Wie sponsort de show eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef yvonne het volgende:
we komen niet voor een kutprogramma dat gered moet worden omdat de sponsor nu begint te klagen..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
Maar was het laatste nieuws nu juist niet weer dat ene zuignapje daar toch zou zitten met Sly?quote:
Dat is hét geheim van de "show"quote:
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar was het laatste nieuws nu juist niet weer dat ene zuignapje daar toch zou zitten met Sly?
Die zuignapje wou maar wat graag anders, want die had 'bewijzen' tegen Sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.
Jaap en Bram liggen in een deuk 2 die erin trappen. Denken ze nu echt dat Jaap en Bram dit doen om een oplossing te vinden.
Nou ja ze doen maar ik kijk wel met me popcorn en me glaasje.
Nee, alles voor de streamers.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef shomila het volgende:
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.
Jaap en Bram liggen in een deuk 2 die erin trappen.
Denken ze nu echt dat Jaap en Bram dit doen om een oplossing te vinden.
Nou ja ze doen maar ik kijk wel met me popcorn en me glaasje.
Ik moet zo lachen om die man.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Oh, er is nieuws van het bevrijdingsfront, de reden voor mijn ban is gewijzigd:
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana blijft 24/01 nog steeds doorgaan (BAN blijft staan)
Het komt er dus op neer dat ik mijn mond moet houden terwijl hij me in zijn programma zwart maakt en een dreigement op zijn forum post? Beetje laf dat hij de discussie niet aan durft te gaan en blijft vasthouden aan zijn vergissing
Zuignapje zit vaak op de SV chat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:53 schreef Anniebab het volgende:
En nou wil ik t weten.....WIE is zuignapje?????![]()
Omdat hij nu medicijnen heeftquote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef Marrije het volgende:
Waarom komt Bommie hier nooit meer eigenlijk?
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Het komt er dus op neer dat ik mijn mond moet houden terwijl hij me in zijn programma zwart maakt en een dreigement op zijn forum post? Beetje laf dat hij de discussie niet aan durft te gaan en blijft vasthouden aan zijn vergissing
Tuurlijk, maar het is best een rare gewaarwording op een ander forum geband te worden om wat je op Fok schrijftquote:Op zondag 24 januari 2010 12:10 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
goeedemiddag
zegt meer over hem als over jou
Sly ook! Dat is het hem juistquote:Op zondag 24 januari 2010 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij nu medicijnen heeft![]()
Wat een teleurstelling na de gezellige zaterdag-nowliveradio-dag![]()
Kamp Disana
is ook zo,en ik geloof dat hij de enige is die dat doet,het is zo van je bent een nowliver en mag nergens anders posten,je mag ook niet tegen hem in gaan,want hij is de goeroe.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is best een rare gewaarwording op een ander forum geband te worden om wat je op Fok schrijft
Typisch Slyquote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Is er wel ooit echt een forumoorlog geweest? Er zijn daar mensen geband en naar hier gekomen, maar verder heb ik niet het idee dat de strijd wederzijds is. Niemand stond ook te springen om met Sly in debat te gaan bij Jaap.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
is ook zo,en ik geloof dat hij de enige is die dat doet,het is zo van je bent een nowliver en mag nergens anders posten,je mag ook niet tegen hem in gaan,want hij is de goeroe.
ik snap het zo wie zo allemaal niet meer,want waar gaat het nu helemaal over?
die zogenamde forumoorlg stamt uit het goudenkooi tijdperk,maar dat is voorbij.
en gekke is dat als er weer iets word opgestart zoals de bunker en nu vlemmix dan is hij degene die zijn kont erin draait en kan je er donder op zeggen dat alles weer van voren af aan begint
is ook wel zo en misschien is forumoorlog een verkeerd woord,maar ik noem het voor het gemak maar zo,nee de strijd is niet wederzijds,het komt iedere keer maar van 1 kant.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er wel ooit echt een forumoorlog geweest? Er zijn daar mensen geband en naar hier gekomen, maar verder heb ik niet het idee dat de strijd wederzijds is. Niemand stond ook te springen om met Sly in debat te gaan bij Jaap.
Het is al begonnen. Beetje dom dat Jaap en Bram dachten hiermee te kunnen scoren.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
Welke forumoorlog?!
Er is nooit sprake geweest van ene forumoorlog.
Met alle respect voor iedere hardwerkende forumbaas, maar NL is nooit een " oorlog" waard geweest.
Nou ja, dat is sinds gisteravond even veranderd, al heeft hij wel een nieuwe Fok vijand uitgekozen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
is ook wel zo en misschien is forumoorlog een verkeerd woord,maar ik noem het voor het gemak maar zo,nee de strijd is niet wederzijds,het komt iedere keer maar van 1 kant.
Lies, je moet ze echt allemaal terug lezen, je hebt gisteravond zoveel gemist.quote:
wil jij echt je energie in hem steken??quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat is sinds gisteravond even veranderd, al heeft hij wel een nieuwe Fok vijand uitgekozen.
Ik vind dit topic wel lief, er wordt dus wel energie in gestokenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
wil jij echt je energie in hem steken??
ik persoonlijk vind het de moeite niet waard
maar als het op streams komt wel vermakelijk om naar te kijken.
Ga ik doen!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lies, je moet ze echt allemaal terug lezen, je hebt gisteravond zoveel gemist.
Van gemanepeleerde ratten voor ogen tot popetjes![]()
En van Sly die eerst leuke muziek draaide en daarna shit.
Ik voel me vereerd.quote:
ik weet niet of dit topic echt energie steken is in sly,ik zie het meer als lachewekkend en er is er maar 1 die hier voor schut gaat:)quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel lief, er wordt dus wel energie in gestoken
Verder ga ik alleen af en toe kijken wat hij nu weer in zijn banmelding heeft neergezet... kennelijk is dat de enige manier waarop hij met me durft te communiceren.
Leuke muziek was het zekerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lies, je moet ze echt allemaal terug lezen, je hebt gisteravond zoveel gemist.
Van gemanepeleerde ratten voor ogen tot popetjes![]()
En van Sly die eerst leuke muziek draaide en daarna shit.
Dat bedoel ik, van mij mag Sly, nog wel even doorgaan met wat ie doet, wat het zorgt hoe dan ook voor reuring, gisteren was vermakelijk ! Ik zeg schop Jaap eruit en geef Sly die woensdagavondshow ! Every good show needs a bad guy !quote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
maar als het op streams komt wel vermakelijk om naar te kijken.
Sly gaat woensdag wel, maar heeft gisteren op Radio nog eens benadrukt dat en waarom ie geen gesprek aan gaat met Zuignapje/Honda weetikveel . Dus zuignapje zullen we daar niet aantreffen naar ik aanneemquote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Toch wil ik nog van iemand weten of dat met zuignapje woensdag nou nog wel doorgaat. Ik weet zeker dat ik dat in dit topic gisteren ergens las.
Gaat hij dan alleen bij Jaap op de bank?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Sly gaat woensdag wel, maar heeft gisteren op Radio nog eens benadrukt dat en waarom ie geen gesprek aan gaat met Zuignapje/Honda weetikveel . Dus zuignapje zullen we daar niet aantreffen naar ik aanneem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |