maar ook al is het een wokkel, hij is toch cute? ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd ben ik dr nog niet uit.
Ik heb hem vandaag een paar keer gestacked en volgens mij heeft ie een toplijn als een kromme hoepel![]()
Volgend weekend komen dr hopenlijk een paar vriendinnen naar kijken die dr goede kijk op hebben
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dr doooooodmoe van word![]()
Kees niet gelukkig, dies helemaal heppy de peppy met dr speelmaatje![]()
Ik ga mn bad zo es vol laten lopen
Wijf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Heeeeeel even. Was tof en ik heb gehuild
Ja, natuurlijk willen we straks/nu alles horen!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben d´r weer vandoor, mocht er iemand geïnteresseerd zijn in de DTH verhalen dan zullen jullie moeten wachten tot de rest van de bende thuis is.
Hoe was 't met Rockyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Heeeeeel even. Was tof en ik heb gehuild
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Trovey, ik heb AB met een aardbeiensmaakje![]()
Jaquote:
Uhhh... ik weet niet meer hoe hij heetquote:
Leuk om te horen dat het gaaf was. Wat is de fokhond geworden?
Goedquote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JaIk voelde het bij de Mac al aankomen. Zit ik met Maes op het voetenrandje van de bar met ieder een hondje op schoot, schiet ik me daar toch vol
[..]
Uhhh... ik weet niet meer hoe hij heetRoodbruin, veel haar, blind en ontzettend liev
[..]
GoedHij had veel meer haar en zag er senang uit! Hij poepte nog wel een beetje vreemd, maar volgens hullie daar ging het goed
I have the pics etc, maar ik moet tien minuten geleden aanschuiven aan het diner bij vrienden, dus ik ben er weer ff weg van
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JaIk voelde het bij de Mac al aankomen. Zit ik met Maes op het voetenrandje van de bar met ieder een hondje op schoot, schiet ik me daar toch vol
[..]
Uhhh... ik weet niet meer hoe hij heetRoodbruin, veel haar, blind en ontzettend liev
[..]
GoedHij had veel meer haar en zag er senang uit! Hij poepte nog wel een beetje vreemd, maar volgens hullie daar ging het goed
I have the pics etc, maar ik moet tien minuten geleden aanschuiven aan het diner bij vrienden, dus ik ben er weer ff weg van
We wachten wel hoor! Fijn diner!![]()
Ga jij eens rap naar je dineetje toe! Hup wegwezen jij!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:43 schreef ElisaB het volgende:
Ozzy was nog niet een keer geadopteerd
Onmogelijk, dus bij dezen: meet Ozzy, onze adoptiehond
We hebben ook een kat uitgekozen, maar ik heb geen idee welke het geworden is
Greys weet meer en heeft de foto's
Ja maar t zou wel zonde zijn als ik dr niet es een show mee kon lopen heur, ik kijk een gegeven hond echt wel ff goed in de bekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ook al is het een wokkel, hij is toch cute? ...
No way in hell dus he, Kees leert m niks als rellen en druk doen , Chico voedt hem op, dat heeft ie met alle honden hier gedaan, zelfs met Frits en die was hier al een poos toen Chico kwam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Kees aanstellen als opvoedster...is een teefje dus dat zou wel moeten lukken
jaaaaaa, ftell!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en waar wilde ze jullie nou over spreken?
veel luisterplezier, of hoe je dat dan in dit geval dan moet noemen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Ik lees straks wel verder.
Nu eerst off line. Tussen 19.00 en 24.00 luister ik naar de special die Roy heeft gemaakt voor onze vriend.
Het laatste concert waar we met z'n vijven zijn geweest was naar Marc Almond, zeer bewonderd door ons allen.
Roy heeft de special die hij altijd nog samen met Arjen zou maken nu alleen gemaakt.
Zit hier bij het het begin al te janken, dus morgen maar bijlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |