zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.
niemand leek echt zin te hebben tbh. ja jij dan. maar jij kon nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:21 schreef yvonne het volgende:
What the flying fuck?
"wij wilden niet?!"
zijn niet mijn woorden hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gezien, slaat werkelijk alles.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Laat hem bij die ontmoeting wel effe zien wie de balluh heeft hè Yvonne, desnoods moet ie pijpen![]()
ik ben t wel met je eens idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??
thats all
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
niemand leek echt zin te hebben tbh. ja jij dan. maar jij kon niet
Jee wat doe jij zuur vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke Jian maar dan ff voor je eigen karretje en niet voor de mijne, begreep je reaktie op mij totaal niet.
Het was geen verwijt, ik moest er om lachen, trok het ff door naar Nl pfffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, Chanel jij "verwijt" mensen min of meer dat ze hier gaan swingen om hoe het daar toe gaat. Ik zeg dan min of meer, waarom zouden ze niet, er was toch geen probleem met Sly vanuit Fok, dus omdat het Sly is die de plaatjes draait ??
thats all
ah k.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
Ook eens met Jian.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben t wel met je eens idd.
hij levert wel vertier nu. dus waarom niet zeggen ook als t zo is
Ja, zo bracht Bram het idd en daar had niemand zin in.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |