abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 19:21:13 #151
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77184753
*twee calzone's met barbeque kip in de oven schuift*
🐙
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 19:28:07 #152
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77184948
Weer veilig thuis

Wel al natte sneeuw gehad, ik hoop dat het voor Tombolafan nog meevalt thuis te komen. Zet 'm op meid
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_77185151
Tickel is helemaal terug....met af en toe sproeien ook ....hij heeft net ervaren hoe het als kat om te vliegen ....afnemen...spuiten met anti-stank en in laten werken en probleem is opgelost maar ik hoop dat hij het voorlopig niet herhaald....anders krijgt hij net als Coriandra af en toe gratis vlieglessen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77185321
Tot hoe laat waren jullie gebleven?
Ik heb weer eens hard gelopen met al die sneeuw was het niet eerder gelukt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 19:47:37 #155
163650 Greys
pi_77185580

Net afgezet door Ll. Maes is hier vandaan ook weer naar huis.
En Goodbye hebben we onderweg al thuis afgezet!

Het was weer zo leuk!
En Ozzy is onze FOK! hond en eh... shit, naam vergeten Maes weet het... is onze FOK! poez
Lena? Nee.... Sara? Nee.... ehm... ik kom er zo op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 19:51:16 #156
163650 Greys
pi_77185687
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).

Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.

Kort gezegd hebben ze 4000 mensen nodig die 5 euro willen geven.
En als je 5 euro wilt geven straks dan komt je naam ook op die website.
Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten

Dát was dus waar ze ons graag over wilde spreken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77185743
haaa, jullie zijn er weer.
Nou.. vertel alles
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77185767
En naam op de website is wel grappig omdat
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).

Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.

Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten

Ow hell, dan tel ik graag voor 5 of zo
Naam op website kan me niet schelen, hoewel het wel leuk is als iemand googled op je naam. Krijgen ze als hit DHT en dat is mooi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2010 @ 19:54:18 #159
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77185773
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot hoe laat waren jullie gebleven?
Ik heb weer eens hard gelopen met al die sneeuw was het niet eerder gelukt.
We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te geven

Maar wat een plek, wat een ervaring om een terreintje met tientallen katten binnen te lopen, waarvan sommigen zich opvallend onopvallend uit de voeten maken als ze de groep zien naderen terwijl anderen zich in de meest onmogelijke bochten wringen om maar de meeste knuffels per cm2 te krijgen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_77185851
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te geven

Maar wat een plek, wat een ervaring om een terreintje met tientallen katten binnen te lopen, waarvan sommigen zich opvallend onopvallend uit de voeten maken als ze de groep zien naderen terwijl anderen zich in de meest onmogelijke bochten wringen om maar de meeste knuffels per cm2 te krijgen
Gaaf is dat, he. Ik vond het ook indrukwekkend in september.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_77185867
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Hebbes: Ozzy!
Wat een stoer klein ding (oh Elies ik doe mee het zit vast in het weer ofzo ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77185899
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Ik lees straks wel verder.
Nu eerst off line. Tussen 19.00 en 24.00 luister ik naar de special die Roy heeft gemaakt voor onze vriend.
Het laatste concert waar we met z'n vijven zijn geweest was naar Marc Almond, zeer bewonderd door ons allen.
Roy heeft de special die hij altijd nog samen met Arjen zou maken nu alleen gemaakt.
Zit hier bij het het begin al te janken, dus morgen maar bijlezen.
Geniet van het herinneringen ophalen en huil het er fijn uit (blijft lastig verwoorden )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:00:30 #163
163650 Greys
pi_77185937
Ozzy liet zich heerlijk in de rondte tillen
Mooi he, zo'n oud blind hondje dat alle vertrouwen er in heeft dat je lief voor hem bent en hem geen kwaad doet

Elies en ik gaan morgen een topic openen zodat we allemaal samen kunnen adopteren, onze FOK! hond en kat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer zaterdag 23 januari 2010 @ 20:00:46 #164
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77185948
quote:

oke!

dan zien we wel wanneer die actie begint, zal er al wat voor opzij leggen
🐙
pi_77186016
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Ozzy liet zich heerlijk in de rondte tillen
Mooi he, zo'n oud blind hondje dat alle vertrouwen er in heeft dat je lief voor hem bent en hem geen kwaad doet

Elies en ik gaan morgen een topic openen zodat we allemaal samen kunnen adopteren, onze FOK! hond en kat
supergoed en die 5 euro och dat moet ook wel lukken hoor.
pi_77186044
Ik ben thuis . Nou ja, om half 8 al, maar nog even met Robin geknuffeld en op bed gelegd. Ik ga zo de foto's op de computer zetten . Het was leuk!!

En nu eerst teruglezen
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:06:46 #167
163650 Greys
pi_77186111
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

supergoed en die 5 euro och dat moet ook wel lukken hoor.
Dat worden dus aparte 'projecten'
Ons eigen FOK! hondje en katje, da's leuk voor een eigen topic waar andere FOK!ers ook hun Dierenthuis adoptiedier kunnen showen. En daar hebben we een paar mensen nodig die misschien een euro per maand kwijt kunnen voor de adoptie van die twee.

En dan gaan we nog iets moois bedenken om die speciale 5 euro site te promoten

OHHHHHH en wat ik nog even moet vertellen....
Elies moest wat eerder weg voor dat etentje. Komt ze na een kwartier weer terug, wij waren nog bij DTH en ik dacht dat ze misschien iets vergeten was. Was ze gaan pinnen, gaf ze Alice 200 euro omdat ze graag het eerste procent van die 20.000 euro wilde doneren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:07:19 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77186129
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

oke!

dan zien we wel wanneer die actie begint, zal er al wat voor opzij leggen
Idd, ik ook! Er moeten toch 400 mensen te vinden zijn voor dit doel?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:07:46 #169
163650 Greys
pi_77186140
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
Ik ben thuis . Nou ja, om half 8 al, maar nog even met Robin geknuffeld en op bed gelegd. Ik ga zo de foto's op de computer zetten . Het was leuk!!

En nu eerst teruglezen
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:08:15 #170
163650 Greys
pi_77186157
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd, ik ook! Er moeten toch 400 mensen te vinden zijn voor dit doel?
4000, geen 400
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:09:10 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186188
quote:

ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ff
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_77186222
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:10:17 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77186230
quote:

Kunnen we geen rommelmarkt actie in V&A houden ook?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_77186255
even douchen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 januari 2010 @ 20:11:32 #175
163650 Greys
pi_77186268
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ff

Dan hoor je het zeker! Ze gaan ons even mailen binnenkort en dan zien we samen even hoe we het een beetje kunnen promoten hier!

Oh Q, Alice liet een foto zien op haar laptop van een kat die morgen aankomt bij Dierenthuis. Halve gezichtje en een oogje was er af Helemaal open en die had al een hele tijd zo lopen zwerven.
Waarschijnlijk gaat die eerst een tijdje naar Shirley zei ze!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')