Brother, ik heb ook nog nooit een post geplaatst daar hoor en ik ben vanmiddag gewoon weer gebandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban zonder dat ik daar ooit één keer gepost heb. Hoe dat kan is mij al jaren onduidelijk.
Bovendien ben ik met naam, toenaam, adres en telefoonnummer te vinden op internet voor een beetje speurneus.
Gewoon lekker meelezen Anniequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
K weet totaal niet waar t over gaat... maar t klinkt wel interressant allemaal...![]()
Tis een soort van langdraderige soap...met hier en daar een leuke opleving temeer omdat sommige mensen zichzelf vreselijk serieus nemenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
K weet totaal niet waar t over gaat... maar t klinkt wel interressant allemaal...![]()
gewoon ook weer zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Brother, ik heb ook nog nooit een post geplaatst daar hoor en ik ben vanmiddag gewoon weer geband
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die twee zijn ongeveer met hetzelfde sop overgoten. Beiden moet je niet voor de voeten lopen, want dan beginnen ze te blazen en rare dingen te doen. Waarbij Bram net iets meer rem heeft dan Sly, maar dat is dan ook het enige verschil.
Ik wilde mij ooit aanmelden maar kreeg gelijk een "ban venster" voor mijn neus. Ik kon mij dus niet eens aanmelden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Brother, ik heb ook nog nooit een post geplaatst daar hoor en ik ben vanmiddag gewoon weer geband
Beiden zijn ongeleide projectielen, de één iets meer dan de ander. Als je lekker met Sly mee zit te lullen is ie ook alleraardigst.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Bram kan je ECHT NIET vergelijken met Sly..
Vanavond om 21.00 uur...gaat tie zeker weer live bellen en de hoorn erop gooienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
Wanneer is er weer een radio uitzending? Ben benieuwd wie er nu weer voor vuile hond wordt uitgemaakt, en waar hij zich zo mateloos over opwind dat je hem tussen zijn gekrijs naar adem hoord happen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
Wanneer is er weer een radio uitzending? Ben benieuwd wie er nu weer voor vuile hond wordt uitgemaakt, en waar hij zich zo mateloos over opwind dat je hem tussen zijn gekrijs naar adem hoord happen.
Oke, dan ga ik voor deze keer misschien even luisteren, maar ik beloof niks hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanavond om 21.00 uur...gaat tie zeker weer live bellen en de hoorn erop gooien
jama da wil iequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik voor deze keer misschien even luisteren, maar ik beloof niks he
Leedvermaak, mag dat ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Sly, hij zorgt wel weer voor vermaak
Ja....op de meet...daar zouden we anders zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Sly, hij zorgt wel weer voor vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |