Deze zing ik alleen mee als ik een paar glaasjes teveel op hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n linkervoet hupst een beetje mee
Gevallen als een blok voor 'm, had ik nooit van d'r gedachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Yvonne wil nu wel, maar die is gewoon geïntrigeerd geraakt door Sly
Gomi, ja ik schaam me nu ook een beetje Amsterdammer te zijn hoor, ma jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door zijn zwoele stem![]()
Welke malloot heeft om Hazes gevraagd?
In SV ? of in zijn uitzending... ?quote:
hehe, ik ben niet nuchter meer en dan vraag ik altijd om hazesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Gomi, ja ik schaam me nu ook een beetje Amsterdammer te zijn hoor, ma ja
Hoe klink jij dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Gomi, ja ik schaam me nu ook een beetje Amsterdammer te zijn hoor, ma ja
Goh Jian wat een serieuze reaktie op mijn post..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Chanel, er is hier toch al gezegd dat Fok(kers) eigenlijk geen "beef" hebben met Sly of NL en dat ze daarom ook niet naar Jaapie z'n show komen, omdat er eigenlijk niets te zeggen valt !
Ja Yvonne wil nu wel, maar die is gewoon geïntrigeerd geraakt door Sly
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ben niet nuchter meer en dan vraag ik altijd om hazes
Ik zeg al 3 topics lang dat ik zou komen maar deze woensdag niet kon, toen begon Bram met z'n "poezzie" en zitten we nu in deel 5quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevallen als een blok voor 'm, had ik nooit van d'r gedacht
Run?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sly, doe eens iets van Snow Patrol please?
En een rondje in zijn Hummer makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg al 3 topics lang dat ik zou komen maar deze woensdag niet kon, toen begon Bram met z'n "poezzie" en zitten we nu in deel 5
En ik wil Ome Twan zien natuurlijk
En zijn Hummer hè, geef het maar toequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg al 3 topics lang dat ik zou komen maar deze woensdag niet kon, toen begon Bram met z'n "poezzie" en zitten we nu in deel 5
En ik wil Ome Twan zien natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
ABN ondertussen hè, ik heb ook in Haarlem gewoond
Ik ben niet serieus hoor, ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even te benadrukken waarom Fok(kers) zich niet voor het karretje van Jaap en Bram laten spannenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh Jian wat een serieuze reaktie op mijn post..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een rondje in zijn Hummer maken
LOL, ja maar wel zelf rijden hè!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En zijn Hummer hè, geef het maar toe
Nee, dat lukt hier wonderwel vanavondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we hebben dus die hele bonk vlees van Jaap en Brammetje plus een bunker niet nodig voor peace![]()
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus hoor, ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even te benadrukken waarom Fok(kers) zich niet voor het karretje van Jaap en Bram laten spannen
Ik heb het nog nooit zo erg gezien, slaat werkelijk alles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Dottey het volgende:
ohw .. definitie van Nowlivers
Geen dimploma's maar wel kunnen dansen op oude platen.!
Duidelijk
Iets waar Sly ook niet vies van is. Maar hij kan op NL nu weer even lekker inhakken op bepaalde mensen, zal hem vast en zeker goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly, toch vreemd dat je niet zelf kon bedenken dat het Jaap en Bram juist om herrie te doen was![]()
Het korte lontje van jou plus een gevatte Fokker, Jaap wat stenen in de vijver, 't feest compleet![]()
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.
niemand leek echt zin te hebben tbh. ja jij dan. maar jij kon nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef yvonne het volgende:
What the flying fuck?
"wij wilden niet?!"
zijn niet mijn woorden hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gezien, slaat werkelijk alles.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Laat hem bij die ontmoeting wel effe zien wie de balluh heeft hè Yvonne, desnoods moet ie pijpen![]()
ik ben t wel met je eens idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??
thats all
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
niemand leek echt zin te hebben tbh. ja jij dan. maar jij kon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |