Ow hell, dan tel ik graag voor 5 of zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).
Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.
Kort gezegd hebben ze 4000 mensen nodig die 5 euro willen geven.
En als je 5 euro wilt geven straks dan komt je naam ook op die website.
Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten
Dát was dus waar ze ons graag over wilde spreken!
We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot hoe laat waren jullie gebleven?
Ik heb weer eens hard gelopenmet al die sneeuw was het niet eerder gelukt.
Gaaf is dat, he. Ik vond het ook indrukwekkend in september.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
We kwamen er "opeens" achter dat het al bijna 17:00 was en toen hebben we er maar een vlot eind aan gebreid. Wat nog niet zo vlot ging als wenselijk, ik had m'n cameratas op een tafel gelegd en deze was als slaapplaats uitgekozen door een bijzonder grote kater, die niet van plan was dat fijne plekje zonder slag of stoot op te geven![]()
Maar wat een plek, wat een ervaring om een terreintje met tientallen katten binnen te lopen, waarvan sommigen zich opvallend onopvallend uit de voeten maken als ze de groep zien naderen terwijl anderen zich in de meest onmogelijke bochten wringen om maar de meeste knuffels per cm2 te krijgen
Wat een stoer klein ding (oh Elies ik doe meequote:
Geniet van het herinneringen ophalen en huil het er fijn uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Ik lees straks wel verder.
Nu eerst off line. Tussen 19.00 en 24.00 luister ik naar de special die Roy heeft gemaakt voor onze vriend.
Het laatste concert waar we met z'n vijven zijn geweest was naar Marc Almond, zeer bewonderd door ons allen.
Roy heeft de special die hij altijd nog samen met Arjen zou maken nu alleen gemaakt.
Zit hier bij het het begin al te janken, dus morgen maar bijlezen.
oke!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ze wilde ons spreken omdat ze heel veel beren op de weg hebben nog voordat ze kunnen gaan verhuizen ergens volgend jaar. Ze hebben ongeveer 3 miljoen nodig om te kunnen verhuizen en in Almere een nieuw pand te bouwen, maar dat is een zorg voor later (ze moeten ook nog het pand waar ze nu zitten verkopen tegen die tijd enzo).
Maar als eerste hebben ze 20.000 euro nodig, die ze aan de gemeente Almere moeten betalen voordat ze überhaupt ook nog maar een optie op de grond krijgen naast de Stichting AAP. Dus dat is hun allereerste zorg.
Er gaat een nieuwe website komen speciaal voor dat doel, om dat bij elkaar te krijgen. Die wordt als het goed is ergens volgende week gelanceerd.
Maar ze gaan nog contact met ons opnemen om te kijken of we dat ook op FOK! zouden kunnen en willen promoten
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Ozzy liet zich heerlijk in de rondte tillen
Mooi he, zo'n oud blind hondje dat alle vertrouwen er in heeft dat je lief voor hem bent en hem geen kwaad doet
Elies en ik gaan morgen een topic openen zodat we allemaal samen kunnen adopteren, onze FOK! hond en kat
Dat worden dus aparte 'projecten'quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
supergoed en die 5 euro och dat moet ook wel lukken hoor.
Idd, ik ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke!
dan zien we wel wanneer die actie begint, zal er al wat voor opzij leggen
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
Ik ben thuis. Nou ja, om half 8 al, maar nog even met Robin geknuffeld en op bed gelegd. Ik ga zo de foto's op de computer zetten
. Het was leuk!!
![]()
En nu eerst teruglezen
4000, geen 400quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd, ik ook!Er moeten toch 400 mensen te vinden zijn voor dit doel?
![]()
ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ffquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Mogen wij (thuisblijvers) ze dan ook zien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik een aparte Photobucket account aanmaken voor ons allemaal, waar alle fotomakers dan de inlog van krijgen om te uploaden?
Kunnen we geen rommelmarkt actie in V&A houden ook?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil wel wat meer geven! Als het zover is en we kunnen doneren, gil dan ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |