23 januari 2010
Face it, we hebben het nodig!
Beste allemaal,
Totaal verbouwereerd maak ik een aantal jammerlijke zaken mee. Mensen die elkaar bedreigen, stalken, de hele mikmak. En dat allemaal vanwege een forumdebat dat al niet meer plaatsvindt?!
Het lijkt haast wel of bepaalde mensen betekenis aan hun eigen leven willen geven door hun eigen realiteit te creëren waarin sneaky gedrag, telefoongesprekken opnemen, MSN gesprekken manipulatief deels publiceren etc een alternatief middel is om in plaats van breien op de soos zo je eigen dagvulling te regelen. Haha. Het is een vrij land en als je daarmee wilt doorgaan. Dat is je eigen keus. Ik wens je succes.
Er zijn ook andere mogelijkheden. Je kan ook dankbaar zijn dat een aantal vrijwilligers die geen cent verdienen een poging doen een initiatief als Studio Vlemmix en Tabula Rasa proberen op te zetten.
Je kan ook accepteren dat er geen budget is. Dat er een hoop bottlenecks zijn. Dat de opstartfase nog in gang is. Als je vindt dat het te erg Peppie & Kokkie TV is dan staat het je vrij om GTST te gaan kijken. Niemand zal je stoppen. Maar wat ik zo bijzonder vind is dat sommige mensen Studio Vlemmix, mijn persoon of wie dan ook helemaal ruk vinden, maar dat ik ze wel keer op keer TERUG ZIE KOMEN OP DE CHAT en OPNIEUW OP FORUMS ZIE POSTEN om commentaar te leveren. Weer en weer, steeds weer. Hoe harder mensen roepen dat ze nooit meer komen, hoe vaker ik ze zie.
Waar kies je dan voor? Joost mag het weten. En nu vrees ik dat Joost bedreigingen gaat krijgen haha.
Kennelijk heeft Studio Vlemmix, de chat en de stream weldegelijk een belangrijke functie om zowel alle critici, als alle voorstanders een realiteit te bieden om in weg te dwalen. Iedereen op zijn eigen manier.
Wanneer het surreële continuüm 'aanprijzen of afzeiken in chats/forums op een live stream' ineens zou verdwijnen, denk ik dat heel veel mensen dat jammer zouden vinden, ook al zouden ze het niet zo snel toegeven.
Daarom ga ik extra mijn best doen om woensdag van show 3 weer een betere show te maken dan van show 2.
Face it, je hebt het nodig, ook al besef je dat misschien nog niet. Lees dit log nog maar eens een keer.

En ja, ook ik heb dit nodig. Ik weet dat ik het kan. Er is nog wel aardig wat voor nodig, maar puntje bij paaltje kan ik het. Jaap de talkshow host. Ik waan me al bijna een Ivo Niehe haha. Bijkomend voordeel op mij valt veel te zeiken haha, zowel positief als negatief dus wees blij dat mijn dikke reet die kelder van Vlemmix doorrolt haha.
LOSSERDELOSLOS
bron
www.kingjaap.nl
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+