programma Verleid de buurvrouw al gelukt?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik denk ik zwaai even langs... niets beters te doen vanmiddag![]()
Maar ja daarna wel weer druk dussuh nu ben ik er weer even
neuj... ben er mee gestopt... werd er moe vanquote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
programma Verleid de buurvrouw al gelukt?
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef versabommie het volgende:
Wat een gekkehuis zeg !
grt,
Bommie01 (weer account kwijt )
Nimmerrrrrrrr! ben een kerstkind!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
doe je kerstmuts nou eens af.. tis nog 49 weken!
Dus jij bent bommie die vd week zo werd onthaalt op de chat met zijn discipelenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef versabommie het volgende:
Wat een gekkehuis zeg !
grt,
Bommie01 (weer account kwijt )
LOL, de meiden maakten maar een grapje heur, ik ben een vrij doorsnee dudequote:Op zondag 24 januari 2010 20:30 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dus jij bent bommie die vd week zo werd onthaalt op de chat met zijn discipelen![]()
Hoi massias
nee niet terug krabbelen heb eindelijk me massias gevondenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL, de meiden maakten maar een grapje heur, ik ben een vrij doorsnee dude
En buiten je muts om NAAKTquote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrr! ben een kerstkind!
Moet hij eigenlijk als de oude Bommie gaan maar of dat voor hem zo goed is? Wel voor de show, want dan gaat het knallen!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef Dottey het volgende:
Als jij op de bank bij Jaap komt te zitten als gast..
heeft johan er zo weer Tientallen....honderden wat zeg ik .. duizenden vrouwelijke kijkers bij
Gooi jij eens een leuk bommetje die chat opquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gooi jij eens een leuk bommetje die chat op
Helemaal top, en heb je al wat gehoord, dan blijf ik woensdag de hele avond plakken bij de stream hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk bommetje? Ik heb net aangeboden live bij Jaap in de uitzending te zijn, niet genoeg???
Moest motiveren waarom ik interessant ben hihihquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Helemaal top, en heb je al wat gehoord, dan blijf ik woensdag de hele avond plakken bij de stream hoor.
(hey verbaal kan je Jaap wel onder tafel lullen, maar pas op dat ie niet op je gaat zitten he)
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Dottey het volgende:
Hij mag dat niet verklappenals hij dat gaat worden
Motiveren?Motiveren, wat is dat voor een onzin, eindelijk eens iemand die spontaan bij Jaap in zijn sjow wilt en je moet eerst je hele c.v. doormailen???quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moest motiveren waarom ik interessant ben hihih
tis meer de vette redactie, dottey, Liesbeth enzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Motiveren?Motiveren, wat is dat voor een onzin, eindelijk eens iemand die spontaan bij Jaap in zijn sjow wilt en je moet eerst je hele c.v. dormailen???
Wat denkt Jaap wel, hij mag blij wezen met een gast zoals jij
Nou vertel ze maar even dat je toestemming van Toverheks hebt, zijn ze nou helemaal besodemieterd om je eerst *door te lichten* en na te trekkenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis meer de vette redactie, dottey, Liesbeth enzo
Lijkt me leuk Bom.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk bommetje? Ik heb net aangeboden live bij Jaap in de uitzending te zijn, niet genoeg???
mwah... ik ga me zo bedenken heurquote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou vertel ze maar even dat je toestemming van Toverheks hebt, zijn ze nou helemaal besodemieterd om je eerst *door te lichten* en na te trekken
Ik vroeg nog of jeje verder wilde voorstellen, in de zin van: Fok! user, reputazie e.dquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan slik je maar het hele buisje tegelijk met een glas water, we gaan niet terugkrabbelen he.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah... ik ga me zo bedenken heurmijn ritalin is bijna uitgewerkt hihi
Dan zit hij als een zombie op die bank Heks, dat wordt hem nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan slik je maar het hele buisje tegelijk met een glas water, we gaan niet terugkrabbelen he.
Wat moet ik dan verder voorstellen?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of jeje verder wilde voorstellen, in de zin van: Fok! user, reputazie e.d.
Ja wat maakt het verschil, Jaap als een halve debiel of Bommie als een zombiequote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zit hij als een zombie op die bank Heks, dat wordt hem niet
Als ik live moet dan geen ritalinquote:Op zondag 24 januari 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat maakt het verschil, Jaap als een halve debiel of Bommie als een zombie
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan slik je maar het hele buisje tegelijk met een glas water, we gaan niet terugkrabbelen he.
Doet Lies moeilijk? Ik weet niet wat ze verder wil horen. Ik denk dat ze een btje voorzichtig zijn m.b.t. het Fok!user versus Sly gedoe. Maar ik denk niet dat dat aan de orde is bij jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat moet ik dan verder voorstellen?
Nou, wieweet wordt het leuk. Laten we het hopen Tuinfluiterquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Volgens mij hebben we woensdag een heel leuk programma met Jaap, er komen vijf gasten.
Dan liever Bommie zonder, maar is zijn keuze.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat maakt het verschil, Jaap als een halve debiel of Bommie als een zombie
Lijkt me helemaal te gek als we Bommie mogen bewonderen op streamquote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan liever Bommie zonder, maar is zijn keuze.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter ik wil je even mijn complimenten geven dat je steeds alles neerzet hier, vind je een toppertje
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef versabommie het volgende:
janouja, dan moeten ze niet moeilijk doen he
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
He Yvonne... hoest me je? Groeten aan J!
Jullie mogen mij persoonlijk mailen.. bellen... lastig vallen.. ( is toch openbaar )
Bram@enjoymedia.nl
0614141610
Sta open voor input...
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef versabommie het volgende:
Ik heb net aangeboden live bij Jaap in de uitzending te zijn
Logisch toch. Zij kennen 'm niet. Dadelijk is het een gek, die zonder z'n medicijnen bij één verkeerde blik die hele Sly in Jaap's dikke reet stuft.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij moet alleen nog ff door de ballotagecommissieWat een gehannes
* Flauwvalt!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Leandra het volgende:
Als iemand me 2 jaar geleden gezegd had dat ik onderstaande ooit zou posten dan zou ik zelfs aangeboden hebben om zelf even de afdeling opname van Zon & Schild voor die persoon te bellen.
Maar dankzij het feit dat Sly qua begrijpend lezen niet verder is gekomen dan het niveau van groep 3, en dus niet begrijpt dat "als hij er is dan krijg ik altijd vervelende PM's van een oningelogde user" iets heel anders is dan "hij stuurt me altijd vervelende PM's" ben ik gedwongen het toch te posten...
![]()
![]()
Team Disana
![]()
![]()
LOL!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch toch. Zij kennen 'm niet. Dadelijk is het een gek, die zonder z'n medicijnen bij één verkeerde blik die hele Sly in Jaap's dikke reet stuft.
O wacht...
Ik voorzie een Nobelprijs!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een miracle-worker hè, die Sly
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou hoe zit 't, moet ik die woensdagavond nog vrij houden of niet
nog nix gehoord...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben de draad even kwijt, zat net te bedenken dat Jaap toch van dit alles afzag.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
Ja Bommels moet het ook plannen hè, dus die moet wel wat weten natuurlijk. En Jaap moet gewoon blij zijn dat ie een keer iemand in zijn show krijgt die fatsoenlijk uit z'n woorden kan komen !quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben de draad even kwijt, zat net te bedenken dat Jaap toch van dit alles afzag.
Dus nodigen denk ik geen fokker meer uit. Nou morgenavond om 19:00 -19:30 is
het chat half uurtje met Liesbeth, daar kun je meer antwoorden krijgen.
Neem je nog wat mensen van de Madcrew mee?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef versabommie het volgende:
janouja, dan moeten ze niet moeilijk doen he
Dat was mijn motivatie... Jaap kan alles opbrengen ... Ik lul overal overquote:Op zondag 24 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Bommels moet het ook plannen hè, dus die moet wel wat weten natuurlijk. En Jaap moet gewoon blij zijn dat ie een keer iemand in zijn show krijgt die fatsoenlijk uit z'n woorden kan komen !
zou ik het alleen niet redden dan schat?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem je nog wat mensen van de Madcrew mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |