Moet de TT nog veranderen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:48 schreef Gert het volgende:
Anyway, het item is afgeblazen dus. Niet echt een verrassing, wel verstandig.
Van Dale kent het ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kent het woord niet? Ik ook niet voordat ik Soury hier tegenkwam, maar 't schijnt niet goed te zijn als je die titel meekrijgt.
Hoewel de naweeën daarvan zeer vermakelijk waren voor ramptoeristen hadden ze destijds het huwelijk ook beter kunnen afblazenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral omdat hij daarvoor zelf voortdurend kinderachtig aan het klieren was geweest met een megafoontje.![]()
Anyway, het item is afgeblazen dus. Niet echt een verrassing, wel verstandig.
wat verwoord jij dat mooi, zucht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
Die Jaap, wat voorkomend van 'm, hij zag dat het fanatisme steeg en heeft toen geheel onzelfzuchtig besloten om het "gouden" item maar te laten vallen, want het was nimmer zijn bedoeling dat de gemoederen zouden oplopen.
Wat een goeie lobbes is het toch eigenlijk![]()
In de kooi rolde hij door de kots, bedroog en bedotte iedereen en toonde zo zijn bereidheid om tot het uiterste te gaan om te winnen, maar dit gaat Onze Jaap toch te ver, er zijn grenzen ! Chapeau Jaap ! Ik hou van die man
Zuignap?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
De énige échte Zuignap??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Op het eind zie je 2 blauwe haakjes, daar op klikken dan quote je het bericht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef DitZuigt het volgende:
hoe kan ik hier quote,,,ja ben het echt vraag doty maar
dat wordt dan vast een Ovenschotelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:36 schreef san39 het volgende:kijk nap en ik volg je,kunnen we lekker kleppen over wat we gaan eten ,woehahaha
Kliekje, nog ff en dan eist San ook een eigen topic voor haar dagelijkse recepten. Moet toch niet gekker worden hierquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kliekje, nog ff en dan eist San ook een eigen topic voor haar dagelijkse recepten. Moet toch niet gekker worden hier
Weet je wát? Zeg jij nou effe nix, dan gane we dat straks zelf effe met z'n alle wel ontdekken as et sofer is já?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Jij bent zo'n nolifer?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef DitZuigt het volgende:
wat een ontvangst![]()
gezeligieeeeeee dank jullie wel
okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Weet je wát? Zeg jij nou effe nix, dan gane we dat straks zelf effe met z'n alle wel ontdekken as et sofer is já?
dank je welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef sunny16947 het volgende:
Etenstijd, meeting, niet echt een goed moment gekozen. Welkom trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |