Ik ben niet serieus hoor, ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even te benadrukken waarom Fok(kers) zich niet voor het karretje van Jaap en Bram laten spannenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh Jian wat een serieuze reaktie op mijn post..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een rondje in zijn Hummer maken
LOL, ja maar wel zelf rijden hè!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En zijn Hummer hè, geef het maar toe
Nee, dat lukt hier wonderwel vanavondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we hebben dus die hele bonk vlees van Jaap en Brammetje plus een bunker niet nodig voor peace![]()
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus hoor, ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even te benadrukken waarom Fok(kers) zich niet voor het karretje van Jaap en Bram laten spannen
Ik heb het nog nooit zo erg gezien, slaat werkelijk alles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Dottey het volgende:
ohw .. definitie van Nowlivers
Geen dimploma's maar wel kunnen dansen op oude platen.!
Duidelijk
Iets waar Sly ook niet vies van is. Maar hij kan op NL nu weer even lekker inhakken op bepaalde mensen, zal hem vast en zeker goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly, toch vreemd dat je niet zelf kon bedenken dat het Jaap en Bram juist om herrie te doen was![]()
Het korte lontje van jou plus een gevatte Fokker, Jaap wat stenen in de vijver, 't feest compleet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |