quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:49 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik zeg nou maar vast dat ik straks óók nix te zeggen heb....
Eén popertje volstaat:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die popertjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertjequote:
Aan dit soort users hebben we nou wat, welkomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
hallo allemaal trouwens ben dus nieuw hier![]()
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging geuit
dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen wie er achter zat
ik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de nodige mensen gesproken .
voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over zeggen .
ik kom daar zeker op terug.
Kandidaat voor hèt woord van 2010quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Popertje? Popertje, echt wat is een Popertje
Wat is een popertjequote:
Nah ik heb wel eens gehoord...en dit is uiteraard van horen zeggen niet proefondervindelijk (quote:
En daar is hij dus zelf bij en zelf verantwoordelijk voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly kan er denk ik niet eens zo heel veel aan doen, die laat zich ook maar gebruiken door Bram en Jaap.
Tenzij hij niet bij machte is werkelijk zelf verantwoordelijkheid te nemen....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
En daar is hij dus zelf bij en zelf verantwoordelijk voor
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
nee hoor hoe kom je er bij![]()
ow te veel van die poppetjes zeker nou nog een keer dan
![]()
![]()
![]()
Een poeppende popper pauper??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is:
a) pauper
b) popper
c) poeper
waarbij b en c wel enige verband met elkaar kunnen hebben en in sommige streken a daar ook weer aan toegevoegd kan worden.
Bij een Vlaming krijg je d) erbij, namelijk properquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een poeppende popper pauper??
En als het dan een Vlaming is?? Dan krijgt het weer een andere lading...
Kun je wel poppetjes van krijgen trouwens, dat dan wel weer.
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is:
a) pauper
b) popper
c) poeper
waarbij b en c wel enige verband met elkaar kunnen hebben en in sommige streken a daar ook weer aan toegevoegd kan worden.
Wij zeiken zonder te bannen... lijkt me een essentieel verschilquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef DitZuigt het volgende:
ja lullie gaan toch niet zeikuuuuuuuuuuuuuu heeeeeeeeeeeeeeeee hmm aan wie doet me dat denken
Lullie? Popertjes, Zeiku, echt ze lachen je ook uit op evilwon als je zo doorgaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef DitZuigt het volgende:
ja lullie gaan toch niet zeikuuuuuuuuuuuuuu heeeeeeeeeeeeeeeee hmm aan wie doet me dat denken
Jij denkt dus ook dat hij ontoerekeningsvatbaar isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij niet bij machte is werkelijk zelf verantwoordelijkheid te nemen....
Dan is het aan Jaap en Bram daar geen misbruik van te maken.
Nee, nu scheer je alle homo's over de pauperkam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.
Dat kwam even bij mij opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na een popper gaat je poeper openstaan en een pauper maakt daar gebruik van.
![]()
Zoiets?
huh telt de lompschool niet mee danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lullie? Popertjes, Zeiku, echt ze lachen je ook uit op evilwon als je zo doorgaat.
(je staat er al ergens met een post van S) dus gewoon nederlands, en niet dat Akabadabra Taaltje die ze op het VMBO gebruiken, of de Mavo dat mag ook![]()
Dank je wel.
Smakelijk eten, neem je tijdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef DitZuigt het volgende:
[..]
huh telt de lompschool niet mee dangrapje ben eten later
Mwah, het is nogal wat om die stelling te poneren, maar dat wil niet zeggen dat ik het uitsluitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij denkt dus ook dat hij ontoerekeningsvatbaar is
1 van de vele verschillen maybe?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zeiken zonder te bannen... lijkt me een essentieel verschil
Misschien dat hij gaat uithuilen bij Vlem, van dat de wereld zo tegen hem is, dat hij altijd verkeerd begrepen wordt, dat hij het zo goed voor heeft met zijn mede-mens, dat hij juist wel vrede wilt en alles en open en eerlijk wilt wezen, dat. dat, en nog eens dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
Lees ik in [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Forum baas Sly is gewoon woensdag in destudio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
Wat is dat nou weer, een afspraak op niveau. Sly en niveau zijn sowieso geen hot item, maar niveau na al die copy/pastes van hier naar daar? Dacht het niet.
En wie gelooft er echt dat 'Sly en zijn collega' zich gaan terugtrekken uit SV? Dit is, nu al, gewoon zijn eerste poging druk op de ketel te zetten.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
Lees ik in [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Forum baas Sly is gewoon woensdag in destudio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
Wat is dat nou weer, een afspraak op niveau. Sly en niveau zijn sowieso geen hot item, maar niveau na al die copy/pastes van hier naar daar? Dacht het niet.
En wie gelooft er echt dat 'Sly en zijn collega' zich gaan terugtrekken uit SV? Dit is, nu al, gewoon zijn eerste poging druk op de ketel te zetten.
Ik geloof dat ik inmiddels begrijp wat 'op niveau' betekent. Dat is Nowliviaans voor praten met de baas. Johan dus. En dan maar hopen dat je toch nog in de show van Jaap mag, want het is natuurlijk wel toevallig dat het op dezelfde dag is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
Sly verandert nogal eens van mening hè....
Eerst zijn alle FOK!kers mietjes omdat niemand zin heeft om met Sly te praten (waarover in godsnaam?), dat Sly geen zin heeft om met zuignapje te praten doet er dan even niet toe.
En passant roept Sly nog even dat er met Jaap geen afspraken te maken zijn en dat Sly al helemaal niet meer in de Jaapshow gaat zitten.
Vervolgens post Jaap een blog dat het gesprek niet doorgaat en dat niemand welkom is om er over te praten en dan nu een bericht dat Sly er woensdag gewoon is??
Waar dan?? In het programma van die Jaap waar geen afspraken mee te maken zijn, en in dat programma waar volgens Jaap al niemand meer welkom was om over de fora-kwestie te praten?
Ik ben benieuwd naar de toe- en afzeggingen van de komende dagen.... en vooral benieuwd wie er woensdag in de Jaapshow zitten en wat het onderwerp is.
Als ik Jaap was dan zou ik Piet Paulusma en Helga van Leur uitnodigen om over de verschillen in de weersvoorspellingen te praten.
Al dan niet met RTL en SBS fans op de tribune
Dikke vette projectiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
Zo'n creep als zuignapje moet geen podium krijgen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Dit is een averechts effect wat absoluut NIET de bedoeling is. Ik had gezegd dat iedereen welkom was om geen onderscheid te maken en een eerlijk debat in de hand te werken. Nu trek ik dat helaas in. Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten.
Woensdag gaat het team weer proberen om show 3 wat omhoog te krikken tov show 2. We zijn er nog lang niet, maar we gaan gezellig door!
Adiosss
Jaapieooo
bron.... www.kingjaap.nl
Nee, en vertel ook maar niet hoe je eraan komt. Dit is echt grappig, de echte soap speelt zich al geheel in Nowlive stijl rondom en niet in SV afquote:
Het is niet meer te volgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en vertel ook maar niet hoe je eraan komt. Dit is echt grappig, de echte soap speelt zich al geheel in Nowlive stijl rondom en niet in SV af
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en vertel ook maar niet hoe je eraan komt. Dit is echt grappig, de echte soap speelt zich al geheel in Nowlive stijl rondom en niet in SV af
Ik vind dat Sly het mooier doet. Die maakt een cap.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:17 schreef Dementor het volgende:
Fijn dat jullie de berichtjes ook hier posten.
En die kerel maar zoeken naar ip adressen..
Ik zou straks een film gaan kijken maar ik geloof dat ik maar hier moet blijven lezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind dat Sly het mooier doet. Die maakt een cap.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |