dan zal t hier stil zijn vandaag.quote:
We gaan vast nog wel een keer. En dan ga je gewoon mee. Net als alle andere mensen die nu niet kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zal t hier stil zijn vandaag.
jammer dat t er niet inzat om mee te gaan, volgende keer beter
quote:
Ik ben er nog!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iedereen al naar DTH zeker
Kunnen wij het topic volspammen
Oh gezellig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er nog!![]()
Heb net flink geboerd.
Ik heb nu van alles geplant wat 1 of 2 dagen nodig heeft. Hoef ik er vanavond niet naar om te kijken en morgen ben ik ook een deel van de dag weg. Morgenmiddag ga ik waarschijnlijk mijn boerderij ombouwen. Beestjes wat meer ruimte geven en zo. En wat onnozele attributen kopen om de farm aan te kleden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh gezellig!
Haha ja ik zag het
Ga zo nog ff al mn vrienden af om te kijken of ik nog wat kan doen. Mn Daffodils (krokussen volgensmij? ofzo?) zijn al bijna klaar
![]()
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Cat, veel plezier, jij zal de enige zijn die nog niet vertrokken is![]()
Ik ben gezegend met een pupje met uitslaapskillzzzz![]()
Ow ja, en hij heeft in bed geslapen merkte ik vanochtend, hij lag in mn nek![]()
Ik ga s ff een tweede bammetje maken en dan kijken hoe die dames van Nok het gedaan hebben
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu van alles geplant wat 1 of 2 dagen nodig heeft. Hoef ik er vanavond niet naar om te kijken en morgen ben ik ook een deel van de dag weg. Morgenmiddag ga ik waarschijnlijk mijn boerderij ombouwen. Beestjes wat meer ruimte geven en zo. En wat onnozele attributen kopen om de farm aan te kleden.
Wat doe jij hier als het zo ver is? Jij ging toch ook heen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Die Sjon. Wat een mopje is het.
Hier zit Purrr op schoot, haar naam eer aan te doen.
Ik heb afgezegd omdat ik het belangrijker vond om als hoofdpoes hier thuis aanwezig te zijn en me bezig te houden met, zoals oh-oh al zei, mijn natte droomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat doe jij hier als het zo ver is? Jij ging toch ook heen?
Mooi hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd omdat ik het belangrijker vond om als hoofdpoes hier thuis aanwezig te zijn en me bezig te houden met, zoals oh-oh al zei, mijn natte droom![]()
Ow meeen, Poeska is echt HUGE.
En dan legt ze net onder wat geprrrrrt zo die grote kattehand op mijn arm
\quote:
Ze groeien ook nog door he? Ze waren 3 toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:05 schreef nokwanda het volgende:
En Joel is ook al verliefd. Het grappige is dat Poeska geen stamboom heeft, maar er wel echt heeeel erg 200% coons uitziet (en dat ook is) en dat Donna wel een stamboom heeft en imo niet echt een coongezicht heeft. Donna heeft een klein en kort neusje en Poeska de brede en langere neus.
Ze zijn 5 en wel uitgegroeidquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze groeien ook nog door he? Ze waren 3 toch?
Ja dan welquote:
Ik ben er (nog)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef Enfermera het volgende:
Wat een stilte hierIs er überhaupt nog iemand aanwezig behalve ik?
![]()
quote:
Kun je doen. Afspreken dat we meetellen en dat we er niet tussen komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Ik dacht ik kan hier rustig 50 JJH'tjes achter elkaar gaan posten, maar dat zit er dus niet in![]()
Hoe ist?
k was er ook nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef Enfermera het volgende:
Wat een stilte hierIs er überhaupt nog iemand aanwezig behalve ik?
![]()
QFT!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef nokwanda het volgende:
ik ook, maar moet zo wel boodschappen gaan doen. Man is al geweest om voor het eten van vanavond inkopen te doen. Ik ga zo voor de inkopen voor morgenAan een man vragen om exact dat en dat mee te brengen is geen doen. dan komt er altijd het verkeerde in huis en moet je consessies doen. Als ik vraag om kaantjes krijg ik wss magere spekblokjes en zo. Normaal doen we de boodschappen altijd samen, maar we willen vandaag nog even dat er steeds iemand in huis is.
Morgen gaan we wel een uurtje naar mijn cshoonmoeder.
Oh no!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Strega het volgende:
Hier is Bullie vanochtend in de sloot geflikkerd, gladde kant, veel ijs. Pagan moest hem redden, het was zo hoog en steil dat hij er niet zelf uit kon komen. Hij bleef er volkomen stoïcijns onder Daarna heeft P. hem warm gedouched, vond ie helemaal niet erg. Helaas had hij de fles Hema shampoo die er staat gebruikt. Ik had hem willen lushen.
Nu net rum/rozijnen cupcakes gebakken. Even een verse met een cappucino en daarna ga ik zelf zeer uitgebreid LUSHEN!! (Nog bedankt hé Oh-Oh)![]()
![]()
Welke spullen heb je allemaal nu?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Strega het volgende:
Hier is Bullie vanochtend in de sloot geflikkerd, gladde kant, veel ijs. Pagan moest hem redden, het was zo hoog en steil dat hij er niet zelf uit kon komen. Hij bleef er volkomen stoïcijns onder Daarna heeft P. hem warm gedouched, vond ie helemaal niet erg. Helaas had hij de fles Hema shampoo die er staat gebruikt. Ik had hem willen lushen.
Nu net rum/rozijnen cupcakes gebakken. Even een verse met een cappucino en daarna ga ik zelf zeer uitgebreid LUSHEN!! (Nog bedankt hé Oh-Oh)![]()
![]()
en niet van die dure lush danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh arme Bullie![]()
en idd ook zonde van de Hema shampoo ook nog es![]()
Billy is hier net uitgebreid gelushed.
Uur of langer the Strokes in zn manen gehad, daarna na het scheren ( tondeuse stond niet goed op de lader dus dat is een kleine beurt geworden ipv de geplande hele uitgebreide) trichomania, Happy Hippy en nog heel lang de American cream in laten trekken
![]()
Zometeen is Chico aan de beurt, die wordt ieg geKingofSkinned![]()
Zodat ie morgen de hele dag heerlijk geurend al zijn verjaardagskusjes in ontvangst kan nemen
Nee, zonde dat Bullie nu naar Hema riekt ipv naar Lush slimmiequote:
Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinstenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:05 schreef nokwanda het volgende:
En Joel is ook al verliefd. Het grappige is dat Poeska geen stamboom heeft, maar er wel echt heeeel erg 200% coons uitziet (en dat ook is) en dat Donna wel een stamboom heeft en imo niet echt een coongezicht heeft. Donna heeft een klein en kort neusje en Poeska de brede en langere neus.
quote:
quote:
ja, we waren even bang dat je was verzopen ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:23 schreef trovey het volgende:
[..]
De oud ijzerhandelaar heeft je weer uit de plomp gevist
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ja, we waren even bang dat je was verzopen ofzo
[ afbeelding ]
waarom moet je die dan ook allemaal tegelijk openenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
k geloof dat ik PS om zeep gebracht hebhij staat te rammelen om 39 raw fotos te openen
Gewoon geduldig wachten...als het over een uurtje nog niet lukt....bel mij nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
k geloof dat ik PS om zeep gebracht hebhij staat te rammelen om 39 raw fotos te openen
En aanwinsten zijn het. Er heerst hier rust in huis. Er liggen overal slapende pluizebollen en wij kunnen bijna nergens meer zitten. In ieder geval niet naast elkaar op de bank, want er ligt er een op het (mijn) fleecedekentje naast me en een op het andere dekentje op de leuning. Op de favo stoel van man ligt Kareltje. De twee Dames Pluis liggen in de mandenmuur, opgerolt tot een onherkenbare bol pluis. Als je hen roept komt er uit al dat pluis een oor en een enorme klauw. Foto's daarvan komen vanavond wel in hun topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En aanwinsten zijn het. Er heerst hier rust in huis. Er liggen overal slapende pluizebollen en wij kunnen bijna nergens meer zitten. In ieder geval niet naast elkaar op de bank, want er ligt er een op het (mijn) fleecedekentje naast me en een op het andere dekentje op de leuning. Op de favo stoel van man ligt Kareltje. De twee Dames Pluis liggen in de mandenmuur, opgerolt tot een onherkenbare bol pluis. Als je hen roept komt er uit al dat pluis een oor en een enorme klauw. Foto's daarvan komen vanavond wel in hun topic.
De vanille powder en body lotion en parfum en eau de toilette. Snow douche jelly (werkelijk goddelijk, heerlijke geur ook met die mandarijntjes) Een hele boel proefjes van allerlei zepen en douche spullen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke spullen heb je allemaal nu?
Oh heerlijk, wat zal hij morgen een aandacht krijgen Word hij 12?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh arme Bullie![]()
en idd ook zonde van de Hema shampoo ook nog es![]()
Billy is hier net uitgebreid gelushed.
Uur of langer the Strokes in zn manen gehad, daarna na het scheren ( tondeuse stond niet goed op de lader dus dat is een kleine beurt geworden ipv de geplande hele uitgebreide) trichomania, Happy Hippy en nog heel lang de American cream in laten trekken
![]()
Zometeen is Chico aan de beurt, die wordt ieg geKingofSkinned![]()
Zodat ie morgen de hele dag heerlijk geurend al zijn verjaardagskusjes in ontvangst kan nemen
Ik zei vorige week toch al tegen je dat je het dekentje zo kwijt zou zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En aanwinsten zijn het. Er heerst hier rust in huis. Er liggen overal slapende pluizebollen en wij kunnen bijna nergens meer zitten. In ieder geval niet naast elkaar op de bank, want er ligt er een op het (mijn) fleecedekentje naast me en een op het andere dekentje op de leuning. Op de favo stoel van man ligt Kareltje. De twee Dames Pluis liggen in de mandenmuur, opgerolt tot een onherkenbare bol pluis. Als je hen roept komt er uit al dat pluis een oor en een enorme klauw. Foto's daarvan komen vanavond wel in hun topic.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk, wat zal hij morgen een aandacht krijgen Word hij 12?
Ik heb gelukkig Tashi en Bullie nog wel even stiekem met de vanille fragance kunnen bewerken. Ruiken ze toch lekker.
Ow wat een vervelende taak voor Paganquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
De vanille powder en body lotion en parfum en eau de toilette. Snow douche jelly (werkelijk goddelijk, heerlijke geur ook met die mandarijntjes) Een hele boel proefjes van allerlei zepen en douche spullen.
Heb dus uitgebreid de jelly in een puf laten schuimen, daarna heerlijk de bodylotion. En ik heb van weleda enorm lekkere rozen gezichtscreme. Heb de man gevraagd even mee te helpen alles in te cremen.
Heb wel het idee dat er heel wat negatieve energie door het douche putje is gegaan!
Geweldig, ook die filmpjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:Fijn Strega, kan echt lekker ontspannend werken zo een fijne douche he?
![]()
Hier is het huis eindelijk weer toonbaar.Pupsel zit met de rest van de honden op de slaapkamer wegens gedweilde vloer.
Hoor m niet dus hij zal wel weer ergens tegenaan liggen te slapen.
Zometeen voor mezelf iets te eten maken, en dan ga ik lekker in bad Lushen en wat telefoontjes plegen en daarna mag Chico dan in mn bad en Sjon ook maar ff , kan ik gelijk checken of ie ken zwemme
Dara denk ik dus ook steeds aan. Voordeel is dat ik dekentje met poes en al gewoon zo op schoot kan leggen. Merlijn heeft em ingepikt en daarmee kan datquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zei vorige week toch al tegen je dat je het dekentje zo kwijt zou zijn!
Ik heb parfum op mijn polsen gespoten en ze toen uitvoerig "geaaid". Kundun houd niet van geuren. Tashi daarentegen was gelijk gek op de vanille fragrance. Ouwe Ot zal het allemaal aan z'n reet roesten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je dr parfum opgespoten???
![]()
Chico en Billy gaan morgen mee naar het feest van mijn moeder die 60 geworden is![]()
Dus Chico heeft ook stiekem een heel groot feest![]()
De rest gaat naar mijn beste vrienden die zich ongelooflijk verheugen op Sjonnie
Ach ja, en we denken maar zo, een huis heeft nooit teveel: dekentjes, mandjes en kussens!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara denk ik dus ook steeds aan. Voordeel is dat ik dekentje met poes en al gewoon zo op schoot kan leggen. Merlijn heeft em ingepikt en daarmee kan dat
Wat voor kleur?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Zoals op de filmpjes waren ze dus echt 3 uur bezig vanmiddag![]()
Oh ik moet de feestshirtjes van de heren nog ff zoeken, kijken of die nog in de was moeten
Ik ben sowieso van plan om een keer zelf een bank te maken en bekleden. Zo een waar je met wel 10 katten en 3 mensen tegelijk op kunt zitten. Een kant en klaarbank van dat formaat kan hier niet naar binnen, maar in onderdelen die ik zelf in elkaar zet wel. Ik ga eerst eens zorgen dat ik aan een naaimachine kom. Ik had de oude van mijn oma, maar die heeft vorig jaar de geest gegeven, net als mijn omaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach ja, en we denken maar zo, een huis heeft nooit teveel: dekentjes, mandjes en kussens!!!
Nee, ik vind het zelfs zeer verwerpelijk om honden, katten enz. in etalages te hebben liggen. Vaak komen die honden uit "puppy fabrieken". Ik vind ook dat je niet zomaar dieren moet kunnen bestellen en zeker geen albinoegels enz. Ik weet dat je in Amerika katten per postorder kunt kopen en vind dat ook zeer kwalijk. Ik denk dat je exoten sowieso niet als huisdier moet houden. Denk maar aan al die trieste, verknipte apen, minivarkentjes enz. die na een tijdje afgedankt worden. Kijk maar eens bij stichting AAP.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Iets heel anders:
Hier in Schiedam zit een nieuwe dierenwinkel: Schepsels en spullen heet het, geloof ik. Nou ben ik een keer binnen gaan kijken en zag ik dat ze de meest vreemde diersoorten hebben. Ook dieren waarvan ik weet dat ze moeten graven en in groepen horen te leven zoals een prairiehondje. Ze hadden bijvoorbeeld ook een albinoegel. Verder hebben ze niet alles in de winkel, maar zeggen ze zelf dat je er alles kunt bestellen. Nou liep ik gister langs en zag ik dat ze puppies in de etalageruimte hebben. Vandaag weer. Er staan natuurlijk telkens mensen te kijken voor de etalage, maar vandaag was het wat rustiger en keek ik beter. Er ligt een knuffel, en er staat goed voer en vers water en ze hebben stro en een dekentje om op te liggen. Het zijn er 5 en ik zie geen moeder. Wss Jack Russel-achtige hondjes.
Maar ben ik nou gek, onnozel of kortzichtig als ik dat niet vind kunnen?
Ze spelen en janken af en toe wat en slapen daar. De hele tijd natuurlijk wel in het volle licht.
Ik weet ook niet zeker of ze daar dag en nacht zitten. Dat wil ik wel uitzoeken.
iets met foute knop ingedruktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom moet je die dan ook allemaal tegelijk openen
Ja, wij hebben een redelijk ruime bank, maare met vier honden en wijzelf is het ook een beetje "druk" of was het "vol"?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van plan om een keer zelf een bank te maken en bekleden. Zo een waar je met wel 10 katten en 3 mensen tegelijk op kunt zitten. Een kant en klaarbank van dat formaat kan hier niet naar binnen, maar in onderdelen die ik zelf in elkaar zet wel. Ik ga eerst eens zorgen dat ik aan een naaimachine kom. Ik had de oude van mijn oma, maar die heeft vorig jaar de geest gegeven, net als mijn oma
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een redelijk ruime bank, maare met vier honden en wijzelf is het ook een beetje "druk" of was het "vol"?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
De vanille powder en body lotion en parfum en eau de toilette. Snow douche jelly (werkelijk goddelijk, heerlijke geur ook met die mandarijntjes) Een hele boel proefjes van allerlei zepen en douche spullen.
Heb dus uitgebreid de jelly in een puf laten schuimen, daarna heerlijk de bodylotion. En ik heb van weleda enorm lekkere rozen gezichtscreme. Heb de man gevraagd even mee te helpen alles in te cremen.
Heb wel het idee dat er heel wat negatieve energie door het douche putje is gegaan!
Gelukkig niet! Er blijft gelukkig altijd rek en ruimte in je hart!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Doe maar druk. Vol bestaat niet
Nee hoor, je hebt groot gelijk. Ik vind dat echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:08 schreef nokwanda het volgende:
Dat vind ik ook. Ze hebben ook wel commentaar gekregen, maar daar trekken ze zich niets van aan. Ik vraag me af of er meldingen bij de dierenbescherming zijn gekomen. Ik neem aan van wel. Maar toen ik net voor die etalage stond, stond er een jong stel naast me. Ik zei dat ik het zielig vond, maar ze keken me aan alsof ik een gek was.
Ik bel er maandag wel over. Nu is de DB gesloten (ja, ik heb al gebeld)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zelfs zeer verwerpelijk om honden, katten enz. in etalages te hebben liggen. Vaak komen die honden uit "puppy fabrieken". Ik vind ook dat je niet zomaar dieren moet kunnen bestellen en zeker geen albinoegels enz. Ik weet dat je in Amerika katten per postorder kunt kopen en vind dat ook zeer kwalijk. Ik denk dat je exoten sowieso niet als huisdier moet houden. Denk maar aan al die trieste, verknipte apen, minivarkentjes enz. die na een tijdje afgedankt worden. Kijk maar eens bij stichting AAP.
Dat je als dierenwinkel een pratende beo of zo hebt alla.. maar dit? Ik zeg; Nee.
Nu ben je dus een "nacht prinsesje"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb net gedoucht met Disney Prinsessendoucheschuim...ook wel lekker zoet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu ben je dus een "nacht prinsesje"
idd als ik soms al zie hoe knijntjes in een hokje zitten, dan heeft Saar hier echt een rijkdom, maar ik zou ook niet anders willen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier dezelfde mening...knagertjes worden al te vaak in een opwelling gekocht (het resultaat heb ik hier in huis) dus honden/katten /exotische dieren horen er al helemaal niet
Ja, en al die schildpadden die levend door de wc gespoeld worden, omdat het eens zo kleine schildpadje toch wel groter word en bijt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier dezelfde mening...knagertjes worden al te vaak in een opwelling gekocht (het resultaat heb ik hier in huis) dus honden/katten /exotische dieren horen er al helemaal niet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en al die schildpadden die levend door de wc gespoeld worden, omdat het eens zo kleine schildpadje toch wel groter word en bijt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:20 schreef Ynske het volgende:
i
[..]
idd als ik soms al zie hoe knijntjes in een hokje zitten, dan heeft Saar hier echt een rijkdom, maar ik zou ook niet anders willen.
Heb gelukkig eens iemand dat uit het hoofd kunnen praten die zevoor zijn zoontje wilde kopen....zelf ervaring met die waterschildpadden.... jaren gehad....en dan ben je er niet met een plastic bakje met een plastic palmpje en een potjes slecht voer....we spreken eerder over een 1 meter aqua met een zeer zware filter, vers vlees/vis met extra vitaminen en 16 jaar toewijding om ze gezond te houdenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en al die schildpadden die levend door de wc gespoeld worden, omdat het eens zo kleine schildpadje toch wel groter word en bijt.
Oh ik zou het niet kunnen laten daar vanavond langs te lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Iets heel anders:
Hier in Schiedam zit een nieuwe dierenwinkel: Schepsels en spullen heet het, geloof ik. Nou ben ik een keer binnen gaan kijken en zag ik dat ze de meest vreemde diersoorten hebben. Ook dieren waarvan ik weet dat ze moeten graven en in groepen horen te leven zoals een prairiehondje. Ze hadden bijvoorbeeld ook een albinoegel. Verder hebben ze niet alles in de winkel, maar zeggen ze zelf dat je er alles kunt bestellen. Nou liep ik gister langs en zag ik dat ze puppies in de etalageruimte hebben. Vandaag weer. Er staan natuurlijk telkens mensen te kijken voor de etalage, maar vandaag was het wat rustiger en keek ik beter. Er ligt een knuffel, en er staat goed voer en vers water en ze hebben stro en een dekentje om op te liggen. Het zijn er 5 en ik zie geen moeder. Wss Jack Russel-achtige hondjes.
Maar ben ik nou gek, onnozel of kortzichtig als ik dat niet vind kunnen?
Ze spelen en janken af en toe wat en slapen daar. De hele tijd natuurlijk wel in het volle licht.
Ik weet ook niet zeker of ze daar dag en nacht zitten. Dat wil ik wel uitzoeken.
Nou, eens contact opnemen met de Partij voor de Dieren? Ik denk niet dat Marianne Thiemen voorstander is van deze praktijken. en dit zou toch net een klusje voor de Partij van de dieren zijn dunkt me.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Heb op internet wat nagezocht. Er is melding van gemaakt bij de DB door de gemeente zelf, naar aanleiding van berichten van burgers.
brief gemeente Schiedam over Schepsels en Spullen
Er is ook een forum waar kritische vragen werden gesteld en waar de eigenaresse ook aan het woord komt.
Ik heb ook beoordelingen gelezen van een organisatie die dierenwinkels inspecteert. De beoordelingen zijn goed. De eigenaresse doet haar best om zo goed mogelijk voor de dieren te zorgen.
Maar toch vind ik het echt niet kunnen. Een prairiehond is een familiedier dat in een groep leeft en holen graaft. Een pup of kitten hoort NIET en NOOIT in een etalage. Maar wettelijk gezien mag het dus. En dus heeft het blijkbaar geen enkele zin om hier melding van te maken.
Jemig zeg lekker is dat dan dat je ze in ieder maatje hokje kan stoppen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Heb op internet wat nagezocht. Er is melding van gemaakt bij de DB door de gemeente zelf, naar aanleiding van berichten van burgers.
brief gemeente Schiedam over Schepsels en Spullen
Er is ook een forum waar kritische vragen werden gesteld en waar de eigenaresse ook aan het woord komt.
Ik heb ook beoordelingen gelezen van een organisatie die dierenwinkels inspecteert. De beoordelingen zijn goed. De eigenaresse doet haar best om zo goed mogelijk voor de dieren te zorgen.
Maar toch vind ik het echt niet kunnen. Een prairiehond is een familiedier dat in een groep leeft en holen graaft. Een pup of kitten hoort NIET en NOOIT in een etalage. Maar wettelijk gezien mag het dus. En dus heeft het blijkbaar geen enkele zin om hier melding van te maken.
Dat is een idee. Daarom wil ik graag meer meningen van jullie hier horen en tips en feedback krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, eens contact opnemen met de Partij voor de Dieren? Ik denk niet dat Marianne Thiemen voorstander is van deze praktijken. en dit zou toch net een klusje voor de Partij van de dieren zijn dunkt me.
Ja, je hoort ook wel eens van die horror storys uit tuincentra enz. Personeel dat bv geen verstand van de dieren heeft enz.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef senesta het volgende:
Ik snap ook niet waarom er geen wetgeving is over de grootte van hokken en de minimale ruimte die dieren moeten hebben in hun behuizing. Van mij mogen ze de verkoop van dieren in winkels helemaal wel afschaffen
Ja of zieke hamstersquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je hoort ook wel eens van die horror storys uit tuincentra enz. Personeel dat bv geen verstand van de dieren heeft enz.
En zeg nu zelf, je haalt je konijntje, kippen, kittens enz. toch veel liever bij een liefhebber/fokker, zodat je de mama en evt. papa ook kunt zien en evt. broertjes en zusjes. Zo leer je een kind denk ik ook veel verantwoorder voor een dier kiezen. En niet uit een etalage of postorder gids.
quote:
Zieeeke goudhamsters jaquote:
en Zwangere koopsterquote:
Ja, kijk maar zij kon dus gewoon groter groeien. En daarbij, verstand komt de jaren. Ik wist als kind ook niet dat goudvissen niet in een ronde kom mochten, omdat ze daar gek van worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:57 schreef oh-oh het volgende:
Van mij ook, zelfs vissen zou je in een aquariumzaak moeten kopen en niet in een dierenwinkel waar ze er toch niet zo heel veel verstand van hebben.
Ik heb trouwens een roodwangschildpad gehad, zeker een jaar of 15, mn oma had die dus idd in een dierenwinkel gekocht en toen ik daar kwam zei ik ah oma voor dat schildpadje moet je wel even een eilandje in je vissenbak maken hoor, en die eet je goudvissen op!
Zij helemaal oooh ik dacht dat het een groene vis was, ik dacht das es een leuk ander kleurtje, nou, ik breng m wel terug, ik hoef geen schildpad.
Dus toen heb ik m maar meegenomen.
Tig jaar en tig bakken later ( de laatste bak was bijna 2 meter, met een droog en een nat gedeelte en een megabuitenboordfilterinstallatie ) heb ik haar weggedaan omdat ik Frits had en zij blazend op de hond afrende.
Ze was groter dan de bodem van een emmer want ik wilde haar in een emmer meegeven aan de man die haar meenam voor zijn kweekgroep in megavijver in een hele grote schildpaddenserre, maar ze bleef halverwege in de emmer steken![]()
Ze legde ook eieren om de haverklap, en ze heeft es onwijze legnood gehad, zat ze te fluiten![]()
Moest ik dr met spoed mee naar een da, kreeg ze een pythonspuit, kwamen dr ik weet niet hoeveel eieren uit![]()
Tof beest was het hoor, at ook alleen maar vers vlees en fruit en sla en levend voer.
Maar echt, meuren dat die beesten doen, no matter hoe goed je filter, te goor gewoon![]()
En zij was zo groot en sterk dat ze alle stenen door haar bak schoof de hele tijd, dus uiteindelijk zat ze echt in kaal glas met water, en haar droog gedeelte was een verhoging in de bank met kurk er op gelijmd.
Leuk leven moet dat niet zijn hoor.
Toen ik Frits net had heeft ze es een van de kabels van haar filter losgetrokken waardoor al het water uit de bak gepompt werd , mn hele laminaat naar de kloten en Frits stond op de bank te piepen toen ik thuiskwam![]()
Gelukkig wilde die man die ik ken van de dierenwinkel hier haar heel graag hebben omdat ze zo goed legde en zo groot was en zo gezond.
Ze leeft nu nog en ze doet het super daar.
Ik denk dat je vriendin heel stiekem precies wist waar die Pup thuis hoort!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook waarom ze van die pup af moest hoor, die fijne vriendin van me.
Dr zit potdomme niks van een stopknop of zo op
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriendin heel stiekem precies wist waar die Pup thuis hoort!
Mn oma wist het niet maar dat ding ging bij mij telkens in een grotere bak hoor, en begon meteen groot.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, kijk maar zij kon dus gewoon groter groeien. En daarbij, verstand komt de jaren. Ik wist als kind ook niet dat goudvissen niet in een ronde kom mochten, omdat ze daar gek van worden.
Maar zo'n etalage en dieren op bestelling, nee. Moet je je kind denk ik ook niet aanleren.
Nee hoor Nok, laten we maar eens fijn brainstormen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dr doooooodmoe van wordquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriendin heel stiekem precies wist waar die Pup thuis hoort!
oftewel Sjonnie is een blijvertjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dr doooooodmoe van word![]()
Kees niet gelukkig, dies helemaal heppy de peppy met dr speelmaatje![]()
Ik ga mn bad zo es vol laten lopen
Heel eerlijk gezegd ben ik dr nog niet uit.quote:
wie is jouw adoptie kat geworden? en welke hond is t geworden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben d´r weer vandoor, mocht er iemand geïnteresseerd zijn in de DTH verhalen dan zullen jullie moeten wachten tot de rest van de bende thuis is.
dat is ook echt iets wat mij echt tof lijkt om te doen, je eigen meubels ontwerpen en makenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van plan om een keer zelf een bank te maken en bekleden. Zo een waar je met wel 10 katten en 3 mensen tegelijk op kunt zitten. Een kant en klaarbank van dat formaat kan hier niet naar binnen, maar in onderdelen die ik zelf in elkaar zet wel. Ik ga eerst eens zorgen dat ik aan een naaimachine kom. Ik had de oude van mijn oma, maar die heeft vorig jaar de geest gegeven, net als mijn oma
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook waarom ze van die pup af moest hoor, die fijne vriendin van me.
Dr zit potdomme niks van een stopknop of zo op
maar ook al is het een wokkel, hij is toch cute? ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd ben ik dr nog niet uit.
Ik heb hem vandaag een paar keer gestacked en volgens mij heeft ie een toplijn als een kromme hoepel![]()
Volgend weekend komen dr hopenlijk een paar vriendinnen naar kijken die dr goede kijk op hebben
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dr doooooodmoe van word![]()
Kees niet gelukkig, dies helemaal heppy de peppy met dr speelmaatje![]()
Ik ga mn bad zo es vol laten lopen
Wijf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Heeeeeel even. Was tof en ik heb gehuild
Ja, natuurlijk willen we straks/nu alles horen!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben d´r weer vandoor, mocht er iemand geïnteresseerd zijn in de DTH verhalen dan zullen jullie moeten wachten tot de rest van de bende thuis is.
Hoe was 't met Rockyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Heeeeeel even. Was tof en ik heb gehuild
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Trovey, ik heb AB met een aardbeiensmaakje![]()
Jaquote:
Uhhh... ik weet niet meer hoe hij heetquote:
Leuk om te horen dat het gaaf was. Wat is de fokhond geworden?
Goedquote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JaIk voelde het bij de Mac al aankomen. Zit ik met Maes op het voetenrandje van de bar met ieder een hondje op schoot, schiet ik me daar toch vol
[..]
Uhhh... ik weet niet meer hoe hij heetRoodbruin, veel haar, blind en ontzettend liev
[..]
GoedHij had veel meer haar en zag er senang uit! Hij poepte nog wel een beetje vreemd, maar volgens hullie daar ging het goed
I have the pics etc, maar ik moet tien minuten geleden aanschuiven aan het diner bij vrienden, dus ik ben er weer ff weg van
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JaIk voelde het bij de Mac al aankomen. Zit ik met Maes op het voetenrandje van de bar met ieder een hondje op schoot, schiet ik me daar toch vol
[..]
Uhhh... ik weet niet meer hoe hij heetRoodbruin, veel haar, blind en ontzettend liev
[..]
GoedHij had veel meer haar en zag er senang uit! Hij poepte nog wel een beetje vreemd, maar volgens hullie daar ging het goed
I have the pics etc, maar ik moet tien minuten geleden aanschuiven aan het diner bij vrienden, dus ik ben er weer ff weg van
We wachten wel hoor! Fijn diner!![]()
Ga jij eens rap naar je dineetje toe! Hup wegwezen jij!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ozzy was nog niet een keer geadopteerd
Onmogelijk, dus bij dezen: meet Ozzy, onze adoptiehond
We hebben ook een kat uitgekozen, maar ik heb geen idee welke het geworden is
Greys weet meer en heeft de foto's
Ja maar t zou wel zonde zijn als ik dr niet es een show mee kon lopen heur, ik kijk een gegeven hond echt wel ff goed in de bekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ook al is het een wokkel, hij is toch cute? ...
No way in hell dus he, Kees leert m niks als rellen en druk doen , Chico voedt hem op, dat heeft ie met alle honden hier gedaan, zelfs met Frits en die was hier al een poos toen Chico kwam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Kees aanstellen als opvoedster...is een teefje dus dat zou wel moeten lukken
jaaaaaa, ftell!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en waar wilde ze jullie nou over spreken?
veel luisterplezier, of hoe je dat dan in dit geval dan moet noemen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Ik lees straks wel verder.
Nu eerst off line. Tussen 19.00 en 24.00 luister ik naar de special die Roy heeft gemaakt voor onze vriend.
Het laatste concert waar we met z'n vijven zijn geweest was naar Marc Almond, zeer bewonderd door ons allen.
Roy heeft de special die hij altijd nog samen met Arjen zou maken nu alleen gemaakt.
Zit hier bij het het begin al te janken, dus morgen maar bijlezen.
Ow hell, dan tel ik graag voor 5 of zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).
Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.
Kort gezegd hebben ze 4000 mensen nodig die 5 euro willen geven.
En als je 5 euro wilt geven straks dan komt je naam ook op die website.
Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten
Dát was dus waar ze ons graag over wilde spreken!
We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot hoe laat waren jullie gebleven?
Ik heb weer eens hard gelopenmet al die sneeuw was het niet eerder gelukt.
Gaaf is dat, he. Ik vond het ook indrukwekkend in september.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te geven![]()
Maar wat een plek, wat een ervaring om een terreintje met tientallen katten binnen te lopen, waarvan sommigen zich opvallend onopvallend uit de voeten maken als ze de groep zien naderen terwijl anderen zich in de meest onmogelijke bochten wringen om maar de meeste knuffels per cm2 te krijgen
Wat een stoer klein ding (oh Elies ik doe meequote:
Geniet van het herinneringen ophalen en huil het er fijn uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Ik lees straks wel verder.
Nu eerst off line. Tussen 19.00 en 24.00 luister ik naar de special die Roy heeft gemaakt voor onze vriend.
Het laatste concert waar we met z'n vijven zijn geweest was naar Marc Almond, zeer bewonderd door ons allen.
Roy heeft de special die hij altijd nog samen met Arjen zou maken nu alleen gemaakt.
Zit hier bij het het begin al te janken, dus morgen maar bijlezen.
oke!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).
Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.
Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Ozzy liet zich heerlijk in de rondte tillen
Mooi he, zo'n oud blind hondje dat alle vertrouwen er in heeft dat je lief voor hem bent en hem geen kwaad doet
Elies en ik gaan morgen een topic openen zodat we allemaal samen kunnen adopteren, onze FOK! hond en kat
Dat worden dus aparte 'projecten'quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
supergoed en die 5 euro och dat moet ook wel lukken hoor.
Idd, ik ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke!
dan zien we wel wanneer die actie begint, zal er al wat voor opzij leggen
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
Ik ben thuis. Nou ja, om half 8 al, maar nog even met Robin geknuffeld en op bed gelegd. Ik ga zo de foto's op de computer zetten
. Het was leuk!!
![]()
En nu eerst teruglezen
4000, geen 400quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd, ik ook!Er moeten toch 400 mensen te vinden zijn voor dit doel?
![]()
ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
Kunnen we geen rommelmarkt actie in V&A houden ook?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ff
Elies is echt een topwijf met een heel groot en goud hartquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.
En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten
OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren![]()
![]()
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?
Da's idd wel een goed idee, omdat er anders mensen idd misschien foto's missen in de topicsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
ooooh wat sneu!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dan hoor je het zeker! Ze gaan ons even mailen binnenkort en dan zien we samen even hoe we het een beetje kunnen promoten hier!
Oh Q, Alice liet een foto zien op haar laptop van een kat die morgen aankomt bij Dierenthuis. Halve gezichtje en een oogje was er afHelemaal open en die had al een hele tijd zo lopen zwerven.
Waarschijnlijk gaat die eerst een tijdje naar Shirley zei ze!
eliesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren![]()
![]()
Ik hoop zeker dat tom veilig thuis is. Het heeft hier gesneeuwd, alles is wit ende glad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Bamba het volgende:
En ik hoop dat Tombola ook veilig thuis is gekomen inmiddels. Ze heeft volgens mij echt moeten omrijden om mij op te halen en thuis te brengen![]()
Het was Ing d'r idee, die zei het in DTH al geloof ik!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's idd wel een goed idee, omdat er anders mensen idd misschien foto's missen in de topics
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
als je nou 1000 mensen hebt die 20 euro doneren...
Ze geven voor het noorden ook weer vorst en sneeuw idd aan, dus hopelijk zijn Ing en d'r zus ook veilig thuisgekomen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop zeker dat tom veilig thuis is. Het heeft hier gesneeuwd, alles is wit ende glad.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was Ing d'r idee, die zei het in DTH al geloof ik!
Zal d'r even eentje aanmaken!
of 51,6 mensen die 387,54 donerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of een iemand die 19.800 doneert
lekkere joint braddahquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee
Hij bleef maar lopen
![]()
Wat gek? Moet ik het even proberen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Sorry Yns dat weet ik niet!
Bamba, leuke foto
Ik heb ook een probleem, ik krijg geen nieuw photobucket account gemaakt, krijg steeds foutmeldingen![]()
Wilde FFSCDTH als gebruikersnaam en die bestaat nog niet, maar ik krijg steeds foutmelding
Awwwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee
Hij bleef maar lopen
![]()
zal ik anders ff bij mij een map aanmaken? waar je t op kunt zetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Sorry Yns dat weet ik niet!
Bamba, leuke foto
Ik heb ook een probleem, ik krijg geen nieuw photobucket account gemaakt, krijg steeds foutmeldingen![]()
Wilde FFSCDTH als gebruikersnaam en die bestaat nog niet, maar ik krijg steeds foutmelding
Eliesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Voor het gros van de foto's zal ik even wachten op de fotoemmer, deze wilde ik alvast even posten:
[ afbeelding ]
De bewuste kat op de tas, een Lowepro Flipside 300.
[ afbeelding ]
Een grote, witte kat die het erg gezellig vond en regelmatig kwam kijken of er nog ergens een knuffel te halen viel, maar minder uitbundig (en daardoor charmanter?) dan de échte slettebakjes aldaar
Och jeetje ben dan echt al bang dat dat beestje dan zielig isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bleef maar lopen
![]()
Hihi poestasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Voor het gros van de foto's zal ik even wachten op de fotoemmer, deze wilde ik alvast even posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een grote, witte kat die het erg gezellig vond en regelmatig kwam kijken of er nog ergens een knuffel te halen viel, maar minder uitbundig (en daardoor charmanter?) dan de échte slettebakjes aldaar
Nou hij liep meer rond van: dit is MIJN stok en ik doe er niks mee, maar jullie blijven eraf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jeetje ben dan echt al bang dat dat beestje dan zielig is![]()
dattie er niet van durft te eten ofzo..
Ik ook? with sugar on topquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Mag ik ook een linkje als alles online staat ergens? Pretty pleaze?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou hij liep meer rond van: dit is MIJN stok en ik doe er niks mee, maar jullie blijven eraf!
Ja graag!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat gek? Moet ik het even proberen?
Dan is de rest ook in te zien voor ons toch, op jouw account? Of kan je speciaal voor die map een inlog en ander wachtwoord aanmaken? Laten we maar een hele nieuwe maken anders, da's veiliger denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
ze
[..]
zal ik anders ff bij mij een map aanmaken? waar je t op kunt zetten?
En hij was heel lief hoor, echt! Hij had een "tante" die m net geadopteerd had, en daar zat hij heel erg mee te kroelenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Mag ik ook een linkje als alles online staat ergens? Pretty pleaze?
Tuurlijkquote:
Fijn dat je weer veilig thuis bent!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hij was heel lief hoor, echt! Hij had een "tante" die m net geadopteerd had, en daar zat hij heel erg mee te kroelen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!![]()
Sneeuwstorm!!!!!Het was glad op het laatst!
Zo ziet het er hier uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Piet Paulusma, waar was je met je weeralarm!!!!
Bekkie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kwartiertje thuis net
Nu ff douchen![]()
Dan maar es wat te eten maken
Ik vond het echt ontzettend gezellig!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je weer veilig thuis bent!
En ja Ml-etje, dat hondje had net een week een adoptant en die kwam hem vandaag bezoeken.
Zat ie heerlijk bij op schoot te trutten
Haha die kat op die tasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen moeite!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd
Piet!
Tombola, nog heel erg bedankt voor het meerijden, je bent een schatje![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je weer veilig thuis bent!
En ja Ml-etje, dat hondje had net een week een adoptant en die kwam hem vandaag bezoeken.
Zat ie heerlijk bij op schoot te trutten
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
ow, en "onze" poes is Bella (toch)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!![]()
Sneeuwstorm!!!!!Het was glad op het laatst!
Zo ziet het er hier uit:
Piet Paulusma, waar was je met je weeralarm!!!!
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen moeite!!!!
Is het gelukt met photobucket?
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?
Oké, dat is wel het handigste idd! Ik ga jou, Barbaaf en Tombola alvast pm-men!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt me
En dan stuur je ze het wachtwoord en inlog terug
Als we dan alles een beetje verzameld hebben straks kunnen ook de mensen van hier een inlog vragen!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer op
Lieve mensen, DIT wordt onze FOK! poes!
[ afbeelding ]
quote:Sneeuwjacht is sneeuwval met windstoten boven windkracht 5 waardoor er vaak weinig zicht is, afhankelijk van de intensiteit van de sneeuw.
quote:Tsjernobyl (Russisch: Чернобыль) of Tsjornobyl (Oekraïens: Чорнобиль) is een kleine stad aan de rivier Pripjat, gelegen in de oblast Kiev, in het noorden van Oekraïne, niet ver van de grens met Wit-Rusland. Het is vooral bekend vanwege het ongeluk in een nabijgelegen kernreactor op 26 april 1986
Die witte had ik zo mee willen nemenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha die kat op die tasZo mooi!
En die witteMooi, oprecht koppie zeg.
![]()
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zie je het Greys!
Sneeuwjacht!
En nog even voor m'n gelijk![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl dan).
Al denk ik niet dat de wind harder dan kracht 5 was heur...
Bekken?
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Doen we ieder in een eigen album in PB? Lijkt me wel overzichtelijk (dan weet je wat je wel en niet gekeken hebt)
Lekker!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo lekker gevulde tortelinni met kastanjechampignons, roergebakken verse spinazie en zalm
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
1 filmpje en 76 foto's aan het laden
ook een plan...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.
Ik weet ook niet of iedereen weet hoe ze een apart album moeten maken?
Een volgende keer ga je mee hoor Fiets!quote:
Oh, ik heb al een album aangemaaktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.
Ik weet ook niet of iedereen weet hoe ze een apart album moeten maken?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Een volgende keer ga je mee hoor Fiets!
Het was weer zó leuk daar (en ze houden echt van FOK!![]()
)
Jaquote:
Ja, ik ook...quote:
Is toch goed joh, maakt niet uitquote:
Idd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
volgende keer moet het wel he
oh ja...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaik ben de man van je dromen
Dat dus... en of het positief was?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey! We hebben het in de auto nog over jou gehad
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... en of het positief was?
Niet een klein beetje ook!quote:
quote:
wil ik het wel weten?quote:
Ik had het al gezien!!! Mooi!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ohoh Fiets![]()
Even andere spam
Ml-etjes Home to be deel VII;1890 &n moderne touch afwerken!
PM maar, zal ik het voorzichtig brengenquote:
het was gezellig!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zat niet bij die twee tantes in de auto
Ik wil bij jou op de potquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ohoh Fiets![]()
Even andere spam
Ml-etjes Home to be deel VII;1890 &n moderne touch afwerken!
Heeft Barbaaf ook nog een speld er tussen kunnen krijgen in de auto?quote:
okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PM maar, zal ik het voorzichtig brengen
verplaatsen kan he...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:15 schreef Bamba het volgende:
Wat een kneus ben ik ook. Roep ik heel hard dat ik al een album heb aangemaakt, zet ik de foto's niet in de map
Barbaaf riep: HIER MOETEN WE ERAF!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Barbaaf ook nog een speld er tussen kunnen krijgen in de auto?
Of zaten jullie heel de tijd over Fiets te kwebbelen?
* wacht op geel envelopje *quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Barbaaf riep: HIER MOETEN WE ERAF!![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi kom maar hoor, krijg je wel een bakkie koffie om je blaas te vullenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verplaatsen kan he...
[..]
Barbaaf riep: HIER MOETEN WE ERAF!![]()
![]()
![]()
![]()
weet ik, kan je ook in pb kerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Tombola, heel veel foto's van jou staan nog op zijn kant in je album
Of kan je dat ook in Photobucket nog keren? Anders plakt het wat moeilijk hierheen
En af en toe beledigingen over Brabanders uit te kramenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb me onderweg vooral vermaakt met naar buiten te kijken met het gekwebbel van de dames op de achtergrond, slechts ingrijpend als we écht de verkeerde kant op dreigden te gaan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaf![]()
En ik heb Janetje geadopteerd
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaf![]()
En ik heb Janetje geadopteerd
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.fiv-felv.nl/bewoners/bewoner_pagina.php?bewoner_id=474
Zal ik er bij jou vast een paar gaan keren en resizen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weet ik, kan je ook in pb keren
ik ben al bezig met keren, maar als jij wilt resizen prima hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik er bij jou vast een paar gaan keren en resizen?
Of heb je liever dat ik er af blijf?
Want die waar ik op sta heb ik liever niet heul groot bv
Bewaar je zelf de originelen op je compu? Dan roteer en resize ik er alvast een paar als je het goed vindt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.fiv-felv.nl/bewoners/bewoner_pagina.php?bewoner_id=474
Thanksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben al bezig met keren, maar als jij wilt resizen prima hoor
Ik vind jou ook liefquote:
quote:
hij is nog aan het laden, maar ik ga er van uit dat ze nog op de kaart staanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksEn je hebt de originelen zelf dus nog?
Je bent lekker bezig he? Vrouwen en autorijden, vrouwen en techniek....quote:
Neeeeee, ik wil nog met hem flirten!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig he? Vrouwen en autorijden, vrouwen en techniek....
Heb je niet nog een PDFje in elkaar te stampen?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig he? Vrouwen en autorijden, vrouwen en techniek....
Heb je niet nog een PDFje in elkaar te stampen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |