zal ik anders ff bij mij een map aanmaken? waar je t op kunt zetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Sorry Yns dat weet ik niet!
Bamba, leuke foto
Ik heb ook een probleem, ik krijg geen nieuw photobucket account gemaakt, krijg steeds foutmeldingen![]()
Wilde FFSCDTH als gebruikersnaam en die bestaat nog niet, maar ik krijg steeds foutmelding
Eliesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.
En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten
OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Voor het gros van de foto's zal ik even wachten op de fotoemmer, deze wilde ik alvast even posten:
[ afbeelding ]
De bewuste kat op de tas, een Lowepro Flipside 300.
[ afbeelding ]
Een grote, witte kat die het erg gezellig vond en regelmatig kwam kijken of er nog ergens een knuffel te halen viel, maar minder uitbundig (en daardoor charmanter?) dan de échte slettebakjes aldaar
Och jeetje ben dan echt al bang dat dat beestje dan zielig isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond was echt zo grappig, die liep met de kauwstaaf die Elies had meegenomen in z'n bek en deed er verder niks mee
Hij bleef maar lopen
![]()
Hihi poestasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Voor het gros van de foto's zal ik even wachten op de fotoemmer, deze wilde ik alvast even posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een grote, witte kat die het erg gezellig vond en regelmatig kwam kijken of er nog ergens een knuffel te halen viel, maar minder uitbundig (en daardoor charmanter?) dan de échte slettebakjes aldaar
Nou hij liep meer rond van: dit is MIJN stok en ik doe er niks mee, maar jullie blijven eraf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jeetje ben dan echt al bang dat dat beestje dan zielig is![]()
dattie er niet van durft te eten ofzo..
Ik ook? with sugar on topquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Mag ik ook een linkje als alles online staat ergens? Pretty pleaze?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou hij liep meer rond van: dit is MIJN stok en ik doe er niks mee, maar jullie blijven eraf!
Ja graag!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat gek? Moet ik het even proberen?
Dan is de rest ook in te zien voor ons toch, op jouw account? Of kan je speciaal voor die map een inlog en ander wachtwoord aanmaken? Laten we maar een hele nieuwe maken anders, da's veiliger denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
ze
[..]
zal ik anders ff bij mij een map aanmaken? waar je t op kunt zetten?
En hij was heel lief hoor, echt! Hij had een "tante" die m net geadopteerd had, en daar zat hij heel erg mee te kroelenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Mag ik ook een linkje als alles online staat ergens? Pretty pleaze?
Tuurlijkquote:
Fijn dat je weer veilig thuis bent!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hij was heel lief hoor, echt! Hij had een "tante" die m net geadopteerd had, en daar zat hij heel erg mee te kroelen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!![]()
Sneeuwstorm!!!!!Het was glad op het laatst!
Zo ziet het er hier uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Piet Paulusma, waar was je met je weeralarm!!!!
Bekkie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kwartiertje thuis net
Nu ff douchen![]()
Dan maar es wat te eten maken
Ik vond het echt ontzettend gezellig!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je weer veilig thuis bent!
En ja Ml-etje, dat hondje had net een week een adoptant en die kwam hem vandaag bezoeken.
Zat ie heerlijk bij op schoot te trutten
Haha die kat op die tasquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen moeite!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd
Piet!
Tombola, nog heel erg bedankt voor het meerijden, je bent een schatje![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je weer veilig thuis bent!
En ja Ml-etje, dat hondje had net een week een adoptant en die kwam hem vandaag bezoeken.
Zat ie heerlijk bij op schoot te trutten
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
ow, en "onze" poes is Bella (toch)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffffffff thuis!![]()
Sneeuwstorm!!!!!Het was glad op het laatst!
Zo ziet het er hier uit:
Piet Paulusma, waar was je met je weeralarm!!!!
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen moeite!!!!
Is het gelukt met photobucket?
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja! En hoe doe ik dat nu? Iedereen gebruikersnaam en wachtwoord pm-en?
Oké, dat is wel het handigste idd! Ik ga jou, Barbaaf en Tombola alvast pm-men!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Degenen die iets willen uploaden moeten jou even PMen lijkt me
En dan stuur je ze het wachtwoord en inlog terug
Als we dan alles een beetje verzameld hebben straks kunnen ook de mensen van hier een inlog vragen!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Pfieuw, dank je, ik kwam er niet meer op
Lieve mensen, DIT wordt onze FOK! poes!
[ afbeelding ]
quote:Sneeuwjacht is sneeuwval met windstoten boven windkracht 5 waardoor er vaak weinig zicht is, afhankelijk van de intensiteit van de sneeuw.
quote:Tsjernobyl (Russisch: Чернобыль) of Tsjornobyl (Oekraïens: Чорнобиль) is een kleine stad aan de rivier Pripjat, gelegen in de oblast Kiev, in het noorden van Oekraïne, niet ver van de grens met Wit-Rusland. Het is vooral bekend vanwege het ongeluk in een nabijgelegen kernreactor op 26 april 1986
Die witte had ik zo mee willen nemenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha die kat op die tasZo mooi!
En die witteMooi, oprecht koppie zeg.
![]()
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zie je het Greys!
Sneeuwjacht!
En nog even voor m'n gelijk![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloofde je meteen al hoor (voor wat betreft Tsjernobyl dan).
Al denk ik niet dat de wind harder dan kracht 5 was heur...
Bekken?
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Doen we ieder in een eigen album in PB? Lijkt me wel overzichtelijk (dan weet je wat je wel en niet gekeken hebt)
Lekker!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo lekker gevulde tortelinni met kastanjechampignons, roergebakken verse spinazie en zalm
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
1 filmpje en 76 foto's aan het laden
ook een plan...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie maar, alles bij elkaar is misschien ook wel leuk, kan je makkelijk bladeren. Apart is ook prima.
Ik weet ook niet of iedereen weet hoe ze een apart album moeten maken?
Een volgende keer ga je mee hoor Fiets!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |