Ja, plus zes anderen, geef dat maar door op de chatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ja, weet niet van die haakjes,puntjes en de rest.( moet iemand anders het maar verbeteren)
Een zekere Honda/Zuignapje op de Vlemchat neemt woensdag plaats op de bank bij Jaap en S.
En ze brengt een hoop bewijzen mee, zegt ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ja, weet niet van die haakjes,puntjes en de rest.( moet iemand anders het maar verbeteren)
Een zekere Honda/Zuignapje op de Vlemchat neemt woensdag plaats op de bank bij Jaap en S.
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Als je maar piks maakt.. Joe noow, piks or it diddent heppenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, plus zes anderen, geef dat maar door op de chat
Ik wel, Sly leest hier mee en wordt een beetje wakker denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor
Alles is toch live? Jij en ik zouden ook ooit eens.......we kunnen dus nu ook met zeven mensenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je maar piks maakt.. Joe noow, piks or it diddent heppen
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks. maar het is dus al afgeblazenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles is toch live? Jij en ik zouden ook ooit eens.......we kunnen dus nu ook met zeven mensen
Ja klopt, net als wij daarvandaan, zie ie lekker te cappen hiervandaan, tis toch ook best grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wel, Sly leest hier mee en wordt een beetje wakker denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks (voor het buiten gebeuren, waar geen cams zijn). maar het is dus al afgeblazen
Echt? O dear.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij mee![]()
Sly is ook niet blij met Jaap, dus Sly gaat woensdag niet komen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor
Nee, want dan gaan we niet voor Sly, we gaan voor Jaap. Die denkt dappere zetten te kunnen doen op zijn schaakbord. Dat vraagt om een tegenzet en die krijgt iequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks. maar het is dus al afgeblazen
't Is als vroeger op het dorpsplein toen ik nog puber was. Met z'n allen samenzweerderig overleggen bij wie we nu weer een varkenskop aan de deur gingen hangen of uit welke bongerd we appels gingen jattenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, net als wij daarvandaan, zie ie lekker te cappen hiervandaan, tis toch ook best grappig
De "FOK!kers hebben niks he-lemaal niks met NL of Sly, dus wat nou niet durvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat de "fokkers" niet durven??
Jawel, je krijgt er aanstaande woensdag zesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat de "fokkers" niet durven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |