[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Forum baas Sly is gewoon woensdag in destudio Vlemmix in Eindhoven
die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau. Nowlive baas Sly zal ook
TV baas Johan Vlemmix in kennis stellen van wat er bezig is en wil zich met zijn nowlive
collega geheel terug gaan trekken met alle afspraken die er staan.
Bron: Nowlive forum.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Japioooo zegt:
Dit wordt te gek.
Iets wat juist positief moet zijn.
Na overleg cancelen we het .
Er zijn genoeg andere gasten zonder dat mensen zich gekrenkt voelen.
Is dat niet altijd zo, dat had ik zelfs bij DGKquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al, de soap rondom SV is leuker dan die in SV.
In DGK gebeurde toch iets meer dan een rondsloffende Peter met de handen in de zakken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo, dat had ik zelfs bij DGK
niet erg ben erquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn fout, ik zag het eerst niet en opende er daarom nog een.
quote:
ik bedoelde meer of hij hier ook meepostquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij doorspit het vaker dan ik ..dus je kunt het eigenlijk wel concluderen denk ik
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedoelde meer of hij hier ook meepost
Ik probeer het nut van dit topic in te zien
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo, dat had ik zelfs bij DGK
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef jacqhassel het volgende:
Maar is toch beter dat afgeblazen is had nl nergens naar toe geleid in mijn optiek ja over en weer verwijten . Beter zou zijn gewoon verleden laten rusten en elkaar negeren of denk ik nu te simpel?
Puur fun, D. puur funquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer het nut van dit topic in te zien
Ok, dus ik moet gewoon de NL caps afwachtenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij post indirect mee![]()
Door alles te cappen en te delen met zijn nowlivers..
En daar te reageren.. en dat plakken we dan weer hier ..
dus ..
Misschien 1 van de nieuwe Fokkers vragen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:09 schreef Disana het volgende:
Mij werd in PM naar het adres van Nowlive radio gevraagd maar dat heb ik niet. Wie?
Dat ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, dus ik moet gewoon de NL caps afwachten
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien 1 van de nieuwe Fokkers vragen?
San of die Zuignap?
hij heeft wel radioquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien 1 van de nieuwe Fokkers vragen?
San of die Zuignap?
quote:Het lijkt haast wel of bepaalde mensen betekenis aan hun eigen leven willen geven door hun eigen realiteit te creëren waarin sneaky gedrag, telefoongesprekken opnemen, MSN gesprekken manipulatief deels publiceren etc een alternatief middel is om in plaats van breien op de soos zo je eigen dagvulling te regelen. Haha. Het is een vrij land en als je daarmee wilt doorgaan. Dat is je eigen keus. Ik wens je succes.
Ook Jaap maakt kennis met de ware Slaaiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet toch van Jaapie gaan houden
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik heb geantw maar ben geen nieuwe fokker wel een oude fokker is dat ook goed
quote:
Hoi sanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef san39 het volgende:
eh yvonn op is openingspost zeker:P
ja ben eh beetje nieuw maar ,weet en wil t ook niet link van radio doorgeven ,ben al een hele gelukkige ex nl al een jaar:P
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef san39 het volgende:jaccccccc
ik ben nu een fokker he dusse kusjes doe ik niet hoor
Ik ben overal "op"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef san39 het volgende:
eh yvonn op is openingspost zeker:P
ja ben eh beetje nieuw maar ,weet en wil t ook niet link van radio doorgeven ,ben al een hele gelukkige ex nl al een jaar:P
En of je even wil bellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
En Sly gooit Superfreak er even in, hoe toepasselijk
Je mot mailuhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
oke succesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef yvonne het volgende:
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Werkt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef jacqhassel het volgende:
en welke url is van jaaps weblog ?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
heb je nlradio aan dus jianquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
Dóen!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef Jian het volgende:
Heeeeeeeeej, Ik ben bij Sly op de Radio, of ik in de uitzending wil komen i.p.v. woensdag bij Jaap![]()
![]()
![]()
Ik ben vereerd Sly
Ik zie het eerder als een gemiste kans. Eindelijk had iemand Sly eens recht voor zijn raap kunnen zeggen wat velen over hem denken. En Sly had openlijk een weerwoord kunnen geven. Nu verschuilt hij zich weer achter de muren van fort NL. Maar ja, had ook eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:05 schreef jacqhassel het volgende:
Maar is toch beter dat afgeblazen is had nl nergens naar toe geleid in mijn optiek ja over en weer verwijten . Beter zou zijn gewoon verleden laten rusten en elkaar negeren of denk ik nu te simpel?
De man heeft wel inzichtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
Teun heeft ze meer op een rijtje dan de rest !!!!!!!!!!!!! Is dat een compliment
Hier nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef yvonne het volgende:
Werkt
Met jouw niveau horen ze meteen dat ik het niet benquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga bellen onder de naam van Jian![]()
En voila het bewijs is weer geleverd..quote:
Oh fucking hellquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef yvonne het volgende:
Zo heeft ie trouwens ook onze IP's heur
En met elk IP van ons die nu meeluisteren ben je meteen in de ban bij het aanmelden op Lowlivequote:
je 1e zin heb je een punt mee,deed ie dat maar iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
Sly kerel, kon jij het maar zien als een spelletje, dan had je niet zoveel gezeik, o ja en zet Beer van Vol er nog even bij op je lijstje met nicknames van me
Selectief lezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef yvonne het volgende:
Fuck you Sly, lees dan goddomme alles, ik moet werken, een week later kan ik prima, maar gut dáár reageerde niemand op
Er zijn mensen die werken..
vanavond mag je ms alweer terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Jian het volgende:
Sly, kerel, ik wil er best weer op onder AlBundy hoor, ..... nu moet ik me als wijf voordoen bij je
Hou es op jijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:44 schreef Dottey het volgende:
Straks willen de NL-ers allemaal nog naar Fok, omdat het zo gezellig is hier
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was allang weer terug, ik doe niet aan ip-bans
maar al mag ook weer terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was allang weer terug, ik doe niet aan ip-bans
http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga NL radio zoeken.
dan moet jij ms nog wat knoopjes opengooien. ban voordat je je al aanmelddequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je bovenste knoopjes ook los doen, hebben Jian en ik ook gedaan
Ik FOK! altijjjjjjjjjjjjjjjjjjd nakend!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je bovenste knoopjes ook los doen, hebben Jian en ik ook gedaan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik FOK! altijjjjjjjjjjjjjjjjjjd nakend!
Ja, eerlijk toegeven, het klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef yvonne het volgende:
Oké, het is wel lekkere muziek op de achtergrond
Arbeidsvitaminen
maar hans draaide wel hazes toen ik erom vroeg hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar Sly draait betere muziek als die drakenherrie bij Vlemmix
Ja, maar jij hebt geen borsthaar, zoals wij ........................ toch ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik FOK! altijjjjjjjjjjjjjjjjjjd nakend!
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
niemand echt direct tbh. hij is vrij mildquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef spuitje het volgende:
Damned, ik kan niet op radio Sly komen en wilde eigenlijk wel even horen wie er nu weer door de molen werd gehaald.
Ga hen een veer in zijn reet douwen pfffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef Jian het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar Sly draait betere muziek als die drakenherrie bij Vlemmix
Happy Stationquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga hen een veer in zijn reet douwen pfff
Wie heeft er geluld?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geen borsthaar, zoals wij ........................ toch ?
dat zal, maar jij bent nog naief in die wereld...en het gros wat daar vandaan komt is een stuk minder aardig dan jij denkt...niet iedereen kan je vertrouwen op hun blauwe ogenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zeg! San is hardstikke lief.. Dus niet elke NL-er is hetzelfde
al een jaar EX he laat dat duidelijk zijn jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zeg! San is hardstikke lief.. Dus niet elke NL-er is hetzelfde
Wat naief van jou om te denken dat ik naief benquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal, maar jij bent nog naief in die wereld...en het gros wat daar vandaan komt is een stuk minder aardig dan jij denkt...niet iedereen kan je vertrouwen op hun blauwe ogen
Tis toch zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga hen een veer in zijn reet douwen pfff
heb andere kleur hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal, maar jij bent nog naief in die wereld...en het gros wat daar vandaan komt is een stuk minder aardig dan jij denkt...niet iedereen kan je vertrouwen op hun blauwe ogen
wait en see.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat naief van jou om te denken dat ik naief ben
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ik vind Sly best leuk eigenlijk
Als jij een beetje half alles daar hebt meegekregen dan hoef ik jou al helemaal niets te vertellen neitwaar....quote:
joetjoe komt zoquote:
Denk je dat ik gek benquote:
Utreg toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef gomi het volgende:
huh, zei hij nou hier in amsterdam?
dacht dat hij uit omgeving van den haag kwam
Hij is een samenwerking aangegaan met een of ander amsterdams radiostationquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef gomi het volgende:
Op de radio, kan ie best aimabel zijn hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ik vind Sly best leuk eigenlijk
Tussen je posts doorquote:
Ow...ik had het nog niet gezegd en 't is alweer een beetje overquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly is nu toch al wel tien minuten hartstikke aardig, hoe doet ie dat
Tsss de hufters!!! wie denkt dat???quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tussen je posts door![]()
Dat ik dingen niet zou iinzien en naief ben en de hele NL -wereld door een roze bril zou zien
Hij zit in onze achtertuin Gomiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef gomi het volgende:
Zijn medicijnen misschien ingenomen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly is nu toch al wel tien minuten hartstikke aardig, hoe doet ie dat
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Utreg toch?
Sly is blij eindelijk volk op z'n radiootje te hebben
Was ik Sly maarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
O tjesus, ze gaan swingen hier, hebben jullie al wel eens gezien hoe dat daar aan toe gaat, allemaal van de meest uieenlopende huppelpoppetjes en veeeeeeel O sly, ah Sly, leuk Sly en lekker Sly
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsss de hufters!!! wie denkt dat???
dan moet je toch wat beter leren lezen meis...gek en naief zijn 2 hele verschillende dingen.....en daar komt bij dat met de 'nwe/oude/nwe users die zich hier hebben aangemeld inzake Sly al een paar jaar over het i net rondlopen en op elk forum inhaken waar sly als onderwerp komt...maar dat wist jij vast ook al natuurlijk....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tussen je posts door![]()
Dat ik dingen niet zou iinzien en naief ben en de hele NL -wereld door een roze bril zou zien
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
O tjesus, ze gaan swingen hier, hebben jullie al wel eens gezien hoe dat daar aan toe gaat, allemaal van de meest uieenlopende huppelpoppetjes en veeeeeeel O sly, ah Sly, leuk Sly en lekker Sly
dat had ze tegen mijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsss de hufters!!! wie denkt dat???
Ja, Sly, reageer hier nou eens op, of ben je bang voor Yvonnequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
Reageer hier dan ook ff op
Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef yvonne het volgende:
Fuck you Sly, lees dan goddomme alles, ik moet werken, een week later kan ik prima, maar gut dáár reageerde niemand op
Er zijn mensen die werken
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet je toch wat beter leren lezen meis...gek en naief zijn 2 hele verschillende dingen.....en daar komt bij dat met de 'nwe/oude/nwe users die zich hier hebben aangemeld inzake Sly al een paar jaar over het i net rondlopen en op elk forum inhaken waar sly als onderwerp komt...maar dat wist jij vast ook al natuurlijk....
och what ever...als jij dr gelukkig van wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben niet gek-naief!
Maar sweet van je..
Bitchfightquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet je toch wat beter leren lezen meis...gek en naief zijn 2 hele verschillende dingen.....en daar komt bij dat met de 'nwe/oude/nwe users die zich hier hebben aangemeld inzake Sly al een paar jaar over het i net rondlopen en op elk forum inhaken waar sly als onderwerp komt...maar dat wist jij vast ook al natuurlijk....
Heej.. ik bedoelde het ..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
och what ever...als jij dr gelukkig van wordt
en ik te zeggen dat ik dat allang weetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik probeerde iets uit te leggen...maja....
2012 will do met een beetje mazzelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
"SV gaat onbeperkt door"![]()
Wat stopt de waanzin?
Ow, jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik probeerde iets uit te leggen...maja....
quote:
Met groupies ga je heul wat anders vol ketsenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met je CD's en microphone de "ether" volzwetsen?
* Dottey staat al gereed met der
Chanel, er is hier toch al gezegd dat Fok(kers) eigenlijk geen "beef" hebben met Sly of NL en dat ze daarom ook niet naar Jaapie z'n show komen, omdat er eigenlijk niets te zeggen valt !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met groupies ga je heul wat anders vol ketsen![]()
Oh God, wat een werk, moet er niet aan denken![]()
Dat komt door zijn zwoele stemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Chanel, er is hier toch al gezegd dat Fok(kers) eigenlijk geen "beef" hebben met Sly of NL en dat ze daarom ook niet naar Jaapie z'n show komen, omdat er eigenlijk niets te zeggen valt !
Ja Yvonne wil nu wel, maar die is gewoon geïntrigeerd geraakt door Sly
Dat ligt aan de plaat.. niet aan het station.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n linkervoet hupst een beetje mee
Namasté Ramaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2012 will do meet een beetje mazzel
dat moet ik dus geweest zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door zijn zwoele stem![]()
Welke malloot heeft om Hazes gevraagd?
Deze zing ik alleen mee als ik een paar glaasjes teveel op hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n linkervoet hupst een beetje mee
Gevallen als een blok voor 'm, had ik nooit van d'r gedachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Gomi, ja ik schaam me nu ook een beetje Amsterdammer te zijn hoor, ma jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt door zijn zwoele stem![]()
Welke malloot heeft om Hazes gevraagd?
In SV ? of in zijn uitzending... ?quote:
hehe, ik ben niet nuchter meer en dan vraag ik altijd om hazesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Gomi, ja ik schaam me nu ook een beetje Amsterdammer te zijn hoor, ma ja
Hoe klink jij dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Gomi, ja ik schaam me nu ook een beetje Amsterdammer te zijn hoor, ma ja
Goh Jian wat een serieuze reaktie op mijn post..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Chanel, er is hier toch al gezegd dat Fok(kers) eigenlijk geen "beef" hebben met Sly of NL en dat ze daarom ook niet naar Jaapie z'n show komen, omdat er eigenlijk niets te zeggen valt !
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ben niet nuchter meer en dan vraag ik altijd om hazes
Ik zeg al 3 topics lang dat ik zou komen maar deze woensdag niet kon, toen begon Bram met z'n "poezzie" en zitten we nu in deel 5quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevallen als een blok voor 'm, had ik nooit van d'r gedacht
Run?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sly, doe eens iets van Snow Patrol please?
En een rondje in zijn Hummer makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg al 3 topics lang dat ik zou komen maar deze woensdag niet kon, toen begon Bram met z'n "poezzie" en zitten we nu in deel 5
En ik wil Ome Twan zien natuurlijk
En zijn Hummer hè, geef het maar toequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg al 3 topics lang dat ik zou komen maar deze woensdag niet kon, toen begon Bram met z'n "poezzie" en zitten we nu in deel 5
En ik wil Ome Twan zien natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
ABN ondertussen hè, ik heb ook in Haarlem gewoond
Ik ben niet serieus hoor, ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even te benadrukken waarom Fok(kers) zich niet voor het karretje van Jaap en Bram laten spannenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh Jian wat een serieuze reaktie op mijn post..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een rondje in zijn Hummer maken
LOL, ja maar wel zelf rijden hè!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En zijn Hummer hè, geef het maar toe
Nee, dat lukt hier wonderwel vanavondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we hebben dus die hele bonk vlees van Jaap en Brammetje plus een bunker niet nodig voor peace![]()
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus hoor, ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even te benadrukken waarom Fok(kers) zich niet voor het karretje van Jaap en Bram laten spannen
Ik heb het nog nooit zo erg gezien, slaat werkelijk alles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Dottey het volgende:
ohw .. definitie van Nowlivers
Geen dimploma's maar wel kunnen dansen op oude platen.!
Duidelijk
Iets waar Sly ook niet vies van is. Maar hij kan op NL nu weer even lekker inhakken op bepaalde mensen, zal hem vast en zeker goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sly, toch vreemd dat je niet zelf kon bedenken dat het Jaap en Bram juist om herrie te doen was![]()
Het korte lontje van jou plus een gevatte Fokker, Jaap wat stenen in de vijver, 't feest compleet![]()
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.
niemand leek echt zin te hebben tbh. ja jij dan. maar jij kon nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef yvonne het volgende:
What the flying fuck?
"wij wilden niet?!"
zijn niet mijn woorden hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gezien, slaat werkelijk alles.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Laat hem bij die ontmoeting wel effe zien wie de balluh heeft hè Yvonne, desnoods moet ie pijpen![]()
ik ben t wel met je eens idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??
thats all
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
niemand leek echt zin te hebben tbh. ja jij dan. maar jij kon niet
Jee wat doe jij zuur vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.
Het was geen verwijt, ik moest er om lachen, trok het ff door naar Nl pfffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??
thats all
ah k.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
Ook eens met Jian.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben t wel met je eens idd.
hij levert wel vertier nu. dus waarom niet zeggen ook als t zo is
Ja, zo bracht Bram het idd en daar had niemand zin in.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het zijn: popetjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het was meer cynisch bedoeld naar die dansende poppetjes op NL tjesus
We zijn allemaal dansende poppetjes Chanel, ieder op z'n eigen pauper niveau.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het was meer cynisch bedoeld naar die dansende popetjes op NL tjesus
Kedeng Kedeng van Guus?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Doen we nog een verzoeknummer voor Ian en Mera?
ik zou zeggen de uitzending van deze week: sly vs jaap.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo bracht Bram het idd en daar had niemand zin in.
Okee, dan heb ik je verkeerd begrepen, dat kanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was geen verwijt, ik moest er om lachen, trok het ff door naar Nl pfff
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was
niet erg goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen',
jij zei dat je mij er in wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen,
en daarna gaan pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet
wel dat hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum,
we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal
geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef enjoybram het volgende:
Ik wil geen topic wil gewoon een fokker! God zij met u!
Heb je zeker, in de tijd dat ik daar nog mee las, o wat een pret als sly muziek draaide....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, dan heb ik je verkeerd begrepen, dat kan
Betty Wright: Tonight is the nightquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Die zuigt en dat mag niet...van Slyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
Oh ja! We vergeten zuignapje helemaal!
Waarom mag die niet in de uitzending?!
D'Agostini?quote:
quote:
Heb er al wat over getypt, aan het begin van deze topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
Slyyyyyyyyyyyy, hebbie die, Gigi D'Agostini?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Daar is Mera helemaal gek van !!
En alles waar Mera gek van is goed voor Ian
sofort jah, wat krijgen we nou een Fokker die niet direct paraat is als er oproep wordt gedaanquote:
Dat mag wel, maar Sly wil niet met haar in 1 ruimte zitten. Dus geen debat Sly-Zuignapjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
JA!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
sofort jah, wat krijgen we nou een Fokker die niet direct paraat is als er oproep wordt gedaan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Was dat Gigi Dot?
Ik ken van alleen l'amour toujours en the riddle
Ik mag er ook niet in, sterker nog, ik mag de radio zelfs helemaal niet horen. En dat alleen maar omdat ik zei dat ik op de chat per pm word lastiggevallen als hij er ook is. Hij kan ook echt nergens tegen hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Jian het volgende:
Jaap heeft afgezegd voor vanavond, die moet eerst nog even de nieuwe strategie met Bram doorspreken
Heidi is op de meet, die zal wel geen tijd hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
belangrijker nog.. Hoe staat het met Heidi?
Capt hij alles nog voor onze meeters? En kan hij ook sly ontvangen![]()
Want anders heeft ze er geen bal aan ... en ian dus ook
Hij heeft je nog geen eervolle vermelding gegeven..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag er ook niet in, sterker nog, ik mag de radio zelfs helemaal niet horen. En dat alleen maar omdat ik zei dat ik op de chat per pm word lastiggevallen als hij er ook is. Hij kan ook echt nergens tegen hè.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik voel met je mee.
Waarschijnlijk hangt Hidi nu lam aan de bar als hij niet nog alleen aan een tafeltje zitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
belangrijker nog.. Hoe staat het met Heidi?
Capt hij alles nog voor onze meeters? En kan hij ook sly ontvangen![]()
Want anders heeft ze er geen bal aan ... en ian dus ook
Arme heidi.. met zijn foon in zijn hand.. wenste dat hij gewoon thuis zat bij zijn laptopje om mee te kunnen spelen op fokquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt Hidi nu lam aan de bar als hij niet nog alleen aan een tafeltje zit![]()
Dan kunnen we beter in dat topic een tjoepje plaatsen
Laf mannetje disana durft alleen maar via pm en andere glibberige weggetjes.In het openbaar durft hij de confrontatie niet aan te gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag er ook niet in, sterker nog, ik mag de radio zelfs helemaal niet horen. En dat alleen maar omdat ik zei dat ik op de chat per pm word lastiggevallen als hij er ook is. Hij kan ook echt nergens tegen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |