Helemaal niet, het zijn verse kalveren, en jonge ratjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel allemaal een beetje oude koeien uit de sloot trekken, hè?
nofi, Yvonne
Ik heb nog geen koe gezien, we zijn na gister hartstikke on speaking terms en nu moet ie nog even Disana loslatenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel allemaal een beetje oude koeien uit de sloot trekken, hè?
nofi, Yvonne
godverdegodver, gisteren 7 topics vol zitten plempen terwijl meneer weer stoned op de bank Guitar Hero zit te spelen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken komt ie uit z'n nieuwe Flowerpower wereldje gekropen om te klagen die ie weer alles gemist heeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, waarom mis ik nou elke keer dat die sly hier komt de boel? Ik ken heel die gast niet maar als ik nu al een lange tijd al die verhalen op Vol en Fok! lees is het de grootste internetkneus met hoogmoedswaanzin en een bruine arm die er maar rondloopt.
Ik baal ervan! Kut!
![]()
Sly als je dit leest: kom je vanavond weer spelen? Neem ik mijn pil niet![]()
Ohwja: rellen = stout!
En dat terwijl hij tot zeker eergisteren zo positief was over het hele gebeuren. Een mens kan snel van gedachten veranderen he Sly?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
godverdegodver, gisteren 7 topics vol zitten plempen terwijl meneer weer stoned op de bank Guitar Hero zit te spelen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken komt ie uit z'n nieuwe Flowerpower wereldje gekropen om te klagen die ie weer alles gemist heeft.![]()
Spoel die kutpillen nou es door de plee Bommels, recht je rug en doe gewoon weer waarvoor je geschapen bent![]()
Return to the Darkside again Bom
Echt niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef jacqhassel het volgende:
Nou ik had begrepen gister dat Cyrus woensdag daarheen zou gaan maar blijk niet dat het de echte is die hier gister poste.Dus dat zou ook niet doorgaan dus
Zeg dat nu nietquote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
Da's balen, maaaaaaaaaaar wel grappig gister
Straks was de stem op de radio ook Sly niet!
Bedankt voor de quotes tuinfluiter.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly :
Nogmaals ik ben er woensdag en die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau.
Ik zal ook Johan in kennis stellen van wat er bezig is en wij ons als geheel terug gaan trekken
met alle afspraken die er staan.
Japioooo :
Dit wordt te gek
Iets wat juist positief moet zijn
Na overleg cancelen we het hele topic
Er zijn genoeg andere gasten zonder dat mensen zich gekrenkt voelen
.
[..]
Als je dit leest he, wat klinkt dat eigenlijk krankjorumquote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Moet je je identificeren om binnen te komen? Anders kan iedereen zich voor zuignap uitgeven.
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
@ disana: ik hoorde Peter N vanochtend zeggen dat de gast die 3 kwartier met "iemand" mee zou komen niet welkom was.
Ik weet niet over wie het ging.![]()
Geen idee. Hij zei dit tegen Liesbeth en die scheen hem te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
Hij vertelde vanmiddag op de Vlemchat, hij ging eerst met Jaap mee naar de sportschool, Jaap sporten en LS ging zijn krantje lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |