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
[..]
Niets zo veranderlijk als een forumbeheerder.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....
Die pimytje kan er wat vanquote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Toverheks het volgende:
en weer krijgt er iemand op zijn *flikker* van Mod-Hans, en weer wordt er iemand van evilwon het handje boven het hoofdje gehouden.
Wat onpartijdig als Mod.Me hoela.
Ja, ik wist ook niet wat ik zag......Nizzzznoooo!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is me verdorie een poos geleeeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
Nowlive-kaks?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef Dottey het volgende:
[17:28] * Nowlive-kaks was kicked by moderator_hans (moderator_hans)
zomaar
Nu toch weer niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Sly meldt dat hij niet in Jaaps show komt.
Iedereen poept en plast dus toch!quote:
Hij komt wel, en gaat dan LekkerSimpel de hand schudden, maar hij komt niet in Jaaps programma.quote:
Wat zullen alle vijftig kijkers teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Moet je maar niet zo opscheppen en gewoon 1 IP adres hebben zoals de rest van Nowlive.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nouhou! Ik ben ook nog steeds op NL geband. Met vermelding van mijn twee IP adressen.
Clementie!
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
Hij melde net weer aan Pietje dat hij wel woensdag komt en dat Pietje en hij elkaar dan de hand kunnen geven, of zoiets ppffttt snap het allemaal niet meer, komt hij nou wel of komt hij nou niet, komen er verschillende mensen van verschillende forum`s om met elkaar te bakkeleien?? echt we wachten het maar rustig af.
om 5:28 zei PietjeSV op de Vlemchat: MET JE SPEKREET!!!!!
waar dit nou op slaat?
en daarna mocht er weer alleen over StudioVlem gepraat worden.
Nou schiet mij maar lek![]()
Wat nú weer, iedereen heeft gister gehoortd dat ie WEL komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Ikke ookquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
CopyCat
Maanvis
Disana
Zo'n ban is dus eigenlijk een akte van goedgebektheid en beschaving.
Hmm zouden wij dat ook mogen zeggen tegen Jaap?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.
Mootie - ban op nlquote:
Oh oke hahaha ja weet ik veelquote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.
Ik denk niet dat het Jaap ook maar iets aan z'n gat zal oxiderenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm zouden wij dat ook mogen zeggen tegen Jaap?
Dus de mail gaat rechtstreeks naar Bram?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:48 schreef Dottey het volgende:
Je komt dan in contact met de redactie.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus de mail gaat rechtstreeks naar Bram?
Bram is producent/regisseur en eindredactie. Werken er nog meer mensen aan de show behalve Alsido die de blikjes drinken komt brengen?quote:
LS? Labiele Sly?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef mootie het volgende:
Ah, nu gaat LS weer niet woensdag, maar we weten het, niks zo veranderlijk als een LS.
Is dat niet die gast met de uitkering die niet in TBO1 mocht van de WW?quote:
Alsof er iemand bij de deur staat met een lijst in zn hand. Elke mongool kan er binnenlopen.quote:
ik ook weerquote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, nou klopt het verhaal van Disana niet meer
en dat is ook logisch.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Dottey het volgende:
pietjesv: IK wil zelf niet meer. Dus die 3 kwartier mag Hans opvullen. Ik houd me wel bezig met moderaten.
Jaap: PietjeSV heeft zojuist afgezegd bij mij en ik heb daar de redactie van op de hoogte gesteld
PeterN: BQ je moet de boel niet opstoken, ik heb NOOIT gezegd dat PIETJE niet welkom was. Geen dingen uitspreken waar je geen weet van hebt. Pietje staat gewoon op de gastenlijst
Ik heb helemaal niet gezegd dat er iemand niet welkom is. Ik heb gezegd dat mensen van buitenaf niet bepalen wie er in de show komt. Thats all....niet meer dan logisch
ik heb vandaag weer een account aangemaakt. mijn oude account was onvindbaarquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Stefan het volgende:
Kun je je nog aanmelden bij NoLife trouwens of is er een ledenstop?
Zag je dat Dottey, echt de tering hoor wat is dit, vraag het eerst verwoorde het netjes vind het ook een slecht mod beleid en hup weg was ik hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Dottey het volgende:
pietjesv: IK wil zelf niet meer. Dus die 3 kwartier mag Hans opvullen. Ik houd me wel bezig met moderaten.
Jaap: PietjeSV heeft zojuist afgezegd bij mij en ik heb daar de redactie van op de hoogte gesteld
PeterN: BQ je moet de boel niet opstoken, ik heb NOOIT gezegd dat PIETJE niet welkom was. Geen dingen uitspreken waar je geen weet van hebt. Pietje staat gewoon op de gastenlijst
Ik heb helemaal niet gezegd dat er iemand niet welkom is. Ik heb gezegd dat mensen van buitenaf niet bepalen wie er in de show komt. Thats all....niet meer dan logisch
6:13 peter_N post net: Wie er komen word vanzelf bekend gemaakt. Jaap krijgt morgen zelf pas inzage in zijn gasten. Als hij daaarmee naar buiten wil komen dan is dat aan hem.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef Dottey het volgende:
Ik zie ook dat de vraag : Komt hij-die-wij-niet-bij-naam-noemen woensadag .. niet beantwoord word.
enkel de mededeling er komt geen forum battle.
Jaap mag blij zijn of er uberhaubt iemand komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:13 schreef Dottey het volgende:
Jaap krijgt morgen zelf pas inzage in zijn gasten.
Ik ook hoor, maar het boeit me verder niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nouhou! Ik ben ook nog steeds op NL geband. Met vermelding van mijn twee IP adressen.
Clementie!
Ik al bijna twee jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef marijon het volgende:
Ik ook nog steeds, na een jaar.
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend
Het is amaaaaaaaaaaaaaazing!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag er weer op...na een persoonlijk gesprek met de beheerder zelf! Eindelijk na ruim 2 jaar...![]()
Ik leer weer bijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
LekkerSimpel, MrD, MrDavenport aka PietjeSV, mod van SV. Enzo @@
Zo, en ben je nu dan gelukkigquote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag er weer op...na een persoonlijk gesprek met de beheerder zelf! Eindelijk na ruim 2 jaar...![]()
Gemeen he?? Altijd maar Sly de schuld geven terwijl HIJ degene is diequote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef akveor het volgende:
Wat een teringlijders... Zitten ze Sly weer topics lang te narren...
Hahaha.. je klinkt helemáál niet Pissed-off..quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is amaaaaaaaaaaaaaazing!![]()
Eindelijk, nou euh, doei
Het is duidelijk dat je me totaal niet kentquote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. je klinkt helemáál niet Pissed-off..
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup...ik haat gesloten deuren..
Je moet eerst door een ballotagecommissie denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Stefan het volgende:
Kun je je nog aanmelden bij NoLife trouwens of is er een ledenstop?
Het kwam ook niet echt van mijn kant.. maar het gezeik over de bans werd Sly bljkbaar genoeg en heeft zelf actie ondernomen, vandaaruit zie ik wel hoe het verder gaat...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?
En als er weer wat gebeurt wordt je nog meer door het slijk en de bagger gehaald op dat forum en op de radio.
Maar ieder zijn ding, maar dit is mijn mening.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?
En als er weer wat gebeurt wordt je nog meer door het slijk en de bagger gehaald op dat forum en op de radio.
Nou je moet anders eerst blazen en daarna tuulijk je identifidingesenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alsof er iemand bij de deur staat met een lijst in zn hand. Elke mongool kan er binnenlopen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is me verdorie een poos geleeeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
programma Verleid de buurvrouw al gelukt?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik denk ik zwaai even langs... niets beters te doen vanmiddag![]()
Maar ja daarna wel weer druk dussuh nu ben ik er weer even
neuj... ben er mee gestopt... werd er moe vanquote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
programma Verleid de buurvrouw al gelukt?
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef versabommie het volgende:
Wat een gekkehuis zeg !
grt,
Bommie01 (weer account kwijt )
Nimmerrrrrrrr! ben een kerstkind!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
doe je kerstmuts nou eens af.. tis nog 49 weken!
Dus jij bent bommie die vd week zo werd onthaalt op de chat met zijn discipelenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef versabommie het volgende:
Wat een gekkehuis zeg !
grt,
Bommie01 (weer account kwijt )
LOL, de meiden maakten maar een grapje heur, ik ben een vrij doorsnee dudequote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dus jij bent bommie die vd week zo werd onthaalt op de chat met zijn discipelen![]()
Hoi massias
nee niet terug krabbelen heb eindelijk me massias gevondenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL, de meiden maakten maar een grapje heur, ik ben een vrij doorsnee dude
En buiten je muts om NAAKTquote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrr! ben een kerstkind!
Moet hij eigenlijk als de oude Bommie gaan maar of dat voor hem zo goed is? Wel voor de show, want dan gaat het knallen!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef Dottey het volgende:
Als jij op de bank bij Jaap komt te zitten als gast..
heeft johan er zo weer Tientallen....honderden wat zeg ik .. duizenden vrouwelijke kijkers bij
Gooi jij eens een leuk bommetje die chat opquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gooi jij eens een leuk bommetje die chat op
Helemaal top, en heb je al wat gehoord, dan blijf ik woensdag de hele avond plakken bij de stream hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk bommetje? Ik heb net aangeboden live bij Jaap in de uitzending te zijn, niet genoeg???
Moest motiveren waarom ik interessant ben hihihquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Helemaal top, en heb je al wat gehoord, dan blijf ik woensdag de hele avond plakken bij de stream hoor.
(hey verbaal kan je Jaap wel onder tafel lullen, maar pas op dat ie niet op je gaat zitten he)
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Dottey het volgende:
Hij mag dat niet verklappenals hij dat gaat worden
Motiveren?Motiveren, wat is dat voor een onzin, eindelijk eens iemand die spontaan bij Jaap in zijn sjow wilt en je moet eerst je hele c.v. doormailen???quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moest motiveren waarom ik interessant ben hihih
tis meer de vette redactie, dottey, Liesbeth enzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Motiveren?Motiveren, wat is dat voor een onzin, eindelijk eens iemand die spontaan bij Jaap in zijn sjow wilt en je moet eerst je hele c.v. dormailen???
Wat denkt Jaap wel, hij mag blij wezen met een gast zoals jij
Nou vertel ze maar even dat je toestemming van Toverheks hebt, zijn ze nou helemaal besodemieterd om je eerst *door te lichten* en na te trekkenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis meer de vette redactie, dottey, Liesbeth enzo
Lijkt me leuk Bom.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk bommetje? Ik heb net aangeboden live bij Jaap in de uitzending te zijn, niet genoeg???
mwah... ik ga me zo bedenken heurquote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou vertel ze maar even dat je toestemming van Toverheks hebt, zijn ze nou helemaal besodemieterd om je eerst *door te lichten* en na te trekken
Ik vroeg nog of jeje verder wilde voorstellen, in de zin van: Fok! user, reputazie e.dquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan slik je maar het hele buisje tegelijk met een glas water, we gaan niet terugkrabbelen he.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah... ik ga me zo bedenken heurmijn ritalin is bijna uitgewerkt hihi
Dan zit hij als een zombie op die bank Heks, dat wordt hem nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan slik je maar het hele buisje tegelijk met een glas water, we gaan niet terugkrabbelen he.
Wat moet ik dan verder voorstellen?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of jeje verder wilde voorstellen, in de zin van: Fok! user, reputazie e.d.
Ja wat maakt het verschil, Jaap als een halve debiel of Bommie als een zombiequote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zit hij als een zombie op die bank Heks, dat wordt hem niet
Als ik live moet dan geen ritalinquote:Op zondag 24 januari 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat maakt het verschil, Jaap als een halve debiel of Bommie als een zombie
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan slik je maar het hele buisje tegelijk met een glas water, we gaan niet terugkrabbelen he.
Doet Lies moeilijk? Ik weet niet wat ze verder wil horen. Ik denk dat ze een btje voorzichtig zijn m.b.t. het Fok!user versus Sly gedoe. Maar ik denk niet dat dat aan de orde is bij jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat moet ik dan verder voorstellen?
Nou, wieweet wordt het leuk. Laten we het hopen Tuinfluiterquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Volgens mij hebben we woensdag een heel leuk programma met Jaap, er komen vijf gasten.
Dan liever Bommie zonder, maar is zijn keuze.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat maakt het verschil, Jaap als een halve debiel of Bommie als een zombie
Lijkt me helemaal te gek als we Bommie mogen bewonderen op streamquote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan liever Bommie zonder, maar is zijn keuze.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter ik wil je even mijn complimenten geven dat je steeds alles neerzet hier, vind je een toppertje
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef versabommie het volgende:
janouja, dan moeten ze niet moeilijk doen he
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
He Yvonne... hoest me je? Groeten aan J!
Jullie mogen mij persoonlijk mailen.. bellen... lastig vallen.. ( is toch openbaar )
Bram@enjoymedia.nl
0614141610
Sta open voor input...
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef versabommie het volgende:
Ik heb net aangeboden live bij Jaap in de uitzending te zijn
Logisch toch. Zij kennen 'm niet. Dadelijk is het een gek, die zonder z'n medicijnen bij één verkeerde blik die hele Sly in Jaap's dikke reet stuft.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij moet alleen nog ff door de ballotagecommissieWat een gehannes
* Flauwvalt!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Leandra het volgende:
Als iemand me 2 jaar geleden gezegd had dat ik onderstaande ooit zou posten dan zou ik zelfs aangeboden hebben om zelf even de afdeling opname van Zon & Schild voor die persoon te bellen.
Maar dankzij het feit dat Sly qua begrijpend lezen niet verder is gekomen dan het niveau van groep 3, en dus niet begrijpt dat "als hij er is dan krijg ik altijd vervelende PM's van een oningelogde user" iets heel anders is dan "hij stuurt me altijd vervelende PM's" ben ik gedwongen het toch te posten...
![]()
![]()
Team Disana
![]()
![]()
LOL!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch toch. Zij kennen 'm niet. Dadelijk is het een gek, die zonder z'n medicijnen bij één verkeerde blik die hele Sly in Jaap's dikke reet stuft.
O wacht...
Ik voorzie een Nobelprijs!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een miracle-worker hè, die Sly
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou hoe zit 't, moet ik die woensdagavond nog vrij houden of niet
nog nix gehoord...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou hoe zit 't, moet ik die woensdagavond nog vrij houden of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |