quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Beste RLS-adepten,
Zoals de trouwe kijkers weten, gaat Bram volgende week Jaap's programma "Tabula Rasa" weer produceren.
Bram belde vanavond. Hij zoekt een user van FOK! die zin heeft om volgende week gast te zijn in de show van Jaap.
Reden: Een beetje praten met Japio................ en Sly van NowLive!
Dus bij deze de vraag: wie heeft er zin om zich in elkaar te laten beuken in een avondje Paleis Soestdijk II, om zijn/haar opwachting te maken op de bank bij Jaap? En daar een mening te hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers, Haïti en obesitas?
Meld je aan in dit topic!
Op een rijtje
Wanneer: woensdagavond 27 januari 2010, 18:30 - 23:00
Waar: Eindhoven, Paleis Soestdijk II
Wat: "Tabula Rasa", de wekelijkse talkshow van Jaap
Met geïnteresseerden wordt contact opgenomen door Bram.
Voor alle duidelijkheid: je gaat niet "namens FOK!", je gaat als FOK!-user, wat wel een nuance-verschil is.
Jahaaa, die! Zeg dat dan meteen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eline (van TBO) is de zus van Dido (van BB5)! Ze doen het met Bram (van TBO) en Roel (van BB5)!
Dit moet voor dé RLS-A toch een begrijpelijke zin zijn.
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
In het vorige topic kwam Bram ons mietjes en poessies noemen. Ik vraag me af of dat ondertussen alsnog een kandidaat heeft opgeleverd die zich niet wilde laten kennen. Of zou Iteejer misschien toch op de uitnodiging ingaan; ik denk zomaar van niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef enjoybram het volgende:
Ja idd.. ik ben Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken...
en ineens.. vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten..
die afspraak van 17-11-2009 staat nog steeds...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was niet erg
goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen', jij zei dat je mij er in
wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen, en daarna
gaan pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet wel dat
hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum,
we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal
geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dus Bram heeft eerst geprobeerd Iteejer te strikken, en toen dat niet snel genoeg lukte het via mij geprobeerd. Zonder te vertellen dat hij Iteejer al had gebeld. Weten we dan ook weer, qua transparant en opuh.
Studio Vlemmix: zuigt stierenballenquote:En daar een mening te hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers, Haïti en obesitas?:
Jij hebt toch nog wel een kloontje over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
Zodat wij FOK!kers ook een beetje begrijpen waar die fuzz nu eigenlijk over is.
Of nog meer vertwijfeld raken. Dat kan ook.
"De kredietcrisis, oei" en een interview met de voorzitter van de Hans van der Togt-fanclub (laatste mits reiskosten vergoed worden)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef yvonne het volgende:
Klaar
Wat staat er op de agenda van 3 februari?
Bewijzen waarvan eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het leek me ook heel sterk.
Alle hoop is nu dus op zuignapje gevestigd met haar bewijzen.
Dat weet niemand, geloof ik.quote:
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.quote:
Spannende streams laat ik niet gaan, dus laat zuignapje maar komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:49 schreef iteejer het volgende:
Ah. Dubbel spannend dusZowel het bewijs, als hetgeen er bewezen moet worden is een vraagteken.
Die heeft half Nederland toch zo'n beetje?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.
LOLquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft half Nederland toch zo'n beetje?
Dat vragen ze mij nou nooit héquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik ben alleen maar geband, en als hij op de chat zit krijg ik pm's van een 'ustreamer' die me wil neuken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Vind ik achteraf ook , of 3 forabeheerders in gesprek bij talkshowhost Jaap ,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er een FOK!ker tegenover een forumbeheerder moet zitten om
een gesprekje over fora in het algemeen en fora waarop over RLS gepost wordt in het bjizonder
moet zitten.
Waarom dan niet een FOK!ker tegenover een NL-er??
Niet dat dat garanties geeft, maar ik snap niet waarom er nou zo nodig iemand tegenover Sly
moet komen te zitten, die heeft immers al de reputatie dat je er beter geen gezeik mee kunt hebben.
Dat ligt aan je baby-avatarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:01 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat vragen ze mij nou nooit hé
Dit is wel een beetje achterhaald inmiddels, TF. Achmed van de buurtwinkel kan ook wel gaan roepen dat hij een goed gesprek over de supermarktbranche wil met de CEO van Ahold.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Uit een ander topic van 1 week geleden.
[..]
[..]
Vind ik achteraf ook , of 3 forabeheerders, maar niet beheerder Nowlive Sly
en 2 users van fok of vol, of kiekenkot.
Hij heeft mij uitgenodigdquote:
Onder ogen komen? LOL, het moest dus toch een afrekening worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
Het houdt hem en ons wel van de straat![]()
[ afbeelding ]
Doe eens wat screenshots mailen naar sunfactorx at hotmailquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent sinds gisteren zowat een apart item daar, echt waar
Ze moet minstens 75 zijn dat ze groote nog met dubbel o schrijft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En ik word nu weer bedreigd door een groupie van Sly![]()
[ afbeelding ]
Dus als ik iemand met een Ma Flodder-bloemetjesjurk en roze crocs zie lopen, weet ik dat ik moet uitkijken.
Sorry Stefan, ik zat er net al natuurlijk en hij heeft me zojuist getraceerd en me er afgeflikkerd (en waarom dan, ik heb niet eens wat gezegd ?????)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe eens wat screenshots mailen naar sunfactorx at hotmail
Dat is in het kort de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef Stefan het volgende:
Maar goed
Sly heeft dus Bram / Jaap overtuigd hem uit te nodigen + een FOK!ker met als doel FOK!(kers) in een hoek te drukken danwel fysiek te bedreigen.
En waar FOK!(kers) openlijk alles durven te zeggen verschuilt die laffe Tokkie zich achter een besloten forum.
Sly trekt zich af op me denk ik. Maar intussen doet ie alles achter besloten topics.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
Maar jij staat er echt een behoorlijk aantal keer op gisteren, misschien is er nog iemand anders met een geldig account (ze worden schaars) die wat kan cappen
Hij heeft zich inderdaad met zijn laatste volgelingen in een dichtgetimmerd forum verschanst. een soort David Koreshquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef Stefan het volgende:
Maar goed
Sly heeft dus Bram / Jaap overtuigd hem uit te nodigen + een FOK!ker met als doel FOK!(kers) in een hoek te drukken danwel fysiek te bedreigen.
En waar FOK!(kers) openlijk alles durven te zeggen verschuilt die laffe Tokkie zich achter een besloten forum.
Ik zou best met Sly willen praten maar dan niet voor SV maar voor FOK!tv, dat materiaal wil ik zelf hebben en niet gratis aan Bram geven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is in het kort de bedoeling ja.
Ik wil wel 2 voor 12 met Sly spelen anders?
Het is bezigheidstherapie. FOK! werkt beter dan het plantsoen schoffelen denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Jian het volgende:
Hij probeert iedereen te weren die een cap op Nowlive maakt en ondertussen capt hij zich zelf de kolere hier. Zegt genoeg over dat open vizier van 'm dacht ik
Mooi, dan zijn we daar dus binnenkort vanafquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad met zijn laatste volgelingen in een dichtgetimmerd forum verschanst. een soort David Koresh
Nog 1 keer Sly, echt dat de aller, aller, aller laatste keer; het is geen kwestie van durven, het is een kwestie van niet willen!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
Het houdt hem en ons wel van de straat![]()
[ afbeelding ]
Says who? Kom jij nou maar naar de miet.quote:
Ik heb nou al 876x gezegd dat ik de 27e niet kan/werk. Maar reageren? Ho maarquote:
Waarom zou je in vredesnaam met die pauper willen praten. Zet er dan publiek bij, dan heb je niet eens een lachband nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou best met Sly willen praten maar dan niet voor SV maar voor FOK!tv, dat materiaal wil ik zelf hebben en niet gratis aan Bram geven.
Je bent gewoon bij de neus genomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Says who? Kom jij nou maar naar de miet.
Precies, dikke neus!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Ja en jij bent dik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent gewoon bij de neus genomen.
Weet ik niet, wat is er loss Gert?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en jij bent dik.
Waar slaat dat nou op man.
De beer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat is er loss Gert?
Andersom was nog onhandiger geweest!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Dementor het volgende:
En inderdaad niet echt handig om eerst te vragen om gasten en deze vervolgens voor mietjes uit te maken omdat ze wel wat beters te doen hebben.
Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom was nog onhandiger geweest!
PVV stemmers doen het altijd goed op cameraquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
Maar een béétje een punt heeft Sly wel. Hij is zogenaamd zo onbelangrijk, maar nu is het al goed genoeg voor FOK!-TV.
Precies, hij heeft me zelfs op Twitter aangesproken waar ik met mn voor en achternaam sta maar mijnheer heeft zn Twitter afgeschermd. De laffe hond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Worden jullie twitter vriendjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, hij heeft me zelfs op Twitter aangesproken waar ik met mn voor en achternaam sta maar mijnheer heeft zn Twitter afgeschermd. De laffe hond.
dat dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Sly,
Waarom scherm je dat forum van je zo af ? Is het omdat hetgeen je daar allemaal loopt te verkondigen voor het grote publiek verborgen moet blijven ? Jij kan hier op Fok bekijken en cappen wat je maar wil en dat je dat doet zal ze hier aan hun reet roesten !?? Maar nee, jij kruipt liever weg achter de veilige, beschermde muurtjes van je eigen forumpje, waar alleen zij die je toejuichen mogen komen en lezen.
Over lafjes gesproken![]()
Zo cap dit maar voor je forumpje !
Tsja ik zat er ook al te kijken maar volgens mij is er maar 3x gepost vandaag. Maar dat is op het openbare gedeelte dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Sly,
Waarom scherm je dat forum van je zo af ? Is het omdat hetgeen je daar allemaal loopt te verkondigen voor het grote publiek verborgen moet blijven ? Jij kan hier op Fok bekijken en cappen wat je maar wil en dat je dat doet zal ze hier aan hun reet roesten !?? Maar nee, jij kruipt liever weg achter de veilige, beschermde muurtjes van je eigen forumpje, waar alleen zij die je toejuichen mogen komen en lezen.
Over lafjes gesproken![]()
Zo cap dit maar voor je forumpje !
Welnee, dat is nieuwe spelling. De meeste Nowlivers schrijven het nog met zes o'squote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet minstens 75 zijn dat ze groote nog met dubbel o schrijft.
Dat zou je denken, maar de meeste NL'ers moeten eerst weten hoe je Google moet typen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we daar dus binnenkort vanaf![]()
En als ik alles goed begrepen heb zitten de NL-ers zich nu wild te googlen op Koresh?
Nee, dat durft ie niet, de lafbekquote:
Oww, ik gaf haar het voordeel van de twijfel. Dikke kans dus dat er een neanderthaler achter die nick zit aangezien hij je wel eens wou tegenkomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welnee, dat is nieuwe spelling. De meeste Nowlivers schrijven het nog met zes o's
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar de meeste NL'ers moeten eerst weten hoe je Google moet typen..
Ja, denk ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly kan er denk ik niet eens zo heel veel aan doen, die laat zich ook maar gebruiken door Bram en Jaap.
Wat dat betreft volgt Sly wel de voetsporen van Danny, die heeft ook nog niet zo heel lang geleden duizenden euro's aan Bram betaald voor iets wat ie niet, of maar half kreeg.quote:
FOK! had veel bezoekers door TBO hoor. Daarom is het ook een fail dat Johan niks met FOK! te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat dat betreft volgt Sly wel de voetsporen van Danny, die heeft ook nog niet zo heel lang geleden duizenden euro's aan Bram betaald voor iets wat ie niet, of maar half kreeg.
Bram heeft niet geleverd wat beloofd was, dat lijkt mij een redelijke doodzondequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOK! had veel bezoekers door TBO hoor. Daarom is het ook een fail dat Johan niks met FOK! te maken wil hebben.
Die niet moeten zeiken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En....op zoek naar nieuwe slachtoffers
"Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten."quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:42 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap heeft het afgeblazen! Zie zijn site www.kingjaap.nl
Onderwerp S ook maar in de mosselbakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Dit is een averechts effect wat absoluut NIET de bedoeling is. Ik had gezegd dat iedereen welkom was om geen onderscheid te maken en een eerlijk debat in de hand te werken. Nu trek ik dat helaas in. Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten.
Woensdag gaat het team weer proberen om show 3 wat omhoog te krikken tov show 2. We zijn er nog lang niet, maar we gaan gezellig door!
Adiosss
Jaapieooo
bron.... www.kingjaap.nl
Allemaal gelul, Bram wil een Fok-user maar ja, die trappen er niet in, dus dan maar alles afblazen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:46 schreef Dottey het volgende:
Hij is dan ook Terror af!
Ik denk dat het slim is dat hij dat doet.. want je kunt tien steves wegzettenen mensen mietje noemen
![]()
Met dat lokaas ... is het niet haalbaar een "show" weg te zetten.
Inderdaad, het is gewoon mosterd na de maaltijd. In de eerste plaats omdat niemand van Fok geïnteresseerd was, maar dat meldt hij maar even niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:46 schreef Dottey het volgende:
Hij is dan ook Terror af!
Ik denk dat het slim is dat hij dat doet.. want je kunt tien steves wegzettenen mensen mietje noemen
![]()
Met dat lokaas ... is het niet haalbaar een "show" weg te zetten.
Verstandig van Jaap, Bram heeft helemaal geen leuke ideeën en z'n herhaaldelijke opmerkingen dat Fokkers pussies zijn staaft z'n dubbele agenda. Ook Jaap heeft zich laten leiden door mafdaai Bram?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Volgens mij was Bram gister dronken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Allemaal gelul, Bram wil een Fok-user maar ja, die trappen er niet in, dus dan maar alles afblazen.
Ze hebben gewoon hun zin niet gehad, en Bram roept maar mietjes en poezzzy`s nou die Homo was gisteren een tikkeltje teleurgesteld en zal Jaap wel vannacht gebeld hebben met de mededeling dat er maar iets anders verzonnen moet worden.
Nou dronken of niet, vond hem een heel vervelend mannetje gisterenavond, echt hij bleef maar doorgaan en zette zich zelf hier voor schut, als het kon was hij nog op de knietjes gegaan met de handjes gevouwen, om pleace.pleace,pleace zijn zin te krijgen om iemand van FOK in de Jaapsjow te krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was Bram gister dronken.
Je kent het woord niet? Ik ook niet voordat ik Soury hier tegenkwam, maar 't schijnt niet goed te zijn als je die titel meekrijgt.quote:
Ik bond hem al vervelend toen hij destijds ketchup in een bed zat te spuiten bij DGK. Zo achterbaks en stiekem, als bezoeker van DGK. Onbetrouwbaar sujet, dat is iequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou dronken of niet, vond hem een heel vervelend mannetje gisterenavond
Kom aan dat was gewoon spel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bond hem al vervelend toen hij destijds ketchup in een bed zat te spuiten bij DGK. Zo achterbaks en stiekem, als bezoeker van DGK. Onbetrouwbaar sujet, dat is ie
Zijn ze blind, doof of anderszins achterlijk?quote:Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Dit is een averechts effect wat absoluut NIET de bedoeling is. Ik had gezegd dat iedereen welkom was om geen onderscheid te maken en een eerlijk debat in de hand te werken. Nu trek ik dat helaas in. Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten.
Dat fanatisme hadden ze liever on stream gezien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:03 schreef yvonne het volgende:
Wat is dit nou weer voor gebrabbel?
Zijn die lui voortdurend stoned ofwat?!
[..]
Zijn ze blind, doof of anderszins achterlijk?
Het is een andere discussie, maar hij was daar geen onderdeel van het spel, slechts op bezoek.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef enjoybram het volgende:
Teun... bekende trouwens ... TBO is niet van toepassing nu.. try before you die... ik wil absoluut
geen herrie ellende ... ruzie!!!!! No way... want dan ging er zelf wel heen... en sloopte ik de boel
persoonlijk... en liet het filmen door een crew en zend het vervolgens.. via mijn eigen server uit...
goed idee trouwens .... mmmm
dus dat!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef enjoybram het volgende:
Man hap toch niet zo! Stuur je rekeningnummer.. zal ik 100 euro overmaken.. kun je een keer naar de zwaluwhoeve..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kom op, speel eens open kaart en dan echt open kaart. Wat is de echte reden dat je én Sly én een
Fokker bij elkaar wil hebben. Een goed gesprek kun je al heel snel en veel beter met iemand anders
voeren dan met de eerstgenoemde, dus dat kan nooit je insteek geweest zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef enjoybram het volgende:
Valt mij op ... smartie... dat je weinig tot geen zinvolle informatie kan inbrengen... waarschijnlijk al
te oud en wijs... veel meegemaakt... veel wijze lessen.. Ik zoek nog voor een feelgood project voor
UWV een goeie spreker.. JIJ?? U?
2 keer gelezen .. en nog steeds ...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef enjoybram het volgende:
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef enjoybram het volgende:
Teun waar ben je?? Voor al onze mensen die het laat gaan maken... ik moet en ga slapen aangezien ik morgen moet.... werken.. 06uur gaat de wekker..
Slaap lekker ... mietjes... ( ps. ff terug lezen)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil geen topic wil gewoon een fokker! God zij met u!
Eenrichtingverkeer van Sly en een FOK!ker die ongeinteresseerd de krant zit te lezen?!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat fanatisme hadden ze liever on stream gezien.
Ik heb er toen in ieder geval om gelachen, had ook altijd het idee dat zodra je in de kooi kwam je onderdeel was van het spel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is een andere discussie, maar hij was daar geen onderdeel van het spel, slechts op bezoek.
Daarna heeft hij nog een paar keer van die vreemde acties gehad, te beginnen met dat rare smsje richting Sly over z'n toenmalige zwager.
Soort van ongeleid projectiel wel
Ik vond het ook een vreemd gedoe.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou dronken of niet, vond hem een heel vervelend mannetje gisterenavond, echt hij bleef maar doorgaan en zette zich zelf hier voor schut, als het kon was hij nog op de knietjes gegaan met de handjes gevouwen, om pleace.pleace,pleace zijn zin te krijgen om iemand van FOK in de Jaapsjow te krijgen.
Maar als het programma zich net zo verhoudt tot de promo als bij TBO het geval was, zie ik het geen hit worden.quote:Vond de Promo van hem wel mooi, en hoop dat hij zich daar mee gaat bezig houden, want al lijkt het op andere onderdelen van prog`s. , als hij het van de grond krijgt wordt het wel denk ik een dikke *hit*
(en dat gun ik hem ook wel weer)
Dit meen je toch niet echt he, wat viel er toen te lachen, een volwassen vent die bij een ander ketjup in bed spuit, echt te kinderachtig voor woorden was dat toen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er toen in ieder geval om gelachen, had ook altijd het idee dat zodra je in de kooi kwam je onderdeel was van het spel.
En een ongeleid projectiel kan ik hem niet noemen want daar heb ik zelf ook last van.
Die promo's van hem, die deugen! Daar is hij bewezen goed in, dat kan hij en die zijn mooi. Maar inderdaad, zodra het op de uitvoering aankomt blijkt er tot nu toe geen doordacht en doortimmerd plan onder te liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als het programma zich net zo verhoudt tot de promo als bij TBO het geval was, zie ik het geen hit worden.
Dat Brian zo de pan uit flipte, dat viel er toen te lachen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt he, wat viel er toen te lachen, een volwassen vent die bij een ander ketjup in bed spuit, echt te kinderachtig voor woorden was dat toen.
Het zal ook wel met geld te maken hebben, je kan wat moois verzinnen, een mooie promo maken maar het moet wel haalbaar zijn, niet te duur en verkocht worden aan grote mediatycoons. Reinout Oerlemans, J de Mol etc. Want zelf lijkt het me niet dat Bram liggende gelden heeft om zoiets zelf allemaal uit te voeren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreemd gedoe.
[..]
Maar als het programma zich net zo verhoudt tot de promo als bij TBO het geval was, zie ik het geen hit worden.
Oke, want je liet me echt ff schrikken hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat Brian zo de pan uit flipte, dat viel er toen te lachen.
Van 19 september -10 oktober in Big Brother4 jaar 2002,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie kan zich Bram nog herinneren uit Big Brother? Ik heb die serie wel gezien maar kan me niets herinneren van hem.
O, toen knipperde ik net even met m'n ogen, denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Van 19 september -10 oktober in Big Brother4 jaar 2002,
Dat janksmoel won dat jaar, verder herinner ik me Ting, Mustapha, Pornokoning Stefan, het zeurduo Judith en Laurens, Arthur en Ursula en Wouter de Zweefteef.quote:Bram zat in Big Brother4 met Jeanette, Margriet, Daniela, Geesje,
hen kan ik me wel goed kan herinneren, van Bram niet veel herinnneringen.
Iemand had laatst een BB-filmpje van Bram, geloof dat het HiDiHo was of PearlBitch.
Vooral omdat hij daarvoor zelf voortdurend kinderachtig aan het klieren was geweest met een megafoontje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat Brian zo de pan uit flipte, dat viel er toen te lachen.
Moet de TT nog veranderen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:48 schreef Gert het volgende:
Anyway, het item is afgeblazen dus. Niet echt een verrassing, wel verstandig.
Van Dale kent het ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kent het woord niet? Ik ook niet voordat ik Soury hier tegenkwam, maar 't schijnt niet goed te zijn als je die titel meekrijgt.
Hoewel de naweeën daarvan zeer vermakelijk waren voor ramptoeristen hadden ze destijds het huwelijk ook beter kunnen afblazenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral omdat hij daarvoor zelf voortdurend kinderachtig aan het klieren was geweest met een megafoontje.![]()
Anyway, het item is afgeblazen dus. Niet echt een verrassing, wel verstandig.
wat verwoord jij dat mooi, zucht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
Die Jaap, wat voorkomend van 'm, hij zag dat het fanatisme steeg en heeft toen geheel onzelfzuchtig besloten om het "gouden" item maar te laten vallen, want het was nimmer zijn bedoeling dat de gemoederen zouden oplopen.
Wat een goeie lobbes is het toch eigenlijk![]()
In de kooi rolde hij door de kots, bedroog en bedotte iedereen en toonde zo zijn bereidheid om tot het uiterste te gaan om te winnen, maar dit gaat Onze Jaap toch te ver, er zijn grenzen ! Chapeau Jaap ! Ik hou van die man
Zuignap?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
De énige échte Zuignap??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Op het eind zie je 2 blauwe haakjes, daar op klikken dan quote je het bericht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef DitZuigt het volgende:
hoe kan ik hier quote,,,ja ben het echt vraag doty maar
dat wordt dan vast een Ovenschotelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:36 schreef san39 het volgende:kijk nap en ik volg je,kunnen we lekker kleppen over wat we gaan eten ,woehahaha
Kliekje, nog ff en dan eist San ook een eigen topic voor haar dagelijkse recepten. Moet toch niet gekker worden hierquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kliekje, nog ff en dan eist San ook een eigen topic voor haar dagelijkse recepten. Moet toch niet gekker worden hier
Weet je wát? Zeg jij nou effe nix, dan gane we dat straks zelf effe met z'n alle wel ontdekken as et sofer is já?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Jij bent zo'n nolifer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef DitZuigt het volgende:
wat een ontvangst![]()
gezeligieeeeeee dank jullie wel
okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Weet je wát? Zeg jij nou effe nix, dan gane we dat straks zelf effe met z'n alle wel ontdekken as et sofer is já?
dank je welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef sunny16947 het volgende:
Etenstijd, meeting, niet echt een goed moment gekozen. Welkom trouwens.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik zeg nou maar vast dat ik straks óók nix te zeggen heb....
Eén popertje volstaat:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die popertjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertjequote:
Aan dit soort users hebben we nou wat, welkomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Kandidaat voor hèt woord van 2010quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertje
Wat is een popertjequote:
Nah ik heb wel eens gehoord...en dit is uiteraard van horen zeggen niet proefondervindelijk (quote:
En daar is hij dus zelf bij en zelf verantwoordelijk voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly kan er denk ik niet eens zo heel veel aan doen, die laat zich ook maar gebruiken door Bram en Jaap.
Tenzij hij niet bij machte is werkelijk zelf verantwoordelijkheid te nemen....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
En daar is hij dus zelf bij en zelf verantwoordelijk voor
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die poppetjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Een poeppende popper pauper??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is:
a) pauper
b) popper
c) poeper
waarbij b en c wel enige verband met elkaar kunnen hebben en in sommige streken a daar ook weer aan toegevoegd kan worden.
Bij een Vlaming krijg je d) erbij, namelijk properquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een poeppende popper pauper??
En als het dan een Vlaming is?? Dan krijgt het weer een andere lading...
Kun je wel poppetjes van krijgen trouwens, dat dan wel weer.
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is:
a) pauper
b) popper
c) poeper
waarbij b en c wel enige verband met elkaar kunnen hebben en in sommige streken a daar ook weer aan toegevoegd kan worden.
Wij zeiken zonder te bannen... lijkt me een essentieel verschilquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef DitZuigt het volgende:
ja lullie gaan toch niet zeikuuuuuuuuuuuuuu heeeeeeeeeeeeeeeee hmm aan wie doet me dat denken
Lullie? Popertjes, Zeiku, echt ze lachen je ook uit op evilwon als je zo doorgaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef DitZuigt het volgende:
ja lullie gaan toch niet zeikuuuuuuuuuuuuuu heeeeeeeeeeeeeeeee hmm aan wie doet me dat denken
Jij denkt dus ook dat hij ontoerekeningsvatbaar isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij niet bij machte is werkelijk zelf verantwoordelijkheid te nemen....
Dan is het aan Jaap en Bram daar geen misbruik van te maken.
Nee, nu scheer je alle homo's over de pauperkam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.
Dat kwam even bij mij opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.
![]()
Zoiets?
huh telt de lompschool niet mee danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lullie? Popertjes, Zeiku, echt ze lachen je ook uit op evilwon als je zo doorgaat.
(je staat er al ergens met een post van S) dus gewoon nederlands, en niet dat Akabadabra Taaltje die ze op het VMBO gebruiken, of de Mavo dat mag ook![]()
Dank je wel.
Smakelijk eten, neem je tijdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
huh telt de lompschool niet mee dangrapje ben eten later
Mwah, het is nogal wat om die stelling te poneren, maar dat wil niet zeggen dat ik het uitsluitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij denkt dus ook dat hij ontoerekeningsvatbaar is
1 van de vele verschillen maybe?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zeiken zonder te bannen... lijkt me een essentieel verschil
Misschien dat hij gaat uithuilen bij Vlem, van dat de wereld zo tegen hem is, dat hij altijd verkeerd begrepen wordt, dat hij het zo goed voor heeft met zijn mede-mens, dat hij juist wel vrede wilt en alles en open en eerlijk wilt wezen, dat. dat, en nog eens dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
Lees ik in [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Forum baas Sly is gewoon woensdag in destudio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
Wat is dat nou weer, een afspraak op niveau. Sly en niveau zijn sowieso geen hot item, maar niveau na al die copy/pastes van hier naar daar? Dacht het niet.
En wie gelooft er echt dat 'Sly en zijn collega' zich gaan terugtrekken uit SV? Dit is, nu al, gewoon zijn eerste poging druk op de ketel te zetten.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
Lees ik in [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Forum baas Sly is gewoon woensdag in destudio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
Wat is dat nou weer, een afspraak op niveau. Sly en niveau zijn sowieso geen hot item, maar niveau na al die copy/pastes van hier naar daar? Dacht het niet.
En wie gelooft er echt dat 'Sly en zijn collega' zich gaan terugtrekken uit SV? Dit is, nu al, gewoon zijn eerste poging druk op de ketel te zetten.
Ik geloof dat ik inmiddels begrijp wat 'op niveau' betekent. Dat is Nowliviaans voor praten met de baas. Johan dus. En dan maar hopen dat je toch nog in de show van Jaap mag, want het is natuurlijk wel toevallig dat het op dezelfde dag is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
Sly verandert nogal eens van mening hè....
Eerst zijn alle FOK!kers mietjes omdat niemand zin heeft om met Sly te praten (waarover in godsnaam?), dat Sly geen zin heeft om met zuignapje te praten doet er dan even niet toe.
En passant roept Sly nog even dat er met Jaap geen afspraken te maken zijn en dat Sly al helemaal niet meer in de Jaapshow gaat zitten.
Vervolgens post Jaap een blog dat het gesprek niet doorgaat en dat niemand welkom is om er over te praten en dan nu een bericht dat Sly er woensdag gewoon is??
Waar dan?? In het programma van die Jaap waar geen afspraken mee te maken zijn, en in dat programma waar volgens Jaap al niemand meer welkom was om over de fora-kwestie te praten?
Ik ben benieuwd naar de toe- en afzeggingen van de komende dagen.... en vooral benieuwd wie er woensdag in de Jaapshow zitten en wat het onderwerp is.
Als ik Jaap was dan zou ik Piet Paulusma en Helga van Leur uitnodigen om over de verschillen in de weersvoorspellingen te praten.
Al dan niet met RTL en SBS fans op de tribune
Dikke vette projectiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
Zo'n creep als zuignapje moet geen podium krijgen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Woensdag gaat het team weer proberen om show 3 wat omhoog te krikken tov show 2. We zijn er nog lang niet, maar we gaan gezellig door!
Adiosss
Jaapieooo
bron.... www.kingjaap.nl
Nee, en vertel ook maar niet hoe je eraan komt. Dit is echt grappig, de echte soap speelt zich al geheel in Nowlive stijl rondom en niet in SV afquote:
Het is niet meer te volgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en vertel ook maar niet hoe je eraan komt. Dit is echt grappig, de echte soap speelt zich al geheel in Nowlive stijl rondom en niet in SV af
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en vertel ook maar niet hoe je eraan komt. Dit is echt grappig, de echte soap speelt zich al geheel in Nowlive stijl rondom en niet in SV af
Ik vind dat Sly het mooier doet. Die maakt een cap.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:17 schreef Dementor het volgende:
Fijn dat jullie de berichtjes ook hier posten.
En die kerel maar zoeken naar ip adressen..
Ik zou straks een film gaan kijken maar ik geloof dat ik maar hier moet blijven lezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind dat Sly het mooier doet. Die maakt een cap.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind dat Sly het mooier doet. Die maakt een cap.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Pietje en Remlof zijn naar de meet en Yvonne is aan het werk. Maar alleen caps van de chat mogen niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
Mededeling over de COS
De afgelopen dagen bleek dat er bij een aantal users onduidelijkheid bestaat over wat er nu
wel en niet mag. Daarom hebben de mods in overleg met Remlof het een en ander op een rijtje gezet.
Wat mag niet
- het plaatsen van citaten uit de chat
Wat mag wel:
- het in eigen woorden weergeven van zaken die op de chat zijn besproken en voor de streams relevant zijn
- FOK! heeft geen enkele invloed op, of verantwoordelijkheid voor wat er in de chat van onlinetvkijken.nl plaatsvindt.
Hmm.. en aan eenzijdig valsspelen heb ik de pest aan...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Pietje en Remlof zijn naar de meet en Yvonne is aan het werk. Maar alleen caps van de chat mogen niet.
Laat hem toch joh... hij zit zich helemaal op te maken voor een forumoorlog die er niet komtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hmm.. en aan eenzijdig valsspelen heb ik de pest aan...
Ik denk zomaar dat ze het wel oke vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hmm.. en aan eenzijdig valsspelen heb ik de pest aan...
Ja maar ik niet!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze het wel oke vinden
Whehe doe nie zo boos om nietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:36 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ja maar ik niet!!Ik word afgepist voor een chatcap terwijl de Nowlive caps me om mijn oren vliegen...geeft niet, als die dronke torren terug zijn leg ik het wel neer bij ze...
Waar moet ik anders zeiken dan? op de Vlemmixchat? dat is helemáál nix nou..quote:
Oh, ik geloof dat ik een bedreiging aan mijn broek hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef shomila het volgende:
Hij moet je wel hebben he Disana.
[ afbeelding ]
een speurtochtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik een bedreiging aan mijn broek heb
Het lijkt mij gewoon een regelrechte bedreiging, want ik ben 'de zijne' dus dan kan ik ook nog wel een bezoekje verwachten ALS ie me vindt.quote:
Voor je het weet heb je een ban. Een huisgenoot van mij kreeg ook een ban omdat ik hier iets neergezet had. Hij doet niet anders dan speuren in ip-adressen enz.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
heb 1 advies; ONDERDUIKEN!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een toppsycholoogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Dottey het volgende:
ohw jee Disana is juist iemand die hem zo goed kan negeren op de chat![]()
En dat is hij beu denk ik .. hij wil jouw liefdemeis..
Ik moet nu ineens denken aan dat groepsspel.. arRAMZEsa.. arRAMZEsa..quote:
Ken ik niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan dat groepsspel.. arRAMZEsa.. arRAMZEsa..
Huh wat wie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
Kom maar schuilen hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
Is die Sly dan een kloon van iemand????quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
Het is ook wel vermakelijk hè... Nog maar kort geleden predikte hij op de chat dat alle ouwe koeien begraven moesten worden en dat hij iedereen zou unbannen. De aard van het beestje laat zich echter niet onderdrukken
Die hier wel, de echte Sly durft zich hier heus niet te vertonen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is die Sly dan een kloon van iemand????
Ik las Joran...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
Mag ik hier uit concluderen dat ie toch komt woensdag![]()
[ afbeelding ]
hij heeft dus staande afspraken met Johan !
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh wat wie?
Ikzieniks en de rest is meeten
nah das wel volgens een heul vast patroon hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:26 schreef Dottey het volgende:
Sly dreigt te stoppen met alles bij SV, omdat hij bepaalde mensen niet wilt zien op de bank![]()
Hoe bedoel je.. dwingelandje- ik-krijg-mijn-zin-hoe-dan-ook
Hij bewaart je gegevens om net te doen alsof hij tig volgelingen heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Dus je bant iemand maar je bewaart het IP adres omdat je dat altijd nog kunt gebruiken voor een partijtje stalken. Ben ik even blij dat Danny wel wat beters te doen heeft dan wroeten in onze gegevens.
Dat gedoe met IP's, dat klinkt behoorlijk illegaal..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Dus je bant iemand maar je bewaart het IP adres omdat je dat altijd nog kunt gebruiken voor een partijtje stalken. Ben ik even blij dat Danny wel wat beters te doen heeft dan wroeten in onze gegevens.
Wat professioneel voor een forumbeheerder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bewaart je gegevens om net te doen alsof hij tig volgelingen heeft.
Zo lijkt het nog wat.
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedoe met IP's, dat klinkt behoorlijk illegaal..
Volgens mij is het dat ook....maar dat zijn wel meer dingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
[Breaking} Japio is een lafbekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
Mag ik hier uit concluderen dat ie toch komt woensdag![]()
[ afbeelding ]
hij heeft dus staande afspraken met Johan !
Klinkt niet echt zoals het hoort..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.
Tsja, Slaaaajjjj written all over it.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Disana het volgende:
Wat professioneel voor een forumbeheerder.
Ik heb de film uitgezet, sportende dieren zijn niet mijn ding.
Tja, wat is er wel normaal aan die man met zijn gestolen forum. Het blijft me verbazen dat Vlemmix niet even een oppervlakkig onderzoekje heeft gedaan voordat hij hem binnenhaalde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt niet echt zoals het hoort..
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat is er wel normaal aan dat die man met zijn gestolen forum. Het blijft me verbazen dat Vlemmix niet even een oppervlakkig onderzoekje heeft gedaan voordat hij hem binnenhaalde.
Lees mijn vorige post. Het is een engnek.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Is m'n alter-ego ! * gaat onderuit zitten en steekt hand in z'n broek
Of mailt met een selectief aantal chat regels.. en noemt dat een logquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Of telefoontjes pleegt met SV omdat hij tegengas krijgt op de chat...
Ik vind Johan ook niet onaardig. Maar wel erg naïef om eerst te zeggen dat hij niets in fora ziet en dan Sly naar binnen te laten weazelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!
Vlemmix is een totale megalomaan die koste wat kost in de belangstelling wil.
No offence, zonder camera is het een aardige kerel.
Ok, maar hij heeft er geen moer aan als het over "je vinden" gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.
met je email erbij (tenminste bij mij vanmiddag) , da's om effe te laten zien dat ie dat ook heeftquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt niet echt zoals het hoort..
Maar het was wel een bedreiging en dat is al gestoord genoeg als je nagaat waarom het nou helemaal gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hij heeft er geen moer aan als het over "je vinden" gaat.
Ja maar ja maar, het is het niet zo dat er meerdere mensen hem gewezen hebben op he gevaar van Slaaaajjjjjj.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!
Vlemmix is een totale megalomaan die koste wat kost in de belangstelling wil.
No offence, zonder camera is het een aardige kerel.
Dat lukte Sly bij Bram ook...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Johan ook niet onaardig. Maar wel erg naïef om eerst te zeggen dat hij niets in fora ziet en dan Sly naar binnen te laten weazelen.
Hij heeft af en toe last van bewustzijnsvernauwing. Laat gaan, hij komt echt niet en als hij toch wil, dan kan hij op de route mij eerst even aandoen voor een kop koffiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was wel een bedreiging en dat is al gestoord genoeg als je nagaat waarom het nou helemaal gaat.
Meld je dan even aan op Nowlive, kan hij meteen een megasearch naar ons doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe last van bewustzijnsvernauwing. Laat gaan, hij komt echt niet en als hij toch wil, dan kan hij op de route mij eerst even aandoen voor een kop koffie
Ik denk dat hij zich daarom ook bij SV naar binnen likt, om aan die IP-adressen te kunnen komen. Hij probeert op de meest gekke manieren om die te verzamelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die twee zijn ongeveer met hetzelfde sop overgoten. Beiden moet je niet voor de voeten lopen, want dan beginnen ze te blazen en rare dingen te doen. Waarbij Bram net iets meer rem heeft dan Sly, maar dat is dan ook het enige verschil.quote:
Ik heb daar een ban zonder dat ik daar ooit één keer gepost heb. Hoe dat kan is mij al jaren onduidelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Meld je dan even aan op Nowlive, kan hij meteen een megasearch naar ons doen
Die is net zo naïef, maar ook weer net niet helemaal want hij hoopte wel op een rel bij Jaap op de bank.quote:
Je bent een Fokker, soms is dat al genoeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban zonder dat ik daar ooit één keer gepost heb. Hoe dat kan is mij al jaren onduidelijk.
[BREAKING]Jaap is een lafbekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
Nou waar Jaap zijn ballen zitten, of liever gezegd niet zitten lijkt me wel duidelijk nu![]()
[ afbeelding ]
Brother, ik heb ook nog nooit een post geplaatst daar hoor en ik ben vanmiddag gewoon weer gebandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban zonder dat ik daar ooit één keer gepost heb. Hoe dat kan is mij al jaren onduidelijk.
Bovendien ben ik met naam, toenaam, adres en telefoonnummer te vinden op internet voor een beetje speurneus.
Gewoon lekker meelezen Anniequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
K weet totaal niet waar t over gaat... maar t klinkt wel interressant allemaal...![]()
Tis een soort van langdraderige soap...met hier en daar een leuke opleving temeer omdat sommige mensen zichzelf vreselijk serieus nemenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
K weet totaal niet waar t over gaat... maar t klinkt wel interressant allemaal...![]()
gewoon ook weer zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Brother, ik heb ook nog nooit een post geplaatst daar hoor en ik ben vanmiddag gewoon weer geband
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die twee zijn ongeveer met hetzelfde sop overgoten. Beiden moet je niet voor de voeten lopen, want dan beginnen ze te blazen en rare dingen te doen. Waarbij Bram net iets meer rem heeft dan Sly, maar dat is dan ook het enige verschil.
Ik wilde mij ooit aanmelden maar kreeg gelijk een "ban venster" voor mijn neus. Ik kon mij dus niet eens aanmelden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Brother, ik heb ook nog nooit een post geplaatst daar hoor en ik ben vanmiddag gewoon weer geband
Beiden zijn ongeleide projectielen, de één iets meer dan de ander. Als je lekker met Sly mee zit te lullen is ie ook alleraardigst.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Bram kan je ECHT NIET vergelijken met Sly..
Vanavond om 21.00 uur...gaat tie zeker weer live bellen en de hoorn erop gooienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
Wanneer is er weer een radio uitzending? Ben benieuwd wie er nu weer voor vuile hond wordt uitgemaakt, en waar hij zich zo mateloos over opwind dat je hem tussen zijn gekrijs naar adem hoord happen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
Wanneer is er weer een radio uitzending? Ben benieuwd wie er nu weer voor vuile hond wordt uitgemaakt, en waar hij zich zo mateloos over opwind dat je hem tussen zijn gekrijs naar adem hoord happen.
Oke, dan ga ik voor deze keer misschien even luisteren, maar ik beloof niks hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanavond om 21.00 uur...gaat tie zeker weer live bellen en de hoorn erop gooien
jama da wil iequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik voor deze keer misschien even luisteren, maar ik beloof niks he
Leedvermaak, mag dat ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Sly, hij zorgt wel weer voor vermaak
Ja....op de meet...daar zouden we anders zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja dat zei ik ook al, de soap rondom SV is leuker dan die in SV.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |