quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Beste RLS-adepten,
Zoals de trouwe kijkers weten, gaat Bram volgende week Jaap's programma "Tabula Rasa" weer produceren.
Bram belde vanavond. Hij zoekt een user van FOK! die zin heeft om volgende week gast te zijn in de show van Jaap.
Reden: Een beetje praten met Japio................ en Sly van NowLive!
Dus bij deze de vraag: wie heeft er zin om zich in elkaar te laten beuken in een avondje Paleis Soestdijk II, om zijn/haar opwachting te maken op de bank bij Jaap? En daar een mening te hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers, Haïti en obesitas?
Meld je aan in dit topic!
Op een rijtje
Wanneer: woensdagavond 27 januari 2010, 18:30 - 23:00
Waar: Eindhoven, Paleis Soestdijk II
Wat: "Tabula Rasa", de wekelijkse talkshow van Jaap
Met geïnteresseerden wordt contact opgenomen door Bram.
Voor alle duidelijkheid: je gaat niet "namens FOK!", je gaat als FOK!-user, wat wel een nuance-verschil is.
Jahaaa, die! Zeg dat dan meteen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eline (van TBO) is de zus van Dido (van BB5)! Ze doen het met Bram (van TBO) en Roel (van BB5)!
Dit moet voor dé RLS-A toch een begrijpelijke zin zijn.
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
In het vorige topic kwam Bram ons mietjes en poessies noemen. Ik vraag me af of dat ondertussen alsnog een kandidaat heeft opgeleverd die zich niet wilde laten kennen. Of zou Iteejer misschien toch op de uitnodiging ingaan; ik denk zomaar van niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef enjoybram het volgende:
Ja idd.. ik ben Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken...
en ineens.. vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten..
die afspraak van 17-11-2009 staat nog steeds...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was niet erg
goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen', jij zei dat je mij er in
wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen, en daarna
gaan pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet wel dat
hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum,
we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal
geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dus Bram heeft eerst geprobeerd Iteejer te strikken, en toen dat niet snel genoeg lukte het via mij geprobeerd. Zonder te vertellen dat hij Iteejer al had gebeld. Weten we dan ook weer, qua transparant en opuh.
Studio Vlemmix: zuigt stierenballenquote:En daar een mening te hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers, Haïti en obesitas?:
Jij hebt toch nog wel een kloontje over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Leandra het volgende:
Als die zuignap nou een FOK!account heeft, is het dan een FOK!user??
Heeft er nog iemand een kloontje over??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
Zodat wij FOK!kers ook een beetje begrijpen waar die fuzz nu eigenlijk over is.
Of nog meer vertwijfeld raken. Dat kan ook.
"De kredietcrisis, oei" en een interview met de voorzitter van de Hans van der Togt-fanclub (laatste mits reiskosten vergoed worden)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:32 schreef yvonne het volgende:
Klaar
Wat staat er op de agenda van 3 februari?
Bewijzen waarvan eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het leek me ook heel sterk.
Alle hoop is nu dus op zuignapje gevestigd met haar bewijzen.
Dat weet niemand, geloof ik.quote:
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.quote:
Spannende streams laat ik niet gaan, dus laat zuignapje maar komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:49 schreef iteejer het volgende:
Ah. Dubbel spannend dusZowel het bewijs, als hetgeen er bewezen moet worden is een vraagteken.
Die heeft half Nederland toch zo'n beetje?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.
LOLquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft half Nederland toch zo'n beetje?
Dat vragen ze mij nou nooit héquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik ben alleen maar geband, en als hij op de chat zit krijg ik pm's van een 'ustreamer' die me wil neuken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Vind ik achteraf ook , of 3 forabeheerders in gesprek bij talkshowhost Jaap ,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er een FOK!ker tegenover een forumbeheerder moet zitten om
een gesprekje over fora in het algemeen en fora waarop over RLS gepost wordt in het bjizonder
moet zitten.
Waarom dan niet een FOK!ker tegenover een NL-er??
Niet dat dat garanties geeft, maar ik snap niet waarom er nou zo nodig iemand tegenover Sly
moet komen te zitten, die heeft immers al de reputatie dat je er beter geen gezeik mee kunt hebben.
Dat ligt aan je baby-avatarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:01 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat vragen ze mij nou nooit hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |