dan zal t hier stil zijn vandaag.quote:
We gaan vast nog wel een keer. En dan ga je gewoon mee. Net als alle andere mensen die nu niet kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zal t hier stil zijn vandaag.
jammer dat t er niet inzat om mee te gaan, volgende keer beter
quote:
Ik ben er nog!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iedereen al naar DTH zeker
Kunnen wij het topic volspammen
Oh gezellig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er nog!![]()
Heb net flink geboerd.
Ik heb nu van alles geplant wat 1 of 2 dagen nodig heeft. Hoef ik er vanavond niet naar om te kijken en morgen ben ik ook een deel van de dag weg. Morgenmiddag ga ik waarschijnlijk mijn boerderij ombouwen. Beestjes wat meer ruimte geven en zo. En wat onnozele attributen kopen om de farm aan te kleden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh gezellig!
Haha ja ik zag het
Ga zo nog ff al mn vrienden af om te kijken of ik nog wat kan doen. Mn Daffodils (krokussen volgensmij? ofzo?) zijn al bijna klaar
![]()
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Cat, veel plezier, jij zal de enige zijn die nog niet vertrokken is![]()
Ik ben gezegend met een pupje met uitslaapskillzzzz![]()
Ow ja, en hij heeft in bed geslapen merkte ik vanochtend, hij lag in mn nek![]()
Ik ga s ff een tweede bammetje maken en dan kijken hoe die dames van Nok het gedaan hebben
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu van alles geplant wat 1 of 2 dagen nodig heeft. Hoef ik er vanavond niet naar om te kijken en morgen ben ik ook een deel van de dag weg. Morgenmiddag ga ik waarschijnlijk mijn boerderij ombouwen. Beestjes wat meer ruimte geven en zo. En wat onnozele attributen kopen om de farm aan te kleden.
Wat doe jij hier als het zo ver is? Jij ging toch ook heen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Die Sjon. Wat een mopje is het.
Hier zit Purrr op schoot, haar naam eer aan te doen.
Ik heb afgezegd omdat ik het belangrijker vond om als hoofdpoes hier thuis aanwezig te zijn en me bezig te houden met, zoals oh-oh al zei, mijn natte droomquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat doe jij hier als het zo ver is? Jij ging toch ook heen?
Mooi hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd omdat ik het belangrijker vond om als hoofdpoes hier thuis aanwezig te zijn en me bezig te houden met, zoals oh-oh al zei, mijn natte droom![]()
Ow meeen, Poeska is echt HUGE.
En dan legt ze net onder wat geprrrrrt zo die grote kattehand op mijn arm
\quote:
Ze groeien ook nog door he? Ze waren 3 toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:05 schreef nokwanda het volgende:
En Joel is ook al verliefd. Het grappige is dat Poeska geen stamboom heeft, maar er wel echt heeeel erg 200% coons uitziet (en dat ook is) en dat Donna wel een stamboom heeft en imo niet echt een coongezicht heeft. Donna heeft een klein en kort neusje en Poeska de brede en langere neus.
Ze zijn 5 en wel uitgegroeidquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze groeien ook nog door he? Ze waren 3 toch?
Ja dan welquote:
Ik ben er (nog)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef Enfermera het volgende:
Wat een stilte hierIs er überhaupt nog iemand aanwezig behalve ik?
![]()
quote:
Kun je doen. Afspreken dat we meetellen en dat we er niet tussen komenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Ik dacht ik kan hier rustig 50 JJH'tjes achter elkaar gaan posten, maar dat zit er dus niet in![]()
Hoe ist?
k was er ook nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef Enfermera het volgende:
Wat een stilte hierIs er überhaupt nog iemand aanwezig behalve ik?
![]()
QFT!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef nokwanda het volgende:
ik ook, maar moet zo wel boodschappen gaan doen. Man is al geweest om voor het eten van vanavond inkopen te doen. Ik ga zo voor de inkopen voor morgenAan een man vragen om exact dat en dat mee te brengen is geen doen. dan komt er altijd het verkeerde in huis en moet je consessies doen. Als ik vraag om kaantjes krijg ik wss magere spekblokjes en zo. Normaal doen we de boodschappen altijd samen, maar we willen vandaag nog even dat er steeds iemand in huis is.
Morgen gaan we wel een uurtje naar mijn cshoonmoeder.
Oh no!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Strega het volgende:
Hier is Bullie vanochtend in de sloot geflikkerd, gladde kant, veel ijs. Pagan moest hem redden, het was zo hoog en steil dat hij er niet zelf uit kon komen. Hij bleef er volkomen stoïcijns onder Daarna heeft P. hem warm gedouched, vond ie helemaal niet erg. Helaas had hij de fles Hema shampoo die er staat gebruikt. Ik had hem willen lushen.
Nu net rum/rozijnen cupcakes gebakken. Even een verse met een cappucino en daarna ga ik zelf zeer uitgebreid LUSHEN!! (Nog bedankt hé Oh-Oh)![]()
![]()
Welke spullen heb je allemaal nu?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:24 schreef Strega het volgende:
Hier is Bullie vanochtend in de sloot geflikkerd, gladde kant, veel ijs. Pagan moest hem redden, het was zo hoog en steil dat hij er niet zelf uit kon komen. Hij bleef er volkomen stoïcijns onder Daarna heeft P. hem warm gedouched, vond ie helemaal niet erg. Helaas had hij de fles Hema shampoo die er staat gebruikt. Ik had hem willen lushen.
Nu net rum/rozijnen cupcakes gebakken. Even een verse met een cappucino en daarna ga ik zelf zeer uitgebreid LUSHEN!! (Nog bedankt hé Oh-Oh)![]()
![]()
en niet van die dure lush danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh arme Bullie![]()
en idd ook zonde van de Hema shampoo ook nog es![]()
Billy is hier net uitgebreid gelushed.
Uur of langer the Strokes in zn manen gehad, daarna na het scheren ( tondeuse stond niet goed op de lader dus dat is een kleine beurt geworden ipv de geplande hele uitgebreide) trichomania, Happy Hippy en nog heel lang de American cream in laten trekken
![]()
Zometeen is Chico aan de beurt, die wordt ieg geKingofSkinned![]()
Zodat ie morgen de hele dag heerlijk geurend al zijn verjaardagskusjes in ontvangst kan nemen
Nee, zonde dat Bullie nu naar Hema riekt ipv naar Lush slimmiequote:
Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinstenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:05 schreef nokwanda het volgende:
En Joel is ook al verliefd. Het grappige is dat Poeska geen stamboom heeft, maar er wel echt heeeel erg 200% coons uitziet (en dat ook is) en dat Donna wel een stamboom heeft en imo niet echt een coongezicht heeft. Donna heeft een klein en kort neusje en Poeska de brede en langere neus.
quote:
quote:
ja, we waren even bang dat je was verzopen ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:23 schreef trovey het volgende:
[..]
De oud ijzerhandelaar heeft je weer uit de plomp gevist
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
ja, we waren even bang dat je was verzopen ofzo
[ afbeelding ]
waarom moet je die dan ook allemaal tegelijk openenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
k geloof dat ik PS om zeep gebracht hebhij staat te rammelen om 39 raw fotos te openen
Gewoon geduldig wachten...als het over een uurtje nog niet lukt....bel mij nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
k geloof dat ik PS om zeep gebracht hebhij staat te rammelen om 39 raw fotos te openen
En aanwinsten zijn het. Er heerst hier rust in huis. Er liggen overal slapende pluizebollen en wij kunnen bijna nergens meer zitten. In ieder geval niet naast elkaar op de bank, want er ligt er een op het (mijn) fleecedekentje naast me en een op het andere dekentje op de leuning. Op de favo stoel van man ligt Kareltje. De twee Dames Pluis liggen in de mandenmuur, opgerolt tot een onherkenbare bol pluis. Als je hen roept komt er uit al dat pluis een oor en een enorme klauw. Foto's daarvan komen vanavond wel in hun topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En aanwinsten zijn het. Er heerst hier rust in huis. Er liggen overal slapende pluizebollen en wij kunnen bijna nergens meer zitten. In ieder geval niet naast elkaar op de bank, want er ligt er een op het (mijn) fleecedekentje naast me en een op het andere dekentje op de leuning. Op de favo stoel van man ligt Kareltje. De twee Dames Pluis liggen in de mandenmuur, opgerolt tot een onherkenbare bol pluis. Als je hen roept komt er uit al dat pluis een oor en een enorme klauw. Foto's daarvan komen vanavond wel in hun topic.
De vanille powder en body lotion en parfum en eau de toilette. Snow douche jelly (werkelijk goddelijk, heerlijke geur ook met die mandarijntjes) Een hele boel proefjes van allerlei zepen en douche spullen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke spullen heb je allemaal nu?
Oh heerlijk, wat zal hij morgen een aandacht krijgen Word hij 12?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh arme Bullie![]()
en idd ook zonde van de Hema shampoo ook nog es![]()
Billy is hier net uitgebreid gelushed.
Uur of langer the Strokes in zn manen gehad, daarna na het scheren ( tondeuse stond niet goed op de lader dus dat is een kleine beurt geworden ipv de geplande hele uitgebreide) trichomania, Happy Hippy en nog heel lang de American cream in laten trekken
![]()
Zometeen is Chico aan de beurt, die wordt ieg geKingofSkinned![]()
Zodat ie morgen de hele dag heerlijk geurend al zijn verjaardagskusjes in ontvangst kan nemen
Ik zei vorige week toch al tegen je dat je het dekentje zo kwijt zou zijn!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En aanwinsten zijn het. Er heerst hier rust in huis. Er liggen overal slapende pluizebollen en wij kunnen bijna nergens meer zitten. In ieder geval niet naast elkaar op de bank, want er ligt er een op het (mijn) fleecedekentje naast me en een op het andere dekentje op de leuning. Op de favo stoel van man ligt Kareltje. De twee Dames Pluis liggen in de mandenmuur, opgerolt tot een onherkenbare bol pluis. Als je hen roept komt er uit al dat pluis een oor en een enorme klauw. Foto's daarvan komen vanavond wel in hun topic.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk, wat zal hij morgen een aandacht krijgen Word hij 12?
Ik heb gelukkig Tashi en Bullie nog wel even stiekem met de vanille fragance kunnen bewerken. Ruiken ze toch lekker.
Ow wat een vervelende taak voor Paganquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
De vanille powder en body lotion en parfum en eau de toilette. Snow douche jelly (werkelijk goddelijk, heerlijke geur ook met die mandarijntjes) Een hele boel proefjes van allerlei zepen en douche spullen.
Heb dus uitgebreid de jelly in een puf laten schuimen, daarna heerlijk de bodylotion. En ik heb van weleda enorm lekkere rozen gezichtscreme. Heb de man gevraagd even mee te helpen alles in te cremen.
Heb wel het idee dat er heel wat negatieve energie door het douche putje is gegaan!
Geweldig, ook die filmpjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:Fijn Strega, kan echt lekker ontspannend werken zo een fijne douche he?
![]()
Hier is het huis eindelijk weer toonbaar.Pupsel zit met de rest van de honden op de slaapkamer wegens gedweilde vloer.
Hoor m niet dus hij zal wel weer ergens tegenaan liggen te slapen.
Zometeen voor mezelf iets te eten maken, en dan ga ik lekker in bad Lushen en wat telefoontjes plegen en daarna mag Chico dan in mn bad en Sjon ook maar ff , kan ik gelijk checken of ie ken zwemme
Dara denk ik dus ook steeds aan. Voordeel is dat ik dekentje met poes en al gewoon zo op schoot kan leggen. Merlijn heeft em ingepikt en daarmee kan datquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zei vorige week toch al tegen je dat je het dekentje zo kwijt zou zijn!
Ik heb parfum op mijn polsen gespoten en ze toen uitvoerig "geaaid". Kundun houd niet van geuren. Tashi daarentegen was gelijk gek op de vanille fragrance. Ouwe Ot zal het allemaal aan z'n reet roesten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je dr parfum opgespoten???
![]()
Chico en Billy gaan morgen mee naar het feest van mijn moeder die 60 geworden is![]()
Dus Chico heeft ook stiekem een heel groot feest![]()
De rest gaat naar mijn beste vrienden die zich ongelooflijk verheugen op Sjonnie
Ach ja, en we denken maar zo, een huis heeft nooit teveel: dekentjes, mandjes en kussens!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara denk ik dus ook steeds aan. Voordeel is dat ik dekentje met poes en al gewoon zo op schoot kan leggen. Merlijn heeft em ingepikt en daarmee kan dat
Wat voor kleur?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Zoals op de filmpjes waren ze dus echt 3 uur bezig vanmiddag![]()
Oh ik moet de feestshirtjes van de heren nog ff zoeken, kijken of die nog in de was moeten
Ik ben sowieso van plan om een keer zelf een bank te maken en bekleden. Zo een waar je met wel 10 katten en 3 mensen tegelijk op kunt zitten. Een kant en klaarbank van dat formaat kan hier niet naar binnen, maar in onderdelen die ik zelf in elkaar zet wel. Ik ga eerst eens zorgen dat ik aan een naaimachine kom. Ik had de oude van mijn oma, maar die heeft vorig jaar de geest gegeven, net als mijn omaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach ja, en we denken maar zo, een huis heeft nooit teveel: dekentjes, mandjes en kussens!!!
Nee, ik vind het zelfs zeer verwerpelijk om honden, katten enz. in etalages te hebben liggen. Vaak komen die honden uit "puppy fabrieken". Ik vind ook dat je niet zomaar dieren moet kunnen bestellen en zeker geen albinoegels enz. Ik weet dat je in Amerika katten per postorder kunt kopen en vind dat ook zeer kwalijk. Ik denk dat je exoten sowieso niet als huisdier moet houden. Denk maar aan al die trieste, verknipte apen, minivarkentjes enz. die na een tijdje afgedankt worden. Kijk maar eens bij stichting AAP.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Iets heel anders:
Hier in Schiedam zit een nieuwe dierenwinkel: Schepsels en spullen heet het, geloof ik. Nou ben ik een keer binnen gaan kijken en zag ik dat ze de meest vreemde diersoorten hebben. Ook dieren waarvan ik weet dat ze moeten graven en in groepen horen te leven zoals een prairiehondje. Ze hadden bijvoorbeeld ook een albinoegel. Verder hebben ze niet alles in de winkel, maar zeggen ze zelf dat je er alles kunt bestellen. Nou liep ik gister langs en zag ik dat ze puppies in de etalageruimte hebben. Vandaag weer. Er staan natuurlijk telkens mensen te kijken voor de etalage, maar vandaag was het wat rustiger en keek ik beter. Er ligt een knuffel, en er staat goed voer en vers water en ze hebben stro en een dekentje om op te liggen. Het zijn er 5 en ik zie geen moeder. Wss Jack Russel-achtige hondjes.
Maar ben ik nou gek, onnozel of kortzichtig als ik dat niet vind kunnen?
Ze spelen en janken af en toe wat en slapen daar. De hele tijd natuurlijk wel in het volle licht.
Ik weet ook niet zeker of ze daar dag en nacht zitten. Dat wil ik wel uitzoeken.
iets met foute knop ingedruktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom moet je die dan ook allemaal tegelijk openen
Ja, wij hebben een redelijk ruime bank, maare met vier honden en wijzelf is het ook een beetje "druk" of was het "vol"?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van plan om een keer zelf een bank te maken en bekleden. Zo een waar je met wel 10 katten en 3 mensen tegelijk op kunt zitten. Een kant en klaarbank van dat formaat kan hier niet naar binnen, maar in onderdelen die ik zelf in elkaar zet wel. Ik ga eerst eens zorgen dat ik aan een naaimachine kom. Ik had de oude van mijn oma, maar die heeft vorig jaar de geest gegeven, net als mijn oma
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een redelijk ruime bank, maare met vier honden en wijzelf is het ook een beetje "druk" of was het "vol"?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
De vanille powder en body lotion en parfum en eau de toilette. Snow douche jelly (werkelijk goddelijk, heerlijke geur ook met die mandarijntjes) Een hele boel proefjes van allerlei zepen en douche spullen.
Heb dus uitgebreid de jelly in een puf laten schuimen, daarna heerlijk de bodylotion. En ik heb van weleda enorm lekkere rozen gezichtscreme. Heb de man gevraagd even mee te helpen alles in te cremen.
Heb wel het idee dat er heel wat negatieve energie door het douche putje is gegaan!
Gelukkig niet! Er blijft gelukkig altijd rek en ruimte in je hart!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Doe maar druk. Vol bestaat niet
Nee hoor, je hebt groot gelijk. Ik vind dat echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:08 schreef nokwanda het volgende:
Dat vind ik ook. Ze hebben ook wel commentaar gekregen, maar daar trekken ze zich niets van aan. Ik vraag me af of er meldingen bij de dierenbescherming zijn gekomen. Ik neem aan van wel. Maar toen ik net voor die etalage stond, stond er een jong stel naast me. Ik zei dat ik het zielig vond, maar ze keken me aan alsof ik een gek was.
Ik bel er maandag wel over. Nu is de DB gesloten (ja, ik heb al gebeld)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zelfs zeer verwerpelijk om honden, katten enz. in etalages te hebben liggen. Vaak komen die honden uit "puppy fabrieken". Ik vind ook dat je niet zomaar dieren moet kunnen bestellen en zeker geen albinoegels enz. Ik weet dat je in Amerika katten per postorder kunt kopen en vind dat ook zeer kwalijk. Ik denk dat je exoten sowieso niet als huisdier moet houden. Denk maar aan al die trieste, verknipte apen, minivarkentjes enz. die na een tijdje afgedankt worden. Kijk maar eens bij stichting AAP.
Dat je als dierenwinkel een pratende beo of zo hebt alla.. maar dit? Ik zeg; Nee.
Nu ben je dus een "nacht prinsesje"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb net gedoucht met Disney Prinsessendoucheschuim...ook wel lekker zoet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu ben je dus een "nacht prinsesje"
idd als ik soms al zie hoe knijntjes in een hokje zitten, dan heeft Saar hier echt een rijkdom, maar ik zou ook niet anders willen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier dezelfde mening...knagertjes worden al te vaak in een opwelling gekocht (het resultaat heb ik hier in huis) dus honden/katten /exotische dieren horen er al helemaal niet
Ja, en al die schildpadden die levend door de wc gespoeld worden, omdat het eens zo kleine schildpadje toch wel groter word en bijt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier dezelfde mening...knagertjes worden al te vaak in een opwelling gekocht (het resultaat heb ik hier in huis) dus honden/katten /exotische dieren horen er al helemaal niet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en al die schildpadden die levend door de wc gespoeld worden, omdat het eens zo kleine schildpadje toch wel groter word en bijt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:20 schreef Ynske het volgende:
i
[..]
idd als ik soms al zie hoe knijntjes in een hokje zitten, dan heeft Saar hier echt een rijkdom, maar ik zou ook niet anders willen.
Heb gelukkig eens iemand dat uit het hoofd kunnen praten die zevoor zijn zoontje wilde kopen....zelf ervaring met die waterschildpadden.... jaren gehad....en dan ben je er niet met een plastic bakje met een plastic palmpje en een potjes slecht voer....we spreken eerder over een 1 meter aqua met een zeer zware filter, vers vlees/vis met extra vitaminen en 16 jaar toewijding om ze gezond te houdenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en al die schildpadden die levend door de wc gespoeld worden, omdat het eens zo kleine schildpadje toch wel groter word en bijt.
Oh ik zou het niet kunnen laten daar vanavond langs te lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Iets heel anders:
Hier in Schiedam zit een nieuwe dierenwinkel: Schepsels en spullen heet het, geloof ik. Nou ben ik een keer binnen gaan kijken en zag ik dat ze de meest vreemde diersoorten hebben. Ook dieren waarvan ik weet dat ze moeten graven en in groepen horen te leven zoals een prairiehondje. Ze hadden bijvoorbeeld ook een albinoegel. Verder hebben ze niet alles in de winkel, maar zeggen ze zelf dat je er alles kunt bestellen. Nou liep ik gister langs en zag ik dat ze puppies in de etalageruimte hebben. Vandaag weer. Er staan natuurlijk telkens mensen te kijken voor de etalage, maar vandaag was het wat rustiger en keek ik beter. Er ligt een knuffel, en er staat goed voer en vers water en ze hebben stro en een dekentje om op te liggen. Het zijn er 5 en ik zie geen moeder. Wss Jack Russel-achtige hondjes.
Maar ben ik nou gek, onnozel of kortzichtig als ik dat niet vind kunnen?
Ze spelen en janken af en toe wat en slapen daar. De hele tijd natuurlijk wel in het volle licht.
Ik weet ook niet zeker of ze daar dag en nacht zitten. Dat wil ik wel uitzoeken.
Nou, eens contact opnemen met de Partij voor de Dieren? Ik denk niet dat Marianne Thiemen voorstander is van deze praktijken. en dit zou toch net een klusje voor de Partij van de dieren zijn dunkt me.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Heb op internet wat nagezocht. Er is melding van gemaakt bij de DB door de gemeente zelf, naar aanleiding van berichten van burgers.
brief gemeente Schiedam over Schepsels en Spullen
Er is ook een forum waar kritische vragen werden gesteld en waar de eigenaresse ook aan het woord komt.
Ik heb ook beoordelingen gelezen van een organisatie die dierenwinkels inspecteert. De beoordelingen zijn goed. De eigenaresse doet haar best om zo goed mogelijk voor de dieren te zorgen.
Maar toch vind ik het echt niet kunnen. Een prairiehond is een familiedier dat in een groep leeft en holen graaft. Een pup of kitten hoort NIET en NOOIT in een etalage. Maar wettelijk gezien mag het dus. En dus heeft het blijkbaar geen enkele zin om hier melding van te maken.
Jemig zeg lekker is dat dan dat je ze in ieder maatje hokje kan stoppen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Heb op internet wat nagezocht. Er is melding van gemaakt bij de DB door de gemeente zelf, naar aanleiding van berichten van burgers.
brief gemeente Schiedam over Schepsels en Spullen
Er is ook een forum waar kritische vragen werden gesteld en waar de eigenaresse ook aan het woord komt.
Ik heb ook beoordelingen gelezen van een organisatie die dierenwinkels inspecteert. De beoordelingen zijn goed. De eigenaresse doet haar best om zo goed mogelijk voor de dieren te zorgen.
Maar toch vind ik het echt niet kunnen. Een prairiehond is een familiedier dat in een groep leeft en holen graaft. Een pup of kitten hoort NIET en NOOIT in een etalage. Maar wettelijk gezien mag het dus. En dus heeft het blijkbaar geen enkele zin om hier melding van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |