quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Utreg toch?
Sly is blij eindelijk volk op z'n radiootje te hebben
Was ik Sly maarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
O tjesus, ze gaan swingen hier, hebben jullie al wel eens gezien hoe dat daar aan toe gaat, allemaal van de meest uieenlopende huppelpoppetjes en veeeeeeel O sly, ah Sly, leuk Sly en lekker Sly
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsss de hufters!!! wie denkt dat???
dan moet je toch wat beter leren lezen meis...gek en naief zijn 2 hele verschillende dingen.....en daar komt bij dat met de 'nwe/oude/nwe users die zich hier hebben aangemeld inzake Sly al een paar jaar over het i net rondlopen en op elk forum inhaken waar sly als onderwerp komt...maar dat wist jij vast ook al natuurlijk....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tussen je posts door![]()
Dat ik dingen niet zou iinzien en naief ben en de hele NL -wereld door een roze bril zou zien
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
O tjesus, ze gaan swingen hier, hebben jullie al wel eens gezien hoe dat daar aan toe gaat, allemaal van de meest uieenlopende huppelpoppetjes en veeeeeeel O sly, ah Sly, leuk Sly en lekker Sly
dat had ze tegen mijquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsss de hufters!!! wie denkt dat???
Ja, Sly, reageer hier nou eens op, of ben je bang voor Yvonnequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
Reageer hier dan ook ff op
Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef yvonne het volgende:
Fuck you Sly, lees dan goddomme alles, ik moet werken, een week later kan ik prima, maar gut dáár reageerde niemand op
Er zijn mensen die werken
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet je toch wat beter leren lezen meis...gek en naief zijn 2 hele verschillende dingen.....en daar komt bij dat met de 'nwe/oude/nwe users die zich hier hebben aangemeld inzake Sly al een paar jaar over het i net rondlopen en op elk forum inhaken waar sly als onderwerp komt...maar dat wist jij vast ook al natuurlijk....
och what ever...als jij dr gelukkig van wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben niet gek-naief!
Maar sweet van je..
Bitchfightquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet je toch wat beter leren lezen meis...gek en naief zijn 2 hele verschillende dingen.....en daar komt bij dat met de 'nwe/oude/nwe users die zich hier hebben aangemeld inzake Sly al een paar jaar over het i net rondlopen en op elk forum inhaken waar sly als onderwerp komt...maar dat wist jij vast ook al natuurlijk....
Heej.. ik bedoelde het ..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
och what ever...als jij dr gelukkig van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |