ik ook weerquote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, nou klopt het verhaal van Disana niet meer
en dat is ook logisch.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Dottey het volgende:
pietjesv: IK wil zelf niet meer. Dus die 3 kwartier mag Hans opvullen. Ik houd me wel bezig met moderaten.
Jaap: PietjeSV heeft zojuist afgezegd bij mij en ik heb daar de redactie van op de hoogte gesteld
PeterN: BQ je moet de boel niet opstoken, ik heb NOOIT gezegd dat PIETJE niet welkom was. Geen dingen uitspreken waar je geen weet van hebt. Pietje staat gewoon op de gastenlijst
Ik heb helemaal niet gezegd dat er iemand niet welkom is. Ik heb gezegd dat mensen van buitenaf niet bepalen wie er in de show komt. Thats all....niet meer dan logisch
ik heb vandaag weer een account aangemaakt. mijn oude account was onvindbaarquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Stefan het volgende:
Kun je je nog aanmelden bij NoLife trouwens of is er een ledenstop?
Zag je dat Dottey, echt de tering hoor wat is dit, vraag het eerst verwoorde het netjes vind het ook een slecht mod beleid en hup weg was ik hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Dottey het volgende:
pietjesv: IK wil zelf niet meer. Dus die 3 kwartier mag Hans opvullen. Ik houd me wel bezig met moderaten.
Jaap: PietjeSV heeft zojuist afgezegd bij mij en ik heb daar de redactie van op de hoogte gesteld
PeterN: BQ je moet de boel niet opstoken, ik heb NOOIT gezegd dat PIETJE niet welkom was. Geen dingen uitspreken waar je geen weet van hebt. Pietje staat gewoon op de gastenlijst
Ik heb helemaal niet gezegd dat er iemand niet welkom is. Ik heb gezegd dat mensen van buitenaf niet bepalen wie er in de show komt. Thats all....niet meer dan logisch
6:13 peter_N post net: Wie er komen word vanzelf bekend gemaakt. Jaap krijgt morgen zelf pas inzage in zijn gasten. Als hij daaarmee naar buiten wil komen dan is dat aan hem.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef Dottey het volgende:
Ik zie ook dat de vraag : Komt hij-die-wij-niet-bij-naam-noemen woensadag .. niet beantwoord word.
enkel de mededeling er komt geen forum battle.
Jaap mag blij zijn of er uberhaubt iemand komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:13 schreef Dottey het volgende:
Jaap krijgt morgen zelf pas inzage in zijn gasten.
Ik ook hoor, maar het boeit me verder niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nouhou! Ik ben ook nog steeds op NL geband. Met vermelding van mijn twee IP adressen.
Clementie!
Ik al bijna twee jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef marijon het volgende:
Ik ook nog steeds, na een jaar.
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend
Het is amaaaaaaaaaaaaaazing!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag er weer op...na een persoonlijk gesprek met de beheerder zelf! Eindelijk na ruim 2 jaar...![]()
Ik leer weer bijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
LekkerSimpel, MrD, MrDavenport aka PietjeSV, mod van SV. Enzo @@
Zo, en ben je nu dan gelukkigquote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag er weer op...na een persoonlijk gesprek met de beheerder zelf! Eindelijk na ruim 2 jaar...![]()
Gemeen he?? Altijd maar Sly de schuld geven terwijl HIJ degene is diequote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef akveor het volgende:
Wat een teringlijders... Zitten ze Sly weer topics lang te narren...
Hahaha.. je klinkt helemáál niet Pissed-off..quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is amaaaaaaaaaaaaaazing!![]()
Eindelijk, nou euh, doei
Het is duidelijk dat je me totaal niet kentquote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. je klinkt helemáál niet Pissed-off..
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup...ik haat gesloten deuren..
Je moet eerst door een ballotagecommissie denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Stefan het volgende:
Kun je je nog aanmelden bij NoLife trouwens of is er een ledenstop?
Het kwam ook niet echt van mijn kant.. maar het gezeik over de bans werd Sly bljkbaar genoeg en heeft zelf actie ondernomen, vandaaruit zie ik wel hoe het verder gaat...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Snap dat niet, als je eenmaal een Ban hebt ga je toch niet smeken, laat staan een persoonlijk gesprek, om maar asjeblieft weer toegelaten te worden op dat Forum?
En als er weer wat gebeurt wordt je nog meer door het slijk en de bagger gehaald op dat forum en op de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |