Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
ow, en "onze" poes is Bella (toch)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!![]()
Sneeuwstorm!!!!!Het was glad op het laatst!
Zo ziet het er hier uit:
Piet Paulusma, waar was je met je weeralarm!!!!
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen moeite!!!!
Is het gelukt met photobucket?
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?
Oké, dat is wel het handigste idd! Ik ga jou, Barbaaf en Tombola alvast pm-men!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt me
En dan stuur je ze het wachtwoord en inlog terug
Als we dan alles een beetje verzameld hebben straks kunnen ook de mensen van hier een inlog vragen!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer op
Lieve mensen, DIT wordt onze FOK! poes!
[ afbeelding ]
quote:Sneeuwjacht is sneeuwval met windstoten boven windkracht 5 waardoor er vaak weinig zicht is, afhankelijk van de intensiteit van de sneeuw.
quote:Tsjernobyl (Russisch: Чернобыль) of Tsjornobyl (Oekraïens: Чорнобиль) is een kleine stad aan de rivier Pripjat, gelegen in de oblast Kiev, in het noorden van Oekraïne, niet ver van de grens met Wit-Rusland. Het is vooral bekend vanwege het ongeluk in een nabijgelegen kernreactor op 26 april 1986
Die witte had ik zo mee willen nemenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha die kat op die tasZo mooi!
En die witteMooi, oprecht koppie zeg.
![]()
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zie je het Greys!
Sneeuwjacht!
En nog even voor m'n gelijk![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl dan).
Al denk ik niet dat de wind harder dan kracht 5 was heur...
Bekken?
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Doen we ieder in een eigen album in PB? Lijkt me wel overzichtelijk (dan weet je wat je wel en niet gekeken hebt)
Lekker!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo lekker gevulde tortelinni met kastanjechampignons, roergebakken verse spinazie en zalm
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
1 filmpje en 76 foto's aan het laden
ook een plan...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.
Ik weet ook niet of iedereen weet hoe ze een apart album moeten maken?
Een volgende keer ga je mee hoor Fiets!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |